Jump to content

Lumina Avertizare Gaze De Evacuare


cosmaflorian
 Share

Postare recomandată

Mari sanse sa fie sonda 2 dusa. Mai mult decat 80% sanse. Catalizatorul nu se duce asa repede doar daca mergi prin oras sub 1500 de ture tot timpul, ma refer ca si schimbi pana in 2000 de ture si asta sa o fi facut de vreo 5 ani incoace zilnic. Sau daca mergi cu o bobina stricata dar nu e cazul tau. Eu ziceam sa incerci inainte de a schimba sonda sa vezi poate e imbacsit si mai bine dai 50 de lei pe benzina decat vreo 500 sau 600 de lei pe sonda. Apoi schimbi. Dar inainte vezi la serviceul ala de zici ca e bun sa-ti spuna mai exact despre ce e vorba.

Bafta si sa ne spui si noua te rugam ca poate in viitor mai ajuta pe careva informatia :). :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
  • Replies 187
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    11

  • xxnelu

    11

  • abuwz

    8

  • dragosibiza

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut.Acest beculet mi s-a aprins si mie. la vag-com mi-a dat eroarea Senzor for nox-signal to low.(G295) .Am fost la reprezentanta VW si... dupa ce am stat 4 ore pt o diagnoza... mi-a spus ca de vine este acest senzor...care este format din doua componente:senzorul-care vin pe tava de esapament si calculatorul-care inregistreaza parametri de la senzor (pe comanda nu vin separat).PRET: 2.000 lei.Mecanicul a spus ca lotul din 2004 are probleme cu acest senzor... si trebuie inlocuit cu altul cu alta serie... Inainte aveam 03C907807A si l-am inlocuit cu 03C907807D. La mine este stricat calculatorul... asa a spus mecanicul(nu stiu sigur) senzorul este bun.Am cautat si am gasit mai ieftin.. 1.700lei(amandoua).Am sa revin cu cateva poze.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valentino_srk

am fost la service ul de care pomeneam acum o luna si ceva.

si au pus baietii tester'u pe masina.era doar un "trepadush" care tinea legatura prin telefon cu patronu ca sa i explice ce taste sa apese pe acolo.rezulta 2 erori si anume:catalyst sistem-efficiency below treshold si engine coolant sensor-implausible signal.n rest nik.la sonde am testat valorile si din cate am observat isi skimba valoare de cateva ori pe secunda(3-4) intre 0,04 si 0,86 sau mai bine spus ntre 0,1 si 0,8.patronul a spus sa le skimb pe ambele ca cika sunt duse.poi daka nu da eroare si din cate am inteles asha trebuie sa oscileze tensiuneapt ce sa le skimb.de atunci,adik de o luna bag numai efix 95 si am observat ca acest martor din bord a nceput sa se mai si stinga pt cateva zile apoi iar se mai aprinde.pana sa bag efix,cu petrom 95 statea aprins mereu, acelasi stil de condus.consumul e la fel, poate mai mare cu 5% ca efix arde mai repede.cam atat.trebuie sa skimb furtun epurator gaze ca e rupt(nush daca influenteaza ceva in afara ca murdareste unpik pe la motor)si bujiile ca am eo aprox 40.000 km cu ele plus cel de dinainte nush cati km.mai postez dupa operatiunile astea doua.bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

am si eu un golf 4 1.4 16v 2002, si de vreo 1 luna imi apare check`ul in bord si imi apare ceva de genul : missfire cylinder 3, o2 heater si mai ceva dar nu mai retin

ce`i drept.. motorul se aude si merge destul de rau,adica in 3 pistoane, si plus de asta, cand scot fisa de pe bujia 3, plina de ulei nears. am curatat`o in urma cu 2 saptamani cand am schimbat bujiile(ngk).bobina de inductie nu poate sa fie, ca face scanteie,fisa nu e intrerupta iar bujia e noua..(facea la fel si inainte sa o schimb). ramane de facut un test de compresie ca sa vad daca are sau nu. ma ajutati totusi cu ceva sfaturi? cam care ar putea fii problema? si ce ar trebui sa fac?! mentionez ca masina are vreo 40.000km in ro, si in total 100.000. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

Daca ai "Cylinder Misfire" asta inseamna ca nu ai "Explozie" a ratat aprinderea, cilindrul cu pricina. Acolo ai 2 variante, bobina si bujia. Dupa cum zici ca le-ai schimbat curatat etc, schimba bobina pe alta bujie si fa iar scanare. Daca iti da Missfire pe clinindrul unde ai pus bobina, cred ca e clar.

