Jump to content

Probleme cutie lupo 3L


Razva
 Share

Postare recomandată

Cand fac setarea si dau pe tiptronic imi arata n bord viteza 2 sau a 4 a....si imi spune la sfarsit RTFM 12

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

'Underworld' ...

RTFM este prescurtarea la un mesaj care inseamna:In case there is an Error during the Basic Setting, the Measuring Value Blocks (MVB) will show RTFM! followed by a Number which describes the Reason why it failed.

daca iti apare apoi o cifra( un numar pana la 12)aceasta este o eroare de genul: * 7 = Potentiometer 2 for Gear Recognition (G240)

o Check Switches and Wiring/Connectors using Measuring Value Blocks (MVB) and Wiring Diagram.

* 8 = Potentiometer 1 for Gear Recognition (G239)

o Check Switches and Wiring/Connectors using Measuring Value Blocks (MVB) and Wiring Diagram.

* 9 = Reverse Light Switch (F4)

o Check Switches and Wiring/Connectors using Measuring Value Blocks (MVB) and Wiring Diagram.

* 10 = Potentiometer Values fluctuating during Measurement

o Check the corresponding Potentiometers in Measuring Value Blocks (MVB) 015 to 018

o Check Fault Codes (repair if necessary) and Perform Basic Setting again

* 11 = Potentiometer Values

o Check the corresponding Potentiometers in Measuring Value Blocks (MVB) 015 to 018

o Check Fault Codes (repair if necessary) and Perform Basic Setting again

* 12 = Gear Actuator incorrectly adjusted or measured values out of specification.

o Potentiometer, Valves and Selector Finger at the Ball Heads for correct assembly and seating

o Perform Basic Setting again after adjusting the Gear Actuator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta stiam si eu.Pe mine ma intereseaza daca stie cineva cum se poate monitoriza miscarea piulitei?Adica atunci cand se face ajustarea cu potential 0 ... unde se vede acest 0?

Sau cum imi dau seama daca este pozitia perfecta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
  • 5 weeks later...

eu am probleme la sistemul hydraulic la 3L....ma gandesc so trec pe manual daca tot e cutia manuala ramane doar sa schimb hidraulica cu mecanica ( pedala, ghidaje, etc...)

intrebare: din punct de vedere electronic....influenteaza cu ceva? Adica tre sa schimb calculatorul? A mai facut cineva asa ceva?

Avantaj ar fi consumul....scade mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

Am un Lupo 3L cu o problema, nu imi intra in treapta a3 caraie si cred ca intra in sistem de avarie motoru ramane pornit dar nu se mai accelereaza.

Capacu(cel verde) la pompa de ulei e spart si a fost umblat la cablu de ambreiaj.

Imi poti da cateva sfaturi ,sunt din Ramnicu Valcea si nu gasesc nici un mecanic sa se uite la ea.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a fost umblat la cablu de ambreiaj, cred ca e necesar sa fie facute ceva setari la cutia de viteze. In Targu Mures este un mecanic care stie sa faca setarile si in Cluj la Reprezentanta VW am auzit ca a mai facut cineva.Legat de capacul spart de la pompa hidraulica,se poate sa pierzi ulei si de asta sa nu schimbe vitezele.Incearca la Nurvil,e mai sigur decat sa mergi la un necunoscut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfaturi,am incercat la NVL dar cand le spun ca am un Lupo nici nu vor sa auda ,cei de la Audi nu au VAG-COM si uite asa nu gasesc pe nimeni sa se uite la el.

O sa comand vasul de ulei ca sa iau capacul,am vazut ca pierde ulei pe la furtune cred ca se pot schimba garniturile....Calin.C ma poti ajuta???Un id de mess...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Revin si eu dupa ceva timp .... Lupul meu tot nu merge.Rezultat final la service: Selectorul este defect.Stie cineva de unde asi putea sa iau un selector?

Cosmin iti curge ulei pe la capacul verde sau este spart (vizibil)?Daca doar curge pe la el asta inseamna ca ai prea mult lichid in recipient.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E doar spart(nu stiu daca cauzeaza )ulei imi curge pe la furtune dar nu rau,cea mai mare problema e ca nu gasesc un mecanic care sa imi spuna ce este stricat sau daca se poate seta.M'am interesat car costa Actuatorul(2400)Cablu Ambreiaj(300) iar pompa este 3500.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stii de unde curge uleiul exact? Este posibil sa iti curga exact de la intare in pompa.Acolo ai 3 furtune cu capete metalice.In capat ai 3 oringuri foarte finutze.Daca furtunele nu au stat fixe atunci ele s-au miscat si s-au ros si pe acolo pierzi ulei.Acelasi lucru am patit si eu.Am schimbat oringurile si ma fixat conductele si nu mai pierd ulei.Oringuri nu stiu daca gasesti dupa seria masinii sa cumperi.Poti sa iei una din ele si sa mergi din magazin in magazin si sa cauti.Atentie.Trebuie sa fie exacte pt ca altfel nu intra.

Daca tot ai aflat cat costa alea poti sa imi spui si mie daca gasesti selectorul?Si ce pret are?

