Jump to content

Bec check engine !


marius1111
 Share

Postare recomandată

Tipul care mi-a reparat cutia, se numeste Catalin, nr lui e zero sapte sase trei sase doi sase trei sase doi. Dar este de langa Timisoara. Cu mine a fost super ok. Am inteles ca se ocupa numai cu cutii automate. Si desi avea niste avioane de masini in fata atelierului, s-a ocupat si de masinuta mea. Mare om !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm, am mai citit pe alt topic:

si am realizat ca s-a aprins exact cand am plecat de la Bucuresti de la cei care mi-au montat navigatia :( Cum dumnezeu sa se aprinda CheckEngine de la un device audio. 

Degeaba ma duc la ei inapoi, ca desi se laudau ca au montat pe o gramada de masini... s-a chinuit ceva la Lupo asta.

 

Si oricum imi da totusi eroarea aia cu G71... deci nu stiu daca poate avea legatura cu navigatia.

 

Imi poate recomanda si mie cineva un priceput la Lupo 3L in zona Prahova/Bucuresti ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine situaţia este diferită. La colegul era explicabilă pentru că era vorba despre un senzor care era conectat şi la navigaţie.

După diagnoză tu ai două probleme: una cu senzorul de presiune admisie - G71 -  şi alta cu Senzor 2 presiune frânare (G214)

La prima eroare trebuie să verifici prima dată mufa şi cablajul, la a doua cam la fel. Dacă cablajul este ok (se verfică continuitatea din mufa senzorului până în mufa calculatorului ) atunci cel mai probabil că senzorul este defect.

On 5/5/2021 at 8:58 PM, shmocs said:

Din ce vad in discutiile anterioare ar fi legat de EGR ?

Nu, nu are legătură. Erorile spun clar că problema este dpdv electric la cei doi senzori.

Treaba este că erorile fiind intermitente cauzele sunt mai greu de găsit.

Referitor la prima eroare ar trebui să simţi pierderi de putere/limp mode.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Da, mai apoi am vazut ca nu are treaba cu EGR.

O sa ma uit pe la mufe/cablaje.. desi sunt tufa de venetia la capitolul asta. Am incercat sa dau mesaj privat userului wolfvw (am vz ca e din Bucuresti) ... dar pare ca e inactiv de ani buni :( 

Am nevoie de cineva care a mai umblat la Lupo 3L in apropiere sa imi verifice si mie mai amanunțit masina.

Ma duc si la reprezentanta.. nu e bai, dar din ce am mai citit pe aici - nu prea stiu cei de acolo despre particularitatile acestui Lupo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Excluzând partea de cutie restul maşinii este normal şi pentru problemele tale sunt colegi din Bucureşti care se ocupă de parte electrică. Vezi aria Prestări servicii

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Dragi colegi,dupa ce am alimentat de la Petrom,dupa cca 20 de kilometri s-a aprins becul check.Ca eroare ,am 16519,oxygen Lambda sensor B1S1 heating circuit, P0135-35-00 Malfunction.Ce nu stiu este sonda cu pricina: cea de sus ,de la motor,sau cea de jos de pe catalizator?Probabil ca e intrerupt circuitul de incalzire a sondei,sau este sonda defecta rezistenta.

Pe imobilizator,imi apare eroarea 01202,diagnostic cable 44-00-Short circuit.Daca mi-ar putea spune cineva care este sonda si ce este cu acest scurt circuit,multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima sonda, inainte de cat.

E def circuitul de incalzire din sonda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, F l o r i n said:

Prima sonda, inainte de cat.

E def circuitul de incalzire din sonda

Adica cea care este vizibila atunci cand deschid capota motorului?Multumesc mult,voi verifica prima data tensiunea pe ea.Parca intre pinul 3 si 4 se afla rezistenta la sonda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cod motor, an fabricație? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 minutes ago, F l o r i n said:

Cod motor, an fabricație? 

Motorul este AUC,an fabricatie 2001

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In caz ca ajuta pe cineva.Am desfacut mufa,am verificat pe pinul 3 si 4 si am verificat tensiunea de 12 volti pentru rezistenta,am verificat si continuitatea sondei,care avea in jur a 10 ohmi.Am dat cu spray de contacte mufele amandoua,le-am montat,am stins cu vcds-ul becul de engine,am mers cca 25 de kilometri si nu s-a mai aprins.in caz ca se mai aprinde,mai mult ca sigur ca sonda are intreruperi in interior si va trebui schimbata.Si costa vreo 400 de lei in cel mai fericit caz,fir-ar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!