Jump to content

Lumina Avertizare Gaze De Evacuare


cosmaflorian
 Share

Postare recomandată

Buna,

In seara aceasta am avut si eu o problema cu martorul respectiv, am tras pe dreapta sa vad despre ce este vorba in manual, cand am pornit iar motorul tremura f tare si nu mai tragea masina.

Mentionez ca obisnuiesc sa bag benzina de 95 si inainte aveam obiceiul sa schimb vitezele la 2000 si cateodata masina nu porneste la prima cheie, de altfel cand am dat sa pornesc motorul prima oara am tinut mai mult pana a luat-o....Cat am mers cu masina pana acasa martorul nu a stat aprins mereu, se stingea apoi incepea sa palpaie...aveti idee ce poate sa fie?

Maine voi suna la un service sa vad despre ce este vorba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 187
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    11

  • xxnelu

    11

  • abuwz

    8

  • dragosibiza

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

FAra sa faci o diagnoza si sa fie interpretate rezultatele, cam greu sa-ti spunem ce e. In urma simptomelor descrise de tine poate fi o bobina sau mai rau, un injector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost dimineata la service si mi-au zis ca am o bobina de inductie sparta si ca trebuie sa inlocuiesc, pe langa bobina, si bujiile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DE unde stie exact? ce eroare aparea? A mutat bobina "defecta" in locul alteia bune si s-a uitat daca s-a mutat si eroarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Martorul cu galben cred k evacuarea gazelor imi pâlpâie. Care e cauza??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica sa nu intrerupa, sa traga in hopuri, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e in regula. ce sa fie??

Modificat de madalinefss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare , am un Passat 1,6 si am patit-o cu bobina , s-a ars pe pistoanele 2 si 3 .N-am avut ce face si am mai facut cu ea cca 7-8 km , dupa care catalizatorul s-a inrosit la incandescenta timp in care benzina arsa acolo a topit chestia aia din interiorul catalizatorului fapt care a aprins becul ala la bord , as dori sa stiu daca fara catalizator , in afara de faptul ca nu ies gazele , creste consumul de benzina ? mai am un catalizator de 1,8 care este la fel , dar nu l-as inlocui daca nu afecteaza consumul si daca se poate stinge becul din bord.Multumesc

Modificat de Sebi66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare, nu a trecut o saptamana de cand mi-am cumparat un golf 4 1.6 16v ca mi s-a aprins acest martor "gaze de evacuare" si miroase a benzina pe langa masina.. Masina tremura usor, dar nu imi dau seama daca merge in 3 pistoane sau nu.. Ceva opinii? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza ai facut ? Daca nu la cumparare , macar acum .

Sent from my iPhone using Tapatalk

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cumparare am fost la cardinal motors si nu au gasit nicio eroare.. Mi-au spus doar ca trebuie sa schimb placutele pe fata si trebuie sa bag freon ca nu baga aer rece clima..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi si fa o diagnoza daca nu poti sa-ti dai seama daca merge in 3 pistoane sau nu. S-a schimbat sunetul motorului? Daca ti-ar merge in 3 pistoane, ti-ar suna motorul ca cel de Oltcit. S-a schimbat sunetul motorului? Daca nu, atunci cel mai probabil ti s-a bulit vreo sonda lambda sau eroarea apare din cauza clapetei de acceleratie care poate fi prea murdara si nu mai lucreaza bine.

Ai curatat clapeta de acceleratie si Egr-ul cand ai luat masina? Dupa curatare, trebuie adaptate amandoua, imediat dupa ce le pui la loc pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,si miroase a benzina pe langa masina" : rezolva prima data aceasta problema, si se va stinge si martorul MIL.

,,Masina tremura usor" : cand presiunea in rampa va fi cea corecta, va disparea si tremuratul.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am curatat nimic la masina cand am cumparat-o.. Aceasta e prima mea masina si nu prea ma pricep. Am inteles ca trebuie o diagnoza pentru a afla cauza cu siguranta dar nu stiu daca e bine sa mai merg cu masina pana la tester sau sa o duc trasa.. Din ce ma pricep eu parca seamana zgomotul cu cel de la olcit(e mai ascutit parca acum) Am citit tot topicul acesta si are "simptome" corespunzatoare unei bobine arse: masina trage mai greu, tremura usor la relati, miroase a benzina nearsa..si becul gaze de evacuare aprins

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi bobina arsa, ar trebui sa-ti licare intermitent becul de evacuare gaze si sa tremure motorul foarte rau. Daca iti licare becul, incearca sa n-o duci pornita daca service-ul e departe. Daca ai mers cu masina asa multa vreme, va trebui sa schimbi uleiul pentru ca din cauza faptului ca nu mai arde benzina care intra intr-un cilindru, ea intra in ulei si uleiul isi pierde proprietatile de lubrifiere.

