Jump to content

Probleme cutie lupo 3L


Razva
 Share

Postare recomandată

Dupa reparatie masina a mers bine , pornirea nu s-a facut decat in N , niciodata nu a pornit in S sau in alta treapta .

La schimbarea acumulatorului de presiune am verificat si uleiul care a crescut in vas pana il puteam vedea in gatul vasului.

Voi discuta cu amicul meu sa vad cum a facut setarea la acel moment , iar cand voi duce lupul sa ii faca setarile voi sta si eu cu el sa vad ce si cum face.

off topic : 1900 ron nu voi da pe interfata :)) vroiam doar sa iau una sa ii pot face eu setarile la al meu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă toate sunt în regula Pornește și în S.

Am schimbat  un cilindru de comanda ambreiaj.care pornea și în S ( dar din păcate se oprea masina in D dupa cateva secunde la oprire).cu unul second funcțional dar nu mai pornește în S. De unde deduc ca este și ăsta un criteriu ce contează. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Azi am incercat sa ii fac setarile

La primul pas am reglat tensiune la 1,9v era la 2,2v

Dupa care am sters erorile si am trecut la pasul 2 

Aici m am blocat cu rtfm , 

dupa ce ajunge la 28 apare in prima casuta RTFM! Poza atasata

In momentul asta nu mai pot porni motorul de nici o culoare

Trebuie sa salabesc piulita de 13 de pe tija ?

Help please

IMG_20180303_134844.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai RTFM! 12. Mai incearca setarile de la capat, poate ai noroc sa le ia. vezi piulita aia sa fie stransa, sa nu cumva sa se fi slabit pe timpul setarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai făcut setările dacă nu ai reglat tija cu piulita de 13?.Când scrie adjust   te bagi sub mașină și slăbești piuliță .eu obișnuiesc sa curat f bine acolo  și las tija sa stea singura și încep sa strang.Dai pe E apoi înapoi pe manual și apoi face setarea .nu trebuie sa existe joc în tije.și acolo sa le ungi cu vaselina în interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cand am facut ajustarea am strans de piulita pana sa intins cablul si nu a mai avut joc decat foarte putin si asa sau facut setarile fara sa obtin valoarea care ar trebui la acruatorul de la ambreiaj si masina merge foarte bine doar ca la viteza 1 daca o accelerez mai sportiv schimba un pik mai tarziu ,cam la 3000 turati atentie nu in kikdown ,,, in rest se comporta normal 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 03.03.2018 at 1:51 PM, Adrian85 said:

 

Trebuie sa salabesc piulita de 13 de pe tija ?

Help please

IMG_20180303_134844.png

Ca sa fie mai clar  e vb de a slabi piulița de la selectorul de viteze nu de la cilindru de ambreiaj..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfaturi si explicatii!

Cat timp am incercat sa ii fac setarile cred ca ma lasat bateria , e un brad de craciun bordul . 

Nu am apucat sa fac setarile cu piulita slabita. Nu am reusit sa ajung la ea pe sus , trebuie sa o pun pe un canal sau sa o suspend ca are si scut .

Tttrix despre piulita din imagine e vorba da?

Dupa ce parcurg prima etapa si trec la cea de a doua , in prima faza scrie adjust, cobor si desfac piulita? Ii dau D si dupa iar in tiptronic cu piulita slabita? 

O las sa isi faca setarea asa?, dupa care o strang si continui pasi? (-) 5sec  etc..

Multumesc

 

IMG_20180304_233749.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifici nivelul de ulei.

Pui tester verifici valoarea.scoți mufa de la pompa..setezi sa fie 1.8  2.0 V.  Reconectezi mufa.ieși din meniu.iei contactul și apoi intri iar pe tester la cutie și ștergi toate erorile. Done-Go back.  

Intri pe când 14.pui pe manual cutia.apare ..Wait  ....Adjust..Te bagi sub mașină desfaci piulițe din poza. ( curata un pic acolo la sabia sa nu se fixeze în ceva mizerie.. Apoi o lași singura si începi sa o strângi pe poziția unde vine singura.fără sa fie tensionata. Dai apoi din manual în D  și înapoi. Apoi respecți instrucțiuni. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare, 

Cum a dat caldura am decis sa ma apuc de lup.

