Jump to content

Ce tip de ulei folositi? Ce vascozitate?


andREI
 Share

Ce tip de ulei folositi?  

1.326 voturi

  1. 1. Ce tip de ulei folositi?

    • 0W40
      82
    • 5W40
      915
    • 10W40
      210
    • 15W40
      30
    • 20W50
      7
    • 5W30
      148


Postare recomandată

Salut,la masina din semnatura am mers 3 schimburi cu Castrol EDGE 5W40,la fiecare schimb(10k km) masina papa cam 1l ulei ,acum ii dau Castrol EDGE 5W30 si mananca 400ml intre schimburi.Din cate am citit pe forum ,Rog colegii care folosesc Aral full sint. sa-mi spuna cat le mananca motorul,am inteles ca ar fi mai bun decat Castrol. DRUMURI BUNEicon_thumright.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am Mobil super2000 10w40. La urmatorul schimb bag Q8 5w40. Eu merg invers fata de ce ai scris tu. :blah:

Cati km are masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am votat 10w40 , pentru ca masina are 220k km aprox , iar eu asa stiam ca e ordinea :

-0-100k km 0w40

-100-200k km 5w40

-peste 200k km 10w40

Eu am zis aceasta oridne pentru ca incepand cu 15w40 inclusiv deja sunt uleiuri minerale , avand o vascozitate mult crescuta , nefiind sitetice . Acum nu am idee cand poti incepe sa bagi 15w40 inclusiv in sus :lol: .

5w-40 se pune in motoare noi nu trebuie sa aiba neaparat intre 100-200k km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult m-am dus pe cale logica . Pentru ca am zis ca se dreptat in functie cat de uzat e motorul si in raport cu "finitetea" uleiul :lol: .

Modificat de forceturbo
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@C_R_I_S_T_I undeva la 200.000 km.Lasa logica tipic romaneasca, daca nu iti consuma ulei treci pe 5w40 sintetic nu balarii dastea cu HC synthese cum sunt Castrolul si Mobilul acum.

Modificat de dizy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai a meu pot zice ca consuma la vreo 10.000km cam un litru aproape cam asa sa zic . Apoi de cand am masina tot asa pe 10w40 am mers , Mobile , iar acum am mers pe varianta Castrol .

Modificat de forceturbo
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foloseste daca vrei aceeasi norma de la aral sa vezi ca apoi nu are sa mai scada aproape deloc nivelul la ulei in cei 10.000 km.castrol cred ca este cel mai slab ulei posibil.si apoi vine mobil.

:)

nu din cauza lor in sine, pentru ca sunt produse/ambalate prin turcia si alte tari suspecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ca apar eu Castrolul, dar parerea mea e total alta, bazata pe experenta personala cu doua masini. Sunt la al treilea schimb la Golf cu Castrol Magnatec C3 502.00/505.00 5W40 si sunt multumit de el. Intre schimburi nu consuma nimic si nici nu completez si e turbo. Se stie ca turbo mai papa ceva. Masina are 11 ani si 155.000 km pe ceas. Penultimul bidon de 5L ce l-am luat scria pe el in engleza, franceza si olandeza si am dat pe el 160 de lei. Ultimul, pe care i-l am acuma in masina, am dat pe el 125 lei 5L. Si eu am fost suspect ca era prea ieftin desi scrie pe el Fully Synthetic. Acesta are alt tip de capac si scrie pe el in greceste, etc. E clar ca e facut pentru europa de est. Iti zic sincer ca nici o diferenta nu am vazut intre ele la capitolul mersul motorului sau consum de ulei. La Mobil nu ma pronunt ca nu am folosit si nu o sa folosesc. Asta fost la masina mea. La masina tatalul meu, TDI am optat cand a cumparat-o pentru EDGE 5W30 504.00/507.00. Am zis ca daca are specificat in carte LL sa merg in continuare LL. In vara 2010 am pus uleiul la 142.000km. Acum a ajuns la 160.000 km, majoritatea km facuti in afara tari pe autostrada in Italia, Grecia, Turcia, Croatia, Germania si nu am completat nimic. M-am uitat la joja de o gramda de ori si e tot acolo ca si cand l-am pus. O sa ii fac schimbul la anul in martie-aprilie si tot EDGE 5W30 o sa bag ca sunt multumit de el. Fiecare cu parerea lui... Daca nu ma bazam pe experienta personala legata de Castrol nu ma pronuntam.

PS: Legat de filtre. Cumpar tot MANN. Cel vechi de aer era Made in Czech Republic, asta ce i-l am acuma e Made in Germany. Nici o diferenta intre ele.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun dar daca la urmatorul schimb o sa constati ca pe bidonul de Magnatec nu mai scrie fully syntethic ci HC synthese, tot cu el continui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde totusi frica asta de HC Synthese? Poate imi explica si mie cineva. Am vazut ca si Aralul are High Tronicul 5W40 cu Aral Synth-Technology si Liqui Molly are la Synthetic Technology Top Tech 4200, Leichtlauf High Tech 5W40, etc. La Liqui Molly Top Tech 4200 zice "state-of-the-art all-season HC synthetic motor oil". Chair asa de rau sa fie ca e HC?

