Jump to content

Probleme cutie lupo 3L


Razva
 Share

Postare recomandată

jashem cred ca la tine probleme este de la una dintre mufele de la sistemul hidraulik de pe cutie de viteze , de acolo pleaca mai multe mufe de la actuatori s,potentiometre si de la senzori, ele se unesc cu sistemul electric al masinii prin doua mufe situate chiar linga pompa hidraulika , desfaci acele doua mufe si vei gasi un pin indoit mai mult ca sigur, sau mai putin probabil un fir pe instalatie desprins dar daca ai umblat la cele doua mufe se poate indoi un pin.

daca te pot ajuta si cu alt sfat trebuie sa-mi dai mai multe detalii.

cu stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Probleme cu motorul / cutia ?!

Masina este un VW LUPO 3L - automata

Totul a inceput cu opriri ale motorului in timpul stationarilor la semafor. Dupa cateva zile a inceput ca la schimbarea vitezelor , cuplul motorului sa nu se transmita instant catre roti ci cu o intarziere, desi masina arata faptul ca viteza s-a schimbat. Ati patit ceva asemanator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ajuns la ovidiu din tg mures ,masina un lupo 3l nu intra in treapta5-a iesa din viteza in timpul mersului...mari probleme.ulterior am fost la reprezentanta in cj unde am lasat 1200ron pe povesti..ulei necorespunzator,reglaje de baza ale c.v,spalat motor verificarea instalatiei servo...urma sa inlocuiasca blocatorulc.v .lucrare care costa in jur de800ron o mare pacaleala va rog feritiva ..sunt niste nulitati stiu sa faca doar facturi. probema la masina a fost doar o tija dereglata.apelati cu incredere la ovidiu e un super meserias.! multumesc colegilor de pe forum pt informatiile postate.

Modificat de WVWZZZ
Changed UPPERCASE to lower case
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
mario zaccaria

Caut pe cineva sa imi seteze adapteze cutia la Lupo 3L ca am schimbata ceva piese si trebuie facute umblat din diagnoza. Daca stiti pe cineva in Timisoara sau imprejurimi ca masina nu mai schimba si nu pot merge cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

As vrea sa-mi cumpar un lupo 3l ,eu sunt din Botosani si se pare ca pe aici prin zona nu prea am de la cine cere sfaturi.Am vazut mai multe postari de ale tale si te rod un nr. de telefon sau o adresa de skype pentru ceva sfaturi daca se poate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

posesor de cateva zile de lupo, ca a doua masina, doar de oras. ptr drum lung am ceva mai mare si mai decent, dar cu consum maricel in oras.

mi se pare destul de ok cutia (am venit cu el din Zalau pana in bucuresti) insa as avea nevoie de ceva ajutor ptr ca nu cunosc prea bine tipul asta de cutie:

1) la retrogradare - deci frana de la 50km/h la 0 si treapta 4 la 1 masina smuceste un pic, in special cand trece din 2 in 1. e normal, asa face si la voi?

2) cand opriti motorul il opriti din cheie in modul E, N sau treceti direct levierul in stop si se opreste singur?

3) masina are 190.000 km si nu stiu cum a fost intretinuta, insa ptr a evita probleme cu ea as prefera sa o duc la o verificare in special ptr cutie. imi puteti recomanda va rog un mecanic priceput pe PM?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

spuneti-mi va rog ce ulei trebuie sa pun in cutie si ce cantitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Este un mecanic bun la Tg. Mures. Incearca sa dai de el. Eu sunt din Braila si mai vb cu el din cand in cand dar nu mai ma numarul lui din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Cel mai sigur ar fi sa apelezi la cei de la reprezentanta. Mie la cluj mi-au luat 200 de lei, nu imi schimba din viteza a 3-a in viteza a 4-a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut,

am si eu o problema la cutia de viteze de la un Lupo 1.2 TDI cutie tiptronic. Practic mi s-a oprit motorul in mers... nu mai pornea... am scos borna ca sa resetez calculatorul... a pornit si am mers direct la o reprezentanta in Bucuresti. Acolo au zis ca e cilindru receptor de la ambreiaj... l-am schimbat si tot nu mergea... mi-au zis ca in cutie nu recunoaste vitezele... au zis sa incerce sa resofteze cutia... au facut si asta, dar la una din ultimele chestii de instalat (asa mi-au explicat) nu reusea sa treaca. au repetat acest proces insa fara rezultat.

