Jump to content

Martor "Check engine" - benzina


90G_O_L
 Share

Postare recomandată

Si eu am patit-o in concediu in Grecia... AM plecat cu plinul (+ supraplinul) de la Petrom, am ajuns bine mersi la ei... Am mai facut ceva km pe acolo, si la intoarcere am alimentat cu benzina unleashed 95 de la BP... Toate bune si frumoase pana cand mi-a dat un rateu la o accelerare si mi s-a aprins check engine. Ultima oara cand mi s-a aprins am se dusese bobina de inductie (nu am 5000 km de cand am schimbat-o). Oricum am continuat drumul, masina nefacand nici o problema, si dupa un popas dupa vreo 200 km martorul s-a stins.

De atunci nu mi s-a mai aprins becul si tind sa cred ca nu i-a placut "mancarea" greceasca :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa spun ca masina merge tot asa (de bine), ca inainte de a mi se aprinde martorul.

Razvan.

Eu te contrazic. cu martorul aprins masina merge bine dar nu atat de bine ca atunci cand e stins. e o diferenta foarte mica la accelerare cand esti un pic subturat. bineinteles vorbesc doar de cazul meu = doar benzina, nu stiu cu GPL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut,

am facut o cautare dar nu am gasit topic despre aceasta problema. daca exista rog un moderator sa ma corecteze si indrume...

mi s-a aprins check engine-ul si mesajul este ceva de genul: "sistem de injectie aer secundar cu probleme".

- care ii problema oare?

- cat de grav este?

- care ii sistemul ala?

- daca eroarea se mentine si circul asa cu ea o perioada ce consecinte pot aparea?

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine era daca puneai codul si eroarea asa cum apare ea pe tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate nu am codul.

dar care ii sistemul de injectie aer secundar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa revii cu LOGUL ca sa te putem ajuta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Am uitat sa spun ca masina merge tot asa (de bine), ca inainte de a mi se aprinde martorul.

Nu poate sa fie ceva chiar la filtrul de aer? ca mi-am schimbat filtrul chiar inainte de a aparea check-ul. Zic si eu: poate nu au fixat bine sau cine stie din ce cauza ar mai putea sa fie.

Razvan.

Salut forumisti,

Exact aceeasi problema o am si eu ca Razvan , am un BORA 1,6 16 V AUS, cu instalatie de GPL montata, si imi apare aceeasi problema dar la mersul pe GPL; am facut o scanare cu VAG-COM si a rezultat o solutie salina prea mare in concentratia de gaz. Prima data mi se aprindea martorul check engine dupa 200 km, acum dupa ce am facut resetarea tot se aprinde dupa 2000 km. Pentru mine nu inseamna foarte multi km deoarece merg f mult. Mentionez ca face decat pe gaz. Oare ce pot sa fac, unde tre sa mai verific? pentru ca testerul nu a spus mare lucru de vreo sonda lambda sau altceva.

Va rog imi poate da cineva un sfat?

Multumesc!

Modificat de lyond1978
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbeste si cu cei ce ti-au montat GPL - poate iti pot regla cumva Calculatorul GPL [parca mai exista niste setari] - la cele italienesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la toata lumea...am martoru chek engine aprins de un an si ceva,de citeva luni bag benzina de la petrom 99 premium am tot sperat ca se va stinge dar a ramas aprins...am facut si o scanare si mia iesit ....sonda lambda nr2 functionare lenta,si ceva legat de senzoru de noxe,nu mai tin minte exact,dar diminiata cind o pornesc motoru se tureaza pina la 1200 sta turat aproximatim 30 de secunde timp in care masina are un tremurat usor dupa care isi revine....sa fie asta din cauza sondei sau este altceva?Ar trebui sa schimb sonda neaparat sau se mai poate face ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbeste si cu cei ce ti-au montat GPL - poate iti pot regla cumva Calculatorul GPL [parca mai exista niste setari] - la cele italienesti.

La cei care mi-au montat GPL ul am facut niste setari pt calculator sa treaca pe GPL la 5 secunde dupa ce am pornit motorul (cald) si renumita setare de trecere pe gaz de 40 grade a apei. Cam atat! Pe benzina nu-mi face acest lucru deci crezi ca poate fi calculatorul instalatiei GPL. Poate o trebui reconfigurat...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai garantie - zi-le ca pe benzina nu se intampla acelasi lucru ... sa iti inlocuiasca calculatorul ( daca se poate)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai garantie - zi-le ca pe benzina nu se intampla acelasi lucru ... sa iti inlocuiasca calculatorul ( daca se poate)

Ms de informatie , o sa vorbesc cu ei dar parca vad ca -mi spun ca nu-s ei de vina si ca tre sa schimb provideru de gaz :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am revenit cu un cod de eroare la problema mea.