Am gasit deja urmatorul bidon de Magnatec Fully Synthetic. Nu imi fac griji.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) Nu iti face praf motorul cel putin nu imediat. Cert este ca e un ulei de calitate inferioara fata de sintetice.

E bine ca inca ai gasit ca trend-ul am vazut e ca Magnatecul si Mobil Super 3000 care ambele erau full sintetice inainte acum sunt hidrocracate. Cred ca doar Edge il mai pastreaza full sintetic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e. Asta e trend-ul. :)

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun dar daca la urmatorul schimb o sa constati ca pe bidonul de Magnatec nu mai scrie fully syntethic ci HC synthese, tot cu el continui?

Pe a meu nu scrie nici fully syntethic nici HC syntethic :lol: . (Castrol Magnatec)

Acum pentru mine . Care e diferenta dintre 10w40 si 10w30 (un exemplu) .

Modificat de C_R_I_S_T_I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am mai citit si pe alt forum despre uleiuri m-am convins uleiurile full sintetice sunt la fel de rare cum e dreptatea in tara asta. Mai toate sunt hidrocracate deci se pare ca asa ceva avem in motoare desi noi credem altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ar fi asa mare problema daca am avea dinastea in motor ? Ce rau am putea face motorului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea mai are importanta, asta bagam acum asta vom baga si de acum incolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Liqui Moly, spre exemplu, ca orice producator german serios, are sectiune separata pentru "full synthetice" care n-au "vazut" niciun dinozaur "in viata lor". :)

Iata:

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_fullysynthetic_nt0001f5fe.html?Opendocument&land=GB&voilalang=e&voiladb=web.nsf

Ca incearca ei sa promoveze hidrocracatele ale caror productie ii costa mai putin, asta-i alta poveste.

Insa ce e dat in link-ul pus de mine e cel putin grupa IV.

Orice ulei european, cum e Motul, Repsol, Rheinol, Divinol, Fuchs Tytan, etc. pe care scrie:"full synthetic", este cel putin grupa IV, integral. Sau , daca vreti, nu a "vazut" dinozaurul niciodata. Sau nu "stie" ce e hidroisomerizarea. Ziceti voi cum vreti!

Drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foloseste daca vrei aceeasi norma de la aral sa vezi ca apoi nu are sa mai scada aproape deloc nivelul la ulei in cei 10.000 km.castrol cred ca este cel mai slab ulei posibil.si apoi vine mobil.

:)

nu din cauza lor in sine, pentru ca sunt produse/ambalate prin turcia si alte tari suspecte.

Pe asta scrie Made in UE ... asa si la urmatorul schimb ce imi recomanzi ? Mai zi-mi niste marci ...

Modificat de C_R_I_S_T_I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca scrie made in UE pe produs nu este prea bine, inseamna ca poate sa fie facut oriunde, chiar si in Romania sau Bulgaria.daca scrie made in de sau in france sau mai stiu eu unde exista posibilitatea sa fie original si ceea ce ar trebui sa fie. altfel este loterie curata. am vazut acum ca aral 431 a aparut cu un ambalaj nou, sunt curios sa vad daca mai scrie pe el ca este facut in germania.

un mecanic auto are sa iti spuna ca orice ulei este bun cu conditia sa indeplineasca normele pentru motorul respectiv, cu cat mai ieftin cu atat mai bun. insa cum fiecare vrea totusi sa fie si de calitate acel produs mai completeaza cu cativa lei acolo sa cumpere chipurile ceva mai bun, dar cred ca se cumpara acum doar marca si reclama acesteia, cu cat este mai promovata cu atat este produsul mai scump, iar calitatea posibil mai slaba.

cred ca face o reclama agresiva doar cineva disperat ca nu isi vinde marfa din cauza ca este slaba si de regula ma feresc de produsele marilor campanii publicitare.

pana acum masina mea este multumita de marcile aral, petrom, total quarz, ferodo, ate si mann.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei de la magazin a zis ca indiferent ce scrie chiar daca ar scrie Made in Turkey , el e facut ori in Germania ori in Belgia si e doar imbuteliat in Turcia...pana acum am avut doar Mobil si acum am incercat Castrol , pot zice ca imi consuma la 10.000-12.000km aprox 1 litru 300 aproape 1 litru jumatate (avand in vedere ca am avut scurgeri mai mari in alta parte , chestia asta e rezolvata acum) .

PS : Vad ca tu ALH ai . Ce ai in el ?