Modificat de Underworld
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da imi umezeste pe la cele trei furtune care pleaca din pompa,nu vreau imi prind urechile :) de aceea caut un mecanic care sa se priceapa am inteles ca wolfvw este mecanic poate ne ajuta si pe noi sa ne reparam buburuzele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca sunt ceva discutii pe forumurile de afara! Au avut probleme in sensul ca cele doua calculatoare comunica intre ele!

Cutia automata fiind data jos ... s-a pierdut legatura dintre ECU-uri si motorul nu vroia sa porneasca.

O sa sap poate gasesc posturile acelea!

Oricum ... ca fapt divers ... NU E " PIECE OF CAKE " !

Modificat de morphx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte adevarat ce a scris mai sus.

Trebuie recodare pt. a scoate calculatorul de schimbator din "schema" si doar atunci motorul porneste .

Pt.ca s-a scos toata partea electronica care comanda schimbarea vitezelor ,motorul neavand idee de schimbarea facuta, inca mai asteapta o.k.-ul dat de calculatorul de la schimbator pt. comanda pornirii.

Eliminand conditiile impuse pt. pornire(de catre calculatorul de schimbator) se poate comanda pornirea motorului.

Doar dupa ce primeste informatie despre pozitia selectorului ( pozitiile "N", "E" ori "D" si "STOP" in care se afla maneta)si frana apasata( obligatoriu la pornirea motorului). motorul...porneste in final :icon_thumright:

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Am fost la un mecanic, ia facut o testare cu VagCom si mi=a dat urmatoarele erori (002763 Gear Box) (00297 Gear box speed sender-g38)01314 Engine control unit,mi a mai spus cineva care a lucrat la NVL sa schimb tija de la actuator,nu cred ca are vreo legatura,Underwold la fel imi face si mie cand se incalzeste nu imi mai intra in a3 senzoru asta (00297 Gear box speed sender-g38) e in cutie cred ca e una din probleme am vazut ca si tie ti=a dat codu asta pe testare,am gasit si garniturile de la furtune costa 11 lei buc la NVL,senzoru e 290 ,mai postati si voi probleme poate ne putem ajuta........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari tuturor.

Am o problema cu un Lupo 3L.Nu mai merge in R.Se aude un zgomot 'metalic' cand selectez R,si imi tot palpaie indicatorul la R.In D si in 'tiptronic' imi merge OK,schimba vitezele ok,dar in R nu vrea sa intre nici cum.Stie cineva ce ar putea fi?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de mecanici 3L...in Cluj NU va recomand VW sau Audi !!!!

Scria cineva de Tg. Mures ca ar fi 3 mecanici proceputi....gasim si un numar de tel?

cu stima

PS ma gandesc sa vand sistemul hidraulic de pe amea....dar complet. Trec pe manual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu cred ca reusesti sa o faci manuala.Iti spun din proprie experienta.Nu se poate coda ECU de la masina :((.Am incarecat si nu ia alt cod.Eu am de exemplu 00031 parca si pt manual este 00035.Nu salveaza codul.Am fost la "un mecanic" care s-a laudat ca poate si nu a reusit si a sunat pe alt " mecanic" la Bucuresti si ala i-a confirmat ca nu se poate.Daca dai tot sistemul hidraulic jos nu iti mai porneste motorul.Am primit acum cateva luni un telefon de la cineva din tulcea care a spus ca poate sa o faca dar cu ajutorul unui cip.Daca dai sistemul hidraulic jos trebuie sa dai si calc la cutie care este langa ECU.Cel ce m-a sunat a spus ca toata afacerea ma costa 350 Euro.Din pacate nu am salvat numarul lui.Spor la reparat.

PS: Da, acolo la Tg. Mures se afla cineva care poate repara Lupo 3L sau 1.4 FSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frate , sunt necajita rau....de cateva luni ma chinui cu Lupul meu. Schimba rau intre viteze, ma punea in cap si dupa aia schimba. O stat masina 2 luni la reprezentanta si aia is full of shitt. In fine pana la urma un mecanic cu ceva experienta mia confirmat ca e cilindrul de la ambreiaj....am comandat unul nou de la reprezentanta insa dupa montaj doar treapta 1 si R merge....adica mai rau ca si cu piesa veche. Ok, am reconditionat piesa veche, am montat-o la loc dar acum imi trebuie cineva care stie sa imi regleze cablul de la cilindru din surubel respectiv adaptarea cutiei.

Parca so bagat dracu in ea!!!!!! in fine, daca ma poate ajuta cineva cu setarea cutiei adica sa stiu valorile .

Dupa ce am montat cilindrul reconditionat nu mai pleaca masina de pe loc iar daca incerc sa reglez cablu de la ambreiaj ori moare motorul dupa 10 secunde ori nu porneste decat in E.....

Eroarea care am avuto inainte era 0263....

orice sfat e binevenit. AM NEVOIE URGENTA DE VALORILE CUTIEI CARE SE INTRODUC PRIN VAG_COM

Modificat de zozopzrk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clutch Travel Sender Adaptation

[select]

[02 - Transmission]

[Measuring Blocks - 08]

Block 002

[Go!]

