Jump to content

Ambreiaj - probleme


misufha
 Share

Postare recomandată

Eu am impresia ca, cei care schimbati des ambreiajul, tineti apasata pedala de ambreiaj in timpul mersului. Si asta o spun pentru ca in ultima saptamana am observat 3 persoane care in timpul mersului raman cu piciorul (putin apasat) pe ambreiaj.

Eu am schimbat 1ul (PRIMUL) kit abia la 300.000 km. Oare cu ce a fost al meu mai bun ca la altii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Va salut cu respect. Am o problema la golful meu pe care nu am mai vazut pe nimeni pe forum sa o aiba, si credeti-ma ca am cautat mult. Uneori cand merg cu viteza mica si apas ambreiajul pentru debreiere se aude un sunet relativ scurt si foarte ciudat de genul unui carait. Daca a mai patit cineva sau stiti vreunul ce se intampla astept pareri. Va multumesc.
Rulmentul de presiune.

Salutare. Asa cum a descris si Liviu, se pare ca am aceeasi problema: in viteza intai daca acelerez putin (la plecare de pe loc) si daca debriez, se aude o pocnitura (cu cat am motorul mai turat la plecarea de pe loc la debriere parca zgomotul se aude mai tare). Cand schimb vitezele parca nu se aude (atat cat am putut auzi). Face asa cu motorul rece sau cald.

Ce-i ciudat este ca acest zgomot mi-a aparut cam imediat (1-2 saptamani) dupa ce am dat jos softul tunat si l-am pus pe cel original; cu softul tunat nu facea nici un zgomot... Masina nu avea nici o problema cu softul tunat, am decis sa-l dau jos, sa fiu precaut... si poftim...

Daca e de la rulmentul de presiune: cat ma costa piesa si manopera; cam ce alte piese se demonteaza\pun la loc pentru aceasta interventie?

Multumesc si la cat mai putine probleme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Are ceva daca nu schimb rulmentul? Se poate strica mai rau intre timp (el insusi sau sa afecteze alte piese)?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu ceva ciudat, tind sa cred ca e de la ambreiaj, si anume, la un drum mai lung, destul de cald afara insa nu extrem de cald, pe la 100km/h a inceput sa se auda de la motor ca un ventilator, sunetul palelor de ventilator care lovesc ceva insa nu tare, si nici rapid, era ca un ventilator la viteza scazuta care lovea ceva.

Am crezut la inceput ca o fi de la unul din cele doua ventilatoare de la masina, insa alea se rotesc mult mai repede fata de ce auzeam eu. Am apasta pe ambreiaj sa debraiez si nu se mai auzea zgomotul, cuplez din nou... la fel se auzea, nu aveam ce sa fac si am mers mai departe.

Are cineva idee de la ce s-ar putea auzi zgomotul asta? mentionez ca tine clar de ansablul ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Probabil rulmentul de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se aude asaceva, cand apas pedala de la ambreiaj dispare zgomotul,dar pana nu ma lasa de tot nu am de gand sa schimb nimic :D

Modificat de liviuplaton
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am schimbat de curand discul de ambreiaj si rulmentul de presiune.

Cam la 2 saptamani au inceput problemele,la relanti daca apas pedala de ambreiaj la fund

se aude ca si cum ar atinge ceva fier pe fier in timp ce se invarte,si in timpul

mersului apar zgomote de aceeasi natura , plus ca de vreo 2 zile si motorul

se aude mai gros!! mentionez ca inainte, sub 3500 de turatii ,nici nu auzeam motorul...

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

golful meu are 226.000km iar ambreiajul nu da semne de oboseala deocamdata. Singura chestie care ma enerveaza e pedala foarte tare. E la fel si la voi, se poate face ceva in privinta asta?

Merci,

Ovidiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema. Cand tin piciorul apasat pe ambreiaj , schimbatorul fiind la "punctul mort" simt ca parca ar bate motorul, se aud ceva batai regulate cu mersul motorului. Ce sa fie?

