Jump to content

Lumina Avertizare Gaze De Evacuare


cosmaflorian
 Share

Postare recomandată

o scanare te ajuta mult. s-ar putea sa fie de la benzina si in cazul asta doar stergi eroarea si pui niste benzina mai buna, 98+

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 187
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    11

  • xxnelu

    11

  • abuwz

    8

  • dragosibiza

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare, s-a rezolvat problema martorului luminos - evacuare gaze fara interventie la service si fara scanare:

Am verificat nivelul uleiului si spre surprinderea mea era cu mult sub nivel, am completat pana la nivelul specificat in cartea tehnica (a fost nevoie de 1 litru) dupa care am facut cateva drumuri (150 km) pe parcursul a vreo 3-4 zile fara sa se intample nimic (a ramas in continuare aprins), in weekend am plecat iar la o plimbare bineinteles cu martorul de evacuare gaze aprins, dupa vreo 50 km de asfalt am intrat pe un drum de tara pietruit foarte denivelat si in timpul mersului (foarte trepidant, ce-i drept), martorul s-a stins singur. Mentionez ca de cand s-a aprins si pana s-a stins am mers cu acelasi plin de benzina OMV Carrera 95 si singura interventie la motor a fost sa completez uleiul pana la nivelul

specificat in cartea tehnica si cateva accelerari mai puternice la relanti.

Merci pentru informatiile culese din acest topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura completarea uleiului cu problema mentionata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru motoarele FSI se pune benzina cu CO minim 98.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ai dreptate normal trebuie folosita benzina de 98. Din pacate cand plecam ieri de la serviciu am luat o groapa care era plina cu apa si s-a aprins iar martorul luminos. Voi ce parere aveti, poate fi vreun contact sau senzorul care la trepidatii activeaza martorul luminos, mentionez ca nu se schimba absolut deloc comportamenul masinii, merge identic ca inainte de aprinderea martorului. O sa schimb si benzina si trec la loc pe 98. Se pare ca nu scap fara o scanare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa faci o diagnoza? Este posibil sa gasesti o eroare legata de a II-a sonda (cea de dupa catalizator) care-ti indica "starea" catalizatorului si care, nu influenteaza nici consumul nici comportamentul masinii/motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu aceeasi problema de 2 ori. Se aprinde martorul, dar motorul merge la fel de bine. Pur si simplu am sters eroarea si nu a mai aparut. Abia a doua oara mi-am dat seama de ce a aparut: nivelul uleiului era sub minim. Nu stiu ce legatura ar avea, dar pun aceeasi benzina de 5 ani cat are masina, adica Efix de la Rompetrol. P.S. Eu am tot fsi, dar pun numai benzina cu CO 95. Asa scrie in manual, asa fac. Motivatia oricum e simpla -> motorul nu e facut pentru o cifra octanica mai mare si daca merge perfect cu 95, care e si mai ieftina, de ce sa pun 98? Recomandarile conform carora ar trebui pusa doar benzina de la 98 in sus nu mi se par valide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos de precizari, sfaturile voastre sunt binevenite => e clar ca trebuie sa-i fac o scanare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu aceeasi problema de 2 ori. Se aprinde martorul, dar motorul merge la fel de bine. Pur si simplu am sters eroarea si nu a mai aparut. Abia a doua oara mi-am dat seama de ce a aparut: nivelul uleiului era sub minim. Nu stiu ce legatura ar avea, dar pun aceeasi benzina de 5 ani cat are masina, adica Efix de la Rompetrol. P.S. Eu am tot fsi, dar pun numai benzina cu CO 95. Asa scrie in manual, asa fac. Motivatia oricum e simpla -> motorul nu e facut pentru o cifra octanica mai mare si daca merge perfect cu 95, care e si mai ieftina, de ce sa pun 98? Recomandarile conform carora ar trebui pusa doar benzina de la 98 in sus nu mi se par valide.

