Jump to content

Probleme cutie lupo 3L


Razva
 Share

Postare recomandată

Nicolau florin
On 27.04.2007 at 12:08, Razva a scris:

filtru de motorina l-am schimbat deci nu e asta !! insa daca ar fi furtunul acela totusi se mai accelera un pic ...in schimb la mine nu sare acu de 900 nimik ....nimik asa ca s-ar putea sa fie de la calculatorul cutiei de viteze am sa merg la service sa vedem ce imi spun baietii, merci de ajutor !!

Salut am si eu aceasi problema .

 

On 13.10.2009 at 22:34, DRIVER07XXX a scris:

Vezi sa nu fie infundat TURBO, parerea mea :blah_: Si in caz de nu, imposibil sa nu gasesti reconditionat sau chiar nou dar nu la reprezentanta. Incearca la colegul volksman sau packard. Ei au magazine de piese si poate iti aduc nou la pret garantat mai mic ca cel din reprezentanta. Bafta si mai posteaza aici sa stim cum ai rezolvat :rolleyes: Este o firma in Targu Mures, care repara turbosuflantele sau aduc noi, daca vrei ma interesez si iti dau un numar sa vorbesti cu baietii.

salut .am si eu aceasi problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua.

Sunt si eu un posesor al unui Lupo 3L de aprox. 6 luni.

De ieri a inceput sa faca figuri.Nu mai vrea sa plece din loc, mai ales in marsarier.

Intra in viteza dar nu pleaca din loc. Dupa repornirea motorului merge.

De astazi a inceput si cu trepta intaia.

Astept sfaturi de la cunoscatori sau cei patiti.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu o problema! Ocazional, pe franare, cand masina trebuie sa se opreasca imi moare motorul subit. La diagnoza nu da nicio eroare iar in mers nu sunt probleme, masina porneste si pe stop, dar la drum cand trebuie sa opresc la o trecere de pietoni..etc... deces.

Am facut si testul rezervorului de presiune si e ok.. ma gandesc ca poate eate vreun senzor de la sistemul hidraulic care se poate manifesta asa.

Are cineva o idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o completare. Problema se manifesta numai cand motorul este incalzit, dupa vreo 3-4 km, iar cand moare motorul nici nu iti dai seama pentru ca se intampla foarte lin si numai cand trebuie sa iasa pe liber din treapta 1, cu maneta in pozitia D si frana apasata. Eu ma gandesc ca este un senzor, dar..... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stefan80 ---> trebuie vazut...incercata o readaptare.

caseac ----> nu cumva intra functia ECO de oprire a motorului, apoi sunt pb la pornire ?!  (dezactiveaza functia ECO)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns.

Am fost la cineva in Arad.

A facut readaptarea cutie si tot nu merge.

La acel surub jos de ghidare a mai pus ceva sa fie po pozitia zero.

Adica daca duc maneta catre R la 70%, intra in viteza,

Daca il pun complet pe R nu vrea.

In rest merge perfect.

Nu stiu ce sa fac cu ea.Am sa incerc si in Ungaria.

Astept si alte pareri.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut,am si eu de schimbat uleiul la pompa hidraulica ambreiaj lupo 1.2 tdi cutie automata la un prieten...cum se da jos uleiul de la pompa hidraulica pt a-l inlocui?stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stefan80 ---> logic nu are sens ...cu R (nu e ca la manuala...ce pui tu pe R (sau nu) - e un contact microswitch care transmite (sau nu) mai departe cartre calculator comanda care o dai.). As verifica  switch-ul responsabil cu R de pe maneta  si switch-ul din cutie.

dti ----> uleiul scoate-l din rezervor atat cat poti cu o seringa cu un furtunas pus in capat. Nu te sfatuiesc sa umblii la altceva, daca nu ai pregatite garnituri sau o-ringuri.  Nivelul correct trebuie sa fie in limitele "ferestrei"  indicate pe decupajul de pe carcasa metalica a rezervorului - cu sistemul sub presiune.

Modificat de jondo1ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎08‎.‎10‎.‎2016 at 8:00 AM, jondo1ro said:

Stefan80 ---> trebuie vazut...incercata o readaptare.

caseac ----> nu cumva intra functia ECO de oprire a motorului, apoi sunt pb la pornire ?!  (dezactiveaza functia ECO)

Functia eco este activata la pornire de la sine, iar cu pornirea nu am probleme, la mine nu este cu oprire pornire la semafor. Masina mi se pare ca merge superb pana se incalzeste, iar de cateva zile vad ca nu mai porneste pe stop. o sa fac o readaptare in weekend, poate am noroc sa fie de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi mi-a sosit si rezervorul de presiune. il schimb pentru ca la test ieseau numai 4 schimburi si nu este foarte scump. de altfel am gasit si materialul urmator si parca este cam identic la simptome cu problema mea!... revin dupa weekend cu rezultatul, ca vremea e nasoala si nu mai ridic capota pe ploaie!

 Volkswagen Lupo 3 lwith automatic transmission

Model year: from 2000

Engine: 1.2 TDI

Engine stops spontaneously in town traffic.