De asemenea, fiind putin off-topic o sa-ti dau cateva sfaturi pentru ca si eu am tot 1,6 16v pe masina: uita-te pe capacul distributiei pentru a afla codul motorului si a-l posta de cate ori mai ai vreo nelamurire. E recomandat sa schimbi distributia si pompa de apa si de asemenea si antigelul, lichidul de frana si chiar si lichidul de servo-directie daca se aude un zumzait cand virezi volanul pe loc. Cum ziceam si mai sus, cauta pe cineva priceput in Ploiesti si curata clapeta de acceleratie si Egr-ul si adapteaza-le. Verifica si bujiile ca poate sunt obosite si de-asta ti s-a ars una din bobine(asta in cazul in care motorul tau are bobina pe fiecare cilindru). Si de asemenea, schimbat uleiul, filtrul de ulei, filtru de aer, filtru de polen si filtrul de benzina. Cum ziceam, cauta pe forum un service bun sau vreun coleg care se pricepe la masinile VAG la tine in oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am mers decat cateva zeci de metri cu martorul acela aprins. Motorul e 1.6 16v AZD, iar martorul nu licare ci sta aprins continuu inca de cand pun contactul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Verifica bobine inductie, sondele Lambda, clapeta de acceleratie (curatare) sa fie curata si incearca sa pui benzina aditivata (minim 98). Ce zic aici este experienta proprie...

Martorul de check engine sta aprins pentru ca a ramas memorata o eroare si in principiu motorul functioneaza acum dupa niste valori standard.

Succes !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la tester si am rezolvat.. Sonda lambda 1 avea firul neizolat si se atingea de carcasa de protectie de la galerie. Multumesc pentru sfaturi :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. sunt fericitul ca sa zic asa posesor al unui golf 4 1.6 16V din 2002. Am umblat prin germania zona hamburg vreo 2 zile cautand masini( pe acolo locuiesc eu) dar am avut norocul sa dau doar peste turci/arabi care vindeau masini mai proaste decat cele din ro (genul reparate cu ciocanul si cu sarma pe scrut). Am gasit una in ro, proaspat adusa, neinscrisa, pret ok la 118 mii km (desi mi se pare putin dubioasa cartea service si am o presimtire ca nu sunt km reali). masina merge bine, nu am probleme legate de motor/cutie/ambreiaj dar am avut acest senzor aprins. Cand am luat masina nu avea benzina deloc deloc in ea, a pornit si s-a oprit de cateva ori pana am bagat benzina , iar fostul "dealer" zicea ca probabil s-a aprins de la chestia aia. Totul e bine, dar nu se mai stinge. de curiozitate am cautat pe net, si am dat peste postul asta (pentru ca eroarea mi-o dadea in germana si nu intelegeam exact ce inseamna). Totusi mi se pare ca parca masina nu are 105 cai.. eu mai am o skoda fabia cu 68 cai si nu simt prea mare diferenta intre cele 2.

dar cum am zis, motorul la golf merge rotund, nu am probleme, are ulei, consuma putin... probabil voi merge sa fac un test vag com zilele astea... dar pana una alta ma sfatuiti sa fac si eu ceva? sa verific vreun senzor/sa le curat eu stiu... Merci !

Modificat de tuner2000i
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza sa vezi ce erori sunt stocate. Cand ai cumparat masina nu ai facut un test VCDS ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Buna ziua,

 

Am si eu o problema cu acest bec de avertizare pentru gaze de evacuare, mai exact acum cateva zile mi s-a aprins becul in mers, fara nici un fel de probleme pentru motor, nici in mers nici la relanti. Nu tremura, nu porneste mai greu, merge exact ca inainte. Cand am vrut sa ma duc la test, becul s-a stins si am crezut ca a fost doar o eroare. Acum s-a aprins din nou, dar la fel fara simtome speciale. Precizez ca am un Golf IV din 2003, motor 1.4 16v 75CP, cu seria BCA. Daca imi poate spune cineva de la ce ar putea sa fie, multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergi si fa-i o diagnoza si postezi eroarea/erorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am revenit, a iesit o eroare "senzor temperatura" care dupa ce a fost stearsa a stins becul? Ce se poate face in situatia asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!