1. Care este legatura intre aprinderea martorului de noxe si nivelul scazut al uleiului? :D

2. Pentru FSI, este totusi recomandata benzina de 98 datorita raportului de compresie care este ceva mai mare decat la celelalte benzinare. Pentru mai multe amanunte, cauta discutii pe forum.

Poate ne arati si noua manualul in care scrie asa cum zici tu. Pana atunci, atasez eu un document pt. motoarele FSI 1,4 si 1,6 :D

post-3949-1209050344_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Peste vreo 2 zile cand sper sa pot pleca de la birou :( o sa pun o poza din manual.

Pana atunci, 2 link-uri pe care le-am gasit pe net:

http://www.drive.com.au/buy/new/car_featur...amp;m=AUDI%7CA6

http://carshowroom.autotrader.com.au/forge...752616420071004 (tab-ul specifications).

In strainatate VW a inceput sa recomande 95 in loc de 98 pentru FSI-uri. "knock-back" sau alte chestii se rezolva din computerul de bord, asa ca motorul nu e afectat. Cat despre continutul de sulf, depinde de benzinarie... :P

1. Nu stiu, la mine asa s-a intamplat. Poate o eroare de citire de senzori (eroare software ma refer), sau poate ca motorul incepe sa ... (inlocuieste ... cu orice s-ar putea intampla din cauza unui nivel mai mic la ulei) si senzorul de la sonda lambda sare mai repede decat ala de lipsa ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu ma regasesc, din pacate, in aceasi problema, fapt pentru care masina sta pe bara de 2 saptamani.

Bun, la mine mai este si o problema mai veche, si anume semeringurile de la supape, care sunt arse, si necesita schimbare, dar nu asta era esentialul. Ideea e ca in afara de mancatul uleiului in draci, masina se prezenta foarte bine.

Intr-una din diminetile in care ma intorceam de la servici, dupa ce statusem cu masina pe loc sa se incalzeasca, am simtit deodata faptul ca masina imi mergea "in trei". Martorul de gaze palpaia, dar nu prea l-am luat in seama , avand in vedere ca am catalizatorul dat jos, am zis, ehh... Nu are nimic, o sa merg sa rezolv undeva problema aceasta din calculator, gandidu-ma strict ca e vorba doar de o eroare. Insa m=-a speriat atat de rau in acele 5 minute cat a mers "in trei"... Incat am tras-o pe dreapta, speriata. De atunci, am tot auzit variante...

Vreau si eu un VAG , daca poate cineva sa ma ajute si pe mine, pentru ca sunt efectiv legata de maini si de picioare fara masina, si plang dupa ea... :icon_thumright:((((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In strainatate VW a inceput sa recomande 95 in loc de 98 pentru FSI-uri. "knock-back" sau alte chestii se rezolva din computerul de bord, asa ca motorul nu e afectat. Cat despre continutul de sulf, depinde de benzinarie... :icon_thumright:

1. Nu stiu, la mine asa s-a intamplat. Poate o eroare de citire de senzori (eroare software ma refer), sau poate ca motorul incepe sa ... (inlocuieste ... cu orice s-ar putea intampla din cauza unui nivel mai mic la ulei) si senzorul de la sonda lambda sare mai repede decat ala de lipsa ulei.

Legat de benzina, citeste si http://fishb0ne.blogspot.com/2006/04/cifra...-usa-vs-eu.html + trimiterile din articol.

Nu are legatura nivelul scazut de ulei, cu aprinderea martorului de noxe/evacuare.

