Jump to content

Consiliere achizitie


Marku
 Share

Postare recomandată

Pe senzori ( buton PDC, cablaj, control unit, etc) nu au cum sa dea garantie atat timp cat sunt cumparate de la carsystem. La manopera instalare trebuie sa dea garantie, desii e destul de interpretabil in caz de defect.

Modificat de crisss7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Montajul l-am facut la reprezentanta Skoda in BV - ei au confirmat ca TOATE piesele din colet sunt OEM.

Garantia am primit-o pe montaj, iar montarea in reprezentanta si nu DYI iti asigura faptul ca nu ai probleme cu garantia masinii pe electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei interesati revin cu pareri si impresii dupa primii 500 km parcursi cu noua masina. Motorul este silentios, zgomotul produs in timpul rularii este aproape imperceptibil. Masa mai mare in comparatie cu O2 se observa in timpul unei franarii mai puternice (ai senzatia ca masina nu se mai opreste) sau in timpul virajelor pe serpentine. In schimb, surpriza vine cand discutam despre consum. Primul drum a fost Bucuresti (13 Septembrie) - Brasov (Parcul Acvatic) si retur.

In conditii de mers linistit (115 km/h pe autostrada Ploiesti si in rest 85 km/h), am obtinut cifrele de mai jos, drumul dus a fost cu AC-ul pornit:

- Bucuresti - Brasov: distanta 196 km / timp 2h 52 min / consum 4.7% / viteza medie 68 km/h

- Brasov - Bucuresti: distanta 188 km / timp 2h 34 min / consum 3.9% / viteza medie 73 km/h

 

Daca facem media (4.3%) si aplicam o corectie de 0.3% pentru eroarea optimista a calculatorului de bord, obtinem un consum mediu real de 4.6%, o cifra excelenta.

Cu O2, in aceleasi conditii, consumul era cu cca 0.2% mai mare, cam 4.8% real (l-am calculat de mai multe ori).

Inclusiv in trafic urban S2 consuma cu 0.2-0.3% mai putin ca O2.

In concluzie, o masina care ofera multe (nu mai fac liste :D ), la un pret decent in comparatie cu alte oferte din piata.

Sa auzim numai de bine. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa mentionez despre culoarea exterioara - Magnetic Brown.

In functie de lumina si unghiul de privire variaza de la negru spre maro, iar in soare puternic se vede clar un maro placut.

Este o culoare interesanta as putea spune, pentru cei care doresc o nuanta inchisa si eleganta, dar sa nu fie negru :icon_cheesygrin:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faine impresiile :)

Referitor la frane si tinuta de drum, in primii 300 km nu te baza pe ele, evita franele bruste. Placutele se vor ''aseza'' pe discuri si vor ajunge la capacitate de frictiune maxima dupa 200km. La fel, anvelopele se vor roda dupa 200km. Scrie si in manual despre lucurile astea, la capitolul ''rodaj''

O sa constanti ca masina e mult mai agila decat Octavia, in ciuda celor 150kg in plus ale Superbului. Tinuta de drum e mai buna pentru ca suspensia e mai ferma. Franele mi se par ok, opresc la fel de bine ca cele de la Passat. Dimensiunea Superbului si inertia cred ca dau senzatia ca masina nu se opreste :)

e ok magnetic brown, e o culoare deosebita

consumul e foarte bun, pana in 120km/h, poti scoate medii sub 4.5%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu tine de acest topic dar o întrebare: cât ar costa un Casco pt un superb pe un an?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1000 euro franciza zero la generali. 27k euro valoare asigurata. In anul 2 a scazut la 800

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am la Allianz 800 Euro pentru valoare asigurata ~25.000Euro (franciza 100Euro pentru daune mai mici de 5000Ron)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu platesc la Generali 850Eur/an, 25 000 valoare asigurata, franciza 100E

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Allianz direct (facuta online) - 3919 RON (aprox 870 EUR) SA=83000 RON cu fransiza de 0.5% dar nu mai putin de 450 RON. Ptr daune peste 7000, fransiza devine 0.

Anul trecut am avut 3200 RON dar am declarat 2 daune (pierdut cheie si parbriz ciupit) si mi-a crescut :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daniel Florici

Cand mergeti la un test drive, cum va comportati cu masina, ce stil de condus adoptati? Mers linistit, sprinturi, frana de urgenta, viraje mai stranse? Ce obiective urmariti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in general, drive testul nu-ti va oferi o imagine completa asupra unei masini. In 15 min de drive test nu prea poti sa-ti dai seama de multe, eventual doar pe pozitia la volan sa-ti faci o imagine concludenta, sa vezi daca e ok.

