Jump to content

Ambreiaj - probleme


misufha
 Share

Postare recomandată

am verificat azi vasul de lichid de frana , pare ok, probabil ca am pierut o cantitate relativ mica de lichid. multam pt info marius

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
NU sunt sigur ca e problema din ambreiaj dar postez si eu aici. Problema se manifesta in felul urmator : intre 1700-2000 rpm se aude o bataie infundata de undeva de la motor. Ca si cum ar bate un tachet dar e un zgomot mai infundat. Nu se aude deloc la relanti, doar in sarcina. In timp ce merg daca ating pedala de ambreiaj, se simt niste batai in ea, frecventa batailor din pedala fiind cam aceeasi cu a batailor care se aud dinspre motor. Aveti idee ce poate fi ?

aceeasi treaba ..... dar eu am TDI. ai rezolvat ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin ceeace am patit eu cred ca dau raspunsuri la mai multi colegi din acest topic(pedala tare,pierdere lichid frana,etc.).

Acum cateva zile mergeam cu masina prin Tm. cand la un moment dat am apasat pedala de ambreiaj (care era foarte tare de cand am luat masina) si pedala nu a mai revenit inapoi.Am tras pedala cu mana si am incercat din nou.Am pornit iar si dupa aproximativ 20 m am patit la fel.Am tras iar pedala dar nu am mai reusit sa o aduc la pozitia normala.Cand ma-m uitat sub masina era o pata mare de lichid de frana(paharul de lichid de frana era plin si aveam frane).Am tractat-o si la service urmatoatrea constatare:

- volant (cu masa dubla) distrusa pret aprox. 2200 RON.;

- disc uzat pret aprox. 200 RON.;

- placa de presiune uzata pret aprox. 400 RON.;

- rulment presiune distrus pret aprox. 400 RON.;

- manopera prox. 400 RON.

Mecanicul mi-a spus ca lichidul de frana se pierde prima data din circuitul de ambreiaj si apoi se pierde din circuitul de franare.Acum merge foarte bine , pedala este moale asa cum trebuie sa fie.

O singura problema ar fi: la viteza mica chiar in frana de motor in viteza 1 si 2 se aude un zgomot(huruit) care dispare cand apas ambreajul.Mecanicul mi-a spus sa schimb uleiul si daca nu sa vada la cutie.

Sper sa fiu de folos celor care au probleme cu ambreiajul.

Am uitat am 260000 km si am cumparat-o la 156000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

Am un golf 4 din '98 1.4 16v AKQ adus recent din germania si pe serpentine in Romania a cam iesit fum din ambreiaj si a inceput sa tina pedala de ambreiaj foarte sus, mi-am comandat un kit de ambreiaj oe nestiind ca daca are terminatia X in coada este reconditionat si astazi am decis sa-l pun pe masina l-am pus placa disc rulment dar fara acea tablita si arc de pe placa de presiune si am fost foarte socat sa aflu ca montat ambreiaj nou ma rog... sa am surpriza ca tine la fel de sus ambreiajul.

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat?

Multumesc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai gasit nici un reglaj. Eu stiu ca ambreiajul se poate regla, sa tina mai jos sau mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dimineatza, dupa ce plec cu masina imi intra foarte greu intr-a I-a si a 2-a (din 1 in 2 si din 3 in 2). Se comporta asha dar dupa ce plec de pe loc, cand stau pe loc merge ok daca incerc sa schimb. Dupa cateva schimbari se comporta ok toata ziua, chiar nu merg o perioada mai mare de timp ziua. Problema este dimineatza. (Am schimbat de curand volant si kitu de ambreaiaj)

Multzam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca ambreiajul se poate regla, sa tina mai jos sau mai sus.

Nu e chiar asa simplu. Chiar daca il reglezi din tija de sub pedala de ambreiaj, risti sa stea atacata tot timpul pompa de ambreiaj.

Au mai fost si altii care l-au reglat si tot au revenit la reglajul initial.

Mai bine pui un disc OEM si ai scapat de probleme. :D

Modificat de Amy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare, de cateva zile,am observat ca masina tremura la plecare ( nu tot timpul ) si nu tare,iar in marsarier tot timpul tremura,parca merge asa ca pe pietre,si se aude un sunet ca un vajait in marsarier daca merg mult, dar doar in viteza 1 si marsarier, dar tin sa precizez ca in vit 1 nu face tot timpul,face rar, dar in marsarier tot timpul. care e problema ? mi-e frica sa nu vie volant :D ( tin sa precizez ca si in relanti lasat la liber ambreiajul bate ceva cred ca de la rulment si asta nu tot timpul, dar nu tremura masina) Mai am o intrebare ff importanta, as vrea sa fac un drum lung cam 3000~ km, as putea sa merg cu masina asa, sau daca am simptomele astea ma pot astepta sa cada oricand ? sau in timp...cade ? Multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu.. de ceva timp tremura la plecarea de pe loc (la un regim de turatie 1200-1500 rpm) si la schimbarea virezei din 1 in 2.

Mecanicul mi-a spus ca arcurile de la discul de ambreiaj sunt pe duca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha, si nu l-ai intrebat cam cat mai poti merge asa ? vreau un raspuns de la un cunoscator, maine trebuie sa plec la drum vreo 3000 de km, si vreau sa stiu daca pot merge asa sau sa abandonez ? ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pot sa iti spun ca am mers vreo 2000 de km in regim zilnic 40-50 km prin aglomeratie. si tot merge. Acum ca o sa raman cu masina in vreo intersectie nu mai stiu. sper sa nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu acum 2 luni aveam aceleasi probleme. Tremura masin in 1-a pana plecam de pe loc.

