Jump to content

Probleme cutie lupo 3L


Razva
 Share

Postare recomandată

Salutare!Sunt un proaspat posesor de Lupo 1.4 FSI 105cp cutie Automata,Easytronic,Doubleclutch sau cum i-o mai zice!Problema mea se afla intre viteza a 2 si a 3 a.Cateodata nu intra in viteza si se decupleaza cutia.Trebuie sa trag pe dreapta,daca mai pot,sa-mi iau injuraturile de rigoare din partea " colegilor " de trafic,opresc motorul,las 10-15 secunde si plec din nou.Poate sa mai faca aceleasi fite,sau nu dar de obicei se repeta procesul si numai din a2a in a3a.Ma seaca rau treaba asta fiindca se intampla cand ti-e lumea mai draga si tare naspa e sa-ti taie elanul!Daca v-ati lovit de asemenea probleme rogu-va ajutati-ma!Cu stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Am un vw lupo 1.2 tdi de 5 ani fara probleme majore pana acum. S-a oprit in mers, nu a mai mers decat in viteza a 2-a. Am desfacut-o, o tija rupta la cautatorul de viteze, care se schimba cu tot cu blocul de valve, 300 euro. Am gasit un strungar bun, a facut piesa, am pus-o la loc, acum la setarea de baza, surpriza: da eroare. Setarea nu am facut-o eu, un mecanic cu vag com, care a spus ca nu se poate face doar cu vag comul, ii trebuie si vas. a adus un mecanic cu vas. au stat amandoi o zi intreaga pe langa masina, si daca inainte era cum era, acum nici nu mai indica in bord in ce viteza este. urmeaza sa mai incerce. Intrebare: am gasit pe cineva dispus sa imi dea vag com. Ma poate ajuta cineva sa imi explice cum se face setarea sau este cineva in ct priceput sa o faca?

Multumesc mult, o zi cat mai buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut,

 

am si eu probleme cu un lupo 3l in sensul ca actuatorul hidraulic se misca in continuu. ca in link-ul de mai jos dar parca putin mai tare

 

dupa ce merg ceva timp cu masina cursa pe care o face e mult mai mare si nu mai pleaca de pe loc masina, smuceste si moare motorul.

 

am schimbat actuatorul astazi si face tot asa... ce poate sa fie? recomandati-mi un mecanic bun in lupo3l

 

thx.

Modificat de totyoo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am cumparat recent un lupo 3L automat si am intalnit urmatoarele probleme pana acum:


 


1. mergeam cu 90-100 si brusc din 2000-2500 rotatii a scazut turometrul la 900 si nu reuseam sa o mai accelerez timp de 20-30 secunde dupa care dintr-o data si-a revenit la turatia normala din mers.


 


2. am pornit motorul din stop si am luat piciorul de pe frana si motorul s-a oprit (era normal, greseala mea), cand am incercat sa-l repornesc, nimic, nu invartea, nu dadea semne de viata. am scos cheia din contact si am repetat procedura, de data asta am pus masina pe N, a pornit si in 2-3 secunde s-a oprit motorul. am scos cheia din contact si am repetat, de data asta a pornit in stop si am reusit sa plec doar ca la 20m de la plecare motorul nu s-a mai turat, ramanand la 900, dupa cateva pedale si-a revenit  doar ca la plecarea de pe loc pleca in suturi, dadea in nas si la acceleratie si cand decelera spre treptele 2-1. Dupa 15 min de mers ceva s-a schimbat si mergea perfect si la accelerare si la decelerare. Am sunat imediat un prieten sa pun testerul pe ea si nu a gasit nimic. Cand am vrut sa plec, am pornit motorul si surpriza nu s-a lasat asteptata, nu se mai tura in viteze, doar daca era in N, am luat calculatorul si de data asta a gasit o eroare GLOW PLUG. Am resetat erorile si la repornirea motorului se tura foarte frumos. Bucuros ca pot pleca acasa, salut baietii si cand vreau sa plec, constat ca desi masina se tura, nu se invarteau rotile nici in fatza si nici in spate... In acel moment s-a hotarat sa scoata borna de la baterie si dupa 15-20 min am recuplat borna si am reusit sa ajung acasa. 


 


 A patit cineva ceva asemanator?


 Daca poate cineva sa-mi dea o idee sau sfat va sunt recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut,

 

De curand am devenit si eu posesor de Lupo 1.2tdi fabricatie 2002 260.000km. Masina e rulata in Danemarca unde si stau. Nu au trecut 2 saptamani in care masina a mers acum pasa sa intampin probleme cu cutia. La fiecare schimbare de treapta superioara sau inferioare imi face un zgomot,nu e troncanic,e ca un sunet trist de blow off..iar daca iau piciorul de pe acceleratie sunetul ramane continuu ca un shuierat..Nu stiu daca cineva intelege sau a intalnit problema.  Aici nu gasesti mecanici buni si prima reactie "cutia face sunete schimb-o". Iar eu nu stiu nimic despre lupo sau cutie automata,intretinere sau ce trebuie facut cu ea,sunt la faza incipienta de a citii pe google, Are cineva idee ce ar putea sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi că pe aici pe aria de lupo sunt mai multe topic-uri despre această cutie buclucaşă. Primul aspect pe care trebuie să-l reţii este că de fapt este o cutie obişnuită manuală dar care are un mecanism de acţionare electro-hidraulic. Problemele apar la acesta din urmă. La cutia propriuzisă nu ai ce să verifici decât să fie plină cu ulei şi la km ei ar cam fi obligatoriu să verifici acest aspect.

