Jump to content

Bec check engine !


marius1111
 Share

Postare recomandată

salut...de aproape 1 an imi sta aprins check engine, am incercat prin tot felul de chestii sa-l fac sa se stinga(schimbat, fise bujii, relee, cam tot..si in final cred ca e de la EGR..dar nu am bani acum ca e cam 550ron), dar momentam vreau sa il scot din bord becul propriu zis pentru ca nu suport sa il vad asa tot timpul aprins.....deci stie cineva cum se ajunge la acel bec, ceva poze daca se poate si ce ar trebui sa desfac.....va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar ai fost la un service sa vezi ce e, o diagnoza, ceva ... Poate nu e asa de scumpa reparatia. Mie mi se pare ca deja ai mers prea mult asa cu masina, sa opresti martorul din bord si sa mergi in continuare in aceasta situatie ... nu cred ca e o idee prea buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am fost...la diagnoza ..imi da eroare la supapa recirculare gaze-nivel prea redus....de la EGR este oricum....

..dar eu acum asta as vrea...deci cine poate sa ma ajute spunandu mi ce ma intereseaza acum sa posteze....multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai bordul ca la polo modelul 2000-2001 cel cu 2 ceasuri?, daca da am un prieten care a scos bordul si-l voi intreba pasii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine incearca sa lipesti un plasture pe el decat sa strici cumva ceva pe acolo, pentru ca un panou de bord dintr-acesta costa vreo 281 euro si asta in Germania.

Te rog sa ma crezi ca am scris fara pic de ironie.

Vezi ca intr-un topic asemanator tot de aici de pe lupo forum voov-x a scris cum se poate curata valva EGR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca tu ai masina pe benzina...cum sa fie de la EGR?

la benzina exista egr eu am 1L si am egr pe ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...de aproape 1 an imi sta aprins check engine, am incercat prin tot felul de chestii sa-l fac sa se stinga(schimbat, fise bujii, relee, cam tot..si in final cred ca e de la EGR..dar nu am bani acum ca e cam 550ron), dar momentam vreau sa il scot din bord becul propriu zis pentru ca nu suport sa il vad asa tot timpul aprins.....deci stie cineva cum se ajunge la acel bec, ceva poze daca se poate si ce ar trebui sa desfac.....va multumesc

:) bag seama ca vrei sa vinzi masina si sa nu vada cineva becu :cheers: :rolleyes:

sper ca stii de gluma :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scos bornele la baterie pt o noapte si s a stins...am mers cam 80km de atunci si nu s a mai aprins.....

Modificat de marius1111
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WOW! Asta da treaba faina! Merge cu bateria luata jos? Asta nu stiam. O sa incerc si eu imediat dupa ce imi aduc masina din service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este necesar sa deconectezi bateria mai mult de 10 minute pentru a reseta computerul. Spun asta din experienta proprie. Cand aveam probleme cu martorul am facut chestia asta de mai multe ori. Toata chestia este ca dupa reconectare sa fie stinsi toti consumatorii si sa lasi contactul pus aproximativ un minut (cat timp bazaie clapeta de acceleratie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

dispare , dar reapare dupa apox 50km.....deci cu bornele bateriei e o solutie de moment.....stie cineva cum as putea sa ajung la becul propriu zis sa l scot....mai exact ce trebui sa desfac sa nu fac vreo boacana....ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dispare , dar reapare dupa apox 50km.....deci cu bornele bateriei e o solutie de moment.....stie cineva cum as putea sa ajung la becul propriu zis sa l scot....mai exact ce trebui sa desfac sa nu fac vreo boacana....ms

deci..

ca sa scapi de tampenia aia,nu sa anulezi becul e solutia,ca nu faci nimic.atata timp cat e ceck aprins consuma mai mult,motorul merge prost si nu merita.am avut si eu asemenea chestie.SOLUTIE:desfaci supapele si le dai la rectificat.pt ca sigur se intampla ceva cu ele,si nui convine motorului de cantitatea de carburant primita,verifici chiulasa.resetezi eroarea/erorile care le ai(dar cu cablu de diagnoza,nu cu fise de la baterie scoase,sau alte idei).nu e nevoie sa schimbi senzorul ca e scump si el isi face treaba,dar nui convine rezultatul primit.daca vrei sa desfaci bordul e simplu,dar poate sal cureti de praf,ca nu ai ce sa faci la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci daca pe mine asta ma intereseaza...ar vrea o soltuie pt asta....stiu si celalalte variante...dar momentan nu e cazul, deci daca poate cineva sa ma ajunte in acest sens ok, daca nu sa se abtina...ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

sint posesor lupo,de 2 saptamani...si din pacate ma tot dezamagesc de masina...merge bine,dar periodic apare la bord beculetul ala cu motoras [check]am fost la diagnoza,la anulat,si dupa 4 zile a reaparut. pe calculator arata ca circuitul aerisire-recirculare aer rezervor partial infundata. masina merge bine... nu inteleg,ce ar trebui sa faca mecanicul? daca ma poti ajuta 0742.211.583

