Jump to content

Probleme cutie lupo 3L


Razva
 Share

Postare recomandată

Va rog sa ma ajutati si pe mine, este vorba de masinuta surorii mele, un Lupo 1,2 TDI cu cutie automata.

Cutia functioneaza fara probleme, in sensul ca se poate circula cu ea, schimba vitezele atat in sus, cat si in jos, insa problema apare cand se incearca introducerea ei in marsarier. Pur si simplu nu intra, este ca si cum masina nu ar fi in viteza. Dupa aceea nu se mai poate baga nici in viteza 1, trebuie oprit motorul si abia dupa aceea se poate porni masina ( nu in marsarier ). Are cumva cineva idee ce ar putea sa fie sau cum se poate remedia problema ? Mentionez faptul ca suntem din Tg-Mures, iar pana acum nu am gasit pe nimeni care sa stie cam ce ar fi de facut. Problema si mai mare este ca reprezentanta VW de aici este un mare 0, deci nu pot apela nici la ajutorul lor. Masina a fost introdusa de mai multe ori, am cheltuit sume foarte mari, si au fost situatii cand masina ori a iesit intr-o stare si mai rea, ori cutia a functionat fara exagerare aproximativ 15 minute.

Va mulltumesc anticipat,

Modificat de magyari
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aproximativ aceeasi problema ..... sau asemanatoare si .... nu cred ca e de bine.Este cumva modelul 3L?

Am atasat o poza cu tipul de schimbator ... Daca arata asa iti pot da multe detalii... dar de ajutat ...... a mea sta in ploaie:((

post-54429-1271708993_thumb.jpg

Modificat de Underworld
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@magyari ai PM :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa imi spui si mie daca ai idee ce are el la masina ca sa stiu si eu :).La mine face cam aceeasi chestie.Merge doar cu a 1 a si cand sa intre in a 2 a se da pe liber si trebuie sa ii opresc motorul si sa o iau de la capat.Sunt dispus sa incerc orice ...

Modificat de Aditu
Quote
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Underworld, sincer nu stiu ce are, i-am dat numarul mecanicului de la noi din oras, cel a carui numar ti l-am dat si tie. Mi-a spus ca a dus masina si ca trebuie sa-i schimbe ceva si costa 60 RON, dar imi spune cand e gata masina :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DRIVER07XXX ... stii ceva despre adaptarea cutiei?Nu reusesc sa o fac.In loc sa imi apara Wait mie imi apare IGN.OFF.De ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Siner nu am idee, eu multumesc lui Dumnezeu ca nu am avut asemenea probleme, si cand apare ceva, am vreo 3 mecanici priceputi si ei se ocupa de ea. Nu mi-am bagat eu nasu, ca imi e teama sa nu stric ceva. :Driver: Succes in rezolvarea problemelor. :cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti am gasit problema "CRED".Am vorbit cu mecanicul din Tg.Mures prin telefon si mi-a spus ce are masina.Am primit o eroare in sfarsit dupa ceva saptamani.Senzorul G239.Acest senzor are 3 fire:

1.Alb - trebuie sa aiba 5 V.

2.Negru/Lila - este semnalul(impulsul).

3.Alb/Negru - U28 - si trebuie sa aiba 0 V.

A spus sa masor tensiunea pana in poma hidraulica si sa aiba 0,6 ohm.Daca tensiunea este mai mica atunci automat imi da eroare pentru acest senzor.

Senzorul se afla in spatele cutiei.Eu am gasit o poza dar daca ar putea cineva sa ma ajute sa fac si acest pas .... sau daca stie mai multe de unde sa incep ... va raman dator.

Am atasat o poza ..... sa vedeti despre ce este vorba.

post-54429-1272122127_thumb.jpg

Modificat de Underworld
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvarea este cu siguranta definitiva, cu conditia sa nu ai pierderi.

Si eu am avut aceeasi problema, respectiv ramanea blocata, in vit. a III-a; si totul a inceput in nov., cand a venit frigul.

Am verificat si problema era : cantitatea mica de ulei din pompa. Cauza : una din cele 2 conducte dintre pompa si mecanismul care actioneaza cutia era stricata ( mai exact, se slabise siguranta care trebuia sa o tina fixa, si, in timp de la vibratii, s-a stricat capul respectiv, si s-a dus garnitura) ceea ce facea ca uleiul din instalatie sa se piarda: urmarea, cand era frig si uleiul mai vascos, nu mai facea presiunea necesara pentru schimbarea vitezelor.

Am schimbat conducta si siguranta, apoi am completat uleiul si am mers un an si ceva de atunci, fara nici cea mai mica problema.