Mai multe informaţii despre această cutie găseşti aici

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_221.pdf

Alte informaţii despre 3l găseşti aici

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_218.pdf

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_223.pdf

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_225.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de informatie,incerc sa gasesc un loc de unde as putea sa cumpar cei 5 rulmenti,am o presimtire ca unul dintre ele e problema. Cutia schimba ok,masina se accelereaza normal,porneste in stop sau N. Doar sunetul e enervant si simt ca daca nu desfac cutia sa verific si sa schimb uleiul am cumparat deja Castrol Syntrans Transaxle 75w-90 4L. Revin cu raspunsuri daca am rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deocamdată nu o desface, verifică doar uleiul (se desface doar un imbus, destul de mare, de 17 şi un prelungitor pt. că este înţepenit bine). Am o presimţire că are nivelul scăzut. Uleiul este GL4?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat uleiul si era doar foarte putin sub nivel aproximativ 300ml,nu stiu daca asta ar fi cauza,intamplator mecanicul a uitat sa completeze chiar daca eu am cumparat 4l de ulei. Nu stiu ce ulei este in cutie sau daca a fost schimbat vreodata,dupa parerea mea e cam apos,insa nu pot sa-mi dau seama ce densitate trebuie sa aiba. Am cumparat acum castrol syntrans transaxle 79w90. Decizia e sa cumpar o alta cutie renovata 2800lei pentru ca nici un mecanic pana acum din cei 15 incercati nu se baga sa deschida cutia de lupo. De trecut la varianta manuala.nu mai zic,e chestie SF.Multumesc pentru raspunsul prompt.

https://www.youtube.com/watch?v=aXDE65xyc54#t=16

aici poti sa-ti dai seama despre ce sunet vorbesc,a mai postat cineva problema insa nu si cum a rezolvat-o

Modificat de lucianrafa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin insa nu pot edita topicul,are cineva idee de un mecanic bun care mi-ar putea adapta cutia la una manuala si schimba suspensia,m-as gandii si la un cruise control daca e posibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

buna

Cutia este una manuala pilotata de un sistem electrohidraulic.

Problema este de la rulmentii din cutie, in momentul in care masina intra in frana de motor , se inclina axul si se aude un huruit , trabuie schimbati toti rulmenti si centrate axele cu saibe de pretensionare.

pentru mai multe detalii pm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O întrebare sincera pentru posesorii de 3L:

Nu am nici cea mai mica experiență pe automate sau robotizate. Am nevoie de o mașină mica pentru soție. Pentru ea  ambreiajul este o enigma. Deci am nevoie de o automata. Inițial ma gândesc la un golf 4. Credeți ca pot sa iau în considerare achiziția unui 3l,  la un preț de cca 2000 -  2200 euro ori considerați ca mai bine sa îmi vad de treaba?  Îmi trebuie o mașină cu care se fac zilnic 30-40km din afara orașului în oraș,  la grădiniță și înapoi acasă. Nu îmi permit sa îmi iau ceva și sa bag bani în ea fără număr după aia. Întreb pe acest topic căci aici practic este cea mai mare pb a acestei mașini din cate se pare.  Dacă se strica mecanismul de comanda hidraulic ce se mai poate face? Restul mașinii este ieftin de întreținut?  Elemente de caroserie se găsesc ieftin?  ( În caz ca o sa o mai atinga) 

Aștept niște răspunsuri sincere,  mulțumesc! 

Modificat de Mr.Chow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor !

Din toamna sunt fericita posesoare a unui Lupo 3L .  Masina a mers impecabil pana in momentul in care a ajuns pe mana mecanicilor. Am schimbat distributia , iar de atunci masina are probleme.... sa fie coincidenta sau nu ?! Masina s-a oprit in trafic, pur si simplu, fara nicio avertizare. Am dus-o la mecanic si a zis ca avea niste fire dezlipite......E posibil ca dupa schimbarea distributiei sa creasca consumul?

 Odata cu venirea frigului am probleme si la cutia de viteze..... masina ramane blocata in viteza a 3-a sau a 4-a . Am trecut si pe manual ,dar tot ramane blocata. Totul se remediaza cand o opresc si o repornesc iarasi.  Din cand in cand la franare se opreste  masina , o pornesc , intra in viteza ca vad pe bord , accelerez, dar masina nu porneste de pe loc..... ca si cum ar merge in gol. O opresc si repornesc si merge ok.

 Am dus masina la diagonza si are erorile N177 si N184. Aveti idee ce ar putea fi?

 Multumesc mult !

