Jump to content

Ambreiaj - probleme


misufha
 Share

Postare recomandată

Am schimbat ptr a doua oara in jumatate de an kitul de ambreiaj si tot imi apar vibratii si bruscari la debreiere(in mers). Problema se manifesta dupa vreo 10k de km rulati in care a functionat perfect. Cand motorul este rece problema dispare si debreiaza mai bine dar dupa cativa km de mers(20 km de ex) imi este jena sa schimb vitezele la halul cum imi cupleaza........vibratii, bruscari, zgomote.

In ultima faza banuiesc volantul....ma gandesc ca e posibil, ca dupa ce se incalzeste sa se deformeze intr-un fel.

A mai intalnit cineva situatia asta?

Ma puteti sfatui intr-un fel?

L.E: nu da semne sa patineze sau sa vibreze la plecarea de pe loc

Modificat de costelzb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e clar ca numai volant face asa. Ma si mir ca ai ajuns sa schimbi atatea kituri si la volant nu s-a gandit nimeni. Chiar daca nu tremura la plecarea de pe loc. Nu e relevant asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi....fiind motor pe benzina volantul este simplu.....din acest motiv nu sunt 100% sigur.....Sa inteleg ca s-a ovalizat volantul si in timp(10k km) imi descentreaza si discul de ambreiaj si de aici apar vibratiile (vibreaza in mers la 20-70 km/h iar daca am viteza mai mica cupleaza foarte brusc).....

Daca as umbla iar la cutie sa inteleg ca pe langa volant tre sa schim iar kitul de ambreiaj (placa+disc)? sau as scapa doar cu discul de ambreiaj :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate. Volant-a e single-mass. Nu cumva s-a umblat la volant si nu l-au prins drept sau a prins ceva sub el? Daca asta nu e, inseamna ca s-a ovalizat volant-a. Ar trebui pornit motorul fara cutie pe el si cu volant-a goala. Asa vei putea sa-ti dai seama daca fuleaza...

Chiar foarte ciudat ca se duc asa kiturile de ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorul meu se da volant jos ptr a se schimba placa de presiune si discul de ambreiaj. Adica placa vine prinsa de motor, discul de ambreiaj intre si la suprafata vin "inchise" de volant (am atasat eu odata o poza dar nu o mai gasesc). Din doi mecanici diferiti, doua kituri de ambreiaj......aceiasi problema....amandoua dupa aproximatv 10k km....

Poate e important sa mentionez ca atunci cand am schimbat a 2a oara kitul, mecanicul nu a vazut probleme la disc sau la placa de presiune, erau in stare perfecta.

Nu stiu ce sa mai zic......e singura problema pe care o am la masina si e foarte deranjanta

Exista oare o metoda speciala de montare a kitului de ambreiaj pe golf?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU sunt sigur ca e problema din ambreiaj dar postez si eu aici. Problema se manifesta in felul urmator : intre 1700-2000 rpm se aude o bataie infundata de undeva de la motor. Ca si cum ar bate un tachet dar e un zgomot mai infundat. Nu se aude deloc la relanti, doar in sarcina. In timp ce merg daca ating pedala de ambreiaj, se simt niste batai in ea, frecventa batailor din pedala fiind cam aceeasi cu a batailor care se aud dinspre motor. Aveti idee ce poate fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat 4 ambreiaje de cand am masina.

toate din cauza uzurii. si-au facut treaba dar au ajuns si la momentul final...nu am avut probleme de defectiuni si alte spete ciudate.

de regula, cand se schimba ambreiajul se schimba si volantul. asta pentru a preveni unele probleme care pot aparea din cauza diferentelor de uzura dintre kitul nou si volantul vechi.

la masinile cu volant simplu uzura acestuia se produce mai greu fata de DMF (n. dual mass flywheel). in schimb apar probleme la rulmentul de presiune care se uzeaza mai repede decat restul ansamblului, mai ales la un regim de mers mai sportiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am niste probl la ambreiaj de vreo 3 luni daca nu mai bine....de fiecare data cand apas ambreiajul se aude un fel de scartait prelung pana cand pedala este apasatapana la fund(sau mai precis atata timp cat este actionat ambreiajul).se aud DOAR LA RELANTI nu si in mers probabil datorita zgomotului de la motor)...MI-E GROAZA sa ma gandesc ca trebuie sa schimb kitul de ambreiaj pt ca o voi baga in niste rep ai costisitoare(distributie,toata bucsaraia.filtre...)...

Modificat de Marius
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat iarasi kit ambreiaj + volant, astept sa vad ce se va intampla peste vreo 10k de km.

Lamuriti-ma si pe mine cum se debreiaza corect:

1. calci ambreiaj, schimbi viteza, ridici ambreiaj pe masura ce apesi si acceleratia

2. calci ambreiaj, schimbi viteza, ridici ambreiaj de tot, accelerezi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai din cate stiu eu,prima varianta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat 4 ambreiaje de cand am masina.

toate din cauza uzurii. si-au facut treaba dar au ajuns si la momentul final...nu am avut probleme de defectiuni si alte spete ciudate.

Poti sa imi spui te rog cat km are masina? Si cam cat te-a tinut un kit de ambreiaj? Ca a mea are 232000 si inca nu am schimbat ambreiajul(inca nu face figuri) si ma gandesc cu groaza la momentul cand va trebui sa il schimb.

Mersi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat iarasi kit ambreiaj + volant, astept sa vad ce se va intampla peste vreo 10k de km.

