Jump to content

Martor "Check engine" - benzina


90G_O_L
 Share

Postare recomandată

@narkiss333 aceeasi eroare la sonda 2 am avut-o si eu acu vreo 3 luni.Sincer am scos mufa de la sonda, i-am dat cu wd40, am lasat-o vreo 10 min, am sters eroarea cu testeru si de atunci nu s-a mai aprins si nu am mai avut probleme.Poti sa incerci si tu, poate o rezolvi si tu asa.Toate bune

Nu mai da cu wd40 in nicio mufa electrica, ca o sa ai probleme si asta va fi ultimul lucru la care te vei gandi. Daca vrei sa faci totusi asta, ia-ti un spray de contacte si-ti ajunge cativa ani. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Aresik,ai verificat sa nu fie aer fals pe admisie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , zimi si mie te rog unde se afla mufa aia de la sonda lambda . multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms de sfat @ alexanderdj...o sa tin minte deacuma.Nu am stiut.@makia_velly la care sonda te referi?Prima, inainte de catalizator sau a 2 a cea de dupa catalizator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zimi daca stii unde sunt ambele mufe pe rand vreau sa le scot , poate rezolv si eu problema ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una e deasupra cutiei de viteze, pe langa levierul de schimbat-prima sonda lambda, iar a 2-a nu stiu exact unde intra, dar daca te bagi sub masina si mergi pe fir dai de ea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc ,deci daca am inteles e langa motor in dreapta in spate pe acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

R Z V, am verificat. Am incercat si varianta cu fum (de tigara :) ) sa vad daca trage aer pe unde nu trebuie si nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu stie nimeni unde e mufa aia exact eventual sa indice cu o poza ceva , nu am gasit nicaieri pe net .multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie diferit la tine decat la mine. La mine, motor 2.0 AEG e in spatele motorului si e singurul fir din zona respectiva. O vad daca stau in dreptul semnalizarii mici de pe aripa masinii (aripa fata evident :) ). Eu am cauta pe youtube. Cateodata gasesti si dupa codul motorului, alta data daca scrii 1.6. sunt clipuri care iti arata cum sa o schimbi. Daca nu gasesti pe youtube da reply si fac o poza la a mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
calin.covaci

Salutare,am un golf 4, 1.6 si mi s-a aprins Check engine. La test mi-a iesit bineinteles EGR. Dar mecanicul a descoperit ca furtunul de servo frana este spart si scapa aer, si eroarea ar putea fi din aceasta cauza. el m-a trimis sa caut furtun siliconat striat pentru a inlocui acest furtun dar nu gasesc. unde as putea gasi? sau cu ce as putea inlocui furtunul spart? am gasit la srot unul pentru golf cu volan pe dreapta dar a zis ca nu il poate adapta.

 

multumesc.

 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviu242006

eu am luat de la piese auto un furtun de dacie gros in carne in forma de "L",asta pt a nu se stinge cind se face vacum.am taiat furtul ce vechi de la 4 cm de tulumba de frana si l-am introdus peste pe cel luat de la piese iar celalalt capat l-am introdus in supapa de sens.si o mica schita:

post-75107-0-27251300-1368340043_thumb.j

Modificat de liviu242006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Djand-Andrei

Are cienva o explicatie cat se poate de clara de la ce am probleme la un golf 4 1.6 16v AUS, variatii ale turatiei motorului, mers neregulat, plus de la o vreme lipsa grava de putere si acceleratie plus ca matorul trepideaza si se aude foarte urat.

Am schimbat sonda lambda inainte de catalizator, ceramica din catalizator e scoasa (sa desprins si am dat-o jos), in filtru de aer am ulei iar bujia 1 dinspre bobina este plina de ulei, automat merge in trei pistoane, problema mea si cea mai grava este acea lipsa de putere si zgomotul la o pornire de dimineata dupa ce inainte cu o zi a mers bine, am facut o scanare cu vag comul si sunt recunoscator celui care ma lumineaza ce trebuie schimbat pentru ca am auzit mai multe pareri de la mecanici, specific ca egr-ul nu a fost curatat niciodata, clapeta am curat-o.

