Jump to content

Martor "Check engine" - benzina


90G_O_L
 Share

Postare recomandată

+1...exact asa zic si eu...Benzina e una din cauzele Check Engine'ului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalyst System , Sonda Lambda... ceva de genu ca nu mai stiu exact. Cu siguranta benzina 95 cifra octanica nu e 95.... Dupa ce ca s-a scumpit in ultimul hal mai baga si apa in ea... Macar sa ramana 5 lei litru dar sa fie benzina buna... Io am bagat tot 95 dar de la alt peco.. s-a stins.. dar s-a aprins din nou in 2 zile... O sa incerc sa bag 98 sa vad daca se rezolva..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fii atent ca nu se rezolva instantaneu.ECU are un "lag",pana se autoadapteaza ar trebui sa treaca undeva 100km.Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!am si eu o problema cu check-ul si anume il am aprins de 1 an si jumatate,timp in care am facut mai multe skimbari ,pe care mi le-au sugerat mecanicii dupa ce a fost pusa pe vag com,dar de fiecaredata,dupa 50 km se reaprinde.oameni buni,spuneti-mi,ce ar mai trebuii skimbat?????????!am skimbat:pistoane,bujii(toate)semeringuri,uzineti,biele,4 fise,sonda lambda de de pana in catalizator,filtru benzina,aer,ulei,egr-ul este bun,m-a dispera cand am investit atata in ea si martorul este tot aprins!Totodata mentionez k masina merge bine,trage,nu soate fum.ptr orice intrebare pe care o aveti,daca exista o nelamurire,da-ti-mi replay!Astept cu nerabdare un raspuns!Cu respect Ionut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers sa pun masina pe tester si mi-a scris pe o foita codurile astea,ca sa le scriu aici.stiu k nu asa se posteaza,dar atat mi-a scris nene ala pe foita.Mentionez k EGR-ul e ok,a fost scoasa mufa si din cauza aia a dat eroare pe el.ce am uitat sa spun e faptul k turatiile la relanti sunt putin sub 90.Masina a avut o problema la un piston.Se auzea o bataie metalica si nu mergea motorul rotund,mecanicu a gasit capatul undei biele pus invers,am cumparat alta si am pus-o,dupa nu a mai facut galagie,insa nu am mai avut bani sa o pun pe tester sa vad daca mai am vreo eroare si dupa 50 km s-a aprins iar check-ul...

17573

17580

17850

17808

17952

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu am schimbat nimic si nici nu o sa schimb nimic pentru ca motorul functioneaza normal. si pe mine ma dispera ca ba se stinge ba sta aprins ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. am si eu o problema la care as vrea sa vad ce parere aveti.

Am un g4 1.6 16v BCB si azi dupa ce am mers cativa km, ieseam din tm sa plec la un drum mai lung, mi-a facut un beep de avertizare, mi s-a aprins martorul respectiv si imi apare pe computer "Emissions workshop".

Mentionez ca

- martorul nu clipeste ci sta aprins

- benzina am bagat la fel ca pana acuma omv carrera 95 (ieri eram pe rosu si am bagat 20 de litri si am mers pana in 20 de km prin tm pana sa ies din oras)

- bujiile sau bobina cred ca nu sunt deoarece din ce am citit daca erau printre cauze ar fi pierdut din putere si ar fi trepidat la relanti, dar la mine nu e absolut nici o modificare din cate observ eu. Nici consumul nu am observat sa se modifice.

- fum alb nu se vede si nici miros de benzina nu se simte deloc

- am oprit-o si pornit-o de cateva ori insa martorul ramane aprins dupa pornire. Beepul si mesajul de pe computer nu apar imediat dupa pornire, ci de abia dupa circa 30 de secunde. (nu stiu cata relevanta avea acest lucru, dar precizez totusi pentru a incerca sa ofer cat mai multe informatii)

Am vb si cu cineva pentru a o pune acest weekend la un tester (o sa postez apoi eroarea aici), insa eram curios sa vad ce parere aveti si voi.

Pe langa tester, (care il fac oricum) ce recomandati, sa ma duc sa o scot umpic afara din oras si o tin pe la 3500-400 de ture cateva minute sa vad daca dispare? Poate e doar un lot de benzina mai prost?

