Jump to content

Motorul parca e de tractor


abitul
 Share

Postare recomandată

Pai ala si e rolul scutului: izolare fonica si termica. Pe langa o usoara protectie la lovituri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 244
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    61

  • clpos

    23

  • abitul

    14

  • msanyix

    9

La mine si la motor cald , la fel se aude. Am desfacut busonul de la ulei si de acolo vine sunetul (banuiesc tachetii)- asta e. Mergem asa- poate ca o sa incerc un ulei Aral 431 tronic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu asa zic: tachetii sau injectoarele. Dar tachetii i-au mai schimbat vreo 2 colegi de pe forum si au numai probleme din cauza lor.

Se pare ca nimic nu mai e ca si tachetii originali. Ba porneste greu, ba tzacane mai tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, daca la tacheti nu merita sa umblu, atunci ramane varianta schimbului de ulei.

Am verificat , la masina in portbagaj, am specificat QG1. masina in germania a mers cu castrol sl2 long life

CE imi recomandati sa pun acum? un castrol LL3 507.00?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu consider ca motorina e principala cauza. E absolut incredibil ce diferenta e intre zgomotul facut cand merge cu motorina europeana si cel facut cu motorina romaneasca. Pur si simplu am auzit cand a ajuns motorina RO in injectoare, dupa ce am avut mai multe plinuri cu EU. Acuma, posesorii de PD sa nu-si inchipuie ca motoarele astea o sa sune ca un CR, PD se pun in aplicatii serioase :P de genul distrugatoare, petroliere si VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca daca schimbi tachetii trebuie sa schimbi si arborele deoarece uzura apare si la el E normal sa ai probleme daca pui tacheti noi si lasi acelasi arbore, ei nu vor lucra in parametrii normali

Puteti sa ma corectati daca gresesc :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vedeti ca troncaniturile pot venii si din alta parte, de exemplu pot venii de la pompa de apa (chiar daca aceasta functioneaza,insa are joc mare) sau de la alternator, si anume de la rulmentii alternatorului. La mine troncanea de te speriai langa ea, acum ca am schimbat pompa de apa si rulmentii de la alternator nu se mai aude nici cea mai mica bataie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai uzura la tacheti,poti pune orice ulei vrei,ca tot nu se remediaza problema!!Degeaba incercati sa gasiti un ulei care sa va ia zgomotul,ptr. ca nu o sa-l gasiti!Singura sansa sa scapati de zgomot este cea de-a inlocui tachetii cu conditia sa nu fie uzura si la chiulasa.Nu va mai bateti capul cu "uleiul potrivit" pentru problema voastra.Daca tachetii bat inseamna ca au uzura si uleiul nu are ce sa le faca.Logic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebati-l pe colegul Dukku cum merge masina dupa ce a schimbat tachetii si axa cu came, uzura apare si la tacheti si la axa cu came.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde. In cazurile noastre nu are nimic axul. La el uzura axului a aparut abia cu tachetii care s-au spart. Erau atat de Uzati incat pornea si foarte greu. Cu tachetii originali care bateau doar putin nu avea nimic axul.

E o mare diferenta. Oricum, uzura de pe ax se vede cand ajungi la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este: de ce in GErmania nu avea sunetul asta? si abia dupa ce am pus ulei castrol txt 505.01 si motorina de la petrom face asa? CA doar nu s-au uzat tachetii in cateva mii de km............. sa fie numai motorina in halul asta de proasta? AM pus si de la petromV si degeaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am pd si alimentez de la lukoil si nu face asa, ce ulei a avut in motor cand ai cumparat-o?,nu spun ca uleiul de la noi este chiar ca cel din afara dar nu cred ca dupa ce ai facut schimbul sa faca asa din cauza uleiului, uzura eu zic ca este de la tacheti si axul cu came.Eu am avut mobil 1 in motor si la schimb am pus la fel. Acum am sa schimb pe aral 5w40. La golf foloseam aral si am fost multumit.Poti sa mai incerci cu ulei adinol,dar nu gasesti in tara, decat in germania, sau poate o fi ajuns si pe la noi, e un ulei foatre bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Abitule, motorul meu n-a mers decat cu ulei din Germania si dupa ce a venit in Romania. Si... degeaba. Nu e de la ulei. Dar cred ca nici de la motorina. Ceva s-a intamplat acolo. Si altceva in afara de tacheti, ax cu came si cuzinetii lui nu are ce. In vara asta voi ajunge si eu sa-i schimb si se va adeveri daca e asa sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

