Jump to content

Martor "Check engine" - benzina


90G_O_L
 Share

Postare recomandată

problema asta o am si eu de juma de an mia dat eroare sonda lambda 2 dar pe laptop ia dat ca sonda merge deoarece cele 2 valve se inchid si se deschid normal si eroarea merge stearsa apoi reapare ideea e ca consumul e acelasi din totdeauna si nu trepideaza nu fce figuri merge perfect dar ma sacaie la oki check ul ala in bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema asta o am si eu de juma de an; mi-a dat eroare sonda lambda 2, dar pe laptop i-a dat ca sonda merge.

 

Pai ori merge, ori da eroare? Care valve? :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de 2 ori am pus o pe tester acceasi lucru sanda lambda 2 dar pe laptop arata ca cele 2 valve de la sonda se inchid si se deschid iar specialistul a zis ca acest lucru arata ca sonda merge oky altfel alea nu mai se inchideau deschideau si consumul imi creste dar acest lucru nu sa intamplat.....repet masina functioneaza perfect nu trepideaza relantiul e oky doar ca e check engine ul aprins uneori doar uneori se mai stinge odata sa intamplat dupa ce am pus aditiv dar la cateva zile sa aprins

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie curatata clapeta de acceleratie si readaptata. Eu personal doar am readaptato iar acum dupa 600km s-a aprins martorul din nou si imi trepideaza maxim la relanti. O sa ma duc sa mi-o curete de data asta si sa o readapteze si nu mai am probleme.

Daca mai conduci cu ea in starea asta o sa ajunga la un moment cand nu o sa mai aiba masina putere mai deloc, mie asa m-i s-a intamplat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cunosc pe cineva cu un 1.4 16V care de 3 ani merge cu check engine aprins.La tester eroare pe a 2 sonda lambda dar motorul functioneaza impecabil,si consumul de benzina este foarte bun.

Este mai naspa cand ai probleme cu prima sonda lambda atunci sa vezi cum se manifesta motorul ca zici ca este posedat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Ieri am facut un test cu VCDS si mi s-au aprins toti martorii inafara de cel cu check engine, mecanicul a spus ca a fost "redus la tacere".

Ce pot face in cazul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfaci bordul si vezi daca totul e ok .

Dupa - calibrezi acele ...

turometru, vitesometru, carburant si temperatura apa

*vitezometru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma prea pricep la chestii de astea si sincer nici bani nu mai am de dat pe la mecanici.

Se poate face si cu cunostinte aproape de 0 ?

Daca da astept un raspuns.

Ms!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate nu, ai nevoie de informatii si de indemanare, altfel mai bine nu te apuci :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

B1S2 este prima sonda lambda sau a 2a??Si din cauza ei poate sa ia eroare si pe EGR??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B1S2 este dupa cat. Sper sa te ajute asta. Pentru interpretarea codurilor de eroare vezi aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor,

 

 

Am si eu o problema cu al meu Golf 1.6 16v cod motor AUS...de acum app 1an jumate de cand s.a aprins prima data acest ''check engine'' nu am mai reusit sa scap de el desi>

 

*.am schimbat sondele lambda ( banc 1 marca ngk noua, si banc 2 cea dupa catalizator tot noua bosch) pe care mi le dadea ca erori...ce.i drept masina facea urat inainte de schimbarea sondelor ( trepidatii la relanti, consum ceva mai ridicat , etc)...

 

...acum problema e cam o data pe luna se aprinde becul ( masina neschimbandu.si comportamentul, trage bine etc...merg sterg eroarea si....dupa aprox o luna apare iar !!! 

     mentionez ca bag DOAR benzina omv carrera 100 ...si de fiecare data e aceiasi eroare sonda lambda 1 (banc 1) ...poate ma puteti ajuta cu un sfat, multumesc anticipat :rolleyes: 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune eroarea asa cum o da testerul !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ai aer fals pe admisie. Strang toate suruburile de la clapeta de acceleratie? Egr-ul mai e viu? Teava care merge de la Egr la acceleratie e intreaga? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

 

A dat azi necazul( check engine ) si peste mine.