Modificat de C_R_I_S_T_I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al meu e BRU si mereu a mers cu aral fara sa se aprinda vreodata becul de la ulei intre schimburi. am incercat o singura data castrol edge magnatec cel mai zmeu de la castrol pentru pd si la nici 30 de zile martorul de la ulei in bord, apoi peste cateva zile iar si tot asa, completam putin si iar disparea, magie curata.plus ca parca era si mai galagios putin decat cu aral.

:)

asa ca am revenit la aral al meu, 431 tronic, ca asta ii place foarte mult, verific uleiul doar asa de fitze, daca am chef, altfel nu se aprinde becul in bord, stie el motorul de ce.

sa nu inteleaga nimeni ca asta este cel mai bun ulei din lume si ca altul nu mai exista, toate sunt la fel de bune si elegante, doar ca am vazut ca asta ii place la masina mea si de aceea nu ma pot opune la fiecare schimb sa folosesc tot aral.

la fel cum alimenteaz mai mereu de la petrom fie cu motorina eurodiesel 5 si mai rar cu topdiesel5 iar la schimbarea filtru dupa mai bine de 20.000 km mecanicul a zis ca nu este chiar asa murdar si ca mai mergea.

Modificat de ondin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Liqui Moly, spre exemplu, ca orice producator german serios, are sectiune separata pentru "full synthetice" care n-au "vazut" niciun dinozaur "in viata lor". :)

Iata:

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_fullysynthetic_nt0001f5fe.html?Opendocument&land=GB&voilalang=e&voiladb=web.nsf

Ca incearca ei sa promoveze hidrocracatele ale caror productie ii costa mai putin, asta-i alta poveste.

Insa ce e dat in link-ul pus de mine e cel putin grupa IV.

Orice ulei european, cum e Motul, Repsol, Rheinol, Divinol, Fuchs Tytan, etc. pe care scrie:"full synthetic", este cel putin grupa IV, integral. Sau , daca vreti, nu a "vazut" dinozaurul niciodata. Sau nu "stie" ce e hidroisomerizarea. Ziceti voi cum vreti!

Drumuri bune!

Am vazut multe firma mari promavand hidrocracate ca fiind full sintetice, dar cei mai mincinosi sunt Catastrol promovand ulei 100% mineral ca fiind full sintetic.Cel mai frumos gard cu cel mai mare leopard. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate din cauza asta tot imi aprindea mie martorul de la ulei in bord, insa atunci de ce la reprezentante se foloseste acest ulei si chiar multi colegi de forum il lauda ca este atat de bun? daca este un ulei mincinos cum il poate recomanda o reprezentanta? poate pentru ca daca se strica masina tot la ei ar trebui sa mergi sa faci reparatia capitala?

:)

poate nici nu le pasa de masinile oamenilor, din moment ce le-au platit sunt ale lor si pot sa le strice daca vor.

:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ce are frate uleiu hidrocracanat? de ce distruge motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al meu e BRU si mereu a mers cu aral fara sa se aprinda vreodata becul de la ulei intre schimburi. am incercat o singura data castrol edge magnatec cel mai zmeu de la castrol pentru pd si la nici 30 de zile martorul de la ulei in bord, apoi peste cateva zile iar si tot asa, completam putin si iar disparea, magie curata.plus ca parca era si mai galagios putin decat cu aral.

:)

asa ca am revenit la aral al meu, 431 tronic, ca asta ii place foarte mult, verific uleiul doar asa de fitze, daca am chef, altfel nu se aprinde becul in bord, stie el motorul de ce.

sa nu inteleaga nimeni ca asta este cel mai bun ulei din lume si ca altul nu mai exista, toate sunt la fel de bune si elegante, doar ca am vazut ca asta ii place la masina mea si de aceea nu ma pot opune la fiecare schimb sa folosesc tot aral.

la fel cum alimenteaz mai mereu de la petrom fie cu motorina eurodiesel 5 si mai rar cu topdiesel5 iar la schimbarea filtru dupa mai bine de 20.000 km mecanicul a zis ca nu este chiar asa murdar si ca mai mergea.

Ultima data la Mobil nu mi sa aprins martorul (si cand am adus masina din Germania tot Castrol avea recent schimbat si nici atunci nu s-a aprins) . :blah: Inseamna ca motorul tau e anti-Castrol (Mobil eventual) :biggrin:

PS: Eventual ai facut 10.000 de km intr-o luna :lol: .

poate din cauza asta tot imi aprindea mie martorul de la ulei in bord, insa atunci de ce la reprezentante se foloseste acest ulei si chiar multi colegi de forum il lauda ca este atat de bun? daca este un ulei mincinos cum il poate recomanda o reprezentanta? poate pentru ca daca se strica masina tot la ei ar trebui sa mergi sa faci reparatia capitala?

Ti-am mai zis ca motorul tau e anti-Castrol (Mobil) . Nu il suporta :biggrin: .

PS : Hudrea ce ulei ai in motor ?

Modificat de C_R_I_S_T_I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!