mi-au zis ca trebuie sa fie un senzor insa nu se stie care si cum... pt ca nu apare pe calculator. practic trebuie luata babeste... unul cate unul la controlat.

acum masina e in service de 1 luna si mi-au zis ca nu stiu ce sa-i mai faca!

ma gandeam sa merg la o alta reprezentanta poate aici nu e destul de "smart" mecanicul care se ocupa de ea...

sa cumpar o cutie noua... nu se pune problema, iar una SH e foarte greu de gasit.

As lua o cutie SH daca gasesc, dar poate reusesc sa o rezolv mai usor.

Stie cineva vreun mecanic bun prin Bucuresti? a fost cineva la reprezentata SEAT de la Jilava? am auzit ca au fost unii pe acolo si au fost mult mai capabili fata de VW.

Multumesc anticipat pt raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

buna , ati rezolvat cu setarile cutiei daca nu reusiti ma puteti apela va ajut cu setarile

0741173022

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

ma gandesc ca imi place destul de mult aceasta masina dar este destul de incomod de mers cu ea in oras ptr ca imi smuceste destul de rau la retrogradare, cand pun frana. e normal - nu e - habar nu am.

Care sunteti cu 3l prin bucuresti sa fac si eu o tura cu masina voastra...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este normal sa smunceasca , trebuie facuta o reprogramare a sistemului ea se face in cazul dumnevoastra din cauza uzurii ambreajului dar inainte de asta verificati nivelul de ulei din rezervorul hidraulic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ca mine nu cred ca a patit nimeni ;)) . Pana in ziua de azi vasul era aproape gol masina pornea in pozitia stop am decis sa ma duc sa cumpar ulei am completat in vasul acela si de atunci masina nu mai porneste in pozitia stop :)).Precizez ca porneste pe N

Alta problema este ca la treapta a 2 a zmuceste doar la acelerare in cele mai multe cazuri , sunt momente cand schimba perfect ma poate lamuri si pe mine cineva cu problema asta ???

Detin acest lupo 3l din 2008 de atunci face la fel :) sunt cazuri cand nu intra in R dar foarte rar .

Cum pot sa o fac sa schimbe normal ??? Masina are 265 000 km :) eu am luato la 180 000 km

Multumesc

Modificat de MicSiRau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna

nivelul lichidului hidraulic trebuie sa fie undeva la 30 % din vas , ca sa-l puteti masura trebuie urmati niste pasi:

1-scoateti mufa de la pompa hidraulica

2-desurubati rezervorul din stinga pompei ( cel negru ca o bila , are un cap de cheie )

3 lichidul va urca in dreptul vasului cu capac verde si ar trebui sa fie in dreptul fantei de sus adica daca desurubati capacul verde ar trebui sa ajunga acolo sa-l puteti vedea , daca nu este in dreptul fantei de sus atunci completati pin ala nivel , apoi stringeti rezervorul negru si apoi cuplati mufa de la pompa hidraulica.

Atentie la ordinea operatiilor pentru ca sistemul este sub presiune si are undeva la 50 bari .

nivelul lichidului este mai jos decit fanta de viziualizare pentru ca o parte din lichid sta in rezervorul de presiune de culoare neagra el avind in interio un gen de pulmon care pastreaza lichidul hidraulic sub presiune ca sa poata furniza presiune hidraulica intr-un timp foarte scurt pentru ca pompa nu poate face fata schimbarilor dese de viteze si pentru un raspuns aproape instantaneu se foloseste presiunea din acest rezervor .

