Jump to content

Lumina Avertizare Gaze De Evacuare


cosmaflorian
 Share

Postare recomandată

Acum am intrat in casa si m-am gandit sa va scriu care a fost problema la masina mea. Clapeta de acceleratie dusa si filtru de aer murdar. Deci mecanicul a facut ceva de genu, a curatat clapeta de acceleratie si a schimbat filtru de aer. Filtru de aer schimbat + manopera = 100 de lei. Masina e alta acum, nu mai trepideaza nu mai face figuri. Am pus-o pe tester si a descoperit sonda Lambda 1 defecta. Miercuri sunt la schimbat de sonda pentru ca nu vreau sa o las asa defecta cost 450 de lei cu manopera cu tot si am zis ca daca sunt in service cu ea sa schimb si bujiile ca nu au mai fost schimbate de 7 ani de zile 40 de lei bujia. Eu zic ca preturile sunt foarte acceptabile avand in vedere ca este service autorizat D@C Oradea.... Oricum m-am mai linistit acum dupa ce am aflat ca totul e ok. O zi cat mai buna va doresc tuturor si sper sa fie de folos si altora care vor avea aceeasi problema ca si a mea. Va salut cu stima si respect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 187
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    11

  • xxnelu

    11

  • abuwz

    8

  • dragosibiza

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

Am revenit cu solutia pentru problema mea : schimbat bujiile (toate 3)

Acum functioneaza normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut tuturor..aceeasi problema o am si eu cu acel martor aprins la bord dar nu am sesizat nici o schimbare in rau la masina ..as vrea sa va intreb totusi ce fel de bujii sa cumpar ptr ca as vrea sa le schimb masina este golf4 1,6 fsi motor tip bad

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare...din nou...

Se pare ca o bucurie vine si pleaca...

Nu se mai aprinde "beculetzul minune" dar de data asta simptomele sunt :

putere scazuta in mers (la sprint) : nu prea mai este vioaie.

turatia la relanti este scazuta (daca stai in masina , doar cu motorul pornit, dai din cap pe ritmurile pistoanelor)..neplacut!

Daca pun mana pe capacul de deasupra motorului, vibreaza destul de puternic.

si gravitatea : consumul a crescut de la 9% in oras (bucuresti) pana undeva la 12-13 (mers moderat).

"afara" consumul a urcat la 8,5 % ...de la 6-6.5%

Mecanicul care s-a uitat la ea, m-a trimis la pescuit de oameni cu laptopuri si cu fete de ingineri. "sa verifice softu' calculatorului si eventual sa-l rescrie"

Pe mine ma depaseste, am cautat pe forum de mi-au iesit ochii...nu am gasit nimic de genul asta.

Daca este careva care sa ma poata ajuta...ii dau o blonda, rece si cu multa spuma!

Specific : Seat ibiza, 1.2 , 2005 , tip motor : BME / Tip sofer : de treaba (nu blochez intersectia!!!)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O scanare cu vag-com-ul te-ar putea ajuta!

Dupa simptomele pe care le-ai prezentat s-ar putea sa fie sonda lambda?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut tuturor..aceeasi problema o am si eu cu acel martor aprins la bord dar nu am sesizat nici o schimbare in rau la masina ..as vrea sa va intreb totusi ce fel de bujii sa cumpar ptr ca as vrea sa le schimb masina este golf4 1,6 fsi motor tip bad

SEARCH & :blah_: http://vwforum.ro/index.php?showto...78&hl=bujii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost cu masina in service si s-a gasit clapeta de admisie murdara...si mi s-a recomandat o curatare (spray)

Am sa astept totusi o scanare cu Vag-com-ul... (ma ajuta XXNelu).

Presupunand ca bujiile abia inlocuite sunt de proasta calitate (nu stiu ce marca sunt) ..ar putea avea ca si efect :

- tremurat la relanti ??

-acceleratie intarziata la sprint ??

-consum ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare....am mai scris aici un post cu problemele ce le am avut la masina din cauza becului de motor aprins. Problema s-a rezolvat.am schimbat sonda lambda 1 am schimbat bujiile si s-a curatat clapeta de acceleratie. acum nu mai tremura la relanti,nu mai are nici o problema,dar dupa ce am alimentat de la pompa iar s-a aprins acel bec de motor.masina merge normal,nu tremura la relanti,are sprint merge in parametrii normali,doar ca imi este aprin acel bec. ce ar mai putea fi inafara de asta?daca se duce catalizatorul se poate aprinde acel bec? tin sa precizez ca aprinderea acelui bec primda data tot asa s-a intamplat dupa ce am alimentat si acum iar am mers la pompa am facut plinul si s-a aprins din nou.de la ce poate fi?va multumesc si va doresc o zi cat mai buna...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

horror!!!!