Modificat de deborah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă imediat după schimbul distribuţiei au apărut diferenţe în funcţionarea motorului (sunet, felul cum trage, consum, pornirea la rece/cald) atunci aceste diferenţe au legătură cu felul cum a fost schimbată distribuţia. Desigur pot fi şi alte cauze pentru aceste simptome, dar dacă ele coincid cu schimbarea distribuţiei atunci acolo trebuie căutată cauza (de obicei apar nişte dereglări când nu se folosesc nişte cale speciale pentru blocarea pinioanelor).

La cutie nu ştiu ce să-ţi spun, dar erorile acelea nu par a fi într-un format standard vw (un grup de 5 cifre). De obicei cu N se notează un solenoid sau o electrovalvă, dar nu am putut identifica N177 sau N184.

Dacă motorul merge bine (chiar dacă consumă ceva mai mult), atunci prioritatea ar trebui să fie remedierea problemelor legate de transmisie pentru că rişti să te lase în drum. Ar fi bine să găseşti un mecanic priceput la astfel de cutii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara tuturor, sunt un membru nou pe forum.Am achizitonat si eu de curand un vw lupo 3l cu ceva probleme la cutia de viteze.Mai exact la scaderea treptelor de viteza ,, uita,, sa scada treptat si sare de ex din viteaza a 5a in viteza a 3a sau la o frana mai brusca in trafic scade treptele pana la un anunmit punct apoi ,, uita,, sa schimbe din nou vitezele progresiv.Atunci trebuiesa o scotdin viteza D, sa o duc in N si la o accelerare usoara isi revine.Stieva careva dintre voi ce problema poate avea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se gaseste cineva sa ma ajute?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă ştia cineva probabil că te ajuta. Eu zic să îi faci o diagnoză mai întâi şi să postezi aici eventualele coduri de eroare care pot da o pistă.

Problema este că sunt destul de puţini useri cu acest tip de motor şi dacă mai intră şi rar pe forum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Lupa : am avut si eu probleme in iarna cu Lupo meu. Am crezut ca problemele se afla la cutia automata de viteze ( vezi mai sus detalii ),cand colo nu era ulei la cutia de viteze si nici ulei de servodirectie din cilindrul negru ( cu capac verde - se afla sub capota in dreapta ). Mecanicul a pus ulei si totul merge ok. MIe imi pierde ulei pe la acel cilindru si trebuie sa completez periodic cu ulei de servodirectie . In rest masina schimba perfect, nu am nicio problema. Sper sa te ajute si asta. Evident ca trebuie sa ai un mecanic bun :). 

Bafta ! Tine-ne la curent ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina o so duc in curand la un mecanic de incredere si o sa va tin la curent cu ce o sa rezolv.VA multumesc oricum pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Radhoo_kio17

Buna, recent am achizitonat un lupo 3L ,  si de ceva vreme nu mai schimba din treapta 3 in treapta 4, nici, nici automat, nici manual, dus masina la reprezentanta VW, asta pentru ca cine a lucrat la masina a ridicat din umeri si a zis nu stiu ce sa ii fac...., bun, cei de la vw, au zis ca grupul de electrovalve, cel care schimba vitezele, e ok, si ca problema ar fi din cutie, dar au un pret de 1400 Ron ca sa dea jos cutia de viteze... bun, adus masina la un amic, dat jos cutia, dus cutia la un Gear Box Dude, a schimbat el pe acolo ce a observat ca find dus/problema. montat cutia pe masina, si acelasi lucru.... am ridicat masina pe elevator, si fara a porni masina doar cu contactul pus, se pot schimba vitezele in modul manual, si ea schimba 1, 2 , 3, si cand ii dai sa treaca din 3 in 4, intra, dar sare afara... si acum nu mai stiu la cine sa apelez sau la cine sa merg cu ea... am cam verificat cam tot ce am stiut... mentionez ca am schimbat si grupul de electrovalve, face la fel cu ambele grupuri, am schimbat si pompa care creaza presiune pentru grupul de electrovalve.... daca stie careva un sfat, sau pe cineva care ar sti lupo 3L in cluj sau prin apropiere, orice sfat e bine venit. Multumesc frumos anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa fiecare interventie la cutie s-a facut recalibrarea din soft? acolo is niste valori care trebuie urmarite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radhoo_kio17

nu s-a facut....dar nici nu stiu la cine sa merg... toata lumea fuge de lupo 3L si cu preturile din reprezentanta... cautam alternative :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut am si eu o problema la un lupo 3l am schimbat ambreiaju si dupa ce lam schimbat a mers bine cativa metri dar acum nu mai merge, nu mai intra in viteze. Porneste bine totul perfect dar o dau in drive si nu pleaca deloc nici nu se tureaza si cand o dau pe R se tureaza dar tot nu pleaca. Nu intra in viteze cred eu si mia este o chestie pulseaza literele de langa maneta. Ce poate sa fie ce pot sai fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau pe cineva din constanta care se pricepe la 3L

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa schimbarea ambreiajului trebuie "resetare" cutie.

Se poate face la reprezentanta.... cred ca o sa coste ~150lei,

sau poate face asta cineva care are o interfata si are rabdare sa citeasca pe forum cum se face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!