Ca sfat: incearca sa gasesti la o cunostinta, sau chiar sa inchiriezi masina pe care o vizezi. Merita sa dai max 100euro ca sa conduci 1zi masina pe care o vizezi. 100e ca sa vezi daca merita sa dai 25000 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul in care faci un test drive, eu iti recomand sa mergi normal 75% din timp, iar restul in stilul "grabit", eventual cu 2-3 reprize de accelerare mai puternica. O parere obiectiva iti poti face in conditii normale de condus. Vezi cum se comporta suspensia fata de calitatea drumului, cum simti masina (scaun, volan, etc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu de fiecare data cand am luat masina am facut 2 drive teste: unul cu motorina si unul cu o benzinara, ambele de puteri comparabile. De fiecare data a castigat dieselul desi data viitoare ma indoiesc ca va mai castiga :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daniel Florici

Ce te face sa zici asta? Cu ce noutate au venit benzinarele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au venit cu un cuplu prezent de la turatii joase, specific diesel, dar pastrand plaja larga de turatii de pana la 6000 rpm.

Adaugand un rafinament superior, un pret mai scazut la combustibil, un pret mai redus la dealer, taxe mai mici datorita cilindreei, consum rezonabil la puteri mari datorat turbo etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daniel Florici

O intrebare off topic, NSM esti multumit de 2.0 TDi 170 de pe superb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au venit cu un cuplu prezent de la turatii joase, specific diesel, dar pastrand plaja larga de turatii de pana la 6000 rpm.

Adaugand un rafinament superior, un pret mai scazut la combustibil, un pret mai redus la dealer, taxe mai mici datorita cilindreei, consum rezonabil la puteri mari datorat turbo etc.

 

Totusi, mai ales pe masinile de clasa cel putin compacta, daca rulajul anual este de peste 15k km nu ai ce sa cauti cu benzina, ramai la dizel.

Consumul e rezonabil pe hartie, caci in practica, un 1.8tsi pe superb sub 10 nu il vezi. Cu 2.0 tdi am medie 5.5, adica jumatate.

In 15k km de mers cu dizelul, voi consuma motorina in litrii exprimat cat consuma 1.8 tsi pe 30k km, iar preturile benzinei vs motorina sunt aproape identice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic dar eu nu reusesc sa inteleg cu ai tu media de 5.5. Poate mergi 80% extraurban cu 90... asa s-ar explica. La mine media pe ultimii 8000 km e 8. (Mers 50-50 urban-extraurban)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

75NOR hai mai taie ...  da cu 2.0 tdi vei consuma 5.5 dar asta in conditi de exterior si mers normal.

Nu stiu cat va consuma 1.8 benzina dar condus normal pe exterior sigur nu va consuma 10 mai mult ca sigur. eu zic ca o sa fie cam intre 6-7.

Pe real pentru ambele motorizari pentru exterior trebuie sa pui 1 litru in plus fata de carte.

Diferenta mai mare intre benzina si motorina se face doar in regimul urban unde benzina consuma cam cu 1 litru in plus fata de motorina, pe langa litru pus in plus fata de carte. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dincolo de ironiile voastre, da, se poate.

 

Zilnic fac 50km, din care naveta exterior, la munca si inapoi, 35km, restul de 15km, drumuri prin oras. Masina este inD, schimba in zona 2500rpm. Consumul este 5.5-5.6.

Daca as merge numai oras, ar consuma 6-6.2%. Tineti cont ca traficul de BV nu se compara cu cel de Bucuresti, n-am semafoare, doar sensuri giratorii, se circula foarte fluid. Dimineata circul la 7:45, iar dupa-amiaza la 16:45, nu prind grosul traficului

 

BV-CT, din care Ploiesti-CT autostrada 140km/h pe tempomat scos 5.3%. Motorul are 2550rpm. La intors acelasi traseu, aceleasi viteze 5.7%, eram "la deal"

 

Mers cum spuneti voi, strict in extraurban si stric legal, adica 100km/h, pe 750km am scos 4.8%. Poza mai jos.

 

Brasov-Sibiu, 280km dus-intors, la plimbare duminica dimineata, 80-100km/h am scos 3.9%. Poza mai jos.