S-a gandit cineva sa foloseasca aditiv de ulei gen Metabond. Eu am un Passat din 2005, AVF 130 CP si ma deranjeaza aceeasi problema. Am prieteni care zic sa PD e mai zgomotos decat simplu diesel. ma rog. dar cand am luat masina acum juma de an (import Franta) parca era mai silentioasa. Eu am cutie tiptronic si isi schimba vitezele singurica. Am observat ca se aude motorul tare ca un huruit si la turatii mici. Om vedea. O sa fac schimbul luni, castrol TXT 505.01, filtru ulei, comb si polen. Fara filtru aer (folosesc K&N). Si vreau sa adaug si metabond gold pe ulei. Om vedea, poate se amelioreaza sunetul. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum ai vrea sa se comporte un motor diesel supraalimentat la turatii joase? Baga tu tot felul de aditivi in ulei deja aditivat si cine stie, poate ca n-o sa-l mai auzi mergand deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect Luci.

Am si eu un amic care se joaca cu focul bagand Metabond in motor. E drept, al lui e CR, dar sincer, nu e nici o imbunatatire in zgomotul lui. Poate doar efect Placebo. Nimic altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da Cosmine, fara sa te superi pe mine, e valabil si pt altii, dar cred ca in loc sa prezentam situatii grave din care sa tragem invataminte, noi nu facem altceva decat sa ne poluam mintile cu tot felul de tampenii. Toate diesel-urile cu pompa injector fac zgomoturi mai de tractor asa. Tot ni se pare ca atunci cand ne-am luat masinile parca nu facea asa, ca parca mergea ca motorul pe benzina, ce domnule nici nu-l auzeam. Sunt niste prostii dupa parerea mea. Iar daca e ceva in neregula cu tacheti sau cuzineti zgomotul produs e ca un tacanit, sa nu facem confuzii, sa ne apucam sa schimbam cate ceva pe la motor si dupa sa ne dam cu capul de pereti ca a iesit mai rau ca inainte. Eu zic sa ne lasam motoarele sa mearga pana cand, intr-adevar, ar avea vreo problema. Si urez tuturor km multi fara probleme!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorina de la noi e de vina, nu stiu daca ati observat si voi, cateoda-ta motoru merge mai silentios dupa schimbarea motorinei

