Jump to content

Ce tip de ulei folositi? Ce vascozitate?


andREI
 Share

Ce tip de ulei folositi?  

1.326 voturi

  1. 1. Ce tip de ulei folositi?

    • 0W40
      82
    • 5W40
      915
    • 10W40
      210
    • 15W40
      30
    • 20W50
      7
    • 5W30
      148


Postare recomandată

eu am pus SWD 5w40 la Autotestserv ori ceva de genul asta. dupa 1 km cu uleiul nou in masina, parca nu mai era masina mea, sa nu o recunosc. dupa vreo doau mii si ceva de km, nu a scazut deloc, desi cu anteriorul (aral hightronic 5w40) scadea cam 100 si ceva ml.

cei de la firma asta ziceau ca as putea merge linistit cu el 15k km, dar nu cred ca as face asa ceva masinutei mele :rolleyes:.

concluzia: foarte multumit, pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul SWD Rheinol Synth 5W40 este la "Fix". Nici eu nu am probleme cu el. Se produce exclusiv in Germania la o singura rafinerie ce produce pentru: Total, Valvoline, Q8, .... si atentie.....Castrol. Da pentru Castrol am vazut poze din depozitul rafinariei de la un tip ce lucreaza ptr. importator. Sau stiti voi o rafinarie Castrol in Europa? Nu exista. Castrol e numai un Brand- o reteta.

Pagati un look pe site-ul: www.neorom.ro

Ghidul de Uleiuri este foarte interesant mai ales cel ptr. gama VW.

Noi in Romania schimbam uleiul prea repede. Poate ca avem si calitati mai proaste la uleiuri.

Va recomand SWD-Rheinol. si lasati-l 15000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand am luat masina are cam 18000 km cu ulei Aral Hightronic 5W40. Nu am de ce sa ma plang.

Deja l-am schimbat odata dupa 15000 km. Masina nu a consumat semnificativ ulei si merge super.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. am si eu o nelamurire.. am passat 1,9 tdi 131 cai cu pompe duze sau cum se numesc ele :blink: si vreau sa completez si eu uleiu .. cel care mia vandut masina mia zis ca ultoima oara a pus un castrol pt pompe duze.. stie careva despre ce castrol e vb ? si exista vreun cod anume pt pompe duze? ca am inteles ca e ceva cu 505.01 ?? si 5W-40 ??? multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista functia Search si vreo 3 topic-uri despre uleiuri. Enjoy.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista functia Search si vreo 3 topic-uri despre uleiuri. Enjoy.

Domnule draga daca tot postezi raspunde la intrebare ....functia de search foloseste-o tu inainte sa postezi....sau nu mai posta....

eu am folosit-o cu varf si indesat si nu am gasit....

in loc sa te injur iti urez sarbatori fericite! si iti recomand sa nu mai postezi doar sa te bagi in seama...

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nch Sa stii ca am folosit functia search si m-a condus la mai mult de 1000 (o mie) de posturi si la cel putin 3 (trei) topic-uri in care se precizeaza ca uleiul pentru PD este necesar a fi de norma vw 505 01 pentru interval fix si de norma vw 506 01 pt interval variabil (LL) si ca marca preferata a grupului VW este Castrol 5W-40 .Asta puteai gasi usor, fara prea mult efort dar in fine.

Sarbatori fericite asemenea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu folosesc de fapt o singura data pana acum liqui moly 5w40 din motivul ca valvoline pe care lam folosit la completare ca de altfel si castrol sunt mai scumpe adica acelasi pret doar ca bidonul e de 4 litri iar asta ce il folosesc eu e la 5 litri si ma tine pana la urmatorul schimb

putin off am bagat aproape 3 litri pana la primul sevice la 15000 km dar am bagat si piciorul in acceleratie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aral 10w-40 elastic diesel;consum 300-400 ml la 10.000 km;am folosit si mobil 5w-40,acelasi consum;am folosit castrol 5w-40(cumparat din germania de mine personal,deci nu prea cred sa fi fost "botezat"),dar n-am fost multumit pt ca consuma aproape 1l la 10.000 km si iarna la temperaturi joase il ridica mai greu(tachetii "clantzaneau" mai mult timp la pornirea la rece);in general conduc destul de ponderat,dar din cind in cind mai vede cite-o "blana" sau o ***;masina are aproape 400.000 km;in concluzie:aral

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca are 400.000km e foarte ok cu 10W-40, cred ca nici 15W-40 nu ar fi prea rau. Cu 5W-40 acum cred ca i-ar consuma vreo 3l/1000 si i s-ar duce pe copca motorul destul de repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat asta, stiu si eu ideea ca cu cat motorul este mai batran...cu atat pui ulei mai gros la rece. Dar totusi...stiu masini de 350.000 km (210.000+ miles) care merg pe 0w30 cu consum normal , 1l la 16000km. Eu doar intrebam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu 5W-40 acum cred ca i-ar consuma vreo 3l/1000 si i s-ar duce pe copca motorul destul de repede.

