Jump to content

Bec check engine !


marius1111

Recommended Posts

salut...de aproape 1 an imi sta aprins check engine, am incercat prin tot felul de chestii sa-l fac sa se stinga(schimbat, fise bujii, relee, cam tot..si in final cred ca e de la EGR..dar nu am bani acum ca e cam 550ron), dar momentam vreau sa il scot din bord becul propriu zis pentru ca nu suport sa il vad asa tot timpul aprins.....deci stie cineva cum se ajunge la acel bec, ceva poze daca se poate si ce ar trebui sa desfac.....va multumesc

Link to post
Share on other sites
  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MihaiVladu

    16

  • F l o r i n

    12

  • bandi1

    11

  • lupo_bv

    11

Top Posters In This Topic

Popular Posts

o am si eu aceasta problema nu ai ce sai faci dupa cei imbatranita cei de la serive cere mult sa tio schimbe de ce>? pentru ca e coxata in  in galerie ba mai grav risca sa-ti sparga galeria sau so

Posted Images

Dar ai fost la un service sa vezi ce e, o diagnoza, ceva ... Poate nu e asa de scumpa reparatia. Mie mi se pare ca deja ai mers prea mult asa cu masina, sa opresti martorul din bord si sa mergi in continuare in aceasta situatie ... nu cred ca e o idee prea buna.

Link to post
Share on other sites

da am fost...la diagnoza ..imi da eroare la supapa recirculare gaze-nivel prea redus....de la EGR este oricum....

..dar eu acum asta as vrea...deci cine poate sa ma ajute spunandu mi ce ma intereseaza acum sa posteze....multumesc

Link to post
Share on other sites

ai bordul ca la polo modelul 2000-2001 cel cu 2 ceasuri?, daca da am un prieten care a scos bordul si-l voi intreba pasii

Link to post
Share on other sites

Mai bine incearca sa lipesti un plasture pe el decat sa strici cumva ceva pe acolo, pentru ca un panou de bord dintr-acesta costa vreo 281 euro si asta in Germania.

Te rog sa ma crezi ca am scris fara pic de ironie.

Vezi ca intr-un topic asemanator tot de aici de pe lupo forum voov-x a scris cum se poate curata valva EGR

Link to post
Share on other sites
Pai daca tu ai masina pe benzina...cum sa fie de la EGR?

la benzina exista egr eu am 1L si am egr pe ea

Link to post
Share on other sites
salut...de aproape 1 an imi sta aprins check engine, am incercat prin tot felul de chestii sa-l fac sa se stinga(schimbat, fise bujii, relee, cam tot..si in final cred ca e de la EGR..dar nu am bani acum ca e cam 550ron), dar momentam vreau sa il scot din bord becul propriu zis pentru ca nu suport sa il vad asa tot timpul aprins.....deci stie cineva cum se ajunge la acel bec, ceva poze daca se poate si ce ar trebui sa desfac.....va multumesc

:) bag seama ca vrei sa vinzi masina si sa nu vada cineva becu :cheers: :rolleyes:

sper ca stii de gluma :Driver:

Link to post
Share on other sites

am scos bornele la baterie pt o noapte si s a stins...am mers cam 80km de atunci si nu s a mai aprins.....

Edited by marius1111
Link to post
Share on other sites

WOW! Asta da treaba faina! Merge cu bateria luata jos? Asta nu stiam. O sa incerc si eu imediat dupa ce imi aduc masina din service.

Link to post
Share on other sites

Nu este necesar sa deconectezi bateria mai mult de 10 minute pentru a reseta computerul. Spun asta din experienta proprie. Cand aveam probleme cu martorul am facut chestia asta de mai multe ori. Toata chestia este ca dupa reconectare sa fie stinsi toti consumatorii si sa lasi contactul pus aproximativ un minut (cat timp bazaie clapeta de acceleratie).

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

dispare , dar reapare dupa apox 50km.....deci cu bornele bateriei e o solutie de moment.....stie cineva cum as putea sa ajung la becul propriu zis sa l scot....mai exact ce trebui sa desfac sa nu fac vreo boacana....ms

Link to post
Share on other sites
dispare , dar reapare dupa apox 50km.....deci cu bornele bateriei e o solutie de moment.....stie cineva cum as putea sa ajung la becul propriu zis sa l scot....mai exact ce trebui sa desfac sa nu fac vreo boacana....ms

deci..

ca sa scapi de tampenia aia,nu sa anulezi becul e solutia,ca nu faci nimic.atata timp cat e ceck aprins consuma mai mult,motorul merge prost si nu merita.am avut si eu asemenea chestie.SOLUTIE:desfaci supapele si le dai la rectificat.pt ca sigur se intampla ceva cu ele,si nui convine motorului de cantitatea de carburant primita,verifici chiulasa.resetezi eroarea/erorile care le ai(dar cu cablu de diagnoza,nu cu fise de la baterie scoase,sau alte idei).nu e nevoie sa schimbi senzorul ca e scump si el isi face treaba,dar nui convine rezultatul primit.daca vrei sa desfaci bordul e simplu,dar poate sal cureti de praf,ca nu ai ce sa faci la el.