Acestea sunt toate erorile dupa scanare:

 

 

Mileage: 194940km/121130miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No: 036 906 034 BB
   Component:  MARELLI 4LV       3408  
   Coding: 00031
   Shop #: WSC 31414  
   VCID: 53A17B7F8935
 
10 Faults Found:
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 
            P0300 - 35-10 -  -  - Intermittent
16685 - Cylinder 1: Misfire Detected 
            P0301 - 35-10 -  -  - Intermittent
16688 - Cylinder 4: Misfire Detected 
            P0304 - 35-10 -  -  - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 
            P0300 - 35-10 -  -  - Intermittent
16685 - Cylinder 1: Misfire Detected 
            P0301 - 35-10 -  -  - Intermittent
16688 - Cylinder 4: Misfire Detected 
            P0304 - 35-10 -  -  - Intermittent
16786 - EGR System: Excessive Flow 
            P0402 - 35-00 -  - 
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer 
            P1570 - 35-10 -  -  - Intermittent
17756 - Ignition Coil Power Output Stage 1: Open Circuit 
            P1348 - 35-10 -  -  - Intermittent
17757 - Ignition Coil Power Output Stage 2: Open Circuit 
            P1349 - 35-10 -  -  - Intermittent
Readiness: 0010 0000
 
Address 15: Airbags        Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
   Part No: 6Q0 909 605 A
   Component: 0F AIRBAG VW5  01   0004  
   Coding: 12358
   Shop #: WSC 31414  
   VCID: 356525E72781
 
1 Fault Found:
00532 - Supply Voltage B+ 
            07-10 - Signal too Low - Intermitten

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in prima instanta verifica bobina,fisele,bujiile...eu merg pe bobina(modulul de aprindere(chestia aia argintie de pe bobina) sau chiar bobina(chestia aia neagra de ies fisele din ea))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Djand-Andrei

la recomandarea unui mecanic mi-a zis sa scot fisa nr 1 si imi dadea la masa, nici o schimbare cand am scos fisa deci clar bujia 1 nu mergea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mai bine de 6 luni ma necajit Check engine,in ultima saptamana nu s-a mai stins.Ma duc fuga la ,,tester",de fapt meseriasul are VCDS (Adi Marchidan),imi gaseste: 

17526/P1118/004376 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit

 

16525/P0141/000321 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2; Heating Circuit: Malfunction

 

16712/P0328/000808 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too High

--Ii zic: motorul merge rotund,nu pierde putere,consum normal(medie 8,5-mai mult in jurul orasului),nu cade-n bot...

--Imi zice, sterg ,dupa care mai face o scanare,nu mai apare nimic,da autoscan,nu mai apare nimic,mai cauta erorile si dupa ,pune intrebarea:"ai scos borna?"

--Da, am dat bateria jos in toamna.

Nu mai afiseaza Check engine,deci :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am bucurat degeaba,azi s-a reaprins "Check engine" :grrrrrr: ,se pare ca sonda 2 chiar e dusa,mai incerc la un alt tester...

   
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E circuitul de incalzire pe S2...

Vezi daca mai apare ultima eroare...aia e alta poveste...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasi problema se intampla si la mine de vreo 2 ani.Am fost sa-mi sudez toba am scos + sau - si sa stins,m-am bucurat degeaba ca dupa 3 zile sa aprins iarasi.Am mai observat ca atunci cand mai am vreo 10l de benzina in rezervor se stinge  pana alimentez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o problema cu acest check engine la masina din semnatura. Acum doua saptamani, ma grabeam sa ajung undeva, si i-am dat putina forja. Cand sa plec inapoi masina nu a mai vrut sa porneasca decat la a 6-7 cheie. Am vazut in bord check engine aprins si am fugit cu ea direct la service. Pe tester dadea eroare senzor temperatura, iar mecanicul ma intreaba daca a trecut apa de 90 de grade. Desi era foarte cald afara, iar eu am forjat-o  nu cred ca avea voie sa se intample asta. Mi-a fost anulata eroarea iar martorul s-a stins si nu am mai avut probleme pana ieri cand dupa o depasire mai tare s-a aprins din nou. Nu am ajuns cu ea inca la mecanic de aceea va cer si voua o parere. Unde se afla acel senzor de temperatura si daca e nevoie sa-l schimb. Benzina bag doar Petrom 99+

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general e montat pe motor, inspre baterie.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc! Al Bundy, crezi ca este nevoie sa-l schimb [senzor temperatura] sau sa mai astept? Aseara cand am pornit-o, a pornit bine si s-a stins check engine. Si azi de dimineata am circulat cu masina si a nu s-a mai aprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

 

Problema cu acest bec am avut-o si eu pe un Golf IV, 1.4 16v, 75CP. S-a aprins de cateva ori, fara ca motorul sa aiba trepidatii sau sa nu mai traga, dar se aprinde si se stinge. Azi am fost cu ea la test si era o singura eroare la "senzor temperatura". Este ceva ce ar trebui sa schimb sau ce as putea sa fac sa evit astfel de probleme? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzor de temperatura , ce eroare mai exact?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!