De ce?! :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar 3l/1000 nu cred ca ar consuma....si de ce sa se duca motorul daca eu as completa tot timpul corespunzator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu folosesc Mobil 1 5W-40 (VW 505.01) pentru pompe duze. E garantat 15.000 km, am deja 9.000 km rulati, iar nivelul nu a scazut cu mai mult de 1-2 milimetri pe joja (Masurat in parcare...nu poate fi vorba de inclinatie). Masina are 128.000 km reali.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce ar consuma mult ulei si ar periclita motorul? simplu: Pentru ca motorul are deja 400.000km si sigur o uzura destul de pronuntata (daca nu a facut vreo capitala mai recent) iar uleiurile minerale si semisintetice au obiceiul ca , prin depuneri, sa astupe diferitele neregularitati aparute si sa etanseze astfel sistemul. Daca se pune ACUM un full sintetic, acesta va curata acele depuneri facind ca dintr-un motor ce merge bine sa avem unul ce consuma ulei, pierde din compresie , capata jocuri astfel aparind uzura accelerata.

Modificat de Reed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca la motoarele FSI trebuie neaparat 0 W 40 sau merge si 5 W 40. Problema e ca nu am cartea tehnica urmeaza sa o primesc chiar cand o sa fac revizia si vreu sa iau uleiul inainte. in portbagaj am un bidon de Aral 0 W 40 pt completare.

Merci si La Multi Ani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Practic poti pune si 20W-50 ca nu se intimpla decit ca va scadea usor performanta. Daca motorul e pe norma Long Life ( Q1) atunci ar trebui sa te incadrezi la VW 506.01 sau vw 507.01 care corespund la 0W-30 LL II sau III, daca e pe interval fix (Q0 sau Q2) atunci trebuie ceva VW 505.01 adica de la 0W-40 incolo dar pt. PD. Cam incurcata dar asta e. Chestiile astea cu Q.... la gasesti pe stikerul din portbagaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare si La Multi Ani tuturora !

Am si eu o nelamurire .... Am o SK Octavia 2 1.9 TDI si am ajuns cu ea la 14 mii km. La 15 mii va trebui sa-i fac schimbul, este inca in garantie si ma gandeam sa vin eu cu uleiul de acasa, dar inca nu stiu daca vor accepta uleiul meu.

Persoana care imi poate face rost de ulei mi-a adus de curand 3 tipuri de ulei diferite, zice el ca daca le combin voi ajunge la vascozitatea specificata in manual. :frigbaitata: Mentionez ca din carte am citit ca mi-ar trebui ulei cu norma VW 505.00.

Acum sa va zic ce mi-a livrat:

- Aral Super TronicM SAE 5W-40 pentru Mercedes Benz (asa scrie !?) - din asta am 2 litri

- Aral Mega Tronic SAE 5W-40

- Aral High Tronic F SAE 5W-40 pe care vad ca scrie ca este pentru automobile marca Ford

Chiar nu stiu ce sa fac... de combinat nu cred ca vor vrea cei de la service, iar pe sticlele astea nu scrie pe nici una ca ar fi VW 505.00 ca sa stiu macar sa-i cer persoanei sa-mi mai aduca ulei din unul din modele.

Se pricepe cineva si ma poate ajuta ? PLS

Multumesc Anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca 1.9TDi de pe Octavia 2 este PD, deci ai nevoie de ulei cu specificatia 50501.

cat despre ce ti-a spus persoana, nu doresc sa comentez, dar nu inteleg de ce ai amesteca 3 uleiuri, chiar daca toate 3 sint Aral 5W-40...??

daca pe niciunul nu este trecuta specificatia 50501, nu pui niciunul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ firetiger de ce postezi acelasi lucru in mai multe locuri???????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rumplestilskin

Oarecum :offtopic: Stie cineva unde gasesc un sticker pe care sa-l lipesc la randul meu pe stalp, dupa ce schimb uleiul? Nu de alta, dar masina mea asa a fost obisnuita :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mister ....

Mi-a promis cineva ca imi aduce VW 506.01 ; pentru masina din semnatura clar asta trebuie sa folosesc mai ales ca are LL activat de cand a fost ea.

Buunn ... uleiul cica ar fi Mobil 1 dar nu orice fel cica unu adus direct din US si facut pacolo si cantitate us 947ml sau nush cat ....

si cica er fi folosti si pe la nascar :P ...

Atzi auzit pe cineva sa puna asha ceva sau sa aduca asha ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am auzit de acest LL, eu am castrol 506.01 Longlife 2, 0W30 la Bora mea.

In Germania tot longlife a vazut, dupa mentiunile din cartea de service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uni zic ca e mai bine pentru ro si drumuri mai scurte sa se foloseasca 505.01 si nu long life 506.01 ca ....

506.01 nu e bine sa fie folosit pentru drumuri scurte si exploatare mai mult in orash.

Ce parere avetzi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!