Transmission is not shifting correctly.

If a customer complains about the above symptoms for these vehicles, there may be several possible causes. The membrane in the pressure accumulator of the hydraulic clutch system might have triggered the above malfunctions. This defect in the pressure accumulator is not necessarily visible externally.

The following error codes may be stored:

Error code `the same as`:

- 00263, 'Transmission faulty'.

- 01073, `Clutch pressure system faulty`.

- 01155, 'Clutch faulty'.

 

Other symptoms can be poor starting behaviour and stiff shifting behaviour or a blocked gearstick.

The Lupo 3 l has electronically-controlled five-gear transmission with manual shifting function. Both the clutch and the transmission (monitored by sensor technology, combined with a hydraulic system) are electronically controlled. If an error occurs in this control unit, the shifting behaviour is disrupted.

The sporadic dying off of the engine and the poor starting behaviour are subsequent faults, if there are no corresponding transmission parameters (signals) for the engine control unit.

In this case the pressure accumulator on the clutch system must be replaced.

Modificat de caseac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu o problema la un 3L mi sa rupt furca de la ambreiaj am sudat-o pe pozitie dar acum am alta problema dupa ce ii pun borna porneste si merge perfect dar dupa ce o opresc nu mai porneste deloc si pulseaza literele de pe langa maneta, cateodata porneste dar nu intra in viteza dar tot pulseaza literele. Ce poate sa fie ? Pe vcds nu apare nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am reusit si eu sa fac masina sa functioneze.a fost schimbat tija cu una noua si o readaptare.masina porneste.schimba.dar...daca o las la relantii 5 minute motorul se opreste.si nu inteleg de ce?.Reporneste bine inapoi.ce am observat e ca nu pot activa functia eco.Se face doar in mers activarea?maine ii fac o scanare si revin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate "avionul"e pe parcare.Merg viteza 1 si 2,.la a 3 se aude ceva rontait si masina nu mai intra in viteza si intra cred ca in avarie.nu mai poti pleca de pe loc relanti la 900.si nu mai executa nici o comanda.poti pleca numai dupa ce opresti si repornesti. 

mai e o problema ;la relanti  in 4 5 minute moare motorul singur.fara sa fac nimic.

la o scanare am urmatoarele Erori

00263 Transmision-sporadic-implausibile signal

01073-Clutch Pressure system-Intermittent

00297-Gearbox Speed Sensor G38-sporadic-No signal

stie careva cumva oe unde e senzorul asta ca si poyitionare sa il schimnb.??

Modificat de tttrix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mă pricep la 3L, dar din ce scrie AICI erorile tale au mare legătură cu manifestările maşinii. Vezi că sunt explicaţii pentru toate erorile pe care le ai.

Uite şi o poză cu poziţionarea senzorului

G-38.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa membru mai rar:).Multumesc:beerchug:

.O sa ma ghidez dupa tabel si o sa revin cu update,O sa incerc primadata senzorul de turatie cutie( curatare..fire  inlocuire daca e necesar.).:mop:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat și senzorul.același lucru . 

Pun și o filmare .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Azi am reușit sa verific tensiunea la cilindru de comanda la ambreiaj ..2.41 V.urmează sa o reglez.sper sa mă descurc ca nu am mai făcut reglajul.poate carena sa îmi sugereze Cum sa realizez procedura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi că în link-ul pe care ţi l-am pus mai sus sunt date toate procedurile, trebuie sa navighezi pe banda aia din stânga. Nici în Elsa nu mai sunt altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am făcut și eu ...ceva . Am desfăcut conectorul de la pompa.am eliberat presiunea,  desfăcut partial acumulatorul de presiune .am pus maneta schimbătorului  pe N.am desfăcut șurubul de deasupra la cilindru de comanda ambreiaj.am reglat pana la 1.9 V . am pus mufa la pompa iar.am strâns șurubul de aerisire..tensiunea a rămas 1.94V după reinstalare e mai grav.pornește dar când dau sa bag în R se simte o smucitura (bruscare) și moare motorul.Dupa nu mai pornește decât cu luarea borne de pe acumulator și ciclu se reia.moare motorul când bag în R din cauza socului

Am urmatoarele erori 

00263

01612

00841

01155

Sa înțeleg ca trebuie sa refac o "reinvatare"  a cutiei și în funcție de ce eroare îmi da sa remediez problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Azi am revenit.am pus o baterie buna ca am observat ca e importanta tensiunea.Din tester nu am erori pe cutie.(nu e original dar mereu a afisat ce dadeau si altele originale).cum am scapat de ele nu stiu.doar am reglat tensiunea pe cilindru de ambreiaj tura trecuta.(1.9V ).acum nu mai vede vitezele.pun si un filmulet.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Doar reglarea cablului, fara efectuarea procedurii complete nu rezolva nimic.

Citeste cu atentie procedura de resetare si fa-o pana la capat...cei 3 pasi.

Daca nu ai inteles exact ce trebuie facut, poti sa intrebi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles.

Trebuie sa soseasca interfata....de un an o astept...:D.apoi ma pun si fac tot ca si la reprezentanta.......:santa[1]:..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!