Masina nu mai porneste pe stop din cauza uzurii ambreajului , producatorul recomanda reprogramarea cutiei la fiecare 30 000 km dar din pacate aceasta operatiune de rutina nu se poate realiza in toate serviceurile din romania .

in general daca masina smunceste doar intr-o singura viteza sunt 2 variante -

1-probleme din cutie

2-cutia trebuie reprogramata

daca masina ar smunci in toate vitezele si mai tot timpul ar fi actuatorul hidraulic de la ambreiaj .

o diagnoza ar ajuta mai mult la identificarea defectului .

daca aveti orice fel de problema la acest model de masina ma puteti oricind suna la nr 0741173022 va pot da sfaturi cu titlu absolut gratuit .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 6E - VW Lupo 3L

Scan: 01,02,03,08,15,17,19,25,35

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 045 906 019 Q

Component: 1,2l R3 EDC 0001DS 0920

Coding: 00002

Shop #: WSC 01233

No fault code found.

Address 02 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 927 735 C

Component: DS085 Getriebe 1070

Coding: 00000

Shop #: WSC 00000

1 Fault Found:

00263 - Transmission

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 6E0 907 379 A

Component: ABS 30 IE CAN V006

Coding: 05623

Shop #: WSC 01286

No fault code found.

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 6E0 920 800 D

Component: KOMBIINSTRUMENT BOO V06

Coding: 00134

Shop #: WSC 66770

No fault code found.

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN

Coding: 00023

Shop #: WSC 01233

No fault code found.

Address 25 -------------------------------------------------------

Controller: 6H0 953 257 B

Component: IMMO VWZ3Z0Y5266397 V71

Coding: 09600

Shop #: WSC 47091

No fault code found.

End -------------------------------------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din diagnoza facuta reiese ca aveti o problema pe instalatie legata de fire , un contact imperfect eventual un fir intrerupt ar trebui sa luati instalatia de sub pompa hidraulica pina la blocul hidraulic aflat pe cutie de viteze .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu un lupo 3L de vreo 3 luni si de ceva vreme cateodata daca reduc viteza mai brusc sau nu numai nu isi mai schimba viteza in treapta inferioara ceea ce duce la omorarea motorului.Trebuie sa pun maneta in p si sa repornesc motorul pt a-si reveni

Vreun sfat ceva sau o idee imi puteti da?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ajutati-ma si pe mine cu o interpretare, va rog. ideea e ca smuceste la downgrade + ca nu prea mai raspunde la acceleratie asa cum ar trebui. de la ce o fi?...

Address 02: Auto Trans Labels: None

Part No: 6N0 927 735 C

Component: DS085 Getriebe 1070

Coding: 00000

Shop #: WSC 00000

VCID: 387B2CD33093

1 Fault Found:

01612 - Valve for Clutch Actuator (N255)

36-10 - Open Circuit - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

care va faceti mila de mine si ma ajutati in bucuresti sau pe undeva in maxim 200km cu o sincronizare?

face destul de urat la retrogradare pe franare, imi e frica sa nu pocneasca, am ajuns sa o trec in N de cate ori franez pana la stationare...

am citit cum se face dar as prefera sa fie facuta prima data operatiunea de cineva care a mai facut asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare, am citit acest topic de nenumarate ori si unele din informatiile care le-am gasit aici au fost folositoare, de asemenea multumesc si pe aceasta cale userului lucian_yd  care m-a ajutat enorm cu informatii si piese. 

