Jump to content

Martor "Check engine" - benzina


90G_O_L
 Share

Postare recomandată

Multumesc pentru raspuns! Voi verifica.

Astept si alte pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal All --GATA TOTUL E OK- Un mic sfat ! nu mai cautati sa remediati sau sa umblati la diferite chestii la Golf ,nu e Dacie Cum AM rezolvat problema ? Simplu 15 erori +delete

=ok si nuy mai schimbatzi piese aiurea care sunt f bune .STATI LANGA MASINA LA ORICE SERVICE, LIPIT si cu ochii pe EI Succes !!!

1 mergi la service VW 2 stai langa masina 3 scanare si sterge toate dar toate erorile ok ? succes ! astept raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...sau daca vrei asa "babeshte"...inainte de pctul 1...Scoti bornele vreo jumate de ora si apoi daca tot nu se rezolva...incepi cu 1. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si dai vina pe guvern/ministru/Basescu ca au dat subiecte naspa la BAC de au picat 1/2 :(

Sau se trage de la stat prea mult prin tari straine ?

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

subscriu la ce zice Moog !

scz, dar nu m`am putut abtine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Mi s-a aprins si s-a stins check engine-ul din bord de multe ori dar acum o luna a ramas aprins si masina era moarta numai tragea de nici un fel ma duc eu la service iar dupa ce mai fusesem o data si mi-a zis ca sonda nu are nimic a verificat-o mi-a zis intr-un final sa o schimb ca alta solutie nu am,masina nu tragea absolut de loc si se auzea si ciudat si mai auzisem ca e de la benzina consum eu toata benzina care era de la Rompetrol si dupa bag de la omv din aceea 100 cea mai scumpa nu s-a stins eroarea,a doua zi cand sa plec surpriza eroarea numai era si masina tragea la fel deci in majoritatea cazurilor este de la benzina proasta bagati de la omv sau mol si aveti grija de la ce statie.

Exact asa am patit si eu. Am alimentat de la rompetrol si in cateva zile s-a aprins martorul...Mers turat si alimentat de la omv cu benzina cu CO100 => martor stins :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salutare.AM si eu o problema cu masina si orice parere ar fi binevenita.Sa detaliez:in timp ce mergeam cu masina in oras,precizez ca eram in treapta a 3-a,si observ ca masina incepe sa tremure(tremuratul acela ca si cand esti in treapta mare si masina e subturata),schimb intr-a 2-a si o las la relanti si observ ca msina merge sacadat,intrerupt iar pe bord mi s-a aprins martorul de la check engine.am oprit si am am lasat-o la relanti si observ ca are un tremurat al motorului si in toba de esapament se aude ca si cum ar scapa aer pe undeva....problema e ca dca o accelerez pana la 1400 de turatii tremura rau iar dupa ce depasesc 1400-1500 de turatii merge ok.precizez ca martorul de la motor sta aprins pe bord.a-ti putea sa imi ziceti ceva pareri despre ce ar putea fi?am citit forumul si marea maj zic ca ar fi de la bobinele de inductie,clapeta de acceleratie,bujiile sau fisele....va multumesc anticipat pt ajutor.Numai bine!Era sa uit...Masina este un golf 4 fabricatie 2002,1.4 16v benzina cod motor BCA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles si sper ca moderatorii sa ma ierte..nu o voi mai face!numai ca vreau sa aflu ceva pareri in legatura cu problema de la golfuletu meu ca sa stiu ce am de facut!respect

este vreun risc daca merg cu masina asa?ma refer daca e sa ma deplasez pana la cineva sa ii faca o diagnoza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e urgent mergi, altfel remediaza defectul(pana la tester nu-i problema). Toate cauzele expuse sunt posibile, o diagnoza te va lamuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi cu ea la service ca martorul check engine poate indica o groaza de probleme!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

EGR e de vina de cele mai multe ori, mie mecanicu asa mi-a zis, a sters eroarea si la 3 zile mi s-a aprin iar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus ieri masina la tester (check aprins)si a rezultat eroare egr si senzor temperatura,am schimbat senzorul si am sters erorile,astazi masina a pornit la sfert si nu sa aprins check-ul (aveam probleme la pornirea la cald).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bine sa verifici/cureti si EGR-ul...s-ar putea sa reapara eroarea...

Eventual si clapeta daca nu ai facut-o de cand ai luat masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au fost verificate ambele si arata bine.Senzorul de temperatura este " no name" dupa ce acum 5 luni schimbasem cu unul de origine (facea figuri ceasul din bord).Deocamdata masina merge foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari!

Am o nelamurire in privinta masinii din descriere.

Cand pun contactul nu imi apar niste martori : primul fiind engine check, al doilea e ala cu avertizarea de gaze evacuate si al treilea e cu centura.

Poate sa-mi dea cineva vreun raspuns?

Masina e cumparata recent la sh.

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da - vezi ca sunt obturate ledurile ...

VeZi daca ai erori pe motor (sunt sigur ca ai)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceiasi masina am si eu dar nu este martorul pt centura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal...aceeasi problema ca si danu_banu o am si eu.......singura diferenta e ca masina e din 1999.......sa nu aiba acesti martori????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina a fost verificata cu vag-com si vdcs (sau ceva de genul) si nu am decat rateuri pe cil 1 atat.

Tin sa precizez ca am EPC.

Atasez o poza gasita pe net sa vedeti.

La turometru imi apare airbag si EPC (nu am cruise, faceti abstractie)

Pe panoul din mijloc imi apar toti martorii ca si in poza mai putin cei cu semnul intrebarii.(care nu stiu ce ar putea fi)

Pe kilometraj imi apar toate mai putin cele 2 de jos stanga si dreapta (centura si pompa aceea)


De ce?post-117980-0-94090200-1361633110_thumb.

Modificat de danu_banu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine la fel.......eroare numai la clapeta de acceleratie(neadaptare sau ceva de genu) si ceva cu solenoid n 80 (am inteles ca e vb de canistra de carbon....ciudat ca parca nu e stricata ca face zgomot) si totusi de ce nu se apind acei martori mentionati mai sus....?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorii marcati cu semnul intrebarii par sa fie "capota deschisa" si "bec ars" sau ceva asemanator(click).

Pompita de care vorbiti e "check engine". Ar trebui sa se aprinda cand pui contactul. Incearca un Output test pe Instruments. Sau mai bine da-i auto scan, poate ai erori si pe alte grupuri.

Martorul pentru centura nu cred ca e activat sau daca are rost sa-l activezi. Uita-te sa vezi daca iti vin fire in centuri, altfel n-are rost sa se aprinda.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!