Dupa ce am incercat sa scap de problema cu relantiul anormal si acceleratia puturoasa prin curatarea clapetei de admisie...a aparut din nou martorul fara suflet !!!! Am plans juma' de ora, si dupa cateva idei (sa sar cu masina de pe pod sa iau banii de pe casco) ... am ajuns la concluzia ca ma invart in cerc...pe banii mei.

Poate careva sa ia ciocanu si sa ne intalnim in week-end ?? macar pentru o parere...o atentie...macar 1 care sa aiba tot atatea probleme cu tractorasul asta...sa ma simt si eu mai bine???

Cu stima...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din nou ...EU :

Dupa o scanare , stergerea erorilor si 2 rugaciuni seara inainte de culcare, se pare ca nu mi-a mai facut probleme (merge perfect acum).

Totusi, la sugestia domnului XXNelu, voi verifica debitmetru+circuitele si injectorul nr 3 (si circuitele aferente lui)

Erorile aparute :

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-10 - - - Intermittent

16587 - Injector: Cylinder 3 (N32): Circuit Malfunction

P0203 - 35-10 - - - Intermittent

16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal

P0106 - 35-00 - -

16555 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean

P0171 - 35-10 - - - Intermittent

16555 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean

P0171 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

P.s. : La multi ani Fetelor, Sotiilor, Prietenelor si Amantelor celor de pe forum si nu numai!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TomaTobosaru: in acest caz inca o idee ar fi sa verifici rezervorul cu carbon. Ar putea avea legatura si cu asta martorul din bord. N-ai mai facut nici o scanare dupa ce s-a aprins din nou?

Modificat de adilabv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi cer scuze.de jumate de ora am intrat si eu in casa.am fost azi la mecanic, au scanat baietii cu laptopul si au descoperit acum sonda lambda 2 defecta.schimbat si pe asta 450 de lei cu manopera cu tot si becul nu se mai aprinde.am facut plinul si pana in prezent am 26 de km cu ea....vedem dupa vreo 300 de km daca mai apare problema.oricum masina merge mult mai lin si mult mai fin si motorul e mult mai silentios acum are 1100 de RPM la rece sta asa cam 2 -3 minute si scade la 900 si sta , nu mai joaca.acum parca e masina care am luat-o acum 2 ani. sper sa nu se mai aprinda,dar nu se stie niciodata. Multumesc pentru sfaturi,au fost foarte folositoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja imi vine sa ii dau foc masinii si incep sa am o parere extrem de proasta despre Golf. Cred ca am sa o vand si am sa ma indrept spre segmentul Japonez. Acum din cate am inteles de la mecanic trebuie schimbati nu stiu ce segmenti. Simptomul unul nasol...papa 1l de ulei la 2000 de km...eu jur ca ori ii dau foc ori o vand...

Modificat de TomaTobosaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acuma daca masinuta ta e putin "defecta" nu inseamna ca golful e o masina proasta .... si eu am problema cu "check engine" si chiar am citit acest topic si incerc sai dau de cap ... eu am 1.9 TDI pompe duze.... am sa verific si eu bujiile ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca eu am scapat de eroare, masina merge ok acum. ce am facut : schimbat bujiile, +curatat clapeta de acceleratie (dupa 5 vizite la porsche bucuresti aviatiei + de 6 ori la un service auto privat). ultima problema s-a rezolvat dupa vizita la XXnelu, scanare vag+ stergere erori (cred); Masina atunci vibra la relanti, consum ridicat si acceleratie lenta ...nu tragea.

