Jump to content

Montare trapa electrica


GildedBullet

Recommended Posts

Stie cineva unde se poate monta o trapa electrica pe o masina care nu a fost prevazuta cu asa ceva? Sa iasa ca din fabrica si cam cat ar costa modificarea. Masina este cea din semnatura si as vrea ca prin primavara sa-mi pun trapa (daca iese bine si nu ma curata de bani).

Link to post
Share on other sites
  • Replies 106
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Calin

    25

  • GildedBullet

    18

  • cris tdi

    11

  • fx_

    6

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Aveti grija mare la montatul trapelor, mai nou se pot cumpara multe modele. Eu unul am vazut o trapa montata in RO dupa cumpararea masinii, pe un BMW seria 3,( mentionez ca era trapa de firma, luata c

Da am reusit eu. Voi uploada poze cu masina inainte si dupa ce am pus trapa cat si poze facute cu telefonul in timpul operatiunii deaceea scuzati calitatea dar se distinge ce dezastru trebuie facut sa

Da exact asa se face desfaci cu bormasina punctele de sudura si pui pavilionul de pe masina donatoare. Multi mi-au spus ca am facut o prostie ca am desfacut pavilionul dar ii intreb eu daca era sa fie

Posted Images

nu merita sa faci asa ceva

1 trebuie sa schimbi plafonul masini 2(se taie cel vechi) piesa noua te costa cam 20 de mil

2 sa cumperi toata trapa si sistemul de prindere + butoane vreo 2000euro

3 sa schimbi instalatia electrica si calculatorul de comfort(o instalatie electrica noua facuta de fabrica la comanda costa intre 3-5000euro )

4 manopera te costa minim 1500euro

deci mai cumperi o masina

cea mai buna varianta vinzi masina si iei alta cu trapa din dezmembrari

sau daca tii mortis sa ai trapa cauti una ca a ta cu trapa si iesi mai ieftin la piese

Edited by Spankyro
Link to post
Share on other sites

Veste trista :( nu e de mirare ca n-am gasit pe nicaieri cu search. Trapa am vazut ca e 550 de euro in lista de optionale la ibiza, eventual ma gandeam la una sh de la vreo masina lovita cu plafonul intreg dar nu credeam ca trebuie schimbat tot plafonul. Ma gandeam ca pot sa scot modificarea pana in 3000 de RON. In caz ca depasesc cu mult, renunt. Multumesc.

Link to post
Share on other sites

Sunt de aceeasi parere cu 'Spankyro'. Una este sa-ti cumperi o masina dotata cu trapa din fabrica, si alta este sa-ti montezi ulterior. Probabil ca este altcumva gandita caroseria, si ma refer aici la rezistenta.

Edited by Bobby_19
Link to post
Share on other sites

Am citit pe alte forumuri si pe modele mai vechi de masini au montat trape ieftine (intre 300 si 500 de lei) dar pe a mea ma cam tem sa fac teste. O sa intreb zilele urmatoare la Seat.

Link to post
Share on other sites

De ce sa nu sa nu se poata pune? gasesti la dezmembrari, iei plafonul (ma refer la interior) si mergi la un "meserias" sa iti decupeze plafonul tau. Mai chinuiala e cu "gurile" de scurgere, dar e posibil fara sa tai plafonul de pe stalpi :icon_thumright:

Link to post
Share on other sites

Eu cred ca se poate si nu ajunge la pretul ala nici pe departe , gasesti o masina sau un plafon second cu totul si faci modificarea

Eu ma gandesc la a mea sa o fac si nu ma va costa peste 500 de euro

Edited by gabriel
Link to post
Share on other sites

Asta mi-e cel mai frica, de "meseriasi" :icon_thumright:. Ca mai greu sa gasesti unul bun si apoi sa nu ceara prea mult pentru ca cer ceva ce nu face in fiecare zi. In Valcea chiar nu stiu unde m-as putea duce. O sa intreb la Seat ca tot trebuie sa intreb de trapa si o sa trec si pe la dezmembrari sa vad daca gasesc ceva (ma gandesc ca s-ar potrivi de la vreun Golf 3, Polo, ceva). Nu trebuie neaparat sa fie electrica dar sa se gliseze complet si sa fie transparenta pentru vreme rece/ploioasa. Primul motiv pentru care vreau trapa e sa am lumina in masina si al doilea aer proaspat fara sa ma omoare de urechi. Am si climatronic insa in serile de vara e mult mai bine cu trapa.