 

Ce e atat de greu ? Cutia e in D si acceleratiile sunt 1/2 cursa pedalei, masina schimba in zona 2500rpm.

Am un stil de condus foarte fluid, anticipez depasirile, nu-mi place stilul talpa/frana/talpa, ci talpa/depasit minim 1/2 coloana.

 

Acelasi stil de mers, cu Passat, acelasi motor, dar cutie manuala si scoteam 0.5-1l/100km mai mult ca si cu DSG.

 

Deocamdata am doar 6500km, mai mult de 3500rpm nu m-am dus si 150km/h a fost maxim.

post-9928-0-86044200-1372838000_thumb.jp

post-9928-0-28710500-1372838023_thumb.jp

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super consum 75NOR, si chiar in primii 10miikm ai masinii, de asta dieselul inca ramane de baza pentru cei care fac multi km.

 

Masina este un best-buy. Eu zic ca trebuie sa o scoti si afara din tara, sa se aseze ca lumea la un drum adevarat :)

 

OT: eu pana acum am medie 9.2/100 in regim 50-50 afara-oras, mi-e un pic rusine ca masina e "juma" cat Superbul, dar asta e, am vrut benzina :D bine, recent am facut SB-B cu 6,6/100 fara menajamente pe Valea Oltului si pe autostrada, dar drumurile zilnice in Bucuresti sunt crima si pedeapsa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia da si pe consumul 2.

Consumul 1 mi-a iesit si 3.8L. In carte la mine scrie exterior 4L???

Ultima iesire unde am facut 1300 km si cu aer si fara si la deal si la vale, in toate casurile incarcat 3 adulti +2copii +bagaje =adica masina avion, consumul 1 a fost 6l, la consumul 2 vreo 7 L, mers si tare si incet si constant.

Am aproape 22000km, si din cate stiu la diesel dupa 25000km se aseaa consumul, ceea ce am si observat.

Consumurile din carte sunt povesti.

Si ca detalii la masina 2.0TDi cr, jante pe 16",circa 22000km.Traseu galati-Suceava etc.

Dupa parerea mea si dupa ce am condus si Ford Fiesta 1.2 =82cp treaba e cam asa: motorinele iau 1-2L in plus ext si interior, iar beninarele peste 2L.Poate in exterior se mai lasa un pic.Ca in oras e praf.Cam asta am avut de spus.

 

Exact ce spuneam, codz ai postat in timp ce scriam.la Ford chiar nu am reusit sa stabilizez consumul deloc. Oras 8-9L, afara undeva la 6-7L. Masina are 17000km.

Modificat de dpc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai conteaza foarte mult cum apesi pe pedala si stilul de condus.

Va pot garanta ca in exterior 2 persoane diferite cu aceleasi masini si cu motorizari diferite ar putea face ca benzina sa consume mai putin decat diesel-ul si nu cu o diferenta mai mare de 10 km/h la viteza medie. 

Asta numai prin faptul cum apasa pedala si cat de des pune frana etc.

 

Consumurile astea sunt normale. De exemplu eu mi-am luat acuma o toyota gt86 cu motor pe benzina 2.0 de 200 cai aspirat.

De 2 zile am facut un test si am mers cam 90/10 exterior/interior cu o viteza pe exterior de maxim 115 km/h intr-un regim normal spre economic ...dar greu se poate numi economic ca nu prea poate masina.

Si folosind destul de mult cruse controlul.

Consumul afisat pe aproximativ 200 km este de 6.3 l/100 ceea ce e bun, si nu am mers incet de regula peste viteza legala.

Deci se poate consuma putin si pe benzina dar nu poti compara unul care isi ia diesel pentru consum si merge ca bunica cu cel care isi ia benzina si merge pe rosu la turometru. Poate atunci benzina va consuma dublu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este vorba despre a-ti lua dizel si a merge ca bunica, ci asa cum spuneai si tu mai sus, despre stilul de condus.

 

Stilul "smuls" de condus, cu talpa/frana/talpa garanteaza un 8% extraurban si cu dizelul, fara probleme.lt

Atat timp cat tii dizelul in zona de pana in 2400rpm, mers cat mai constant, va consuma putin.

 

De altfel, un alt indicator bun al stilului de mers este uzura placutelor frana. Cei care schimba placutele fata sub minim 50 000 km/set placute, nu au de ce sa se planga ca le consuma mult masina, caci stilul este de vina... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!