Jump to content

Probleme cutie lupo 3L


Razva
 Share

Postare recomandată

Unde ai completat cu ulei.acolo vezi ca lângă e o mufa.e una singura ce aparține de pompa. O sa o vezi de deasupra  cum deschizi capota.

Pui contact ,desfaci  mufa  și citești valoarea.faci corectare dacă trebui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tare mult. O sa incerc maine sa citesc si daca este necesar sa fac corectare. In cazul in care este necesar sa fac corectare trebuie refacute setarile mai departe banuiesc. Daca gresesc, va rog corectati-ma

Schimbatorul are importanta in ce pozitie este, cand fac citirea?

Poti sa imi spui si unde este localizat actuatorul la care trebuie desfacute piulitele iar apoi stranse in pozitia in care vine singur ? Banuiesc ca acela se vede de sub masina, nu?

Modificat de ady_de_bocy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Setarea ca sa fie cu efect trebuie sa faci toți 3 pași. 

LA setarea selectorului pui schimbătorul în manual.altfel nu o sa poți sa faci setarea. Găsești sub mașină piulițe e chiar lângă toba .e mai greu accesibila de deasupra ( dar nu imposibil).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am facut adaptarea dar nu am reusit sa obtin valuarea de 2 v la actuator si am facut  un reglaj manual la ambreiajul masini dupa care am pus pompa in functiune si am facut adaptarea cu VCDS-ul  dupa cum spunea si... tttrix..

masina functioneaza destul de bine sa zic asa doar ca mi se pare ca am strans un pik cam mult piulita de la actuatorul ambreiajului ...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa vezi dacă cilindru la liber când tragi de el trece din 0.4 la 4V.Dacă nu ,e posibil sa fie defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare din nou,

Am reusit cumva sa fac corectarea la cilindrul de ambreiaj si sa fac setarile de baza la cutie. Din pacate, neavand acces sub masina ( elevator, rampa, groapa, etc ) nu am reusit sa desfac surubul de la tija pt selector de viteze,pentru reglaj.  Chiar si asa, acum am reusit sa pornesc masina fara a mai da la automat ~10 - 15 secunde. Nu am reusit inca sa "o plimb" putin sa vad cum reactioneaza in trafic, dar sper ca in week-end sa reusesc ( e mai liber orasul si daca moare pe undeva nu incurc asa tare traficul )

In caul in care masina o sa mearga bine, credeti ca are sens sa caut un elevator sa refac setarile fara a sari peste partea cu adaptarea tijei pt selector de viteze? 

Multumesc user-ului tttrix pentru sfaturile care mi le-a dat, si pentru rapiditatea acestora, si totodata pentru toate informatiile impartasite de ceilalti :) 

(P.S - Daca ai drum pe la Cluj, pun la rece niste beri...sau poate un vin pe frigu asta) :)

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poți sa bagi mana pe lângă motor de deasupra lângă toba ( ai grija sa nu fie calda)  sau pui cricul și ridici mașina ( cu capra de asigurare) și ai acces ( dacă nu ai scut ) la șurub. SAu caută un șanț pe marginea drumului sa îl incaleci.

De trecu, trec des prin Cj..Dacă vezi o furie roșie. ..3L...Sunt șanse mari sa fie eu ..:)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Ma poate ajuta cineva cu adaptarea cutiei in Bucuresti sau Pe aproape? Are următoarele simptome: in mers se intampla sa nu se mai accelereze moment in care trebuie oprit si repornit motorul si se mai întâmplă ca din poziția stop sa nu cupleze r decat dupa ce trec in drive si inapoi in r....Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa reglezi actuatorul ambreajului ( cablul). In final o sa trebuiasca sa inlcuiesti ambreajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, kozmin87 said:

Salutare! Ma poate ajuta cineva cu adaptarea cutiei in Bucuresti sau Pe aproape? Are următoarele simptome: in mers se intampla sa nu se mai accelereze moment in care trebuie oprit si repornit motorul si se mai întâmplă ca din poziția stop sa nu cupleze r decat dupa ce trec in drive si inapoi in r....Multumesc!