Deci : cu siguranta s-a rezolvat definitiv, cat timp nu ai pierderi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti ramanea blocata in viteza a III a? Sau cand ajungea in viteza a 3 a se dadea pe liber si nu mai intra pana ce nu opreai motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu un Golf 3, cutie automata.Problema la mine este un ansamblu de cabluri cu cate o mufa la fiecare capat care pleaca din cutie si duce undeva la motor.Unul din acele cabluri este rupt si nu mai merge lipit deoarece este rupt in interorul uneia dintre mufe.Asa ca vreau sa le schimb cu totul,daca asa se schimba...sau doar mufa cu probleme,nu stiu.Aveti idee cum se numeste acel ansamblu? Ca habar nu am ce sa caut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

r.alex - esti cam OffTopic pe aria de Lupo.

Totusi poate binevoieste cineva sa iti dea vreo idee. Nu ma pricep la automate dar...ti-as recomnda sa dai un search mai serios pe forum.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu cateva detalii desi am observat ca nimeni nu a mai spus nimik.Am verificat senzorul si firele si sunt ok.Problema poate fi din alta cauza.Am pus contactul si am bagat in viteza masina iar selectorul a inceput sa se miste dar nu reusea sa intre in viteza.M-am dat jos din masina si am miscat de racordurile de presiune(furtunele care apar in scheme cu denumirea de "K","P","T").Am observat ca pierd lichid pe la furtunul "K" si am demotat pompa hidraulica.Dupa ce am dat pompa jos am observat ca cele 3 conducte au garnituri pentru fixare la capat si cea de la conducta "K" este distrusa.Azi am cumparat acele garnituri si Luni sper sa o montez inapoi.Daca are cineva nelamuriri sau daca stie ca trebuie sa ii mai fac vreo setare inainte sa fac o proba la ea sa dea un mesaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat garniturile si tot asa face ... in schimb nu mai pierde ulei.Nu vrea sa intre deloc in "R".Am vazut ca la capatul "ambreiajului" este un senzor si undeva sub el are un fel de "tetina" pe unde am observat ca imi curge ulei .....foarte putin.Am vorbit cu mecanicul de la TG Mures si a spus sa incerc sa ii fac setarile de baza si tot "IGN OFF" imi apare.Dar imi mai da o eroare.Senzorul G270.M-am uitat in manual si sunt 2 :o de care sa ma leg?Eu cred ca este cel din spatele motorului.Cand pun contactul senzorul acela scoate un tiuit pentru cateva secunde.Ati mai avut probleme cu el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul G270 este "Sender for hydraulic pressure " iar cel de al doilea este: Brake pressure sender F270.............are F in fata...nu G.

Cel care scoate tiuitul se afla pe circuitul de la conductele de frana care duc la roata de pe dr. fata? De acela zici ? Ai incercat sa schimbi in R cu contactul pus dar fara sa pornesti motorul? Asa iti intra in R ? Acum iti porneste si pe N si pe STOP? Ori mai ai si pe aici o problema?Daca pornesti motorul si cuplezi in D , la ridicarea piciorului de pe frana iti pleaca masina de pe loc imediat ori ramane aproape nemiscata pana incepi sa accelerezi ?

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Brake pressure sender -G270-

The brake pressure sender is located on the

engine bulkhead in the engine compartment on

the right.

Sender -G270- for hydraulic pressure

The sender for hydraulic pressure is located on the

hydraulic unit.

In manual asa spune.Tiuitul nu este de la nici unul din ei.

Tiuitul vine de undeva de deasupra motorului.Am scos o mufa de deasupra si nu mai tiuie.Pot sa pun o poza sau 2 cu locul de unde se aude tiuitul.

Acum nu mai vrea sa mai intre in nici o viteza.Dar daca pun maneta in "R" pompa merge continuu :)).

Dupa ce am completat cu ulei nu intra in "R" deloc si in fatza mergea doar daca apasam acceleratia.

Modificat de Underworld
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde gasesc si eu pompa pentru masina?Oare daca schimb pompa va merge?Poate fi testata pompa si in alt mod?

Astept un raspuns urgent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poza care ai puso mai sus este selectorul de viteze si se gaseste complect cu aproximativ 400 euro.

blocul hidraulic in care este inclusa si pompa cam tot atit costa dar nu rezolvi nimic pina nu faci o setare a calculatorului.

daca ar fi pompa defecta ar trebui sa auzi ca nu se mai invirte bine inaite sa se opreasca(nu are aceiasi turatie de la pornire pina la oprire)

daca iti porneste des atunci e devina sfera care este un acumulator de presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pun maneta in "D" merge cateva secunde apoi se opreste.

Daca pun in "R" merge continuu.Asta dupa ce am schimbat garniturile.

Ca sa ii fac setarile la cutie nu pot pt ca mie imi apare "IGN.OFF" in loc de WAIT sau ADJUST.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta inseamna ca la calc de cutie nu ajung toate tensiunile necesare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cum sa masor tensiunile pe mufa aceea care intra in calc de la cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica se intrerupe?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!