Modificat de Danys
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema cu ambreiajul...cand motorul este oprit, imi intra foarte bine in viteza, dar cand il pornesc, e jale...intra foarte greu in viteza,iar la marsarier imi caraie daca nu calc ambreiajul bine pana la fund cat pot, de la ce sa fie?

si mai este ceva... cand calc ambreiajul cu motorul oprit se aude un zgomot foarte ciudat.

Modificat de yony_lzr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand intra greu in viteza cu motorul pornit sau caraie e de la placa de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar daca umblu la placa, nu e bine sa schimb si discul cu rulment?

ca manopera e tot aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum pot afla daca ii volant? Nu poate fi rulmentul de presiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat te-a costa operatiune??

640 ron-manopera,disc sachs si rulmentul de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze daca problema s-a mai discutat in paginile anterioare dar chiar NU am timp sa scobesc acum, dupa cum veti vedea in continuare. O sa incerc totusi sa rasfoiesc, dar timpul imi e foarte limitat, trebuie sa ma ocup de vorbit cu "platformistul" etc.

Aseara, chiar inainte de un punct de plata pt autostrada (Franta), venind eu cu 130-140 am scos din viteza ca sa incep reducerea vitezei pt a intra la punctul de plata. Cand am debreiat, pedala a ramas apasata. Am tras-o cu varful piciorului, a revenit... de aici succesiunea evenimentelor a fost atat de rapida incat nu imi mai amintesc exact ce si cum, dar: am oprit, apoi am vrut sa pornesc dar masina nu se mai punea in miscare. Am mai apasat pe ambreiaj, pana la urma maneta nu mai intra in viteza, ca si cand "cablul" de ambreiaj ar fi fost rupt. Am oprit iar motorul, am bagat in vit 1, am dat la cheie, masina s-a pus in miscare, apoi la punctul de plata am scos din viteza si am franat- ulterior figura nu a mai tinut, adica pot porni motorul cu maneta in orice viteza, ca si cand ambreiajul... n-ar mai fi. De fapt, daca nu apas pedala nu intra in viteze, iar daca apas, pot baga in viteza, si cand iau de pe ambreiaj, masina are o vaaaaaaaga tendinta de a pleca inainte, dar oricum sta la relanti cu maneta in vit 1.

Toata treaba se intampla pe la 3-4 noaptea, dupa un drum de 700 km si cu nevasta si copiii in masina.

Am chemat depanarea (care va fi platita de asigurator) si ne-a dus cu platforma la sediul lor, la 15-20 km, apoi am fost transportati ultimii 180 km cu un taxi pus la dispozitie tot de asigurator.

Intrebarea este: ce ar putea fi? Un defect la instalatia hidraulica de actionare, sau s-a spart disc/placa etc? Zgomote dubioase nu se aud DELOC. Daca e de la inst hidraulica, si nu pot remedia pe loc, atunci pot conduce pana acasa fara ambreiaj (rezolvand temporar prin demontarea cilindrului receptor sau ce-o fi- am mai condus fara ambreiaj pe distante lungi); daca e de la ambreiaj, atunci musai trebuie sa aduc masina fie la stanga tractata cu masina mea (dar nevasta nu prea vrea sa conduca atat la remorca), fie cu platforma- dar... costa. Si apoi- cutia jos etc- cam de cosmar avand in vedere ca in vest nu poti face asta in fata blocului pe trotuar, deci trebuie sa gasesc un loc, oricum service-ul iar se cam exclude, o sa intreb cam cat ar costa manopera dar la scoruri de 30-40-50 E pe ora cred ca iese mult rau.

Sper intr-un raspuns providentzial (vezi ca e de la ... nu stiu ce de la cilindrul receptor), altfel e cam albastra situatia. Oricum scule am, documentatie (RTA) am, si pot- dar momentul pica prost, si nu prea am unde :(

Repet, am nevoie de ceva pareri de la oameni care, eventual, au patit chestii asemanatoare- masina e la 180 km si trebuie sa vad cum organizez ostilitatile mai departe. Nu pot cobori pana la masina sa vad ce si cum- de fapt acum imi pare rau ca m-am intors cu ai mei acasa si nu am ramas sa vad pe ziua ce si cum, desi era cam inutil, neavand atunci la mine decat un minim de scule, fara cric crocodil si ladoiul de scule.