Va tin la curent daca reusesc ceva dar de vreme ce nu prea stiu pe unde sa intreb nu am sperante prea mari.

Link to post
Share on other sites

Eu sunt lamurit. am mers la reprezentanta pentru instalare Computer de Bord si s-au uitat crucish.. :icon_thumright:

Edited by RedFighter
Link to post
Share on other sites
  • Administrator

Trebuie modificata/schimbata instalatia electrica si calculatorul de comfort, mai ales la masinile cu climatronic. Sa nu uitati treaba asta!

Link to post
Share on other sites

Am fost la un parc de dezmembrari unde n-am gasit nicio trapa sa-mi placa fiind numai masini vechi, n-as pune ceva sa arate rau si o ibiza noua cu trapa intreaga mai greu de gasit. Am fost si la Seat si pe loc n-a stiut ce sa-mi spuna, o sa se intereseze si o sa primesc un telefon sa-mi spuna daca se poate si cat ar costa. Dar cred ca renunt, se pare ca e un moft scump, din cate mi-a zis implica mai mult decat decuparea plafonului, montarea si legarea unor fire cum credeam eu. Vazusem aici pe foum dar nu mai stiu la cine, isi decupase plafonul la un Audi pentru a-i pune trapa, daca vede topicul acesta si poate sa-mi zica cat de complicat si de costisitor e si daca a reusit.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

poti sa alegi o trapa Hollandia 700, este ca cea originala si costa mult mai putin.

Link to post
Share on other sites

Mersi, nu ma vait de trapa ci cat ca nu gasesc unde sa montez (si ieftin). Ma duce montatul mai scump decat trapa. De la Seat n-am mai primit niciun raspuns, de fapt i-am zis baiatului ca sa ma sune daca se poate face si ar costa pana intr-o mie de euro si n-am mai fost sunat. Oricum mi se pare mult si o mie de euro ca a mai crescut acum :icon_redface: as vrea sa ies pana in 30 de milioane.

M-am uitat acum dupa modelul de trapa amintit de tine, e interesanta numai ca nu gasesc dealer (si nici pret) pentru Europa, vad ca e pentru US :(. Dar oricum n-o pot comanda pana nu gasesc cine sa imi monteze.

LE: Am vazut ca au reprezentanta si in Germania, Australia si Noua Zeelanda si acolo se poate si monta, insa eu vreau in Romania :(.

Edited by GildedBullet
Link to post
Share on other sites

Comanda o trapa webasto de pe ebay, vine cu tot kitul si instructiunile de montaj, template-uri pentru decupat plafon si capitonaj plafon, si tot ce mai trebuie.

Link to post
Share on other sites

Doua probleme: n-am mai folosit ebay si nu stiu de la cine e sigur sa cumpar si de la cine nu (nu-mi inspira incredere dupa atatea evenimente). Am gasit pe site cateva trape universale, ieftine, pana in 100 $ si toate in SUA dar prefer sa stiu ca o cumpar de la o firma serioasa. Trapa o comand...dar apoi ce fac cu ea. Am vazut filmuletul pe youtube, nu pare mare lucru dar eu n-am nici sculele si nici experienta necesara, tot intr-un service trebuie sa o duc si cred ca cei de la Seat nu se baga.

Am gasit pe un site din Romania trapa electrica universala noua, la 250 de lei cu dimensiunea 87/54. Contine niste cabluri care n-am idee unde se infig. Masor maine dar cred ca se incadreaza, ramane problema daca gasesc unde sa montez.

post-14006-1234911704_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Un tinichigiu bun ar trebui sa fie in stare sa urmeze instructiunile. Ma gandesc mai degraba la asa zisele ateliere de tuning (lambo doors, etc) decat service clasic, ca astia-s mai aventurieri un pic.