Va doresc succes :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

am si eu aceeasi problema cu acest martor. mie la vag-com imi da eroare... senzor for nox-signal to low.surpriza... am intr la reprezentanta... pretul:1800lei. sper sa fie de la acest senzor... sa nu dau banii degeba pe el...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
valentino_srk

salutare baieti cu benzinare.am si eu o problema cu acest martor gaze esapament.am 1.6 cod alz din 2001.si la o scanare a unui tovarash mi a dat eroare ceva gen:efficiency below threshold.mi a sters o dupa care s a reaprins martorul dupa aprox. 2 saptamani.am mers c am subturat pana sa mi se aprinda prima oara gandindu ma ca reduc consumul.am mers la un service care are si stand ITP si nu au iesit gazele.deci presupun ca trebuie sa skimb catalizatorul.in acest caz,daca pun unul original cam cat m ar costa,si la consum daca ar trebui sa scada.multumesc anticipat

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as verifica sonda lambda de dupa catalizator. Catalizatorul se infunda, se strica dar simti ca masina nu mai trage. Sau daca se sparge fagurele din el atunci simti ca trage si auzi si zgomote din el. Verifica sonda lambda inainte. Daca e infundat catalizatorul trebuie sa-i dai talpa. Nu viteza, talpa. Mergi cu masina turat si in viteza inferioara la un drum mai lungut de exemplu pana la Bucuresti pe autostrada la 130 intr-a 4-a sau 110 intr-a 3-a pentru cateva minute, apoi iarasi intr-a 4-a. S-ar putea sa-l desfunzi si scapi de o cheltuiala.

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valentino_srk
Eu as verifica sonda lambda de dupa catalizator. Catalizatorul se infunda, se strica dar simti ca masina nu mai trage. Sau daca se sparge fagurele din el atunci simti ca trage si auzi si zgomote din el. Verifica sonda lambda inainte. Daca e infundat catalizatorul trebuie sa-i dai talpa. Nu viteza, talpa. Mergi cu masina turat si in viteza inferioara la un drum mai lungut de exemplu pana la Bucuresti pe autostrada la 130 intr-a 4-a sau 110 intr-a 3-a pentru cateva minute, apoi iarasi intr-a 4-a. S-ar putea sa-l desfunzi si scapi de o cheltuiala.

am f ieri la un bosch car service la tester.aceeasi eroare cu efficiency below threshold.e posibil sa nu fie catalizatorul dus kiar daca nu mi au iesit gazele cum trebuie atunci la itp?adik o fi vreo bobina de scapa benzina nearsa sau sonda lambda dusa si face amestecu bogat?de tras motoru trage la fel de bn ash zice.urmatoarele zile merg la un service mai pro sa o ia asha babeste de la bobine bujii sonde etc sa vad ce are.pt un orash ca fetestiu cre ca e unpik maricel un consum de 10% cu clima pe auto si mers destul de normal pt un benzinar.oricum revin cu detalii dupa ce reparatii,daca e cazul.

AAA era sa uit.a mai dat o eroare ceva gen senzorul de racire al motorului sau al likidului de racire nush ce face..sau ce nu face.apa sta fix la 90 grade.oricum vad multe cazuri legate de gaze evacuare dar mai nimeni nu a mers la un stand itp sa vada daca gazele ies bune.deci asta m ar interesa cel mai mult:kiar daca nu au iesit gazele cum trebuie atunci e posibil ca acest catalizator sa fie inca functionabil la parametri optimi?ms anticipat.

inca ceva.mi au spus la bosch car service ca miroase urat esapamentul si ca de unde bag benzina.ultimii 60 de litri bagati rompetrol 95 efix.legat de trepidatii ale motorului ash putea spune foarte mici.dupa pornire sare unpik la 1200-1300 dupa care n 2-4 secunde se asaza la 820 si are niste fluctuatii aproape insesizabile.sau asta unde ma uit eu acum foarte atent la turometru.nush ce sa spun.astept "sentinta"mecanicilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...dupa pornire sare unpik la 1200-1300 dupa care n 2-4 secunde se asaza la 820...

De multe ori acest simptom il da chiar defectarea acel senzor de temperatura a lichidului de racire (G2/G62)

:rolleyes: P.S. incearca sa scrii mai ordonat... E destul de obositor... :lol:

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valentino_srk

am sa scriu mai "ordonat".MA INTERESEAZA DACA ACEST CATALIZATOR MAI E FUNCTIONAL SAU NU In sensu ca atunci NU au iesit gazele cum trebuie la standu ITP.o bobina o sonda nu ar fi kiar asa problema.am de un an problema asta si cand am bagat laptopu' pe ea prima oara nu mi dadea eroarea cu senzoru asta de racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MA INTERESEAZA DACA ACEST CATALIZATOR MAI E FUNCTIONAL SAU NU