Voi continua povestea pe care a inceput-o Underworld pentru ca e vorba despre aceeasi masina. Am cumparat-o de la el si am inceput alergarea, mesterii pe la care a ajuns au facut mai mult rau decat bine, pompa hidraulica avea un fir de la valva de ambreiaj N255 smuls motiv pentru care am luat alta pompa .... dupa multe teste si batai de cap am constatat ca si calculatorul cutiei de viteze era defect in urma unui scurt provocat de acel fir smuls ... am gasit cu greu un calculator de cutie pentru benzina acesta fiind diferit (ca soft) de cel de la 3L, cablajele atarnau de la un senzor la altul si de la o valva la alta ca o claie de paie .... am aranjat totul conform schemelor am verificat relele, senzori ... totul ok ... masina tot nu e capabila sa faca setare baza. Cu ajutor de la Iasi am ajuns la concluzia ca blocul de valve prezinta ceva uzura si nu poate fi facuta setarea de baza. Dupa cateva sute de euro cheltuite si foaaaarte multe ore de lucru  am decis sa abandonez proiectul original si sa fac conversia catre manual intrucat cheltuielile se ridicau mult peste valoarea masinii. La capitolul informatii despre conversie mi-a fost de ajutor acest link http://www.vag-tuning.com/images/Umbau_Getriebesteuerung_3L_auf_manuelle_Betaetigung_2.pdf  si cam atat. Din pacate la capitolul piese mi-a  fost greu sa gasesc intreg ansamblul necesar in dezmembrari dar pana la urma am reusit. Inca nu am finalizat conversia din cauza timpului limitat insa avansez. Sunt necesare ceva adaptari pentru suportul timoneriei si la podul pedalier. Dupa ce se face adaptarea mecanica a schimbatorului, pedalierului si ambreiajului (aici a fost mai simplu decat ma asteptam .... e necesar doar un cablu si o gaura catre compartimentul motorului) trebuie facuta si adaptarea calculatorului de motor pentru a autoriza pornirea ... la diesel mai simplu la benzina mai complicat. Inca nu mi-am batut capul cu treaba asta pentru ca mai am de lucru la timonerie.  

Sfaturi :

-Daca apar defecte la sistemul electrohidraulic nu le neglijati si apelati doar la persoane care cunosc acest sistem foarte bine ( Lucian_yd fiind unul  din cei care stiu despre ce e vorba in detaliu), terciul pe care l-am gasit in masina a fost facut intr-un service renumit in care se repara si cutii automate. 

-Conversia la manual nu e simpla si ar cam trebui privita ca ultima solutie, aici pot ajuta cu sfaturi daca e careva interesat. raduraven@yahoo.com 

 

P.S. mi-au ramas piesele pe care le-am eliminat daca aveti nevoie ma puteti contacta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

a mai ramas doar calculatorul de la cutie care nu se potriveste decat la motoare pe benzina ... alte piese nu mai am ....

Despre conversie pot spune ca desi a fost ''dificila'' functioneaza bine ... si consumul nu a fost influentat de asta ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Am si eu un Lup 1.4 fsi din 2001 ( ma rog, e al sotiei ) dar imi place si mie tare mult sa ma dau cu el. Am citit cu interes topicul (cel putin ultima parte ) si m-am lamurit in legatura cu unele aspecte, pe care le-am intalnit si eu. Am si eu cateva intrebari: Am observat ca la drumuri mai lungi (450-500 km ), se incalzeste tija schimbatorului de viteza, destul de tare (devine chiar dificil sa tii degetele pe ea). E drept ca atunci cand conduc eu prefer modul secvential. Aveti idee de ce se incalzeste asa de tare ? Si a mea smuceste la retrogradare si accelerare ( mai ales in treptele 1,2 acolo cand mergi in coloana; la rulaj de la 3 in sus totul e ok ). Am citit despre Ovidiu mai sus. Oare se pot face si reviizii complete la el? Ar fi a doua revizie pe care o fac masinutei de cand o am eu. Prima am facut-o acum un an cand am cumparat-o, la Compexit Cluj. Sunt al doilea proprietar in Romania. Masina am cumparat-o la 133000 si acum are in jur de 138500. Va multumesc    

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!