Mecanicul a zis ca daca nu patineaza si nu am probleme de accelerare in gol e doar ambreiajul.

Ghinionul meu a fost ca pe langa ambreiaj sa fie si volant.

Distractie maxima sa schimbi disc, placa,rulmet si volant (cu masa dubla). Masina 1.8T Golf IV.

Ma cam durut portofelul. :icon_thumright:

Sper sa nu ajungeti si la volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare,dupa vreo saptamana cand masina tremura cand plecam de pe loc ( doar cand mergeam in coloana si mergeam incet intra intaia), ieri a mers perfect nu mai tremura nu numic, astazi soc mergand prin oras a inceput sa nu mai intre bine in viteze, intra foarte greu 1, 2 si 3, si cand plecam de pe loc urla ceva in pedala de ambreiaj, tin sa precizez ca de cateva luni cand lasam masina in relanti la liber,se auze un rontzanit asta fiind de la placa de presiune, am ajuns acasa intr-un final si mirosea foarte tare, acum cand incerc sa plec de pe loc sau sa bag marsarier masina se tureaza in gol dar nu pleaca , are doar o mica tendinta dar nu vrea si miroase, e doar ambreiajul sau si volant ? ( daca nu intra in viteze poate fi si de la cutie ) Astept raspuns ( sper sa fie doar ambreiajul) multumesc mult, va rog un raspuns urgent astept de la un cunoscator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Vin si eu cu intrebarea mea.

In ultima vreme, ambreiajul tine din ce in ce mai sus. Saptamana trecuta, am incercat sa urc o bordura cu spatele (pot sa zic ca destul de inalta), insa, atat de stresat eram de faptul ca venea cineva din sens opus, incat nu am mai stat sa ma gandesc cum abordez bordura respectiva (mare prostie). Practic incercam sa urc o bordura inalta de 10-15cm, direct cu ambele roti din spate, fara sa fiu in unghi or something. Atat de tare am turat masina, incat am reusit "performanta" de a tura masina (2000-3000 de ture) in marsarier, incat pentru cateva secunde motorul a stat turat, cu ambreiajul ridicat la maxim, fara ca masina sa se miste vreun pic de pe loc (semn ca a patinat), dupa care a urcat intr-un final. Evident a mirosit a ambreiaj ars ulterior. Recunosc, vina imi apartine.

Dupa vreo 2 ore, am plecat cu masina, s-a comportat normal (tot cu ambreiajul care tine sus), in trafic de Bucuresti, fara a semnala vreo problema, sau pierderi de putere (din cauza ca ambreiajul ar putea patina). Intrebarea mea e, cam cati KM mai pot merge cu ambreiajul asa, pentru ca la sfarsitul saptamanii e programat un drum de vreo 400km, si nu as vrea sa am surprize.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greu de presupus cat o sa te mai tina. Dar cei 400 de km te va tine sigur. Cand l-ai fortat, ferodo-ul de pe disc a devenit "sticlos". Dar daca nu mai exagerezi, eu as spune ca mai merge cateva mii de km (pana in 5000). ;)

Modificat de Amy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bine sa ma mai tina atat (deocamdata nu creaza probleme), pentru ca in 2500km maxim primeste un kit nou ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! Sunt proaspatul posesor al unui Golf 4 - AJM si am ceva probleme cu ambreajul, pedala tare deci schimbat ambreiaj (asa mi sa spus). Intrebarile mele sunt urmatoarele:

1: trebuie sa schimb si volant? (nu simt nici o vibratie)

2: trebuie sa ma grabesc la schimbarea ambreajului pentru a nu distruge volant?

3: ce anume distruge volant?

4: ce marci recomandati pentru cuplu 310Nm?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut

Am schimbat ambreiajul, set complet sachs, de 10.000 km. Aseara, m-am chinuit sa urc un deal mic in zapada de 20-30 cm si pentru ca nu am reusit am parcat masina cu greu intr-un alt namete de zapada. Cand sa opresc motorul, am simtit un miros puternic de ferodou si parca iesea si fum in interior. Pedala de ambreiaj era foarte moala. Am oprit motorul rapid si am repornit dupa 5 minute. Pedala isi revenise.

Intrebarea mea - credeti ca s-a dus ambreiajul de la fortarea pe zapada? O sa revin astazi cu impresii - aseara am lasat-o sa-si "revina".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

revin cu problema mea - dimineata au disparut toate problemele. se pare ca am fortat putin ambreiajul dar din ce am discutat cu mecanicul a spus ca se intampla uneori in conditii extreme de utilizare a ambreiajului. ma mira ca nu a mai intalnit nimeni aceasta problema.

Modificat de bradulescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

are cineva idee de ce pedala de ambreiaj merge greu?am condus alt golf si la el mergea mult mai usor.oare trebuie schimbat lichidul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa-ti spun doar ca la mine dupa schimbarea kitului de ambreiaj + volant, pedala era mai moale si mergea mult mai usor, deci se poate sa fie si semn de "ambreiaj obosit"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa-ti spun doar ca la mine dupa schimbarea kitului de ambreiaj + volant, pedala era mai moale si mergea mult mai usor, deci se poate sa fie si semn de "ambreiaj obosit"
si la cit te-a ajuns tot?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

......kitul de ambreiaj, undeva pe la 2100ron cu tot cu montaj

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. eu am avut aceeasi problema cu pedala de ambreiaj , era foarte tare cand am luat masina . l-am schimbat atunci cand m-a lasat volant iar acum este totul ok .pe mine volant + kit ambreiaj m-a costat 2600 ron , zic eu k nu e foarte mult..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!