Jump to content

Probleme cutie lupo 3L


Razva
 Share

Postare recomandată

pentru smuncit ar putea fi de vina cilindrul de ambreiaj sau chiar un ambreiaj uzat, iar partea cu incalzitul .... la baza manetei sunt ceva senzori deci nici un motiv de incalzire .... nu e din plastic schimbatorul tau ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tija schimbatorului este metalica. Manerul este cel clasic al cutiilor automate de pe Lupo ( ceva combinatie plastic-cauciuc). Se incalzeste doar la drumuri lungi, cred ca atunci are timpul necesar. Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna

singura chestie care poate incalzi tija de la schimbator este acel electromagnet care elibereaza schimbatorul in momentul in care se introcuce cheia in contact si se apasa frina, posibil sa ramana blocat si sa se incalzeasca si ar mai fi o varianta, pe dedesupt trece teava de esapament , intre teava si schimbator este o foita de tabla de aluminiu verifica daca mai este si la tine .

cu stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut foarte curand am achizitionat un lupo 1.2 diesel cutie semi automata si azi mi sa oprit in  intersectie si na mai pornit. Am scos borna dupa ce am pus-o,  a pornit dar nu mai pleaca de pe loc.Intra in viteza dar nu pleaca deloc. Si litera specifica vitezei in care este pulseaza. Ce poate sa fie???

Modificat de aliedvin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut tuturor,as avea si eu o intrebare sau mai bine sa va explic:masina un vw polo de 1.4 benzina se comporta ciudat adica dimineata cand e rece nu schimba vitezele(merg manual cu 1.2.3,pana se incalzeste apoi incepe sa functioneze,la scanare cod eroare 00652,intrebarea e ce se poate face pt.ca uleiul si filtrul au fost schimbate masina are in jur de 65000 km cumparata de noua,orice ce sfat e binevenit.Va multumesc

Sa nu ma certati ca am postat in vw Lupo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi un desen o schema ceva sa vad unde se afla acesti senzori unde pot gasi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si inca o intrebare vw polo are calculator de cutie si daca da unde este amplasat?o zi buna si frumoasa tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi zi şi tu datele complete ale maşinii (an fabricatie, putere motor, bine ar fi să ştii şi codul motorului şi al cutiei) şi-ţi trimit pe mail sau pm ce date găsesc. Nu de alta dar s-ar putea ca problema să se pună diferit pentru tine dacă este cutie automată (nu mă pricep dar din ce ştiu cutia de pe lupo este în fond o cutie manuală, "robotizată" ca să spun aşa).