Am facut rost de interfata vcds si am urmat pasi mentionati de tttrix +creep point and she's alive.Masinuta merge foarte frumos

Multumesc mult tttrix pentru sfaturi si indrumari

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat mai demult un lup care se tot oprea.Dupa ce am schimbat cilindru la fratemeu eroare sa transmis ca o boala contagioasa.Am pus alt cilindtu si a revenit la normal.Ăsta e avantajul cand ai 2 masini la fel in familie 

OT Din păcate mașinuțele astea duc lipsa  de mecanici care cunosc sistemul.Și lumea le evita.Mă bucur ca  ai rezolvat treaba.O sa fi trecut în lista celor care au reînviat mașină din cauza mea:rolleyes: Măcar atât sa fac și eu pt forum. Vora aceea adu valoare pe forum și forum-ul i-ți va da valoare...Sau era cu firma??:P:argue:

Modificat de tttrix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e din cauza ta ci datorita tie:P

Ma simt onorat sa fiu inscris le lista ta :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Alhambra2011

Salutare, 

Apelez cu încredere la voi sperând că îmi voi putea repara lupuletul meu (de fapt al soției), pe care cu drag l-am condus și eu.

 Am un lupo 3l tdi 2002 cu cutie automată și aer condiționat pe care l-am adus personal din Germania pentru scumpa mea soție care își dorea să își învingă frica de a conduce alături de o mașină micuță și cu cutie automată. 

   Vara trecută prin traficul infernal din București mi s-a oprit motorul la stationare la semafor. Apasam frana și se oprea frumos dar în momentul în care ridicam piciorul de pe frână și dădea să plece de pe loc murea motorul. După aceea reușeam să pornesc motorul în poziția S dar când mutam în D și ridicam piciorul de pe frana murea din nou. 

Experiența descrisă mai sus am experimentat-o de câteva ori și doar în trafic foarte aglomerat și pe căldură mare.

   Alaltăieri a trebuit să îmi abandonez mașina pentru că m-a lăsat în mijlocul drumului efectiv. Dacă în trecut reușeam să o păcălesc acum nu am mai reușit. După ce am pornit motorul și am trecut în D am ridicat piciorul de pe frână și nu se accelera. Doar în N se tura motorul apăsând accelerația.

Ajutați-mă vă rog frumos. Nu știu ce să îi fac sau unde să mă duc cu ea.

    

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca la doctor....diagnoza ai făcut?   Ce s-a făcut la mașină? Gen  ambreiaj...cilindru de ambreiaj...acumulator hidraulic..Sunt schimbate   ?   În relanți sta mașină? Setare la cutie cand e făcută?   

Acum pornește dar nu pleacă de pe loc?

Modificat de tttrix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alhambra2011

De când am adus-o am schimbat uleiul și filtrele. Nimic altceva de genul: ambreiaj, cilindru de ambreiaj, acumulator hidraulic sau setarea cutiei. 

În relanti motorul se aude foarte frumos.

Acum 2 zile când am fost nevoit să o abandonez motorul pornea dar ori în R ori în D apăsam accelerația și nu se tura motorul. Ca și cum calculatorul nu permitea accelerația pentru că nu se cupla cutia de viteze. In N motorul se tura când apăsam accelerația. 

   Acum o oră am adus-o acasă.  Am pornit-o normal și am mers cu ea până acasă, vreo 4 km, fără nici o problemă. Doar că fiind sâmbătă nu am mai avut parte de mers bară la bară. 

   Când am deschis ușa nu am mai auzit pompa hidraulica să baraie ca înainte și mă așteptam să nu intre în viteză. Dar a mers așa cum am spus fără probleme. 

    Aș vrea să verific uleiul de la pompa hidraulica să nu cumva să fi pierdut ulei. Poate fi asta cauza? Îmi spuneți, vă rog, cum și unde se verifică?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Alhambra2011

Bag de seamă că este un topic expirat. Niciun răspuns de 12 zile....

Știu că este o mașină veche și că nu mai prezintă interes pentru mulți dar totuși speram să primesc o mână de ajutor. 

Măcar să mi se spună unde aş putea să găsesc în București  un mecanic bun care să știe exact ce să îi facă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este expirat topicul. Procedura era prezentă chiar pe acest topic, trebuia doar să cauți, de asta există funcția Search on colțul din dreapta sus a paginii. 

Mecanici pt modelul asta ...cam greu de găsit, nu pentru că este veche ci pentru că este un model mai rar si reglajele presupun niște proceduri destul de exacte din manual. Încearcă eventual pe la service-ului care se ocupă de DSG poate ai noroc să dai peste cineva care știe cu ce se mănâncă cutia de pe 3l. Până la urmă nu-i avion.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/8/2018 at 6:25 PM, Alhambra2011 said:

Bag de seamă că este un topic expirat. Niciun răspuns de 12 zile....

Știu că este o mașină veche și că nu mai prezintă interes pentru mulți dar totuși speram să primesc o mână de ajutor. 

