Jump to content

Ambreiaj - probleme


misufha
 Share

Postare recomandată

Multumesc Marius, dar sper sa nu ajung la directie. Am vorbit cu un mecanic in care am incredere, i-am explicat ce am patit si mi-a spus ca cel care mi-a schimbat ambreiajul a desfacut pivotul pentru a putea scoate planetara, iar la montat nu a pus corect pivotul (cica vine prins in trei suruburi iar asta mi l-ar fi pus numai in doua ... voi vedea maine care e treaba).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am si eu o prb cu masina din semnatura , motor AZD benzina,165k km,brusc din mers nu a mai vrut sa intre in viteze , problema incepand cu vit a 3-a, a intrat in 2, apoi nu mai vroia sa iasa din viteza si apoi nici intr-una n-a mai vrut, mort, nici sa intre nici sa iasa.

Simptomu ar fi ca nu se debraiaza complet si de aceea nu intra si nu iese din vit cu motorul pornit, cu mot oprit merg schimbarile.

Daca pornesc motorul cu maneta in orice viteza o ia din loc usurel si daca ridic ambreiajul sus se cupleaza complet.

Asta iarna am mai patit odata asa dar dupa vreo 30 minute si-a revenit singura si a mers pana acuma fara nici cea mai mica problema.

A mai patit cineva ? Ce sa fie mai exact?

Ms anticipat.

Modificat de sk760
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

si-a schimbat cineva singur ambreajul pe TDI?

vreau sa-l schimb singur si ceva sfaturi mi-ar prinde bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut.

Am si eu o nedumerire. Ambreiajul meu in momentul de fata prinde sus, chiar extrem de sus as putea spune, dar nu patineaza sub nicio forma, doar ca e enervant, mai ales in traficul din Bucuresti unde schimbi treptele tot timpul. (o să

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Deci la modelul tau de masina ambreiajul nu se poate regla,e ambreiaj hidraulic.Nu ai ce sa reglezi doar faptul sa te comformezi k in curand o sa il schimbi.si acel scartait de care zi ca il face la cald sau la rece k daca face la cald este placa de presiune la masina a mea face la fel cand e cald,cand apas face um mic zgomot si mecanicu mia zis k nu are nimik.Bafta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) La mine nu il face cand il apas, ci cand ii dau drumul ambreiajului in acelasi moment in care accelerez. Nu stiu ce poate fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

one_just_dany

Mi se aude un poc mic cand las deambreaj oare sa fie pe duca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua!

De putina vreme am observat o problema care, cred eu, e cauzata de ambreiaj, insa nu sunt sigur. Simptomul ar fi faptul ca in viteza I si in a II-a dupa ce eliberez ambreiajul si accelerez, cand turatia ajunge in intervalul 2000-2200 rpm, masina trage sacadat. Si in viteza a III-a face caest lucru, insa cu o amplitudine mult mai mica. La alte turatii acest lucru nu se intampla. Eu m-am gandit ca de vina este ambreiajul, dar am vrut sa ma conving inainte de a ma apuca sa-l schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

croccifixio

si mie imi face la fel dar numai in viteza a 2-a,cand accelerez puternic,dar nu intotdeauna,trage in reprize, sa fie tot ambreiajul?

Butonul p_quote.gif sau p_mq_add.gif - (citatul) ajuta cand se doreste citarea unui pasaj din alt post.

Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, in caz contrar este inutil si interzis de regulament.

Foloseste te rog butoanele t_reply.gif sau t_qr.gif!

Modificat de Marius
Quote inutil.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut, sunt posesorul unui golf 4 1.4 si de vreo cateva saptamani mi-a aparut un zgomot ciudat (vajait mai exact) in timpul rularii , ciudat este ca acest vajait apare doar cand masina este scoasa din viteza sau cand nu accelerez. Se poate sa fie de la ambreiaj sau de la altceva ? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca nu se aude tot timpul? E posibil sa fie un rulment defect la una dintre roti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se aude tot timpul, doar cand masina este scoasa din viteza sau cand franez, o duc zilele astea la service sa vad despre ce e vorba

Butonul p_quote.gif sau p_mq_add.gif - (citatul) ajuta cand se doreste citarea unui pasaj din alt post.

Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, in caz contrar este inutil si interzis de regulament.

Foloseste te rog butoanele t_reply.gif sau t_qr.gif!

Modificat de Marius
Quote inutil.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand intra frumos la ''rece'' si greu la ''cald'' in viteze...poate fii placa de presiune sau ambreiajul dus?

Vreau sa stiu la ce sa ma astept :lol:

Mersi boys.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca iti intra greu la rece sau la cald e clar in curand te vei imprieteni cu un chit de ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja ma gandesc la un kit new,dar pana nu desfac masina nu fac cumparaturile aiurea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

astazi la un drum de 400de km, o senzatie din trecut s-a conturat:

-intre 2000 si 2500 de ture in viteza 5-a initial dar acum si in viteza 4-a daca acelerez brusc, turatia creste mai repede decat viteza masini.

cred ca discul de ambreiaj e pe duca, patineaza, habar nu am cat ma va tine.

valeo e bun de ceva? am gasit ceva aici undefined

la un pret mic, 1200 de lei pt axr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai gasit tu pe site-ul rspectiv este un kit ambreiaj + volant. Insa ATENTIE, este volant clasic, nu bimasic (cum are AXR-ul). Parerea mea este sa schimbi doar kit-ul de ambreiaj, daca volantul este OK. Daca te hotarasti sa schimbi si volantul, poti sa mergi pe kit-ul respectiv cu volant clasic. Nu o sa te deranjeze schimbarea, din contra, se pare (din cate am auzit) ca se comporta mai bine cu volant monomasic.

In privinta marcii, Valeo este un producator bun (cu conditia sa fie original).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta si in alta parte acel kit si il vei gasi mai ieftin de 1200 Ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valeo e bun de ceva? am gasit ceva aici undefined

la un pret mic, 1200 de lei pt axr.

Nu stiu daca ai vazut, dar pe acelasi site, este si un kit original Sachs cu DMF la 1390 lei.

Este cel mai mic pret pe care l-am gasit.

http://www.comenzipieseauto.ro/kit_ambreia...sachs-p287.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu include in schimb si rulmentul de presiune. Deci ajungi la aprox. 1.500 RON kit-ul complet. Oricum e un pret foarte bun, tinand cont ca este Sachs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici un kit nu include rulmentul de presiune (costa 50 lei) !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti asa sigur? Cel Valeo de mai sus include. Si multe altele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajutati-ma si pe mine,va rog.Motor AXR,volant dublu corp cam dusa...uneori se aude trancanind pana cand se centreaza.Inca nu-mi bate in pedala de ambreiaj,dar nici nu vreau sa astept pana cade de tot.Am fost la mag de piese unde am primit urmatoarele preturi:

Sasch(kit+volant dubla)- 1850 lei

Sasch(kit+volant simpla)-1450 lei

Intrebarea mea:In afara de pret,care este diferenta intre cele doua kit-uri?Daca nu este,optez pt kit cu volant simpla,400 lei este o suma frumusica....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

dragos b esti in aceeasi dilema ca si mine si mai sunt multi utilizatori de VW si BMW care se intraba ce sa foloseasca.

Daca citeai cateva posturi mai sus ai fi observat ca eu faceam referire la kit pentru axr, deci preturi mai mici ca cele ale tale.Manopera este undeva la 400 de lei.

Din ce am studiat eu prin forum concluzia este ca la o volant simpla masina are un aer sportiv, la cuplaj, fata de volant bimasica unde masina este silentioasa.Acum e bine sa faci asa o retrospectiva a modului de utilizare al masini si sa decizi singur cum preferi.

Pentru mers sportiv sau preponderent in oras volant simplu, pentru deplasari lungi in afara orasului volant bimasica.La mine se uzeaza doar ambreiajul datorita utilizari in oras, mai merge si sotia si pleaca in treapta 3 dupa loc, deci un ambreiaj solicitat.

Nu uita ca si cip-cirip forteaza ambreiajul masini.

Deci succes la cumparaturi, eu nu sunt decis ce sa cumpar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu fac cu golf-ul meu in jur de 60000 km / an,dar preponderent in oras si destul de sportiv,deci cred ca ma voi orienta catre varianta simpla de volant,poate ma va tine mai mult,sper.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!