Cel mai bine ar fi să deschizi un topic pe aria de Polo, poate mai sunt colegi care au avut/ rezolvat problema.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am deschis si nimic,nici un coleg nu a intalnit asa ceva,de aceia am scris in vw lupo pt.ca am vazut ca aici sa mai discutat,dupa multe tel.intr o parte si in alta toti au spus ca de vina ar fi grupul de electrovalve dar..are un pret de nu face masina(km putini dar ani vreo 7)mersi am sa revin cu toate datele.O zi faina si lipsita de griji tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Stie cineva unde se poate face o reprogramare a cutiei de viteza la un Lupo 1.4 fsi , in Cluj sau judete de pe langa Cluj ? Am fost la serviceul Vw din Cluj Napoca si ei au zis ca nu au mai auzit de asa ceva . Au facut o copie la talonul masinii si mi-au zis ca o sa ma contacteze dupa ce o sa verifice despre ce este vorba. Ma indoiesc ca o sa ma contacteze. Oricum erau cam sictiriti si aveau la clienti garla, deci nu cred ca se vor implica prea mult. Apropo , si-a facut cine vreo reprogramare la vreun service Vw oriunde in tara ? Merci. O zii buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intamplator, sau poate nu, in ziua care a urmat postarii mele anterioare, am primit raspuns de la serviceul VW, legate de intretinerea cutiei de viteza, revizii si ce reprezinta reprogramarea , inclusiv preturi. Asa ca o sa ma duc la ei pentru revizia anuala si probabil manopere in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut se poate face programarea, nu e foarte greu. Cei de la vw nu prea se `pricep`. Era un inginer la ei care era `tata` lor in sistemele electro hidraulice de schimb al treptelor, dar evident a plecat de la ei. Practic trebuie sa faci un basic setting. Daca iti merge nu are rost sa faci setarile, normal ei recomandata la 30.000 setarile, dar te costa in plus si eu am vazut 3l cu 190 de mii de km, si setarile de fabrica pe el. Trebuie facute setari in momentul in care se `uzeaza` ambreiajul sau cand inlocuiesti kit ambreiaj. Ca si simptome, nu mai intra in R in prima faza, ulterior nu mai porneste. Poate si sa sara cate o treapta de viteze, gen sa nu schimbe din 3 in 4 ci direct in 5. Oricum indiferent ce ar fi se poate rezolva, ca idee un basic setting e maxim 400 de lei in functie de service, iar switch-urile daca sunt defecte trebuie achizitionate de la reprezentanta, pentru ca doar ei vand asa ceva. Dar din cate imi dau eu seama, tu vrei doar sa faci `preventiv` operatiunea, dar riscul este ca daca o faci si se uzeaza ambreiajul mai mult decat e in momentul setarilor de baza, trebuie sa il schimbi si sa-l mai faci odata, asadar trateaza `pacientul` cand e bolanv, nu il trata preventiv ca e posibil sa-l mai tratezi si dupa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din motive personale nu am ajuns inca la ei. Sincer nu am nici unul din simptomele "rele " pe care le-ai mentionat. Singurele probleme sunt legate de retrogradari 2,1 cand nu e prea hotarata in ce treapta sa stea. De asemenea la accelerari mai hotarate, dar nu de tot ca sa depasesc 'clicul' de la acceleratie , are un "lag" perceptibil, dar scurt. In modul eco totul e mai la relantii dar acolo e firesc pentru ca ajunge in treapta a 5 foarte repede ( la 40 km /ora e deja in a cincea ) si apoi trebuie sa astepti putin sa retrogradeze. Sincer nu stiu daca e normal comportamentul pentru ca nu am condus alt Lup ( ma rog , unul hodorogit din Sj, de a carui functionalitate, vanzatorul ma asigura ca e perfecta). Sincer si cei de la service mi-au scris in mail ca reprogramarea se face doar in conditii speciale. Urma sa ii las pe ei sa decida daca este necesara sau nu. mi-ar placea sa ma intalnesc cu alti posesori de Lupo si sa schimb pareri, eventual sa vada cum functioneaza. Imi place mult masinuta cum merge la drum lung , schimband secvential vitezele :). Merci si o seara fain. A... si inca ceva, mi-a placut, comparatia si afirmatia de la sfarsit pentru ca sunt si eu medic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut! am si eu o problema cu 3l-ul meu. masina merge bine schimba bine vitezele. problema este la retrogradare, atunci cand iau piciorul de pe acceleratie o zmuceste cam tare (mail ales la schimbarea vitezelor din 3 in 2 sau din 2 in 1). in plus atunci cand iau piciorul de pe acceleratie se aude un sunet ciudat ca si cum ar fi un motor electric care decelereaza (ca la un troleibuz) si un huruit.... asa ca si cum ar atarna ceva pe jos in mers. ulei in cutie este, vitezele le schimba, porneste pe stop, in N. uneori si cand accelerez se aude acel huruit, (ca si cum ar atarna scutul pe jos spre exemplu). are cineva vreo idee?? poate fi ambreiajul sau ceva prin cutie?

 

 

stiti pe cineva in bucuresti care are vag-com si stie sa il si foloseasca bine?? multumesc

Modificat de kend00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna kend00 

       Acel sunet pe care-l auzi a-r putea fi de la cilindru de ambreiaj ,este uzat si smunceste la retrogradare, ar putea fi tamponul antibalans uzat,acestea doua sa-r putea verifica vizual , sau cel mai sigur ar fi din cutia de viteze ,cutia are doua "trenuri" unul mobil si unul fix ambele au capatul trenurilor  cite un rulment ,la "trenul " mobil se uzeaza un rulment dinspre motor  si asta face ca trenul sa se incline in momentul schimbarii treptelor si asta ar putea fi sursa zgomotului facut , daca acel rulment ca ceda de tot trenul mobil se va inclina si se vor distruge minim setul de pinioane treapta 4 sau 3 sau mai rau bucatile rupte ar putea sparge carcasa cutiei cu daune mult mai mari , in cutie ar mai putea fi o defectiune, mai exact furca 3-4 fisurata sau mai exact rupta dar daca ar fi asa ai avea probleme la schimbarea din 3 in 4.

 asta in cazul in care ai verificat orice alta sursa din care ar putea veni zgomotul descris cum ar fi :vreo roata sa atinga vreo bucata de carenaj, joc in tripoda de planetara, planetara etc. 

 Ar trebui scos uleiul din cutie si verificat vizual daca are urme de pilitura sau aschii de metal.