Am schimbat rotile de iarna cu cele de vara si am zis sa "dau o tura" sa vad cum se simte. Si imi dau seama ca se simte ceva infranare ... apasam pedala si tragea mai greu, iar cand ma uit in bord hop si martorul check engine aprins. 

Trag pe dreapta opresc motorul pornesc iar dar tot aprins ramanea ( probabil mi s-a aprins de cand am plecat prima data dar nu l-am observat ).

Am ajuns acasa, opresc motorul si pornesc iar si nu mi se mai aprinde, bucuros ca nu s-a mai aprins hai sa mai dau o tura sa vad daca mai trage cum trebuie dar aceleasi simptome parca tage din greu.

 

Daca in timpul mersului o dau pe liber nu incetineste, daca iau mainile de pe volan nu trage dreapta sau stange ... deci nu pare a fi vreo roata infranata.

Acum parca se aude si ceva frecus pe masura ce cresc viteza si nu dispare cand o dau pe liber.

Iar de consumat ... intradevar a mai crescut de la 6 mixt la 7-8 mixt.

De alimentat am alimentat acum o saptamana(vesnicul 98), fac zilnic 50km si cred ca ar fi trebuit sa apara pana acum.

 

Merg diseara sa o pun pe tester poate a ramas eroarea prin computerul de bord si poate imi da vreo idee.

 

Am sa revin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la "frecus" - vezi sa nu fie protectiile de tabla de pe fuzete

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezultatul testerului:

1 Fault Found:16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity        P0140 - 35-10 - - - Intermittent

Din ce am mai citit pe forum asta nu are treaba decat cu emisiile si ajunge undeva la 3-4 sau chiar 6-800 lei.

Legat de frecus ... posibil sa fie de la protectiile alea tinand cont ca ultima chestie pe care am facut-o a fost sa schimb rotile, dar tot odata imi trec prin cap tot felul de idei care mai de care( transmisie, distributia ).

 

Ma gandesc sa merg maine la un service ceva sa intreb la cat ar ajunge operatia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi firele la sonda...sau e kaput

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-as sti unde sa ma uit, am vazut un video pe youtube pentru un seat ce seamana cu golf 3, ... m-am uitat dimineata pe la motor si in afara de chestii elementare ma uita ca ghita la parta noua.

Oricum tind sa cred ca sonda e ok ... posibil a dat un semn de oboseala dar nu mi-a mai aparut in bord nimic legat de check engine. Si nici dupa ce a fost stearsa eroarea cu vag-com nu a mai aparut, mai am asa o eroare la senzorul de acceleratie gravitationala laterala ... ala de sub volan, pe aia daca o sterg apare imediat( si acolo alta poveste ).

 

Nou simptom, frecusul care il tot auzeam infundat se simte acum in pedala de ambreiaj cand sunt in treapta de viteza si o apas 1-2 cm fara sa decuplez motorul de la cutia de viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aia cu ambreiajul se simte la toate.

sonda e dedesubt...pe traseul de evacuare sau mai simplu poti face un test al sondei pe vagcom.

g200'le se repara in prima instanta;daca nu merge reparat..abia atunci iei altul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa incerc sa testez sonda.

Oricum ... in cel mai prost caz o sa trebuiasca sa ajung la un service.

 

Aveti vreo recomandare de service ok ca si calitate/pret in Iasi ?

Eu ma gandeam sa aleg intre Autocenter, Sermecom, Sandra Trading.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din fericire nu a fost sonda de vina, ci rotile ... dupa ce le-am pus pe astea de iarna la loc nu am mai simtit frecusul acela infundat( vb lu' tata incep sa am auzenii ).

 

Multumesc de raspunsuri si ajutoare si sper sa se rezolve si la voi cat mai ieftin si rapid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@narkiss333 aceeasi eroare la sonda 2 am avut-o si eu acu vreo 3 luni.Sincer am scos mufa de la sonda, i-am dat cu wd40, am lasat-o vreo 10 min, am sters eroarea cu testeru si de atunci nu s-a mai aprins si nu am mai avut probleme.Poti sa incerci si tu, poate o rezolvi si tu asa.Toate bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut. Dupa zile intregi de scanari si stat pe forumuri ma alatur si eu cu o problema la relanti.

 

Cand e motorul cald motorul trepideaza, turometrul sta la 800rpm si uneori pentru jumatate de secunda mai apare si 760 rpm. Masina e o Skoda Octavia 1 motor 2.0 benzina, cod AEG, an 2000. are 194k km. Masina (recent achizitionata) nu a fost prea mult dusa pe la service drept urmare filtrele erau de o culoare cu sobolanii (aer si polen). Initial am avut eroare de Secondary pump:

 

16795 -  Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected
            P0411 - 35-00 -   -

 

Nu aparea tot timpul dar am observat ca pompa secundara nu era fixata si avea joc in mers. Am sters eroarea de vreo 2 ori, am dat pompa jos, am curatat conectorii, am fixat-o la loc. M-am gandit ca un service complet ar trebuie sa imi confirme rezultatele testelor, neinfluientate de praf si altele. Drept urmare am schimbat urmatoarele pe 28 Martie, deci undeva intre testele de mai jos.

 

- Distributie cu pompa de apa (2 palete de plastic erau rupte dar le-a scos mecanicul din circuit). Lichidul de racire nu a putut fi schimbat complet din cauza filetului blocat. A completat mecanicul cu lichid G12.

- filtru de aer, polen si ulei. cel de benzina are un clips rupt si a spus mecanicul ca nu il schimba ca sa nu se desprinda in mers de la presiune.

- Ulei 0w40 Castrol. In portbagaj avea 10w40 Castrol semi-sintetic dar am preferat 0w40 cu un Engine Flush inainte.

- bujii ngk

 

Cand am luat masina, in drum spre casa dupa ce s-a incalzit motorul la primul semafor am observat trepidatiile. Ajuns acasa am inceput sa scanez si sa fac teste. Urmatoarele erori au aparut pe rand.

 

Sunday, 24 March 2013, 10:51:54:0

 

3 Faults Found:
17536 -  Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean
        P1128 - 35-00 -   -
16518 -  Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
        P0134 - 35-10 -   - - Intermittent
16555 -  Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean
        P0171 - 35-00 -   -

-------------------------------------------------------------------------------

Sunday, 24 March 2013, 17:40:49:0

 

2 Faults Found:
16497 -  Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High
        P0113 - 35-10 -   - - Intermittent
16486 -  Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
        P0102 - 35-10 -   - - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Friday, 29 March 2013, 09:57:20:0

 

1 Fault Found:
16518 -  Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
        P0134 - 35-00 -   -

-------------------------------------------------------------------------------

Friday, 29 March 2013, 13:26:12:0

 

3 Faults Found:
16518 -  Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
        P0134 - 35-10 -   - - Intermittent
16486 -  Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
        P0102 - 35-00 -   -
16497 -  Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High
        P0113 - 35-00 -   -

 

Am facut si un test in mers conform cu informatiile gasite aici:

http://www.ross-tech.net/vag-com/advertising/DiagnosingA_MAF_TechTip.pdf

 

Rezultatele le afisez in format .pdf plus un printscreen din VCDS Measuring Block - Group 031,032 si 033 facut la relanti.

 

Banuiala mea:

 

Debitmetrul a luat-o razna de ceva timp si a inceput sa influienteze valorile altor componente ca: Pompa de aer secundara, sonda lambda.

 

Dupa ce am ajuns la concluzia asta am pornit masina, am asteptat sa ajunga la 90+ grade, iar dupa ce au inceput trepidatiile am scos mufa de la debitmetru. Imediat a mai tusit motorul o data si a inceput sa mearga normal (mici trepidatii la intervale mari de timp, dar ma gandesc totusi ca o fi din cauza ca debitmetrul de aer era deconectat). Ar putea sa fie de la filtrul de benzina sau de la altceva amintit mai sus?

 

 

Scuze pentru post-ul lung dar nu am vrut sa postez dupa ureche si nedocumentat. Sper ca cineva cu ceva experienta poate face legatura intre coduri cu mai multa precizie decat o pot face eu.

 

P.S. nu stiu daca m-am grabit dar am comandat debitmetru de aer.

LOG-01-002-003-032.pdf

post-20621-0-49174500-1364639570_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!