Jump to content

De la ce furnizor alimentati cu motorina?


Alextz
 Share

Furnizor motorina  

1.716 voturi

  1. 1. Ce funizor preferati?

    • Petrom
      392
    • OMV/PetromV
      477
    • Rompetrol
      412
    • Agip
      12
    • MOL
      330
    • LukOIL
      92
    • Alt Furnizor (specificati)
      10
  2. 2. Tip Motorina

    • Normala
      1050
    • Premium.(sortiment gen EVO, TOP EURO, PREMIUM DIESEL)
      675


Postare recomandată

Am facut plinul de la moldoveni iar. Petrom motorina extra 4.2 lei litru. Fac plinul de multe ori. Fara probleme. Pana la Vama Albita am 17km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/25/2019 at 11:27 AM, lupo_bv said:

Aseară când am alimentat de la Rompetrol am observat că motorina EfixS este denumită acum Xtreme şi are temperatura de filtrabilitate -35 grade. Interesant pentru că până anul trecut era ceva mai mică decât la cea normală, undeva la -20 nu mai reţin exact.

Trage diferit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot fi obiectiv pentru că mă hotărâsem să înlocuiesc pe timpul iernii uleiul 2t cu un aditiv antigeluire (care creste si cifra cetanica) si daca tot îl aveam la mine l-am pus. O să văd data viitoare când nu voi mai pune aditiv si o sa revin la 2t. Alimentarea precedentă am pus tot EfixS (atunci nu era Xtreme) cu același aditiv si trage la fel de bine. Oricum tractorasul meu mai bine de atât nu are cum să tragă :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bagat si eu ieri, nu am sesizat vreo diferenta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 25.12.2019 at 11:27, lupo_bv a scris:

Aseară când am alimentat de la Rompetrol am observat că motorina EfixS este denumită acum Xtreme şi are temperatura de filtrabilitate -35 grade. Interesant pentru că până anul trecut era ceva mai mică decât la cea normală, undeva la -20 nu mai reţin exact.

salut. aia este motorina de iarna la noi. Extrem adevarat se gaseste  in Rusia(Siberia) si rezista pina la -50-60 grade. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

ce folosesc eu la 1.9 tdi dpf si nu am avut niciodata probleme;

socar

aral

rompetrol

sub nici o forma nu alimentez lukoil sau petrom 

omv am renuntat de vreo 2 ani iar mol am mai bagat dar arde mai repede masina trage la fel!

daca e frig bag aditiv anti inghet de la sonax pt neutralizarea condensului sau a moleculelor de apa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
robert.alexandru

Intotdeauna am alimentat de la Rompetrol cu motorina premium. Nu am avut niciodata probleme, valorile injectoarelor pe tester sunt f bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ok rompetrol deocamdata...cel mai bun e shell daca gasesti undeva in afara tarii eu bag din ungaria la fel the best e germania sau austria unde e hi class !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cam asa arata filtrul de motorina dupa aproape 90000 km (schimbat ca la carte). Nici o urma de mizerie, negru pe exterior, galben pe interior. Alimentat de unde este mai ieftin, dar din statii mari (petrom, lukoil, omv, etc)

 

 

C35B38F6-DF79-4CDB-B838-6896D44BEE65.jpeg

B1A1A473-BCBC-424B-A039-0AAF93B0B2D1.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.A alimentat cineva de curand cu motorina de la Gazprom? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pe alh am pus inițial Rompetrol. După care am aflat că motorul asta merge bine mersi și cu ulei de gătit așa că am trecut pe cea mai ieftină, Petrom. De vreo 2 ani pun Petrom. Injectoarele sunt toate cu corecții aproape de zero. Turez motorul macar la câteva zile până în zona roșie. Pe scurt nu îl menajez deloc și merge brici și cu asta "ieftina".

De altfel nu am simțit nicio diferență între Rompetrol și Petrom pe alh. Pentru el e totuna. 

Am și chip pe el de un an. Făcut și măsurat pe dyno, 124 cai și 260nm. Cu ieftineala de petrom. Poate o sa incerc cândva un dyno cu motorina premium.