Raspunsul e aici jos. Oricum o sa schimbi sonda in caz ca e gata catalizatorul ca sa stii o treaba nu sa-ti pice dupa ce-l schimbi. asa ca folow my advice if you want si prima oara da-i o tura pe autostrada dupa cum ti-am spus sa mergi si apoi schimba sonda si abia atunci poti sa stii daca-i gata sau nu catalizatorul. Si poti sa schimbi si senzorul de temperatura. Altfel nu poti si nici nu o sa aflii daca mai e sau nu functional catalizatorul. :D

Eu as verifica sonda lambda de dupa catalizator. Catalizatorul se infunda, se strica dar simti ca masina nu mai trage. Sau daca se sparge fagurele din el atunci simti ca trage si auzi si zgomote din el. Verifica sonda lambda inainte. Daca e infundat catalizatorul trebuie sa-i dai talpa. Nu viteza, talpa. Mergi cu masina turat si in viteza inferioara la un drum mai lungut de exemplu pana la Bucuresti pe autostrada la 130 intr-a 4-a sau 110 intr-a 3-a pentru cateva minute, apoi iarasi intr-a 4-a. S-ar putea sa-l desfunzi si scapi de o cheltuiala.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valentino_srk

ms de raspuns.dar nu mai bine aflu sigur ce are la service.cred ca forja asta pana la buk nu si are rostul acum.poate e vreo bobina dusa si merge n 3.sau sonda 1 care zici u si face amestecul prea bogat si o sa iasa benzina nearsa prin catalizator deci nush cat de multe sanse am sa l curat.apropo la tester nu a dat nici o eroare legata de sonda 1 sau 2.deci cred ca mai astept sa vad ce spune la "camera de garda".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi a dat eroare ceva gen:efficiency below threshold.mi a sters o dupa care s a reaprins martorul dupa aprox. 2 saptamani.

Eroare 16804..

16804/P0420/001056 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

Possible Causes

  • Leakage in Intake and/or Exhaust System
  • Catalyst faulty
  • Oxygen Sensor(s) faulty
  • Oxygen Sensor(s) Control faulty

<A name=Possible_Solutions>

Possible Solutions

  • Check Intake and Exhaust System for Leaks
  • Check Catalyst
  • Check Oxygen Sensor(s)
  • Check Oxygen Sensor(s) Control
    • Perform Oxygen Sensor(s) Aging Check

Acum ma crezi ca-i de la sonda lambda de dupa catalizator?

poate e vreo bobina dusa si merge n 3.sau sonda 1 care zici u si face amestecul prea bogat si o sa iasa benzina nearsa prin catalizator

Daca e bobina dusa clipeste martorul si nu ai relanti constant. Sonda 1 are treaba cu amestecul dar sonda 2 are treaba sa-ti dea eroarea ta. Benzina nearsa nu iese decat cand nu da scanteie o bobina.

Fa cum vrei da tot la vorbele mele o sa ajungi. Daca ai incredere asa mare in vreun "mecanic" care nici nu a stiut sa-ti zica exact ce e....

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valentino_srk
Eroare 16804..

16804/P0420/001056 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

Possible Causes

  • Leakage in Intake and/or Exhaust System
  • Catalyst faulty
  • Oxygen Sensor(s) faulty
  • Oxygen Sensor(s) Control faulty

<A name=Possible_Solutions>

Possible Solutions

  • Check Intake and Exhaust System for Leaks
  • Check Catalyst
  • Check Oxygen Sensor(s)
  • Check Oxygen Sensor(s) Control
    • Perform Oxygen Sensor(s) Aging Check

Acum ma crezi ca-i de la sonda lambda de dupa catalizator?

Daca e bobina dusa clipeste martorul si nu ai relanti constant. Sonda 1 are treaba cu amestecul dar sonda 2 are treaba sa-ti dea eroarea ta. Benzina nearsa nu iese decat cand nu da scanteie o bobina.

Fa cum vrei da tot la vorbele mele o sa ajungi. Daca ai incredere asa mare in vreun "mecanic" care nici nu a stiut sa-ti zica exact ce e....

Bafta

nu te contrazic.asha este.relantiul sta destul de "fix" dar are fluctuatii foarte mici gen 820-825 sau kiar mai mici,ceva de genu'.martorul asta e aprins de vreun an.am sa o duk la un alt service care mi a f recomandat ca lucreaza foarte bine din cate am nteles.ma repet,catalizatorul posibil sa nu fie dus in sensu' ca daca skimb sonda nr 2 n caz ca e defecta sa si revina catalizatorul dupa forja de care zici tu sau deja e iremediabil?ms anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!