Remove connector from hydraulic unit.

Check field 2, specification is 1.8...2.0 V.

If the specification is not reached, adjust the Clutch Travel Sender (G162).

Re-attach connector to hydraulic unit.

[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

Cycle ignition OFF/ON.

[select]

[02 - Transmission]

[Fault Codes - 08]

[Clear Codes - 05]

[Done, Go Back]

Gear Actuator Adaptation

[basic Setting - 04]

Block 014

[Go!]

1st field should change from WAIT to ADJUST.

Loosen the gear actuator nut and tighten it with zero-potential.

Switch selector lever in E or D and back to Tiptronic Mode.

1st field should show WAIT now, transmission now does some shifts, you can monitor them in field 2 (Range: 0...28).

1st field should change from WAIT to (-), pull the selector lever to Minus and hold it for 5 seconds.

1st field should show STOP now, put the selector lever in position STOP and wait 5 seconds.

1st field should show KickDown now, floor the accelerator pedal completely (to kick down) and wait 5 seconds.

1st field should show N now, put the selector lever in position N.

1st field should show StartMot now, start the engine and let it idle 15 seconds.

1st field should change from SEARCHNG to IGN.OFF, put the selector lever in Position STOP.

Switch ignition off and wait 15 seconds.

In case there is an Error during the Basic Setting, the Measuring Value Blocks (MVB) will show RTFM! followed by a Number which describes the Reason why it failed.

* 7 = Potentiometer 2 for Gear Recognition (G240)

o Check Switches and Wiring/Connectors using Measuring Value Blocks (MVB) and Wiring Diagram.

* 8 = Potentiometer 1 for Gear Recognition (G239)

o Check Switches and Wiring/Connectors using Measuring Value Blocks (MVB) and Wiring Diagram.

* 9 = Reverse Light Switch (F4)

o Check Switches and Wiring/Connectors using Measuring Value Blocks (MVB) and Wiring Diagram.

* 10 = Potentiometer Values fluctuating during Measurement

o Check the corresponding Potentiometers in Measuring Value Blocks (MVB) 015 to 018

o Check Fault Codes (repair if necessary) and Perform Basic Setting again

* 11 = Potentiometer Values

o Check the corresponding Potentiometers in Measuring Value Blocks (MVB) 015 to 018

o Check Fault Codes (repair if necessary) and Perform Basic Setting again

* 12 = Gear Actuator incorrectly adjusted or measured values out of specification.

o Potentiometer, Valves and Selector Finger at the Ball Heads for correct assembly and seating

o Perform Basic Setting again after adjusting the Gear Actuator

Creep Point Adaptation

[select]

[02 - Transmission]

[Measuring Blocks - 08]

Block 025

[Go!]

Start the engine, engage the handbrake and press the foot brake.

Put the selector lever in position E or D.

You can determine the number of creep points left in field 3. It should start at 5 and count down to 0.

Release the brake pedal for at least 3 seconds, press the brake pedal again and hold it for at least 3 seconds.

Repeat the last step until field 3 shows 0.

If the specified value in field 3 is not reached, check fault codes and perform basic setting again.

[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

Asta trebuie sa faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci....o sa incerc....deci inafara de setarea de mai sus nu am ce regla? Adica fizic cu mufa scoasa de pe pompa , reglez din surubelul ambreiajului pana imi da 2V cu frana apasata dupa care parcurg ceilalti pasi.....corect?

Oare asa pot scoate dracu afara din masina??????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca il dai afara.Eu m-am chinuit 1 an si ceva si tot nu a iesit.Sa vad in urmatoarele zile.

Ai girja la ce umblii.Mai bine lasa un mecanic care se pricepe sa faca toti pasii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi imi iau vag-com ultima versiune....si ii dau pe cocoasa.

Daca vrea cineva reconditionare piston ambreiaj sau diagnoza i'm the man.

Daca nu trec pe manual....zicea cineva de la Tg. Mures (de pe forum....ii multumesc pe aceasta cale ) ca este cineva care face treaba asta....asa ca nu vad de ce ne-am chinuii cu hidraulica vietii.

Modificat de zozopzrk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, am VAG-COm...ultima versiune....am urmat pasii: 1.93V cu mufa scoasa de pe motoras, am optimizat cu cei 28 de pasi ca in final sa imi deie ''no response from controller''.....no fi tare si zi-mi cei aia.

Masinuta functioneaza 80% bine cu exceptia ca imi moare acceleratia, adica ca si cum a-si accelera si dupa 2-3 secunde mio arunca inapoi la 900 rpm desi eu accelerez....si tot asa in suturi pana ma plictisesc. La un moment dar intra in ceva eroare si ma lasa so acelerez, schimba vitezele dar smucit (cu frana de motor)....are cineva idee ce sai fac?

Merci anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o treci pe manual sper sa postezi si cam ce s-a facut la masina de s-a trecut pe manual."No response from the controller" inseamna ca nu iti raspunde ecu sau calc de la cutie.cand primesti acest mesaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!