Modificat de bandi1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aerisire circuit rezervor partial infundata... da atunci,daca anuleaza prin computer,de ce merge masina 3=4 zile,si dupa se aprinde iara? merge bine,nu se simte nimic,doar e deranjant la bord becul ala... si nici nu pot da in fiecare saptamana 50 de ron,sa mi anuleze... ce sa fac? sa scot becul? si gata?

Modificat de bandi1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu vreo 70-80 lei iti iei mai bine tu o interfata de pe okazii.

Ar fi interesant de stiut codul de eroare adica ceva gen 4343 sau 01247.

S-ar putea sa fie un contact imperfect la valva de la canistra de vapori, adica mufa sa faca contact si doar uneori sa se intrerupa ceea ce ar duce la inregistrarea erorii. Daca nu ar mai merge valva deloc ar trebui sa ai probleme destul de mari cu mersul motorului.

Si sa spui si ce cod are motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa scoti becul? Si atunci cand vrea sa te avertizeze ca sonda lambda este defecta, sau nu mai merge o bujie sau bobina de inductie, sau alt defect nu mai ai bec sa se aprinda. Trebuie rezolvat defectul, nu anulata eroarea. Becul nu se aprinde imediat, numai daca se face un anumit numar de Km sau un anumit numar de porniri cu manifectarea acelui defect. Daca rezolvi defectul, in cele mai multe cazuri dupa ce ECU ( calculatorul) vede ca 50 Km de exemplu ai mers fara sa mai apara eroarea, va stinge becul.

Cum zice si mai sus, probabil este canistra carbon, ceva negru care trebuie sa tacane. Vezi furtunele si firele ei, sau poate ai inecat-o bagand prea multa benzina in rezervor prin scoaterea aerului, sau busonul de rezervor nu inchide bine, sau vezi poate la roata din spate langa buson mai este un furtun de aerisire si poate a intrat noroi in el. Canistra carbon recupereaza vaporii de benzina din rezervor si-i baga la ars ca sa nu polueze si asta au in plus de obicei masinile euro3 fata de euro2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am multa benzina.doar vre o 15 litri am bagat... canistra de carbon? se afla unde? undeva in fata mai jos,in care intra 2 furtune? daca da,la alea m am uitat... cind merge motorul,trage aer prin furtun,cind l am desfacut de pe filtrul ala...nu stiu ce sa fie... al drac de vw... maine ma uit si pe codul acela de pe hartia ce mi au dat cu eroarea

Modificat de bandi1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-ar putea sa iesi ieftin cu o curatare de clapeta de acceleratie. poti s-o faci si tu e un indrumar pe site cum s-o faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iata codul de eroare pe care mi a dat 56825 - sistem aerisire rezervor-control emisie flux incorect. po441 asa scrie pe hartie. stie cineva cum sa procedez? mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Possible Causes

Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Regulator Valve (N80) faulty/jammed

Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Solenoid Valve (N115) faulty/jammed

Evaporative Emission (EVAP) Canister Sealing faulty

Pipes between Tank Breathing and Throttle Body leaky/blocked

Possible Solutions

Check Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Regulator Valve (N80)

Perform Output Test

Check Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Solenoid Valve (N115)

Check Evaporative Emission (EVAP) Canister

Perform Basic Setting

Check Pipes between Tank Breathing and Throttle Body

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica nu inteleg.... toate astea nu sint bune? mie nu mi da alta eroare... si chiar acum am fost cu el afara... fuge lejer cu 120/km la ora....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, asta ai de verificat...cauze posibile

- Canister Purge Regulator Valve (N80) - defecta sau blocata

- Canister Purge Solenoid Valve (N115) - defecta sau blocata

- probleme la etanseitatea canistrei de carbon

- Futune-conducte (ventilatie gaze) dintre rezervor si clapeta de acceleratie - blocate, obturate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!