In ce viteza  nu se mai acelereaza?când a fost ultimadata setată cutia?ambreiajul când a fost schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cand a fost schimbat, probabil niciodata....are 115.000 masina, nu patineaza...nici reglaje nu au fost făcute pentru ca nu o am de mult timp. Ca si treapta de viteza s a intamplat in mai multe trepte 3-4-5 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa restezi neapărat cutia.Ăsta ar fi primul pas. Poneste în S?.plecarea de pe loc cum se realizează? apar socuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da porneste si in s si in n nu exista șocuri 

Vreau sa o resetez si caut pe cineva in acest sens in bucuresti sau in apropiere.....

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Azi am reușit sa readuc la viață încă un lup.Se tot oprea mașina.Am demontat sistemul hidraulic.l-am curarat cât am putut mai bine.am băgat și în schimbătorul hidraulic un pic ,sa curat.am schimbat și uleiul care era cam negru.Am făcut adaptare dar îmi dădea setare incorecta. Am desfăcut și ambreiajul.era ok dar preventiv am schimbat rulmentul de presiune..Am refăcut setare și acum merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Din păcate mașină lui fratelui meu  s-a defectat.Ca simptom :nu reușește sa bage în viteza.mașină pornește. 

Analizat situatia și am văzut ca turația la relanti pt cutia de viteza este egala cu cea  de la motor ~840.Normal este 60ture/min.(Așa este la masina mea functionala).Deci ambreiajul  este cuplat permanent. Înseamnă ca cilindru de comanda ambreiaj nu decuplează sau nu primește comanda.  SAu furca de comanda este rupta.Rămâne sa văd ce este și sa fac update.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat cilindru de comanda la ambreiaj și toate au revenit la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare! 

Bineinteles sunt posesorul unui lup 3l si bineinteles am o problema cu cutia (sa nu se inteleaga gresit, sunt foarte multumit de masinuta).

Problema se prezinta astfel:

Masina porneste doar in N , cand incerc sa introduc in R nu cupleaza si in bord licare R- ul , in D apare ca intra dar tremura si nu pleaca ,daca opresc motorul nu il mai pot porni o perioada de timp .

Tin sa mentionez ca de cand a inceput gerul acesta masina pleca de pe loc mai agresiv . Este posibil sa fie de la ulei? Sa devina mai vascos pe frigul asta? 

Credeti ca trebuie inlocuit acumulatorul de presiune?

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pare simptom de ambreiaj pe duca. pune pe cineva sa introduca in R sau D si vezi daca se misca cablul actuatorului

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns, 

Speram sa nu fie ambreiajul, acu cateva luni am schimbat levierul si cu rulmentul de presiune iar mecanicul a spus ca discul mai tine vreo 30 - 40 mii km

Astept sa se mai domoleasca viscolul si voi incerca varianta ta, daca misca cablul e ambreiajul?

NU MAI DA QUOTE POSTĂRII ANTERIOARE, SE SANCŢIONEAZĂ

Modificat de lupo_bv
QUOTE POSTARE ANTERIOARĂ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acumulatorul se poate testa.

Pui pe manual cu contactul pus doar.Si după ce nu mai auzi pompa începi și schimbi viteze.Un acumulator Bun e de la 4 schimbari în sus.pana când auzi pompa iar funcționând. 

Niciodată nu schimbi doar rulmentul  ci Kit complet pt ca nu se justifica iar manopera.

Apoi hai cu informații despre mașină. Ce an e.ce ai făcut la ea? Ce piese ai schimbat. Când ai făcut setarea la cutie?.A meu merge și acum f bine.nu e vb de ulei. Verifica nivelul în sistem.

Dacă nu ar mișcă cablul nu ar schimba viteze..

Ai erori mai mult ca sigur pe mașină. Ai sEtat cutia după schimbat rulmentul de presiune??