Later edit: am gasit la topicul cu DIY si un link foarte detaliat, e drept nu pt modelul meu dar util oricum: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2703042

Modificat de Neudorf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa precizez: motorul este pe benzina, de 1,4 litri, APE, cutia in 4+1 trepte, tip DUW, iar chestia asta:

La motorul meu se da volant jos ptr a se schimba placa de presiune si discul de ambreiaj. Adica placa vine prinsa de motor, discul de ambreiaj intre si la suprafata vin "inchise" de volant

am vazut-o in RTA si m-am crucit. De fapt sunt prezentate acolo 2 modele de cutie, din care una "normala", si am sperat sa NU am cutie DUW. Dar... e DUW :banghead:

Inca mai sper intr-o minune, sa fie de la mizilic mic.... :( Sa ajung la masina, pe zi, si echipat.... Si sa o aduc acasa la stanga, trasa de strabunica-su'...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misule .. nu astepti sa iti zic tot ... nu trebuie sa dai jos cutia .. lepra asta e problema ta... cama e rupta la prinderea pe ax ... trebuie sa dai roata din stanga jos, sa dai capacul cu VW si ai acces la mecanism ... de aici cred ca nu tre sa iti mai explic ... iei cama in manuta si te duci si o cauti la un magazin sau de la alta cutie .. nu te incurca sa il sudezi o sa crape din nou

post-17229-1251646707_thumb.jpg

Modificat de bogdan_bus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu a patit nimeni

/ Nu stie nimeni. Nu as desface ambreajul fara sa stiu cat de cat ce este da facut. Am mai observat ca cu cat motorul este mai cald face mai tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu a patit nimeni

/ Nu stie nimeni. Nu as desface ambreajul fara sa stiu cat de cat ce este da facut. Am mai observat ca cu cat motorul este mai cald face mai tare.

Aceasi problema am avut si eu. Cand era motorul cald nu mi intra in viteza peste 2100 de rotatii si daca apasam pedala de ambreiaj aveam o bataie de motor incat se misca toata masina. Iti da impresia ca e placa de presiune dar e volant. A mea era torsionata in suruburi si unde vine rulmentul de presiune era sparta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea ! Asi putea spune ca am si eu o problema cu ambreiajul. Treaba sta cam in felul urmator. Cand pornesc masina dimineata si incerc sa plec de pe loc, masina pleaca in suturi, nu pleaca lin..si toata treaba asta doar cand e rece motorul. Ambreiajul prinde jos, adica putin mai jos de jumatatea cursei pedalei. Dupa ce fac cateva schimburi de viteza nu mai face asa. Mentionez ca nu agata in nicio viteza, se pot schimba toate vitezele fara nicio problema.

Va rog sa-mi spuneti cam ce ar putea fi acolo, sa ma astept sa schimb ceva de curand ???? Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea prezinta un tremurat si un huruit neregulat, cand e scos din viteza. Totul se intampla la rece. Motorul poate merge lin cateva secunde apoi iar tremura. Cand calc ambreiajul totul dispare. Se aude totusi pe la jumatatea cursei cum huruie rulmentul de presiune. Poate fi el responsabil si pentru tremurat ? Sunetul in timp ce tremura si cu huruitul rulmentului par sa semene.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare dragi colegi. Am observat intr o zi ca pierd lichid de frana pe la pistonasul acela care este actionat de pedala de ambreiaj, acum nu mai curge, as dori sa imi spuneti cum completez lichidul pe care l am pierdut.

Este suficient sa completez in vasul de lichid de frana (comun cu sistemul de franare) ? si daca da, ce lichid de frana ar trebui sa folosesc ,

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!