Jump to content

Ce tip de ulei folositi? Ce vascozitate?


andREI
 Share

Ce tip de ulei folositi?  

1.326 voturi

  1. 1. Ce tip de ulei folositi?

    • 0W40
      82
    • 5W40
      915
    • 10W40
      210
    • 15W40
      30
    • 20W50
      7
    • 5W30
      148


Postare recomandată

astept sfaturi de la voi:

ce ulei tre sa folsesc in sezonul rece (iarna) , motor 1.8 20vt cod auq km 135.000 pana acum am folosit pe ulei millers 10w50

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ar functiona pe iarna unlei aral 10 w 40?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Auditul meu de nou a folosit castrol long life iar dupa 90.000km cand a venit la mine a mers cu Edge 5w40 PD. Ideea ca la 1 an sau 10.000km nu consuma absolut deloc ulei , nivel pe josa este exact acelasi pe aceeasi linie asta insemnand ca e bun motorul(ca nou) acum are 130.000.

Sa zic asa , parca suna cam zgomotos tachetii ( stiu ca e diesel si PD) dar unii ziceau ca au pus liqui molly sau mobil mai subtire (cred ca 5w30) si suna mai rafinat motorul, ce pareri aveti despre aceasta remarca?

Modificat de pcmarius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine suna mult mai bine motorul de cand am trecut de la castrol la Liqui moly,la mine cu castrol se si tura mai greu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

asta este mai mult de reclama. daca este ambalat sau produs in Turcia iti dai seama si singur cat este de bun. ca sa te convingi singur mergi un schimb cu el si poate ne spui si noua cat este de bun.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De uleiul asta ce parere aveti http://www.oilshop.r...ducts_id=416241 ,ca mi se apropie acum schimbul si tare ma bate gandul sa il incerc..Acum am castrolmagnatec 5W40

nu inteleg de ce asa multi vor sa puna ulei gros deci si prost?

daca e noua masina pui 0w-30, 0w-40 sau 5w-30, iar daca e mai veche pui 0w-40, 5w-40. 10w-60 pui la o masina de acum 30-40 de ani, care are probleme cu uleiul.

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Claudiu Ciortan

Pai treaba e ca eu am pus 10x40 tot timpul ,iar schimbul trecut am trecut pe 5w40..Ideea e ca pe asta mi la cam papat rau

1l si in 10000 km ..Acum m-am mutat in Italia deci nu mai am treaba cu temp extrem de joase,si tocmai de aceea vreau sa trec la alt ulei..Bine pana la urma cred ca trec iar pe 10w40 ,sa vedem acum ..tot castrol magnatec..mai am 2 sapt pana la schimb..Voi ce ziceti ? Castrol Magnatec,Castrol Edge sau Mobil Super 2000 x1 toate 10W40..apropo cel din link nici nu l-am gasit in italia,nici macar pe mobil1 italia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jag documenteaza-te mai intii...10W60 nu e nici foarte gros nici prost...sau nu dupa asta iti dai seama...

http://www.redlineoil.com/product.aspx?product=11704

http://www.castrol.com/castrol/sectiongenericarticle.do?categoryId=9009744&contentId=7018619

http://www.ulei-industrial.ro/lubrifianti-auto/ulei-autoturisme/Shell-Helix-Ultra-Racing-10W60-l46.html

Daca masina e mai veche pui 10Wxx adicatelea ceva mai viscos la temperaturi joase...

Dar asta in cazul cind consuma ulei...daca nu consuma nu-si are rostul sa cresti viscozitatea uleiului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai linkurile puse de tine sunt pt racing iar cel pus de el e pt masini foarte vechi. deci la o masina normala nu are ce cauta.

iar 10w care e explicatia sa folosesti, foloseste la ce? ca motorul se incalzeste imediat, deci doar il strici la pornire cu el, in rest nu "ajuta".

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A lui e diesel si nu se incalzeste asa usor...

Daca are uzura si consuma zama, se baga un ulei ceva mai gros ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai se incalzeste mai greu fiindca probabil schimba mai jos in ture. daca schimba ca la benzinare la 2500-2800 rpm cred ca se incalzeste la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina e mai veche pui 10Wxx adicatelea ceva mai viscos la temperaturi joase...

Cat de joase?:)

10w care e explicatia sa folosesti, foloseste la ce? ca motorul se incalzeste relativ imediat, deci doar il strici la pornire cu el, in rest nu "ajuta".

Perfect adevarat! Insa locuitorii acestei tari fermecatoare in care cu totii am avut norocul sa ne nastem, prefera "sa ingroase zama"...

Drumuri cat mai bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa, asta e o recomandare generala privind corespondenta intre temperatura ambientala si vascozitatea uleiului folosit, pentru uleiuri minerale.

Ce legatura are asta cu faptul ca-l "papa" motorul?

Ce facem daca mai scad temperaturile si am bagat 10W-XX, sa nu-l "pape"?

Facem focul sub baia de ulei ca acum treizeci de ani la RABA?

Atunci il "papa" de fapt? Cand e rece motorul? Ce deosebire este intre intre vascozitatile "lui" 20W-40 si 0W-40, la "cald", la temperatura nominala de functionare a motorului?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10W e ok dupa cite zic unii pina la -20 C iar la 100 are viscozitatea ceva mai mare decit 5W...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

erau niste teste pe youtube cu uleiuri bagate in frigider si parca pe la -15 era cam marmelada 10w . nu le mai gasesc sa fiu sigur cum erau datele.

ca fapt divers, am citit din intamplare ca shell vrea sa scoata pe piata 0w-10. :)

apropo, la exemplele date de 10w-60 racing subliniaza ca omoara motorul si ii ia din putere si nu-s pt masini de strada, in conditii normale.

iar 10w din cate inteleg e pt motoarele uzate, cum erau bancurile la dacie ca din 1.4 devine 1.6 cu timpul. :)

deci daca simti ca ti-a crescut cilindreea, poti sa-i pui si 10w.

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu urmatorul schimb o sa il fac cu Aral HighTronic F 5W-30 sa vedem cum se comporta,A mai folosit careva acest ulei?care e diferenta intre 5W 30 si 5W 40?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F nu e pt vw. mai bine iei longlife 3 5w-30, sau 5w-30 G-ul daca se potriveste la motorul tau.

5w-40(high tronic 431) e mai ok vara si pe motoare mai uzate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10W e ok dupa cite zic unii pina la -20 C iar la 100 are viscozitatea ceva mai mare decit 5W...

Ma asteptam la raspunsul acesta. Ei bine el este COMPLET GRESIT!!!

Uleiul 0W-40 si cel 20W-40( de exemplu, dar poate fi orice XXW-40, dupa cum cred ca ti-ai dat deja seama) are "fix la fel si la model/echivalenta/perfect egala si identica", wherever, :) vascozitate (intre limitele prevazute standardizat) , la temperatura de lucru din motor (~100 gr. C). De aici trebuie "inceput" rationamentul.

Asa-i ca devine interesant?

Bafta si drumuri cat mai bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi prin mai multe locuri vorbeste lumea ca totusi difera si la temperatura de 100...

Si atunci care e diferenta intre ele? Numai viscozitatea la temperaturi foarte joase ?

Adica se comporta la fel de ex 5W si 10W de la -20 la 100 grade?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai sigur nu se comporta la fel la -20, cel 10w e cam marmelada, probabil se chinuie sa porneasca masina, iar cel 5w e ok. desi la -20 sigur s-ar simti diferenta cu un 0w.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!