Lamuriti-ma si pe mine cum se debreiaza corect:

1. calci ambreiaj, schimbi viteza, ridici ambreiaj pe masura ce apesi si acceleratia

2. calci ambreiaj, schimbi viteza, ridici ambreiaj de tot, accelerezi

1. Se calcă amreajul, se introduce

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calinutz >>>> in functie de cum conduci masina cam atat te tine si ambreiajul (ca si alte componente).

primul kit l-am schimbat cam pe la 90000km deoarece dupa cresterea puterii de la 90cp/205nm la 120cp/265nm modul in care tragea ma indemna sa o calc si asta a uzat destul de repede ambreiajul original si volant.

al doilea kit l-am schimbat dupa ce am urcat la puterea actuala, 141cp/347nm, in jur de 160000 km, era perfect functional dar nu ar mai fi dus multa vreme si nu am vrut sa am surprize. spec-ul, dupa inca 44000 de km in care si-a facut treaba cu brio a ajuns si el la limita uzurii, deci a trebuit inlocuit. adica la 210000 cat are acum masina.

avand in vedere aceasta "vasta" experienta cu ambreiajele pot spune ca pentru o persoana care foloseste masina pentru a se deplasa de la punctul a la punctul b si nu doreste sa experimenteze placerea si adrenalina "pilotajului" pe sosea chestiunea ambreiajului poate fi o necunoscuta pentru foarte multa vreme. la fel si celelalte componente supuse uzurii mai rapide cum ar fi franele, elementele suspensiei...

asa ca intrebarile tale pot avea raspunsuri diferite.

daca ramaneam la 90 cp si condus mai mult decat normal, de-a dreptul pasnic, si acum aveam ambreiajul original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci......sa inteleg ca folosesc corect ambreiajul. Uitandu-ma cu cea mai mare atentie la discul de ambreiaj pe care tocmai l-am schimbat nu se observa urme de uzura (20k km am mers cu el). Sper sa fi avut volant ceva ptr ca altceva nu imi mai explic....nu mai are ce altceva.... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorin atanasiu

salutare!!!de ceva vreme am si eu o mica problema cu ambreajul cred...adica mai concrec simt ca nu debreiaza ca inainte...simt ca agata cand bag in viteza, adica pe la jumatea cursei da de un hop...si trebuie sa o fortez putin (adica nu ma pun cu genunchiul in bord si trag cu amandoua mainile :rolleyes: ) s-a mai intalnit cineva cu un defect asemanator??? precizez ca motorul este AXP-apropos pe forum unde pot gasi niste date tehnice despre motorul asta sau o ceva despre el???

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"agatatul" se produce in toate treptele de viteza sau numai la unele (una)?

cand scoti din viteza iti da acelasi simptom?

ambreiajul patineaza? adica daca la accelerare se tureaza dar masina nu trage pe masura cresterii turatiei (sau mai bine zis, in viteza fiind se tureaza "in gol").

la plecarea usoara de pe loc sau in marsarier se aude un suierat foarte fin si scurt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorin atanasiu

problema apare cu precadere la treptele 1,3,4 si doar cand bag in viteza. la scoaterea din viteza iese si fara ambreiaj dar cu ambreiajul calcat nu se simte nici-o agatatura...adica iese din viteza asa cum trebuie...de patinat nu patineazain rest e ok...nu a fost fortat, adica nu am remorcat pe nimenisau sa o incarc exagerat...masina mai are unele probleme cu un martor check engine dar sunt sigur ca nu are legatura...nu stiu ce poate fi dar e o chestie enervanta faza cu agatatul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca este binecunoscuta problema cu timoneria.

Daca era de la ambreiaj,nu mai intra deloc in viteza(am patit-o la o dacie).

sanatate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut cu respect. Am o problema la golful meu pe care nu am mai vazut pe nimeni pe forum sa o aiba, si credeti-ma ca am cautat mult. Uneori cand merg cu viteza mica si apas ambreiajul pentru debreiere se aude un sunet relativ scurt si foarte ciudat de genul unui carait. Daca a mai patit cineva sau stiti vreunul ce se intampla astept pareri. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Rulmentul de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o intrebare.De cand am luat masina(Golf 4 1.4) imi intra greu in viteza 1 daca masina inca se deplaseaza.Pe loc intra perfect in viteza.Din ce am auzit este o problema des intalnita la golf-uri.Din aceasta cauza,ca sa nu fortez viteza 1 m-am obisnuit sa bag a2a si sa o tin din ambreiaj la viteze foarte mici(mers in coloana,semafoare,etc.).Risc sa stric ceva la ambreiaj facand asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Discul de ambreiaj se poate uza mai devreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si care ar fi simtomele unui disc de ambreiaj uzat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

La mine se aude un sunet grav de juma de secunda de cand am schimbat lichidul de frana(aerisit si la ambreiaj, deschis si lasat sa curga) cand las ambreiajul las chimbare de viteza, nu pornit de pe loc. Se aude cand schimb viteza si las direct in frana de motor, nu accelerez in contiuare.

Se aude ca si cum ar patina o curea si se simte putin in pedala, nu cred ca ar fi vreo coincidenta si sa se fi stricat cureaua.

Se poate sa se intample daca nu e aierisit bine ambreiajul? Poate sa sune intr-un fel?

Nu patineaza nu e mai tare pedala, doar sunetul, si doar cateoadata , la debreiere in frana de motor, la accelerare niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua tuturor. A venit momentul sa schimb si eu kit-ul de ambreiaj, cu tot cu volant. Am o nedumerire....Ce diferenta este intre volant cu masa dubla care o am eu si una simpla? Mi s-a zis ca ar merge montata una simpla si in cazul meu, cu toate ca momentan am volant cu masa dubla. Cam care ar fi avantajele/dezavantajele? Mersi anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!