Jump to content

Martor "Check engine" - benzina


90G_O_L
 Share

Postare recomandată

Buna ziua!Acum cateva zile am fost la service pentru scanare si mi-a aparut celebra eroare check engine(asta dupa ce am alimentat de cateva ori numai cu carerra98-100)am inteles ca sonda aia lambda se ocupa cu evacoare completa a gazelor si ca trebuie inlocuita...acum m-ar interesa sa le cumpar pe amandoua sau macar una in functie de pret...stiti cumva cam cat costa una?motorul este AXP 1,4 16v 2001 golf 4.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care ar fi cele mai recomandate si de unde le pot achizitiona?Iar in legatura cum benzina am citit in manual ca trebuie pus maxim carrera95 e cea mai indicata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bosch, NTK(NGK), magazine piese auto...depinde de cit de hapsini sint respectivii si ce adaosuri pun...

Cica EFIX e mai buna...da' cine stie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiti cam ce cifra octanica e recomandata pentru motorul meu?1.4 16vAXP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca trebuie sa scrie pe capacul de la rezervor. :icon_thumright: Insa, vad ca ai acelasi motor ca si mine, asa ca iti trebuie benzina cu cifra octanica 91 sau 95. Dar poti sa bagi si 99+ de la Petrom sau altceva asemanator, ca nu se intampla nimic. Cel putin, eu nu am avut nici o problema. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Acum cateva zile, dupa ce am pornit masina, la cateva minute a inceput sa se aprinda intermitent check engine si a rams aprins. Masina parca e un diesel,de fapt se scutura si motorul merge trepidat si cand accelerez se aude un zgomot ca de elice...Din pacate a stat pe rezerva si nu am alimentat.Este posibil de la prea putina benzina sa fi inghetat pe vreo conducta, ceva? Cum pot sa rezolv aceasta situatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i o diagnoza.

Modificat de Turbocip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la un service si am puso pe tester.Mi-a aratat o eroare legata de catalizator... ceva de evacuarea gazelor... am sters eroarea si dupa o zi mi-a aparut iar.. o sa mai fac o scanare dar de data asta ma duc la Audi.. O sa postez apoi exact ce eroare da .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie tocmai mi-a ramas aprins. Am fost la service, mi-a spus ca eroare vine de la pompa de exigen. A rezolvat eroarea si a zis ca daca se aprinde din nou trebuie schimbata pompa. Din cate mi-a zis la service ii undeva pe la 300 lei pompa, fara manopera. Nasol.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda de oxigen (lambda), am vazut ca am gresit dar nu am vrut sa fac post dublu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e scumpa. Tu probabil ai doua. A doua ar merge anulata dar e o atitudine nu prea "germana" asa ca e de preferat sa o schimbi. Dar inainte de astea trebuie verificate ca poate sa fie si doar de la benzina.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea cred ca e de la benzina. De cand am masina folosesc doar Carerra 95 de la OMV.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalyst System mi-a aparut la tester. Mi-au zis ca de la benzina proasta... Ca nu trebuie nimic sa schimb.. Motorul functioneaza normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sondele astea au si el o perioada limitata de "viatza", care poate fi mai scurta sau mai lunga in functie de calitatea combustibilului. Oricum mai devreme (pe la 120.000 de km) sau mai tarziu (pe la 150.000 de km) tot trebuie schimbate. Eu merg cu martorul ala aprins in bord de vreo 3.00 de km. Singura problema este ca daca sonda trimite informatii eronate catre computer, acesta va da comanda pt un amestec carburant mai imbogatit in vapori de benzina/motorina ceea ce va duce in mod evident la un consum sporit, de cele mai multe ori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vorba in principal de ore de functionare, si conditiile de funct.

Ora de functionare ~= nr de km. Boschul zice 160k, dar asta in conditii ideale gen Germania-autostrada etc...

Nu Bucuresti-semafoare-merg cu motor rece (asta duce la "murdarirea"sondei" nu mai ajuge la temp de autocuratare)

Deci din 160k ajungi pe Ro la 100-110k in varianta realista, daca mergi preponderent urban mai tai ceva si...