Heater sensor Short to Plus or intermitent este de la Sonda Lambda. majoritatea avem eroarea asta. la mine s-a rezolvat cu niste spray de contacte la mufa sondei dinaintea catalizatorului.

:vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fishlove, ce cod de motor ai? AHW? Unde ai descoprit ulei: pe electrozii bujiei sau in exterior, intre fisa si bujie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca va agitati de pomana. :biggrin:

abuwz - acelasi lucru l-am intrebat si eu AICI dar, el nu a facut decat sa dea copy-paste la post, fara raspuns la intrebare.

Probabil o sa revina pe forum doar cand va avea alta problema...si ATAT. Din 15 martie nu a mai intrat pe forum; daca avea un raspuns la intrebare, l-ar fi dat in intervalul 12-15 martie :biggrin: .

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Am o Octavia Tour 1.6 MPI 102 CP cu 40.000 km si mi s-a aprins si mie senzorul de avertizare a gazelor de ardere. Motorul merge rotund, nu trepideaza, iar puterea acestuia nu pare sa fie afectata. Am descoperit ca am furtunul epurator gaze spart. De asemenea, ieri am am alimentat cu benzina de CO95 de la Petrom, aceeasi benzinarie de unde alimentez de fiecare data. Care credeti ca este cauza? Mai pot merge cu masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de orice, incearca sa faci o scanare cu VAG-COM-ul si posteaza erorile aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul s-a stins dupa ce am inlocuit furtunul epurator de gaze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. Sunt nou pe aici dar vechi posesor de fsi(bag) si deceva timp beculetul de la noxe sta aprins. Eroarea este ''P1038 incalzire senzor NOX intrerupere''. Poate cineva sa imi spuna ce se poate intimpla daca merg asa cu masina avind in vedere ca motorul merge rotund, consumul este ca inainte,nu scoate fum si nu are pierderi de putere? Acest senzor NOX are rolul sondei lambda 2(diagnoza) sau mai face si ceva in plus? Merita sa dau 1700 ron sau sa merg asa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca senzorul NOX este incorporat intr-un controler si este lambda 2.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Mi sa aprins si mie acest martor ieri...fiind prin orash..undeva mam intors cu frana de mana dar de pe loc...fortzand`o sa se intoarca pe pietris ..mi sa aprins becu..iar dupa vreo 7-8km ...

Masina mi`a murit cand sa plec dupa loc si am avut impresia ca era a3a..acum nu stiu sigur daca era sau,apoi am pornit`o rpd...martorul se stinsese...am mers vreo 20 km..am bagat in Petrom am bagat benzina 95 de care bag de obicei si cand am pornit`o becu mi sa aprins iar..si nu s`a mai stins deloc

Stie cineva ce ar putea avea? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am rezolvat problema asta prin inlocuirea furtunului epurator de gaze care era rupt. Il gasesti sub capacul motorului in partea dreapta-sus. Verifica si tine-ne la curent. Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sunt paralel cu asa ceva..mam pornito..si am lasat`o pana a scazut turatia sub1000 si mam uitat p sub capota dar nuj ca nu ma pricep..este un furtun care sa incalzity rau...dupa cate am vzt eu..e langa radiator acolo

o sa astept sa ma duc cu ea...sambata cred la cineva nu stiu ce sa zic

ca normal e masina lu tatica`miu...si el e la servici...si vine vineri si nu stiu ce o sa ii zic:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmmm a bagat`o tati pe calculator..nu i`a dat nici o eroare nimik..

i sa zic ca ar dii dost miscat ceva la ea cand a schimbat distributia cu pompa de apa

a fost stins martorul din calculator si dupa 30 de km sa aprins iar..:|

probabil e de la benzina zic euuuu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

hai salut.am si eu un VW polo 6n din 2001....am avut probleme cu motorul cu cutia cu ce vreti voi...acuma recent imi mergea in socuri si parca nu avea putere....si asa am motor de 1 mpi...in fine...am fost al service si a zis ca trebuie sa schimb sondele lambda alea...zis si facut...le am schimbat 15 milioane pe amndoua....si cica mi a curatat catalizatorul...intrebarea mea este...dc undeori pierd din putere din nou???adica parca nu trage...si daca stiti...cand se curata catalizatorul...trebuie taiat sau cum??

a doua problema : mi s a aprins checku ala si nu se mai opreste ramane aprins...????va multumesc si astept raspuns(

sunt din Vaslui-IASI( al doilea camin)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare la toata lumea,

Sunt de 3 luni possesor al uni G5 2006 1.6 cmc 102 CP (acum are 54000 km la bord), iar de curand mi s-a aprins si mie in bord acest martor si pe computer imi scrie "emissions workshop".