Pentru dieselurile mai noi cu tehnologii de ultimă oră totuși cred că cea premium e o idee bună.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am bagat eu de la gazprom arad langa a1 mi se pare la fel ca la socar adica ok!nu bag de la lukoil sub nici o forma in arad au fost prinsi cu magarii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am bagat si eu de la Socar, varianta premium si trage chiar ok. Am urmarit putin valorile pe injectoare, prima poza e cu Socar, a doua cu Rompetrol efix55. Nu par sa fie diferente prea mari, parca cu Efix55 ar fi mai aproape de 0 per total. 
Nu am fost atent la regenerari, poate ca ar fi meritat. 

7E1CC29B-369C-4069-AD33-4472485C80C3.jpeg

52A7ED0F-3F4E-46E1-8590-16051902EE6C.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/11/2020 at 4:08 PM, dionescux said:

Cam asa arata filtrul de motorina dupa aproape 90000 km (schimbat ca la carte). Nici o urma de mizerie, negru pe exterior, galben pe interior. Alimentat de unde este mai ieftin, dar din statii mari (petrom, lukoil, omv, etc)

 

 

C35B38F6-DF79-4CDB-B838-6896D44BEE65.jpeg

B1A1A473-BCBC-424B-A039-0AAF93B0B2D1.jpeg

20190902-094807.jpg

20190902-094812.jpg

Filtrul schimbat dupa 45 000km, motorina folosita doar alea scumpe de la OMV si MOL. Filtru original. 

95% folosesc motorina scumpa de la OMV si MOL si cateodata Rompetrol S55, in schimb desi parca la simt trage cel mai bine cu motorina Rompetrol, cumva motorul pare mai zgomotos si filtrul de particule porneste mai repede cu acest sortiment, motiv pentru care de o vreme o folosesc mai rar. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu schimb filtrul de motorina la 10 000 km si acum ultima data am pus oem facut de mann , motorina bag numai de la Mol, o sa revin cu poze cand il dau jos ca sunt tare curios cum arata. 

Aditivii de motorina de la liqui molly fac ceva sau e doar placebo ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Socar .. ati alimentat ?

Al meu 1.6 tdi a mers cel mai bine cubal lor .. nano.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Rompetrol. Cel mai bun combustibil din Romania. E drept ca se consuma cam repede, dar merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Puteți găsi teste comparative făcute de un tuner din Iași, pe Facebook, Clean Look Tuning ii zice. Concluzia e că între cea mai ieftina și cea mai scumpă motorină, pe un 1.9 tdi 105 cai diferența e de doar 2 cai, deci la capitolul putere banii sunt aruncați degeaba, iar senzația de tras mai bine e doar placebo.

La capitolul calitate și aici mă refer la protecția motorului, injectoare, da, e foarte posibil să fie diferente, in special pentru motoarele diesel cu injectoare piezo care sunt mai sensibile.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@yeeeeman Calitatea unui combustibil nu o vezi doar in numarul maxim de cai. Poate toate sortimentele scot 105 cp la 4000 rpm, dar sigur exista diferente in modul cum face putere motorul, in special in ture mici. Eu personal diferentele atat intre motorina premium si cea standard, cat si intre benzina de 95 si cea de 100, le-am observat in ture mai mici, pana in 3000, adica la mersul in oras. Mie senzatia pe care mi-o lasa cu sortimentele scumpe e ca raspunde mai repede cand apesi pedala si vrei sa o faci manevra rapida prin oras, la talpa si urcat pana in ture mari nu prea, adica fix ce ziceam mai sus cu mai multa putere la turatii mici desi puterea maxima a motorul a cam aceeasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie facut un test orb ca sa vezi cu adevarat daca e placebo sau nu. Pune pe altcineva sa iti puna motorina si apoi vezi daca iti dai seama care e aia scumpa si care nu. Daca il faci de cateva ori la rand si de fiecare data iti dai seama care e aia scumpa atunci putem vorbi cu adevarat de diferente. Dar cnad iti pui singur carburant si in subconstient stii ca 100 > 95 de ex. e greu sa fii complet obiectiv. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu dupa ce mi-am luat masina, vreo 2 ani am alimentat doar de la Rompetrol cu motorina standard si de vreo 2-3 ori cate un plin din cea premium. Nu am simtit nici o diferenta intre ele, masina mergea la fel. Dupa asta m-am mutat la OMV, sa incerc si altceva. Ce am observat este ca, cu un plin de motorina standard OMV, fac in general intre 50 si 100 de km mai mult fata de un plin de motorina de la Rompetrol. Apoi am incercat si cea premium si pot sa spun ca masina este mai fasneata cu cea premium. In plus de asta, la temperaturi sub 0 grade, dimineata la pornire cu motorina standard, aveam un mers neregulat al motorului, in primele 10-20 de secunde. (corectii peste 1.-- la injectorul 4, care se stabilizeaza dupa ce se incalzeste undeva la 0.4), iar cu motorina premium de la OMV, motorul nu mai merge neregulat in primele secunde de la pornire, cel putin nu mai este sezizabil la ureche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mihai.onu94Omul are dyno tester si a comparat curbele de putere/cuplu si erau foarte foarte apropiate, deci nu aveai cum sa simti nimic diferit. Eu raman la parerea mea ca e placebo, mai ales ca am avut si eu ALH pe Bora (acelasi motor pe care tu il ai pe Beetle) si chiar si cu chip tuning facut nu simteam absolut nicio diferenta intre motorina de la moldoveni, motorina de la Lukoil, Petrom, OMV, etc.