Daca sondele "este imbatrinite" dau raspuns cu intirziere si oarecum eronat si duc la consum mare.

Daca sint duse si merg din an in paste ECU trece la harta default(de fabrica) de injectie ce duce iarasi la consum mare...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colescu Sebastian

Am avut martorul aprins,si pe diagnoza a iesit circuit incalzire sonda 2.Am schimbat sonda a2-a dupa catalizator,cu una NGK si am iesit la 400 RON,si acum totul e bine.

Modificat de Colescu Sebastian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postez si eu aici.Azi dupa ce am parcat masina,la urmatoarea pornire...hopaaa...CHECK! Motorul mergea rotund,tragea..nici o modificare.Neavand laptopul la mine,fugi dupa el(cam la 100km distanta de casa) cu inima la gat.Val-vartej...AUTO-SCAN.Rezultat SPEED SENSOR-IMPLAUSIBLE SIGNAL.Clear all DTCs,DONE,GoBack! Si gata emotiile.Nu a mai aparut.Ar trebui sa mai urmaresc altceva.Oricum maine pe lumina o sa ii curat un pic contactele.Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Am si eu o nelamurire.

Un coleg de servici si-a cumparat recent un Golf 4 1.6 la care atunci cand pui contactul nu a apare martorul Check.

Am facut o scanare si un test si ledul respectiv nu se aprinde iar ca eroare nu am gasit nimic.

Am desfacut ceasurile si ne-am uitat daca intradevar are led : acesta exista.

Am inteles ca mai sunt cazuri, ca "manareala, in care ori e acoperit ledul cu silicon ori e intrerupt circuitul de pe placa ceasurile dar nu am gasit nici o modificare.

Ne gandim ca poate e intrerupt vreun fir sau vreo mufa scoasa.

Unde am putea sa ne mai uitam sa rezolvam problema si sa alimentam ledul cu pricina ?

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care este martorul check engine? gata am gasit...scuze

Modificat de gianys
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o nelamurire.

Un coleg de servici si-a cumparat recent un Golf 4 1.6 la care atunci cand pui contactul nu a apare martorul Check.

Am facut o scanare si un test si ledul respectiv nu se aprinde iar ca eroare nu am gasit nimic.

Am desfacut ceasurile si ne-am uitat daca intradevar are led : acesta exista.

Am inteles ca mai sunt cazuri, ca "manareala, in care ori e acoperit ledul cu silicon ori e intrerupt circuitul de pe placa ceasurile dar nu am gasit nici o modificare.

Ne gandim ca poate e intrerupt vreun fir sau vreo mufa scoasa.

Unde am putea sa ne mai uitam sa rezolvam problema si sa alimentam ledul cu pricina ?

Mersi.

Am ma observat ca firele mufei verzi de la ceasuri nu mai sunt la fel de bine acoperite de banda izolatoare pe cand la mufa albastra acestea pare intacte. Din pacate pana acum nu am depistat nici un fir intrerupt.

Sa mai confruntat cineva cu asa ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Mie mi-a disparut senzoru "check engine" de 2 ori dar a reaparut dupa o zi.. doua.... De doua ori s-a intamplat. Acum e iar aprins. Am sters eroarea la tester dar degeaba. Mi-au zis ca e de la benzina proasta.... ca nu trebuie sa schimb nimic insa ma enerveaza senzoru aprins...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea e tot 1.6 16v 105 cp si sub nici o forma nu pot pune benzina de 95 pentru ca se aprinde imediat martorul check engine ... asa ca merg doar cu 98 sau 100. Mentionez ca am schimbate ambele sonde si, tot din experienta, sunt convins ca benzina de la pompele noastre chiar daca scrie cifra octanica 95 mai mult de 90 nu are in realitate. Asa ca daca mergem cu 98 sau 100 putem spera ca am pus benzina cu macar 95 cifra octanica... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!