Initial am crezut ca este de la benzina. Intr-o zi dupa ce am alimentat vreo 10L CO95 de la Lukoil (precizez ca inainte nu mai alimentasem de la Lukoil) iar dupa 5Km, beep, semnal sonor si martorul in bord. Mentionez ca masina mergea ca si inainte, nicio schimbare in comportamentul ei, tragea bine, acelasi consum. M-am gandit ca e ceva de la benzina totusi si am oprit in prima statie peco MOL si am mai facut full-ul. A 2zi am fost la o testare, mi-a sters martorul si mi-a spus persoana ca poate este de la gazele arse ceva si sa vedem daca se mai aprinde.

Dupa vreo saptamana s-a aprins iar. Am cosumat toata benzina din rezevor si am facut din nou full-ul de la OMV CO95 cum faceam de obicei pana atunci si am mai mers la o testare mai complexa de unde a rezultat ca as avea catalizatorul "bulit" (nu stiu exact eroarea ptr ca imi citea persoana de pe monitor). Mi-a sters eroarea si a zis ca schimbarea catalizatorului m-ar costa enorm undeva la 5000 Ron si sa o las asa momentan. Repet masina se comporta la fel ca si inainte, trage bine, consumul nu imi dau seama daca a crescut (imi consuma cam 9-10% in Constanta pe zi iar seara cand e mai lejer traficul si merg mai constant imi ia cam 8%), nu se aud zgomote etc.

Ieri seara i-am facut full-ul de la Rompetrol Alto 101, m-am gandit sa alimentez cu CO mai mare sa vedm cum se comporta. Dar dupa cativa km mi-a aparut din nou. (am observat ca apare atunci cand turatia e constanta) E cam enervanta situatia, asa ca m-am hotarat sa va cer si voua sfatul.

Intrebarea mea este: oare este posibil sa se fi distrus catalizatorul desi masina merge bine. (trage bine, merge rotund -- doar la relanti simt mici intreruperi destul de regulate, la semafor mai ales dar turometrul sta neclintit si am inteles ca e ceva normal ptr motoarele astea).

Astept raspunsul/parerile voastre. Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Benzina masluita in Romania.Nu ai ce face.Catalizatorul trebuie sa reziste pana la 160k km dar cu benzina asta nu ai nici o garantie.

Consumul pentru Constanta este ok eu am cam 10,5-11% cu un motor asemanator.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...oare este posibil sa se fi distrus catalizatorul desi masina merge bine,trage bine, merge rotund...

Este posibil, dar putin probabil sa se fi distrus asa de repede. Iti recomand sa mergi cu motorul turat la 4500-5000 rpm cel putin 4-5 min pentru a incerca o "resuscitare" a lui. Vezi ca sunt teste care se fac cu VagCom pentru a afla starea katalizatorului. Daca pe VagCom iti apare eroarea 16804, in 01(engine)-group 046-la campul 3 - ai sub 0,50 si noxele sunt mari, inseamna ca s-a dus katalizatorul. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru raspunsuri. Deocamdata am lasat-o asa, de cateva zile merg fara muzica sa fiu atent ce se aude pe dedesupt. Parca aud niste zgomote in evacuare la accelerare puternica si undeori si la decelerare. Urmatorul lucru o sa fie o verificare optica la un service. Sa o urce pe elevator si sa vedem de la un cap la celalat cum se prezinta. Oare ar fi o chestie sa demonteze catalizatorul pentru o inspectie?

O sa va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cumva cineva daca este vreo diferenta intre catalizatorul de la un motor FSI 1.6 (116 CP) si cel de la un MPI 1.6 (102 CP)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Am şi eu o problemă cu martorul instalaţiei de evacuare a gazelor. Da, am citit cam tot ce se putea citi pe forum legat de subiectul ăsta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut.Am si eu un golf 4,1.4 16v si am o problema mare,se face condens in motor si uleiul este de culoarea cafelei cu lapte,plus ca a crescut nivelul la joja si in momentul cand e motorul pornit si ridic capacul de la ulei iese un abur alb si se vad urme de apa.Daca a avut cineva probleme asemanatoare rog sa osteze un remediu.Multumesc

Am uitat sa mentionez ca nu scade antigelul din vasaul de expansiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...trebuie sa desfaci motorul si sa inlocuiesti garnitura de chiulasa, cel mai probabil. Nu mai merge cu maisna pana o repari.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!