De acord ca pot sa apara diferente de fiabilitate in timp, pe partea de injectoare, ca pot aparea chiar diferente de performanta daca motorina arde mai curat, ca la rece aia premium fiind aditivata mai bine, o sa mearga mai bine, ca eficienta motorului poate creste datorita cifrei cetanice mai mari si faci cu un plin mai mult (cu toate ca si aici diferenta poate sa apara de la senzorii de pe pistol, care la o benzinarie se opresc mai devreme si la altele iti baga mai mult), etc.

In fine, poate unii au simturi mai ascutite :))

Pe un benzinar turbo de 200 de cai+, cred ca pot sa apara diferente datorita principiului diferit de functionare si in viitor o sa incerc si eu OMV max sau alta premium sa compar cu Petrom 95 pe care il folosesc acum. 

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

59 minute în urmă, adrian001 a scris:

Trebuie facut un test orb ca sa vezi cu adevarat daca e placebo sau nu. Pune pe altcineva sa iti puna motorina si apoi vezi daca iti dai seama care e aia scumpa si care nu. Daca il faci de cateva ori la rand si de fiecare data iti dai seama care e aia scumpa atunci putem vorbi cu adevarat de diferente. Dar cnad iti pui singur carburant si in subconstient stii ca 100 > 95 de ex. e greu sa fii complet obiectiv. 

Nu neaparat. Am facut mai multe drumuri Bucuresti - Bacau cu un passat 2.0 tdi cr. In general consumul pe cei 300 km era in jur de 5,5-5,6% indiferent ca era omv standard, maxxmotion, mol etc. O data am alimentat cu socar premium si am reusit in aceleasi stil de mers sa scot 5.0%. Am zis ca e doar coincidenta. Urmatoarele plinuri am tot variat si era constant 5.5% consumul si doar cu socar premium scadea la 5.0%. Testat de 3-4 ori chestia asta si de fiecare data acelasi rezultat. Placebo, neplacebo am obtinut acelasi rezultat de mai multe ori cu date afisate de masina, nu doar cu senzatia. 

 

23 minute în urmă, yeeeeman a scris:

Eu raman la parerea mea ca e placebo, mai ales ca am avut si eu ALH pe Bora (acelasi motor pe care tu il ai pe Beetle) si chiar si cu chip tuning facut nu simteam absolut nicio diferenta intre motorina de la moldoveni, motorina de la Lukoil, Petrom, OMV, etc.

Eu la alh am tot incercat diverse sortimente de motorina si diverse tipuri de uleiuri 2t si se simt diferentele daca esti atent. Dar nu sunt diferente asa mari incat sa fie observate de chiar oricine pt ca oricum motorina de baza a ajuns sa fie de o calitate destul de buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sor-mea are un Ford Fiesta 1.3 benzina si alimenta permanent de la o benzinarie mai mica Petrom, pentru ca acolo venea tot timpul unul din angajati si ii alimenta el cu benzina. De cativa ani masina merge cu check engine aprins in bord din cauza catalizatorul care nu-si mai face treaba foarte bine, cel putin asa au spus cei de la service dupa diagnoza. Nu stiu prin ce intamplare, recent a alimentat cu benzina de la OMV-ul unde alimentez eu si surpriza, s-a stins check engine-ul! Acum vrea sa puna benzina numai de acolo, si e problema ca nu vin angajatii sa puna, si ma suna pe mine sa vin la benzinarie sa-i pun!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!