Eu am schimbat  un Kit de ambreiaj pe Luk și după schimbare mașină pleca în șocuri. După multe analize am redesfacut cutia.și am schimbat rulmentul de presiune. AM pus Skf..Cel Luk pare mai îngust. O sa masor și o sa fac o comparație. Plus ca pe el nu scrie nimic ca așa o venit cu setul ceea ce mi se pare cam aiurea..Acum după schimbare merge f frumos. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

Azi dimineata am facut un test, un prieten mi-a sugerat sa plimb prin toate treptele schimbatorul fara motor pornit, cu ocazia asta am facut si testul pentru acumulatorul de presiune care e varza , la 2 mutari incepe sa bage pompa . Cu toate astea dupa ce am facut asta si am pornit motorul surpriza , a plecat super bine si cupla in toate treptele perfect. Diseara voi schimba acumulatorul

Revin cu detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, 

Astazi dupa ce am venit de la munca am inlocuit acumulatorul de presiune , acu e super ok , pompa incepe sa mearga la 7 mutari. Problema insa nu sa rezolvat. Am mers cu masina dar la plecarea de pe loc e ca si cum ai da drumul la ambreiaj brusc si moare motorul incep sa cred ca e ambreiajul .

Acum am lasat-o in parcare ca nu mai vrea sa intre cu motorul pornit in d , parca nu nimereste treapta.

Pe langa astea dupa ce opresc motorul se mai aude un bazait in motoras dar mult mai fin decat cand face presiune si daca incerc sa pornesc din nou nu mai vrea decat dupa ce se opreste acel bazait .

Astept sugestiile voastre!

Multumesc!

Aaa si scuze tttrix ,La multi ani , si eu imi serbez ziua de nastere azi deci la multi ani noua .

Despre masina :

Lupo 3L , an 2001

Masina am adus-o din DE acum 1 an, 

Am inlocuit filtre si ulei

O problema am avut tot la fel cu cutia , sa fisurat levierul care este actionat de cablu ambreiajului , nu mai vroia sa intre in in nici o treapta

La operatiunea asta am inlocuit levierul,furca de ambreiaj, rulment de presiune si cam atat

Inginerul care s-a ocupat de operatiune atunci mi-a spus ca a facut si setarea cutiei la momentul acela

Modificat de Adrian85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă ar fi ambreiajul nu ai simți așa brusc mișcarea. E vb de decuplarea ambreiajului. (Posibil cilindru nesecat sau defect).Când ai făcut ultima data setarea? La 30000 km se reface   sau ori de câte ori umbli la cilindru,sistemul de viteze  sau ambreiaj.

Primadata trebuie sa refaci setările..Dacă nu merge  vezi ce erori sunt....

Ca sa vezi dacă e de la cilindru încearcă  sa mai stângi de el.și vezi dacă mai intra brusc.

Concluzie.trebuie sa refaci setările. În funcție de ele o sa urmeze etapele viitoare.   Și la mulți ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, inca nu am ajuns la doctor cu masina pentru a reface setarile  . Ma bate gadul sa imi achizitionez si eu o interfata dar nu stiu care varianta este buna pentru a face setarile la lupo 

am gasit la cineva asa ceva " Diagnoza VCDS vag com 17.8.0 ENG"  ,  . Crezi ca e ok varianta asta tttrix ? 

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

On 27.02.2018 at 7:20 PM, Adrian85 said:

 

La operatiunea asta am inlocuit levierul,furca de ambreiaj, rulment de presiune si cam atat

Inginerul care s-a ocupat de operatiune atunci mi-a spus ca a facut si setarea cutiei la momentul acela

După ce ai făcut reparațiile Cum o mers mașină?  O pornit în S.sau doar în N?

Sa întrebi pe "doctor" câte etape  are setarea pt cutie.ca rezumat.

1.verifica nivelul de ulei pt sisten

2.face setarea pe cilindru de ambreiaj 

3.face setarea pt viteze.

4 setează punctul de plecare.

Sa ai și tu idee dacă face ce trebuie.

 

OFF TOPIC Interfață originala e scumpa.eu am dat vreo 1900 ron.pe ea.sunt 2 reprezentați în România.Restul sunt clone. 

Modificat de tttrix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!