Eu am dus 2 masin PD din franta , dupa ce am alimentat din romania parca au murit niste ponei din motor :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zabin, nu stiu daca e motorina de vina, pe cat e sistemul nostru de drumuri. Ce astia nu tot motorina au la noi, plus ca se spune ca in Romania combustibilii comercializati sunt de calitate destul de buna. Dar atunci cand faci un drum pe "europenele" noastre cu o banda pe sens, cand reduci motorul ca ai pe unul care nu-l poti depasi si poti sa faci cum vrei ca n-ai sa faci ca la carte, tot scapi motorul sub turatia de cuplu maxim; cand mergi prin traficul nostru urban cu semafoare reglate ca la carte, cand nu reusesti sa treci de treapta a II a si multe alte exemple de genul asta, ce se intampla? Motorul merge la turatii joase, asta inseamna aer putin, ardere incompleta, camera de ardere mai murdara, supape mai uzate, segmenti si camasi mai uzate, traseu de evacuare mai imbacsit, turbina care se infunda mai repede. Cred ca astea pot fi motive de zgomot de tractoras. Putem sa spunem orice, dar Passat-urile nu sunt masini de facut cumparaturi si de dus de acasa pana la servici cativa km. Si oricum merg, dar zgomotele sunt niste fix-uri ale noastre care ne fac rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti scuze daca ma bag fara sa fi citit tot topicul se poate ca cineva sa mai fi scris asta dar din cate stiu eu culbutorii sunt hidraulici deci nu se pot regla manual si cred ca zgomotul ala ca de tractor parca zgomot de fier pe fier este de la injectoare.multa bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luci G din pacate trebuie sa te contrazic, am lucrat un an de zile in Ungaria si am avut un Caddy 1.9 D. Veneam destul de des in Romania cu el dar cand alimentam cu motorina de la noi parca ar fi pierit 10 cai din motor. Poate la masini mai puternice nu se simte in asa masura dar la masinuta aceea de cca 70 CP se simtea si era foarte neplacut. La fel am experimentat si acum, la firma unde lucrez conduc un Sprinter 208 CDi de 82 CP pe care l-am adus personal din Germania si credema si la acela se simte diferenta intre motorina noastra si cea straina. In cazul Sprinterului se simte si diferenta intre benzinarii, in mod normal alimentez Petrom V sau OMV dar mai nimeresc cateodata si un Mol si pot zice ca cu motorina de la Mol nu merge asa de bine plus consuma cu aproape 1 L mai mult la 100km.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Msanyix, nu ma deranjeaza daca ma contrazici, eu mi-am spus doar un punct de vedere si nu e obligatoriu sa fii de acord. Exemplele date de tine nu au legatura cu motoarele tdi, acele motoare deja sunt ca ale unor tractoare, nu au acelasi raport de supraalimentare ca alor noastre. Oricum, imi sustin opinia in continuare, nu trebuie sa ne deranjeze tot felul de idei de astea, ca parca baraie mai tare motorul ca atunci cand am luat masina, ce are vreo cineva aparat de masurat intensitatea zgomotelor si are masuratori de cand a luat masina si in prezent?(Daca o fi asa ceva). Ne fac rau, trebuie sa ne preocupe probleme reale care pot aparea si nu doresc la nimeni, iar pe partea motorului se depisteaza simplu printr-o scanare cu VAG sau VAS. Atat doar, sa lasam motorasele sa mearga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zabin, nu stiu daca e motorina de vina, pe cat e sistemul nostru de drumuri. Ce astia nu tot motorina au la noi, plus ca se spune ca in Romania combustibilii comercializati sunt de calitate destul de buna. Dar atunci cand faci un drum pe "europenele" noastre cu o banda pe sens, cand reduci motorul ca ai pe unul care nu-l poti depasi si poti sa faci cum vrei ca n-ai sa faci ca la carte, tot scapi motorul sub turatia de cuplu maxim; cand mergi prin traficul nostru urban cu semafoare reglate ca la carte, cand nu reusesti sa treci de treapta a II a si multe alte exemple de genul asta, ce se intampla? Motorul merge la turatii joase, asta inseamna aer putin, ardere incompleta, camera de ardere mai murdara, supape mai uzate, segmenti si camasi mai uzate, traseu de evacuare mai imbacsit, turbina care se infunda mai repede. Cred ca astea pot fi motive de zgomot de tractoras. Putem sa spunem orice, dar Passat-urile nu sunt masini de facut cumparaturi si de dus de acasa pana la servici cativa km. Si oricum merg, dar zgomotele sunt niste fix-uri ale noastre care ne fac rau.

Sa zicem ca ai dreptate la cutiile manuale, dar la alea automatice de ce se aude motoru ca un tractoras? :)

Parerea mea, zgomotul vine de la supape, de curiozitate cei cu zgomot de tractoras desfaceti filtru de aer si porniti motorul sa auziti atunci zgomot de tractoras

Zgomotul poate sa vina din mai multe motive, supape, tacheti,rola alternator etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la Bmw-ul meu i-am pus numai ulei original Bmw si dupa 150 de mii a inceput sa devina zgomotos. Am pus toate uleiurile posibile dupa, Aral, Mobil1, Valvoline. Facea la fel. Am citit undeva pe un forum de uleiurile Motul ca ar fi printre cele mai bune la ora actuala pe piata si am zis sa incerc. Am facut un engine-flush si am pus Motul Synergie 5w-40 si motorul suna mai frumos. Motor 6L diesel common-rail.

Altii care aveau problema cu tacanitul tachetilor la rece au rezolvat la fel prin inlocuirea uleiului cu Motul, nu stiu, poate o fi doar placebo dar la mine chiar s-a simtit ca toarce mai frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luci G. - o modalitate nu tocmai ortodoxa ca sa te convingi si tu, stiu ca nu o sa-l faci dar nu ma lasa dracii ca sa nu-ti zic :rolleyes: . Incearca cu motorina nemteasca sa atingi viteza de top sa zicem 210k/h la 2.0TDI si dupa aceea sa incerci aceeasi treba cu cea romaneasca. Cu cea romaneasca daca cronometrezi o sa ai un demaraj mult mai lent si o sa-ti scada viteza maxima atinsa cu cel putin 5km/h sau daca nu o sa-ti scada de la 190 pana la 210km/h o sa urce muuult mai lent sau poate numai pe deal in jos.

PS: cum ai zis si tu astea nu sunt probleme reale ci doar diferente de experiente sau opinii. Nu exploatam masinile la 200km/h ca sa aiba discutia asta o importanta majora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!