Măcar să mi se spună unde aş putea să găsesc în București  un mecanic bun care să știe exact ce să îi facă.

Știm ca te doare....Dar nu se vede nici un interes din partea ta.Cu exemple subiective...Mi se pare ca merge..,,..acuma merge..., e stricata ,nu prea avem cu ce sa te ajutam.

1 Diagnoza.

2verificat ulei  hidraulic sistem cutie de viteze.

2.a   verificat acumulator presiune sistem hidraulic. 

3 voltaj cilindru ambreiaj

4 Setare cuție.  

5 recitire codurilor.în caz de nefuncționale și prezentarea situației.

Pana nu faci ăsta ...Doar în cărți  mai găsești soluții. ..cartI de tarot. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

buna tuturor.sunt nou pe forum si vroiam sa va spun cu ce problema ma confrunt eu cu lupo meu...de la cine am cumparat masina, a schimbat cilindrul de ambreiaj, si nu a facut setarile(si normal nu ii mai mergea masina)dupa ce am facut setarile masina a functionat perfect in jur de 1500 km, dupa care intr o dimineata mia scos tot uleiul din sistemul hidraulic(la dat afara prin cilindrul de ambreiaj in partea de jos) am completat din nou ulei hidraulic (G200 000) a mers ziua respectiva fara probleme dupa care a doua zi dimineatea mia facut aceasi figura( tot uleiul dat afara prin cilindrul de ambreiaj)...ceva sfaturi?a mai patit cineva asta? va multumesc

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistemul trebuie sa fie etanș. Prin completare cu ulei nu ai îndepărtat problema reala.E posibil ca cilindru sa nu mai fie etanș. VERIFICA  și piulita de aerisire sa fie strânsă cât de cât. A pus cilindru nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua dragi colegi!

Sunt nou pe acest forum si am si eu o intrebare legata despre masina mea.

Detin un volkswagen LUPO 3L 1.2 TDI, cutie automata an 2000.

Si am urmatoarea problema:

Atunci cand o pornesc si nu numai cand dau pe R (marsarier) nu vrea sa actioneze (practic apas pedala degeaba, sta pe loc,) Iar in bord cand intampin aceasta problema imi sclipeste "R" in loc sa imi stea cum sta normal in cadran.

As avea nevoie de ajutor, multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, Adi Micu said:

Buna ziua dragi colegi!

Sunt nou pe acest forum si am si eu o intrebare legata despre masina mea.

Detin un volkswagen LUPO 3L 1.2 TDI, cutie automata an 2000.

Si am urmatoarea problema:

Atunci cand o pornesc si nu numai cand dau pe R (marsarier) nu vrea sa actioneze (practic apas pedala degeaba, sta pe loc,) Iar in bord cand intampin aceasta problema imi sclipeste "R" in loc sa imi stea cum sta normal in cadran.

As avea nevoie de ajutor, multumesc mult!

Un search pe forum și găseai exact rezolvarea.

Am avut și eu exact aceeași problema și după ce am găsit topicul am comandat piesa după cod și a funcționat perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare ,

 

Am cumparat un Lupo 3L, de care sunt f mandru cu toate ca nu e o masina deloc ieftina,nici acum de intretinut.

1)Stiu ca s-a mai discutat, pt robotul de schimbare de viteze al cutiei automate se foloseste ulei  norma G 002 000 care ulterior a fost schimbat cu norma G 004 000 M2.Ce am eu este SIGUR,bun ? 100%?...mie imi pare a ulei hidraulic de servodirectie,pe care il puneam la seat leon 1m,pt schimbare ulei servo.Cam ciudat...

As vrea sa verific uleiul de comanda pt robotul de schimbare de viteze.

2)Am schimbat suportul motor ,de la cutia de viteze si am dereglat cablul ambreajul( nu stiu cum am atins).Masina face f urat, o bag in DRIVE sau in R, si cu frana calcata da sa plece si se opreste motorul.As putea DOAR sa reglez clutch travel sender G162? FARA  sa reglez ceilalti pasi 2, creep point si gear change(sau ceva de genu?).

Am reparat cutie manuala de viteze,insa cu robotelu asta hidraulic,marturisesc ca sunt novice,inca citesc paginile de aici sa ma mai familiarizez cu el.Am VAG COM 3.11 sper sa mearga sa ii fac setarile.Daca ati avea cei 3 pasi cu explicatii mi-ar fi de real folos.Daca totusi stie cineva contracost un mecanic sa imi faca si mie adaptarile in Constanta va rog spuneti.

 

Va multumesc si scuze de deranj

 

Untitled.jpg

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!