Nu computerul de bord se ocupa de gestiunea motorului - dar asta este o alta discutie. ECU (la el cred ca te gandeai) poate ajusta valorile de avans dar, in anumite limite; daca tu folosesti benzina inferioara (CO mica) valorile de corectie ale ECU sunt deja impinse la limita, performantele motorului sunt reduse si pre-detonatia/autoaprinderea nu poate fi controlata. Subiectul este discutat si aici pe forum. FSI-ul are raportul de compresie mai mare decat celelalte benzinare si din aceasta cauza este mai "pretentios" la CO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca o parere de nespecialist as spune ca scazind nivelul de ulei sub limita minima el se uzeaza foarte mult (se arde) si devine un factor care duce la eliminarea pe esapament a unor reziduuri mult mai poluante care depasesc limita admisa a senzorului, ceea ce duce la activarea lui si implicit aprinderea martorului luminos din bord <E numai o parere> La mine asa s-a-ntamplat, uleiul era cu mult sub nivel dupa care l-am completat (peste un litru) , in timp ce rulam cu masina s-a stins singur dupa care (la interval de cateva zile) -ma gandesc- ca a apucat sa se amestece/uzeze cu uleiul foarte uzat a inceput sa scoata din nou reziduuri peste limita, pe esapament, si s-a reaprins martorul in bord, de aia ma gandeam sa fac un schimb de ulei fara filtru chiar daca mai am vreo 6500 km pana la schimbul de 90000 km (zice si motorul merci :Driver: ) Voua vi se pare logic ce spun? Repet e doar o parere de nespecialist in domeniu. Sa aiba vreo legatura si trepidatiile datorate drumului foarte prost pe care am circulat plin de gropi?

Modificat de esilviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot o parere de nespecialist ... martorul s-a aprins din alta cauza si coincidenta a facut ca el sa se stinga dupa completarea uleiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
smariansilviu

si la mine s a intamplat acelasi lucru in dimineata asta.cand am pornit masina s a aprins martorul in bord si a inceput sa clipeasca.masina se balbaia si tremura toata.si in mers parca si a pierdut din putere, nu stiu ce poate fi ,o sa ma duc dupa amiaza sa o bag pe vag com sa vedem ce are sper sa nu fie ceva grav.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Acum doua saptamani am plecat la mare, pe drum totul a fost super ok. Masina mea abia a facut acum 1 an, are 9000 km.

Cand a trebuit sa ma intorc in Bucuresti mi s-a aprins si mie martorul de avertizare gaze de evacuare. Am mers usurel cu ea la Cardinal Motors in Constanta, unde dupa ce au scanat-o si s-au chinuit sa ii dea de cap mi-au spus ca un injector este infundat de la impuritatile din benzina.

Nu il aveau pe stoc, a trebuit sa las acolo masina o saptamana. Toata treaba m-a costat 600 RON (injector nou + manopera).

Mentionez ca am alimentat exclusiv de la OMV - Carrera 100.... Acum am trecut pe Efix.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Misto...cum au vazut ei pe VAS (Vag-Com) ca este infundat injectorul?! :) Macar ti-au comunicat si codul de eroare?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cika nu au vazut pe VAS. au facut proba cu bujie noua, si nimic. atunci au facut proba cu injector demo....si asa s-au prins cika...

pe factura scrie asa:

9801000 - test ap specifica 64,2 + TVA

24401975 - injector demo si montat 21,4 + TVA

*036906031AG INJECTOR - 401,35 + TVA

Total: 579,47 RON

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... Masina mea abia a facut acum 1 an, are 9000 km ...

... a trebuit sa las acolo masina o saptamana. Toata treaba m-a costat 600 RON (injector nou + manopera)...

Ai avut curaj sa lasi masina noua in service? :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si ce as fi putut face? :icon_thumright: Este totusi service autorizat VW...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Si mie mi s-a aprins acest martor intr-o noapte cand am venit 50 de km pe o ploaie torentiala. Masina mergea ca inainte, asa ca nu m-am dus urgent la scanare VAG-COM. Dupa 300 de km, timp in care am mers destul de mult in forja, martorul s-a stins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

autoemocion57

salut. si la mine se mai aprinde acest martor. de la ultimul plin nu s-a mai stins deloc. din cate am citit poate fi si de la amestecul de benzina (98 cu 95) ?

masina e cea din profil, un toledo din 2001, adus din DE de curand. fostul proprietar a spus ca a aparut dupa ce a spalat motorul complet...

in orice caz, vreau sa fac un diagnostic cu vag-comul. sunt din bucuresti - militari, cine ma poate ajuta cu asta intr-o seara ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!