   Daca este din cutie costurile excluzand manopera ar fi de inlocuit un rulment cost 150 lei  , dar daca acel rulment cedeaza costurile depasesc 2000 lei .

eu sper sa fie ceva banal dar daca nu gasiti sursa sunetului este mai bine de verificat, eventual ma puteti contacta pentru lamuriri suplimentare.

cu stima

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! nu cred ca sursa sunetului este de la roata, adica sa atinga ceva, deoarece zmuceste si la acceleratie si acel huruit nu se aude incontinuu, adica sunt fractiuni de cateva secunde in care nu se aude nimic. recunosc, nu am verificat planetarele pentru ca simptomele nu m-au dus cu gandul acolo, masina parca se ineaca (zgomotul se aude si in timpul mersului nu doar la schimbul vitezelor). mai mentionez ca am schimbat filtrele masinii (masina a mers dupa schimb cam 500km). daca imi puteti lasa nr de telefon ar fi minunat, am mai vazut nr dv de telefon prin forum dar erau posturi destul de vechi si nu stiu daca mai este bun.

nu stiu unde sa merg cu ea, la reprezentanta nu prea imi vine pt ca este scump si nu imi garanteaza nimic. acel cilindru de ambreiaj sau acel rulment din cutie se pot verifica la un service obisnuit? ma cam "bate" aceasta cutie cum functioneaza nu stiu unde sa ma uit. nu as mai vrea sa merg cu ea pt  a nu rupe ceva ce m-ar costa foarte mult. mai fac o mentiune masila la relanti nu scoate nici un sunet, nimic, iar problema cu pornitul greu tot nu a fost rezolvata desi am curatat EGR-ul http://vwforum.ro/topic/44385-pornire-3l/page-2 (postul 25). din cate am inteles este un senzor undeva la distributie care imi da turatia motorului si nu stiu sa ma uit daca este fix sau cu fir, acela ar trebui inlocuit. (ori dupa ce am curatat EGR-ul si galeria de admisie, cea pe unde vine antigelul, trebuia stearsa eroarea din ecu)

 

 

 

multumesc

Modificat de kend00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificati sa nu fie ceva de la filtru de aer daca ati umblat la el poate nu e prins bine si atinge in ceva

daca .

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am fost la cativa mecanici si anume 3, si au spus ca acel zgomot este un "zgomot de cutie" acel suierat la retrogradate ca un motor electric. Toti sunt niste cunostinte si doar au mers cu masina nu s-au uitat la nimic pe sub ea pe la cutie (din lispsa de timp) acel huruit de la motor dupa ce a stat masina 2 sapt in parcare a disparut. Cutia schimba bine inca, stie cineva ce ar putea fii la cutie? Voi verifica si ambreiajul maine cu toate ca nu cred ca este de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna

Ar putea fi de la rulmentul de presiune acel sunet ,sau de la unu rulment din cutie cel care tine trenul mobil si se uzeaza .Dar singura varianta ar fi sa dati cutia jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am sa fac luni. O sa schimb si uleiul din cutie. Care ar fi cel mai bun de pus?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, sunt si eu posesorul unui Vw Lupo 3l 1.2 TDI, adus in toamna trecuta din Germania, impecabila optick, chiar si mecanic, desi are 320 de mii de km, toate bune si fumoase pana mi s-a oprit la o frana, in mers, si nu a  mai pornit, deloc, aveti idee de ce ?

 

Masina am luat-o din Germania cu rulmentul din cutie spart, l-am schimbat, am sudat cutia, am pus-o la loc, a mers, fara probleme, altceva.., am spalat motorul, o a avea vreo legatura ? Inainte sa mi se opreasca in mers si sa nu mai pornesca deloc mi se stricase Start-Stopul, nu mai mergea, in rest sintome nu a avut.

 

Desi pe tester la mecanic nu-mi da nici o eroare !

 

As fi foarte fericit daca m-ar putea ajuta cineva !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

problema a fost rezolvata. Defectiunea a constat in cutia de viteze si anume rulmentul de la trenul mobil spart, de aici provenea si zgomotul la schimbarea vitezelor. Problema destul de costisitoare, norocul meu ca nu am mers asa foarte mult doar 10 km ca acele bucati din rulment si pilitura din ulei strica pinioanele. Asadar dupa ce am dat cutia jos la un service am incercat sa iau alta sh dar nu am gasit ( la porsche cutie noua 15.000 lei nici nu se punea problema) prin urmare am dus cutia la geartech service unde au schimbat acel rulment inca unul si un sincron (pret 1100 lei). In total costuri reparatie 2400 de lei cu tot cu ulei si satarile de baza ale cutiei.

A aparut insa o mica ptoblema, dupa ce am facut satarile cutiei, uneori moare acceleratia. Mai concret franez pana aproape se opreste masina (10 km/h) apoi cand apas acceleratia e moarta (ca si cum ai apasa-o cand e motorul oprit), o apas de 2-3-4 ori si merge ( fara sa opresc motorul sau sa scot masina din viteza). Chestiunea se intampla random nu are un tipar. Apoi am mai observat ca tot dupa ce am facut setarile cutiei cand iau piciorul de pe frana masina nu pleaca parca nu are putere si nu mai merge nici la relantiu cum mergea constant cu 10 km/h se opreste incet incet. Mentionez ca inainte pleca si in panta cand luam piciorul de pe frana. Stiti ce ar putea fii?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut, daca problema ta este legata de cutie si nu de partea de acceleratie, sigur setarea de baza nu s-a facut corect; procedura de adaptare e formata din 3 pasi, iar ultimul pas este adaptarea plecarii de pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!