Link to post
Share on other sites

deci daca pe mine asta ma intereseaza...ar vrea o soltuie pt asta....stiu si celalalte variante...dar momentan nu e cazul, deci daca poate cineva sa ma ajunte in acest sens ok, daca nu sa se abtina...ms

Link to post
Share on other sites
  • 2 years later...

sint posesor lupo,de 2 saptamani...si din pacate ma tot dezamagesc de masina...merge bine,dar periodic apare la bord beculetul ala cu motoras [check]am fost la diagnoza,la anulat,si dupa 4 zile a reaparut. pe calculator arata ca circuitul aerisire-recirculare aer rezervor partial infundata. masina merge bine... nu inteleg,ce ar trebui sa faca mecanicul? daca ma poti ajuta 0742.211.583

Edited by bandi1
Link to post
Share on other sites

aerisire circuit rezervor partial infundata... da atunci,daca anuleaza prin computer,de ce merge masina 3=4 zile,si dupa se aprinde iara? merge bine,nu se simte nimic,doar e deranjant la bord becul ala... si nici nu pot da in fiecare saptamana 50 de ron,sa mi anuleze... ce sa fac? sa scot becul? si gata?

Edited by bandi1
Link to post
Share on other sites

Cu vreo 70-80 lei iti iei mai bine tu o interfata de pe okazii.

Ar fi interesant de stiut codul de eroare adica ceva gen 4343 sau 01247.

S-ar putea sa fie un contact imperfect la valva de la canistra de vapori, adica mufa sa faca contact si doar uneori sa se intrerupa ceea ce ar duce la inregistrarea erorii. Daca nu ar mai merge valva deloc ar trebui sa ai probleme destul de mari cu mersul motorului.

Si sa spui si ce cod are motorul.

Link to post
Share on other sites

Cum sa scoti becul? Si atunci cand vrea sa te avertizeze ca sonda lambda este defecta, sau nu mai merge o bujie sau bobina de inductie, sau alt defect nu mai ai bec sa se aprinda. Trebuie rezolvat defectul, nu anulata eroarea. Becul nu se aprinde imediat, numai daca se face un anumit numar de Km sau un anumit numar de porniri cu manifectarea acelui defect. Daca rezolvi defectul, in cele mai multe cazuri dupa ce ECU ( calculatorul) vede ca 50 Km de exemplu ai mers fara sa mai apara eroarea, va stinge becul.

Cum zice si mai sus, probabil este canistra carbon, ceva negru care trebuie sa tacane. Vezi furtunele si firele ei, sau poate ai inecat-o bagand prea multa benzina in rezervor prin scoaterea aerului, sau busonul de rezervor nu inchide bine, sau vezi poate la roata din spate langa buson mai este un furtun de aerisire si poate a intrat noroi in el. Canistra carbon recupereaza vaporii de benzina din rezervor si-i baga la ars ca sa nu polueze si asta au in plus de obicei masinile euro3 fata de euro2.

Link to post
Share on other sites

nu am multa benzina.doar vre o 15 litri am bagat... canistra de carbon? se afla unde? undeva in fata mai jos,in care intra 2 furtune? daca da,la alea m am uitat... cind merge motorul,trage aer prin furtun,cind l am desfacut de pe filtrul ala...nu stiu ce sa fie... al drac de vw... maine ma uit si pe codul acela de pe hartia ce mi au dat cu eroarea

Edited by bandi1
Link to post
Share on other sites
vw golf 2001

s-ar putea sa iesi ieftin cu o curatare de clapeta de acceleratie. poti s-o faci si tu e un indrumar pe site cum s-o faci.

Link to post
Share on other sites

iata codul de eroare pe care mi a dat 56825 - sistem aerisire rezervor-control emisie flux incorect. po441 asa scrie pe hartie. stie cineva cum sa procedez? mersi

Link to post
Share on other sites

Possible Causes

Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Regulator Valve (N80) faulty/jammed

Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Solenoid Valve (N115) faulty/jammed

Evaporative Emission (EVAP) Canister Sealing faulty

Pipes between Tank Breathing and Throttle Body leaky/blocked

Possible Solutions

Check Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Regulator Valve (N80)

Perform Output Test

Check Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Solenoid Valve (N115)

Check Evaporative Emission (EVAP) Canister

Perform Basic Setting

Check Pipes between Tank Breathing and Throttle Body

Edited by F l o r i n
Link to post
Share on other sites

adica nu inteleg.... toate astea nu sint bune? mie nu mi da alta eroare... si chiar acum am fost cu el afara... fuge lejer cu 120/km la ora....

Link to post
Share on other sites

nu, asta ai de verificat...cauze posibile

- Canister Purge Regulator Valve (N80) - defecta sau blocata

- Canister Purge Solenoid Valve (N115) - defecta sau blocata

- probleme la etanseitatea canistrei de carbon

- Futune-conducte (ventilatie gaze) dintre rezervor si clapeta de acceleratie - blocate, obturate.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...