Jump to content

Ambreiaj - probleme


misufha
 Share

Postare recomandată

da poate afecta placa de presiune daca se gripeaza itit va distruge si placa si rulmentu e 70 80 de ron dar daca strica si placa costul se ridica la cateva milioane daca nu e ff acentuat mai poti merge cu el dar in timp se va buli de tot

Modificat de hbogdan
Quote inutil. Foloseste AddReply sau FastReply.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa mai pus aceasta intrebare de citiva useri, dar nu a raspuns nimeni,asa ca; a montat cineva volant monomasa pe ALH? Eu vreau sa pun din asta dar inainte as vrea sa citesc parerile celor care au montat, merita sau nu?

da am montat eu si merita din plin sunt ff multumit de ambreiaj si e si mai ieftin si nu se mai strica volant asa ca cu incredere iit sugerez sa pui ambreija clasic cu volant normala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Am postat acum ceva timp, un zgomot ciudat ,la relantai, un tacanit metalic ca un greiere, care disparea in momentul cand calcam pedala. Se pare ca de vina este rulmentul. Poate afecta ceva la ambreiaj , daca nu il schimb acum?.

Salut! E cel putin ciudat, ce spui, daca nu cumva chiar ai dreptate. Adica, eu am acelasi simptom la relantiu - un zgomot diferit de cel al motorului si usoare batai in pedala cand apas foarte putin- care dispare in momentul in care apas pedala la fund. (Motorul trage ca unul nou). Iar astazi cineva zicea ca ar fi volant ovalizata, in nici un caz rulmentul. Mentionez ca acest zgomot nu este permanent, ceea ce ma duce cu gandul ca ar putea fi ceva descentrat, dar ce anume? Astept pareri avizate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volant e posibil sa fie intepenita adika sa nu mai amortizeze cum trebuie si atunci apare acel tacanit exact asa am avut si eu si ma crezut ca e de la injectoare dar sa dovedid ca volant era blocata si batea pentru ca o data ce se intepeneste nu mai amortizeaza vibratiile motorului si incepe sa faca scandal adika acea bataie si e posibil sa fie si dicu de ambreija ovalizat cel putin la mine era

Modificat de hbogdan
Quote inutil. Foloseste AddReply sau FastReply.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Am postat acum ceva timp, un zgomot ciudat ,la relantai, un tacanit metalic ca un greiere, care disparea in momentul cand calcam pedala. Se pare ca de vina este rulmentul. Poate afecta ceva la ambreiaj , daca nu il schimb acum?.
am si eu aceeas problema numai ca la mine acum se aude si un mers daca trec pe linga o alta masina sau cladire ceva cu geamul deschis plus ca am ascultat seara in liniste din masina cind calc ambreajul se aude ca un huruit ce cred ca provine de la rulment,este fin huruitul daca nu stii ce sa asculti nu il observi iara zgomotul de greiere cum ziceam cu geamul deschis se aude in mers normal(fara ambreiaj calcat),eu deja ma astept la un chit de ambreiaj desi masina trage bine nu patineaza inca ,in viteza intra super ,nu prezinta vibratii si zmucituri la plecare,intrebarea mea este cum ai dedus ca "se pare ca este de vina rulmentul" ? poateeee scap mai usor ,(in functie de ce gasesc si la demontare) :coffee_lol:
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Stiu ca am probleme cu ambreajul de destula vreme (ambreajul e tare, zguduie cand demarez, scoate ceva sunete urate la relanti si face ca o dacie cand bag in marsarier). Azi dupa ce am mers vreo ora , si chiar a mers foarte bine(poate am deochiat-o), am oprit timp de 10 min si cand dau sa plec nu a vrut sa mai intre in marsarier. Pana acum chiar daca facea mai urat tot intra iar in celelalte viteze intra ok. Am convins-o dupa cateva debraieri si am plecat. La un semafor am scos-o pe liber si a inceput sa se tureze singura pana pe 12000 unde a ramas cateva zeci de secunde (de obicei sta la 9000 acum).M-am ingalbenit mai ales ca am mai auzit povesti urate pe tema asta. Am plecat ceva mai greu dar dupa cateva minute a inceput sa mearga mai bine.Treaba asta cu turatu singura are legatura tot cu volant si ambreiajul sau ceva mai grav (turbina)? Am de gand sa schimb volant cu tot cu chitul de ambreiaj dar deocamdata nu stau prea bine cu banii, ce se mai poate strica daca mai merg asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca mai mergi asa cu ea se poate buli pinionu intermediar de la marsarier si se forteaza si sincroanele din cutie deci nu e ff indicat plus ca daca se buleste de tot te va lasa in drum si nu vei mai aduce masina decat tractata in cea ce priveste turatia singura e posibil sa fie potentiometru de la aceleratie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

am si eu nevoie de un sfat:

dimineata cand pornesc motorul se aude imediat un scartait care tine cam o secunda, las un pic sa mearga la relanti , bag in viteza si la debraiere se aude acelasi "frrr" ca la pornire. Am rugat pe cineva sa asculte fenomenul si mi-a spus ca e de la rulmentul de presiune care scartaie atunci cand e frig afara pana isi face ungerea. Daca fac 2 pedale de ambreiaj inainte sa pornesc motorul si inca 2 inainte sa bag in viteza, nu se mai aude nimic. Sa dau vina pe frig sau e un semn ca rulmentul sau altceva ce tine de ambreiaj e pe moarte si ar trebui sa fac o investigatie mai amanuntita? merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,referitor la scartait e rulmentul de presiune si nu trebuie sa se unga nimica el are vasilina permanent e poate acuma mai putin avand in vedere ca face zgomot,daca se va accentua sa te gandesti la schimbat rulmentul de presiune, cati km are masina poate ii ajunge cat a functionat si era timpu sa se duca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina are 110.000 - scartaitul tine doar o secunda si se aude doar dimineata sau daca sta masina in frig cateva ore. Referitor la ungere, chiar daca are vasilina in permanenta, aceasta nu-si poate schimba proprietatile la temperaturi negative? Daca nu ar avea ungere suficienta, s-ar auzi mai des si nu doar atunci cand sta mai mult in frig, nu? Mai sunt si alte simptome cand e pe duca rulmentul, scartaie tot timpul sau face alte zgomote?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acu scartaie la pornire chiar daca fac pedale la ambreiaj :lol: . Si inca o observatie - daca dau cheie fara sa calc ambreiajul (scos din viteza, bineinteles... :) ) nu scartaie. Am pus si un filmulet ,ca sa vedeti despre ce e vorba -

Scuze pt calitatea filmului, e facut cu mobilul. Astept eventuale pareri si sfaturi, merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca ar fi bendixul, ce legatura are cu faptul ca e calcat sau nu ambreiajul? Dupa cum am spus, daca e pe liber si calc ambreiajul la pornire face zgomot, daca nu calc ambreiajul la pornire, nu se aude nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am o intrebare:daca kitul de ambreiaj este dus,se aprinde vreun martor?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa sunet, pare a fi electromotorul, bendixul.

misu tdi, se pare ca ai avut dreptate. Am gasit aceeasi problema ca a mea intr-un topic legat de electromotor, deci o sa ma mut cu discutiile acolo. Oricum , multumesc f mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ...am si eu o problema la ambreiaj am citit tot topicu si nu prea am gasit problema mea ... la mine se aude in scartait la pedala cand o calc si cand o las sa revina la nomal., si vad ca de cateva zile s-a cam accentuat se aude din ce in ce ma tare .multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Are cineva idee cam cat costa un rulment de presiune pt ambreiaj (golf 4 AXR an 2004)? Doar asa informativ, pt ca nu am timp sa merg sa ma interesez sa aflu exact(stresiunea :screwy: )

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiu ca este relativ ieftin,insa trebuie data cutia jos si asta nu este asa ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare tuturor. La masina din semnatura am observat de curand o chestie. La relanti , pe loc se aude un huruit, nu foarte grav, iar daca apas ambreiajul acesta dispare. Nu stiu de cand a inceput sa faca pentru ca e putin sesizabil, si daca e un pic de muzica in masina nu se poate auzi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am un VW Bora 2002 ALH si am 295.000 Km.

Masina se comporta foarte bine, nu am avut niciodata probleme cu ea, decat o baie sparta.

Are toare reviziile la zi insa acum are o mica problema. Imi patineaza ambreiajul.

De precizat ca am masina de la 0 Km si niciodata nu am schimbat nimic la ambreiaj. Desi foarte multi s-au mirat, asta este adevarul

Am gasit kit ambreiaj 500 RON insa volant masa dubla la 1700 RON

Are cineva o idee unde pot gasi volant mai ieftina? (totusi buna ... nu chinezarii)

P.S. daca am gresit locul topicului ... va rog mutati-l sau stergeti-l (insa anuntati-ma si pe mine pls :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In aprilie am schimbat si eu tot kit-ul, iar inainte am avut aceeasi intrebare si cei de la service m-au sfatuit sa merg tot pe varianta data de producator, adica bimasica. Iar daca exista posibilitatea financiara si mai indicat ar fi ca volant sa fie piesa originala.

cum a fost dupa ce ai schimbat volant? mi-am schimbat si eu recent volant cu tot setul ambreiaj la masina din semnatura. Am fost super incantat de rezultat la inceput... masina parca era noua, serios. Dar, avea o mica chestie: incepuse sa tremure, sa vibreze schimbatorul de viteze (asta vedeam cand tineam mana pe el, si doar cand era in viteza in mers) dar am zis ca daca masina merge f bine nu trebuie sa-mi fac probleme pentru asta. Problema e insa faptul ca debreierea asta finuta nu a tinut prea mult, acum am 1000km cu ambreajul asta nou. Am iar vibratii. Nu stiu daca sunt de la volant. Imi tremura volanul si schimbatorul, iar cu volant veche, care apropo era blocata, tremura volanul doar putin, iar schimbatorul nu tremura absolut deloc. In pedala de ambreiaj au reaparut mici vibratii cand apas. Masina nu vibreaza mereu la fel, dar uneori e asa rau ca simt si in pedala de acceleratie si in planseul pedalier, nu mai vorbesc de volan si schimbator. De ce asta? Cu volant veche stricata nu vibrau astea toate. Ce s-a intamplat? de unde-s vibratiile astea? Sa mi-o fi montat rau mecanicul? Sa nu o fi centrat bine ? Sa fie din alta parte vibratiile astea? de unde? Ma streseaza la culme, si faptul ca am dat ceva banuti pe treaba asta ma oftica rau. Ambreajul cu tot cu volant e Sachs si l-am luat de la Autokarma din Bucuresti, am zis ca-s seriosi, sper ca nu mi-au dat ceva nasol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce se baga meseriasii nosti in masina la reparatii de astea mai complexe poti sa fii aproape sigur ca masina nu va mai fi la fel ca inainte(mai ales daca nu esti acolo sa ii supraveghezi). Eu zic ca cel mai bine e sa te documentezi din surse de specialitate inainte sa te duci la mecanic, pt . ca evident nu toate se pot face acasa, dar macar sa stii partea teoretica sa il verifici daca e bine ce face.

Daca nu te poate face cu cost asa de-a moaca in plus si nici manopera nu e bune.

Nu e exlus sa fie si piesa de schimb defectuoasa ,desi nu prea cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!