16795 - sistem secundar injectie aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16795/P0411/001041 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) ON

Possible Causes

Fuel Pump Relay (J17) faulty

Hoses/Pipes to/between Components faulty/clogged

Secondary Air Injection Pump (V101) faulty

Secondary Air Injection Pump Relay (J299) faulty

Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112) faulty

Possible Solutions

Check Fuel Pump Relay (J17)

Check Hoses/Pipes to/between Components

Check Secondary Air Injection Hoses/Pipes for Carbonization

Check Secondary Air Injection Pump (V101)

Check Secondary Air Injection Pump Relay (J299)

Check Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi pt raspunsul promt.

imi poti spune te rog mai pt "prosti" cum as putea sa verific unele din cauze? sau doar daca ma duc in service?

de asemenea imi poti detalia putin posibilele cauze si costurile aferente?

ce pot pati daca fac cu ea un drum mai lung? cca 800-100km? ma refer la consecintele daca circul cu ea asa... cu aceasta eroare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hello baieti, new member aici, si eu cu aceeasi problema: check engine-ul....Incep prin a va anunta ca sunt soferita, asadar cu siguranta va voi pune o serie de intrebari care vor fi stupide..dar....;) Bon, problemuta mea cu martorul asta: mi-a aparut dupa ce am cumparat-o acum doua luni.Merg cu ea la service, mi-o scaneaza si-mi zice ca problema e ca merg cu ea subturata.Imi sterge eroarea, merg cu ea muuultt mai turata(ca norocu' ca ma salveaza semnele de incepatoare:D), dupa vreo 100 de km iar se aprinde.Merg din nou cu ea la alt service, imi zice ca de fapt cauza era ca aveam nush ce pamant prin carburator(desi tot ce tine de mecanica e un necunoscut pentru mine, sper ca am inteles bine). Asa, plec de acolo, dupa vreo cateva zile se aprinde din nou. :icon_thumright: Musai sa o duc iarasi acolo...dar am zis sa incerc sfaturile unora dintre voi care ziceau ca de vina e posibil sa fie benzina, am alimentat tot de la Mol, 95. O sa incerc cu 98 sau 100...si acum urmeaza intrebarea mea intrebatoare, pe care clar numai de la o femeie ati putea-o auzi: are vreo importanta ca rezervorul mi-e pe jumatate plin?Adica na, daca alimentez acum cu 98 sau 100.....nu se intampla nimic,nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil sa nu se intimple nimic.Dar ar fi bine sa nu mai bagi benzina de 95.Oricum dupa schimbarea tipului de benzina trebuie sa folosesti vreo doua plinuri pina ce ECU recunoaste noul tip de benzina,si apoi dupa aia sa speri ca ti se va stinge.Aceasta este o parere ,dar sint f multi pe forum mai priceputi ca mine care iti pot da sfaturi mai bune poate.Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca aprinderea martorului check... a fost cauzata de benzina,numai dupa ce ajunge doar benzina de 98,poti astepta sa vezi ceva efecte;daca in rezervor mai este,ar trebui terminata mai intai,altfel nu vei putea constata daca are sau nu efect,benzina nou introdusa.Multa lume ignora ceea ce scrie in cartea masinii respective;daca scrie a se folosi benzina de 95/98,recomandat 98 atunci trebuie folosita cea de 98,pentru ca oricum nu are cifra octanica 98,deci cea de 95 nu are 95.E mai scumpa si pe mina ma infioara pretul,dar asta e,daca tii la masina si sa nu ai probleme,bagi mana in buzunar!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum,as vrea sa intreb eu pe baetii de pe forum...daca as da sonda lambda de dupa catalizator jos sa o curat mi sar stinge acel martor care la mine sta aprins de 1 an.Va intreb asta deoarece la scanare mia iesit sonda lambda nr2 functionare lenta...am bagat apoi numai benzina 99 de la petrom dar nu mi sa stins martoru....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi de sfaturi, o sa incerc atunci cu benzina 98 sa vedem...oricum maine o duc la doctor iarasi...sa vedem ce verdict imi mai da si de data asta....si eu care credeam ca e atat de simplu sa ai o masina...pfuiii.....Thx!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin din nou dupa ce am facut o scanare codul de eroare 17480,senzor noxe defect in circuitu electric.Ce poate insemna asta sonda lambda?Cel care mia facut scanarea zicea ceva de sonda dar mai zicea ca ar putea fi si catalizatoru ...deoarece zicea el ca la accelerare mai puternica scoate si praf.Poate cineva sa ma lamureasca si pe mine in aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17480

17480/P1072 - NOx Sensor (G295) Heater Control, Circuit Malfunction ==

Contents [show]

1 Possible Causes2 Possible Solutions

Possible Causes

Connection to/from sensor G295 faulty

Sensor (G295) faulty

Possible Solutions

Check wiring and connections

Check / Replace sensor (G295)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poti lamuri mai in detaliu turbocip ce inseamna asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar insemna: contact imperfect / verifica senzor G295 [contacte]

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sint sigur ca sint aici pe forum baeti f priceputi.Mai priceputi probabil decit cel care mia facut mie scanarea la masina si care mia spus,ca aprinderea martorului chek engine este data si de clapeta de acceleratie ,care daca este murdara face ca acel martor sa se aprinda.Apoi cind a accelerat masina mai tare ,datorita pozitionarii tobei cu gaurile indreptate spre sol ,se facea un pic de praf ,iar el spunea ca ar fi catalizatoru de vina ca scoate praf.Dar praful era de pe pamintul respectiv,din dreptul tobei.Eu dimineata cind o pornesc,acul turometrului urca cam pina la 1200 sta turat asa vreo 20 secunde ,timp in care masina are un usor tremurat,dupa care isi revine.Cel care mia facut scanarea,a zis ca e normal acest lucru.Codul de eroare a fost17480,senzor noxe defect electric,intermitent.Acum va intreb pe voi baetii de pe forum:Se poate aprinde martoru chek din cauza clapetei?Este normala variatia de turatie la 1200 dupa mai multe ore de stationare a masinii?Cind sint probleme cu catalizatoru iese praf pe toba la accelerare mai tare?Mentionez ca in urma testului nu a iesit vreo eroare referitor la catalizator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!