Mersi anticipat pt raspunsuri, revin dupa ce o scanez zilele astea sa vedem ce zice testu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vino cu eroarea si apoi incercam sa iti dam un raspuns .

Altfel - vorbim "vorbe"/.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sall. la masina din semnatura mi s-a aprins si mie azi check engine ...i-am dat 2-3 km forja cu motorul mai turat ..am oprit-o si cand am pornit nu s-a mai aprins...Se poate aprinde daca am bezina putina in rezervor?se aprinsese becul de la rezervor :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema.. Am un golf 4, 1.4 16v, iar atunci cand plec de pe loc, nu merg mai mult de 5m si mi se aprind in acelasi timp martorii ABS,ESP. Mentionez ca atunci atunci cand am schimbat placutele la un prieten mecanic mi-a tras din greseala firul de ABS de la roata dreapta spate. La pus la loc, dar de atunci ma trezesc o data la 2 zile k se aprind din senin martorul ABS si cel ESP. Care sa fie cauza ?

Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. as avea si eu o problema la un vw golf 4 14-16v din 2002 s-a aprins CHECK ENGINE si la diagnoza rezulta EVAP emossion control sys:incorrect flow:P0441 Ce ar trebui sa fac.multumesc anticipatpost-46163-0-62266200-1298741616_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sall. la masina din semnatura mi s-a aprins si mie azi check engine ...i-am dat 2-3 km forja cu motorul mai turat ..am oprit-o si cand am pornit nu s-a mai aprins...Se poate aprinde daca am bezina putina in rezervor?se aprinsese becul de la rezervor :(

revin ...stie cineva ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

postez si eu erorile care le are boricica mea momentan :(

3 Faults Found

16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 35-10 - - - Intermittent

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-10 - - - Intermittent

16685 - Cylinder 1: Misfire Detected

P0301 - 35-10 - - - Intermittent

daca ma puteti ajuta.. ce este de facut. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16804/P0420/001056 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

Possible Causes

* Leakage in Intake and/or Exhaust System

* Catalyst faulty

* Oxygen Sensor(s) faulty

* Oxygen Sensor(s) Control faulty

Possible Solutions

* Check Intake and Exhaust System for Leaks

* Check Catalyst

* Check Oxygen Sensor(s)

* Check Oxygen Sensor(s) Control

o Perform Oxygen Sensor(s) Aging Check

16684/P0300/000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

Possible Causes

* Air Intake System leaking

* Fuel Supply faulty

* Injector(s) faulty

* Ignition Cable(s) and/or Spark Plug(s) faulty

* Ignition Coil(s) faulty

* Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) stuck/open

* Camshaft Position Sensor (G40) faulty

Possible Solutions

* Check Misfire Recognition

* Check Air Intake System

* Check Fuel Supply

* Check Injector(s) and Injector Sealing

* Check Ignition Cable(s) and Spark Plug(s)

* Check Ignition Coil(s)

* Check Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18)

* Check Camshaft Position Sensor (G40)

Special Notes

* This DTC indicates that one or multiple cylinders are misfiring, but the ECU fails to identify the cylinder.

16685/P0301/000769 - Cylinder 1 Misfire Detected

Possible Causes

* Ignition system

* Fuel injectors

* Fuel pressure

* Running out of fuel

* EVAP canister purge valve

* Evaporative emission system

* Low compression

* Base engine problems

* Controle Module damaged

Special Notes

* This feature search for engine misfire in a specific cylinder. Most of the time the cause for a misfire is a lack of combustion in a cylinder due to absence of spark, poor fuel metering, or poor compression.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prima faza vezi bobina de pe cilindrul 1 .

Sterge erorile dupa care o monitorizezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Din pacate trebuie sa postez si eu in topic-ul asta.

Am sa descriu mai jos ceea ce mi s-a intamplat astazi in speranta ca aveti ceva idei:

Am fost la Petrom pentru alimentare (95), si m-am plimbat ~30min prin oras. La un moment dat masina, in treapta a2a fiind, s-a innecat de vreo 2x iar apoi mi s-a aprins respectivul martor. Straniu este, ca n-am resusit dupa ce a aparaut martorul, sa turez masina peste 3k/rpm. Dupa ce am repornit-o insa, turatia a revenit la normal. Motorul pare sa sune in regula dar consumul la relanti a crescut de la 0.6 - 0.9 (motorul ruland la 90grade).

Astept pareri si sfaturi. Mi-a cam stricat ziua chestia asta.

EDIT.

Am facut un test in luna Noiembrie si mi-au iesit urmatoarele erori.

17441 - Sensor for Nox (G295): Signal too Low

P1033 - 35-00 - -

16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal

P0116 - 35-10 - - - Intermittent

16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal

P0322 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0001

Modificat de whiz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai demult v-am sacait cu niste eroti ale unui prieten care avea check engine aprins din cand in cand. A curatat EGR, tot se aprindea. Apoi a curatat si clapeta de acceleratie si se pare ca a scapat de "problema". Sper sa ajute pe cineva aceasta "rezolvare".

Dupa curatarea clapetei de acceleratie nu i-am mai facut adaptarea. Doar in prima instanta, cand a curatat EGR am pus testerul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu o completare la cele spuse in postul anterior.

Am observat ca imi apare respectivul martor doar cand masina este calda, atunci cand apa imi ajunge la 90grade. Cand e rece, merge ok masina.

Ieri in stationare, mi-a picat brusc acul de la 800rpm si apoi si-a revenit. A durat 1 secunda totul :). Apoi masina parca nu mai tragea cum trebuie, a picat o data in nas in timpul mersului (probabil din punct de vedere mecanic s-a intamplat acealasi lucru ca si in stationare) si mi-a aparut martorul pe bord, respectiv n-am reusit sa mai accelerez peste 3000rpm.

S-a intmaplat ieri in jurul orei 18 iar astazi dimineata, martorul a disparut.

Help?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza din nou.

Banuiesc ca la ultima scanare ai sters tot.

Vino cu erorile ce ti-au reaparut.

Modificat de Turbocip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prieteni am si eu probleme cu martorul asta, in sensul ca nu se mai aprinde. Stiu sigur ca se aprindea anul trecut cand facusem un output test. In ianuarie mi-am schimbat display-ul de bord. Am facut output test azi si nu se mai aprinde de nici un fel. Ce se intampla? Erori la cluster nu imi da in vag com. Trebuie readaptat IC? Aveti idee daca este vre-un cod de activare in genul celor de la centuri, spalator parbriz, etc? Plus ca mi-a dat eroare la motor acum la sonda lambda cu electric malfunction pe sonda de dinainte de catalizator dar eu suspectez sa fie benzina proasta pe care am puso ultima data de la Petrom. Acum am alimentat de la Rompetrol si vad ca nu mi-a mai dat eroarea. Dar cand mi-a dat eroarea atunci am suspectat de ce nu mi s-a aprins in bord.

PS: Nu pot verifica sub nici o alta forma acel led decat daca desfac IC? In interior cu ce pot masura daca acel led este defect sau nu? Cu un multimetru e ok, setat sa masoare ce? Sigurantele de la motor le-am verificat si sunt ok toate.

Multumesc.

LE: Am schimbat doar ecranul maxidot ca apareau linii pe el, ceasurile au ramas aceleasi. Este posibil sa fie de la un contact imperfect la mufele din spatele ceasurilor?

Modificat de rockybt18
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucian Alexandru

Salut prieteni,

Sunt posesorul unui golf 4 motor 1.4 16v si dupa o perioada de vreo 2 luni cat am mers cu martorul "check engine" aprins m-am decis ca trebuie sa ii fac o diagnoza sa vedem ce iese.....in afara faptului ca am observat un consum mai ridicat....masina merge perfect.....dupa diagnoza a iesit urmatoarele erori:

Cod eroare: 17-24(nu mai stiu exact codul si in poza nu e descifrabil, lumina pica prost)

Incalzire sonda 1 Bank 1 Inainte CAT.

Intrerupere din circuit

Cod eroare:16523

Sonda Lambda 2 Bank 1

-Imbatranire sonda.

deci dupa poza pe care o atasez mai jos cam ce este de facut?? mentionez ca erorile au fost sterse si dupa vreo 5 km de mers martorul s.a aprins iar......mecanicul mi.a zis sa mai facem o diagnoza peste cateva zile si apoi stabilim exact ce facem.....am uitat sa il intreb daca este vreo problema daca continui sa merg cu ea asa....voi ce spuneti???

post-82442-0-45784800-1301215408_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!