Nu mai gasesc niste clipuri mai detaliate de acum o vreme, dar nu mi s-a parut imposibil montajul. E oricum mai putin complicat decat ce am mai vazut facandu-se prin curtile dealerului VW de aici, masini cu fete de usi date jos, etc.

Link to post
Share on other sites

Am masurat, permite maxim 70 de cm masurat de la stanga la dreapta si cam 35-40 de cm fata-spate (aici se poate duce chiar si un pic mai mult spre pasageri ca nu ma deranjeaza). Nu pare o operatiune complicata, daca stiti vreun tinichigiu priceput astept sugestii (poate fi din Bucuresti, Pitesti, Cluj, Sibiu sau imprejurimi, nu cred ca dureaza mai mult de 4-5 ore montarea). Cel mai frica imi e sa nu decupeze mai mult decat trebuie sa raman cu plafonul stricat.

Link to post
Share on other sites

Eu zic sa te mai gandesti:

1- cand vrei sa tai plafonul va trebui sa ai in vedere ca exista si 3 traverse tot de tabla, care au rolul de a rigidiza caroseria (vezi poza);

2- va trebui sa schimbi si tapiseria plafonului cu una special decupata pentru trapa si pentru plafoniera cu comenzi;

3- instalatia electrica sa zicem ca o poti face separat, dar e mult de lucru, si va cam trebui sa desfaci multe prin bord;

post-10390-1234961588_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Tapiseria nu merge si ea decupata odata cu plafonul? Oricum nu cred ca e scumpa. Cu traversele banuiesc ca trebuie sa aflu unde sunt plasate ca sa stiu daca ma incadrez. De aia vroiam trapa originala Seat, arata bine si stiu ca se incadreaza, banuiesc ca plafonul e la fel, doar cu decupare pentru trapa. Si cu legaturile, e treaba electricianului, eu nu pot decat sa asist. De aia vroiam sa fac la seat ca ma gandeam ca au mai umblat. O sa-i mai intreb cand ajung la revizie, daca nu ma lamuresc nici atunci ma las batut, cel putin pana aflu de vreun atelier specializat in asa ceva.

Link to post
Share on other sites

Bai baieti ,eu dupa ce am vazut filmuletele de pe you tube cu trapele Webasto mi sa pus pata.Am gasit pe situl lor(webasto) un dealer aici in Bucuresti pe Bdul Preciziei ,o sun sa vad daca au trape (model 300) si daca le si monteaza.

Link to post
Share on other sites

Sa ne tii la curent si daca ajungi sa intrebi si pentru Seat Ibiza te rog. Fac cinste daca si cand ajung si eu acolo.

Link to post
Share on other sites

Traversele de rigidizare unesc (evident) capetele stalpilor montanti parbriz, luneta, si mediani, din spatele usilor din fata (sau dintre usi, la 4dr). Capitonajul cel mai bine il slabesti in asa fel incat sa nu-l atinga utilajul de taiat, si-l decupezi cu un cutter/foarfeca dupa ce s-a taiat tabla, probabil ca si acolo e un template.

Noua trapa ar trebui sa vina si cu jaluzeaua ei, si cred c-o poti comanda in una din cele 2-3-4 culori standard in care vin plafoanele auto.

Instalata aia complicata pentru care trebuie sa desfaci bordul e o gluma, un singur fir cu siguranta pe el, ceva mai gros decat cel care alimenteaza un detector, doar. Se ascunde lejer prin stalp, apoi in plafon, si langa. Tot din zona trapei pe sub capitonaj merge o bucata marunta de fir pana la panoul de comanda, care am vazut ca e negru, desi jaluzeaua e gri. Singura bila neagra, IMO.

Cel mai complet filmulet de montaj de pana acum: http://www.youtube.com/watch?v=M0DJzdmuQLE&NR=1

Edited by fx_
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri