Jump to content

Probleme mici si enervante


bogdanc
 Share

Postare recomandată

sie cineva cum se deschide port-bagajul cand motorul este pornit, adica din interior nu din exterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai electric? merge si cand e motorul pornit, trebuie sa fie masina oprita.

Modificat de adso
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai optiunea de deschidere din interior (buton dedicat langa schimbator) nu poti decat apasand pe butonul din mijloc de la telecomanda cheii.

E mai neplacut cand e in contact..da' merge..

...sau apelezi la comdanda vocala: "du-te draaagaa si deschide portbagajul..."

la Superbul meu ( 2,0 tdi , 170 ) a aparut o mica / mare problema enervanta : pe la 2.500rot , a inceput sa intrerupa , smuceste un pic si parca " da in nas " ; ce poate fi ?

Se intampla cand masina e rece? Cu apa pe la jumate (aka la primul sfert, nu sus) si temperatura la ulei in jur de 50-60 grade?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mama omide nu am buton langa schimbator si la mine nu merge nici daca apas pe butonul de pe telecomanda (apasare scurta / lunga).

problema intervine fix cand ma refer la solutia sugerata de tine pentru ca de fiecare data ma intreaba : " de unde naiba se deschide portbagajul asta ca ai doua butoane aici"; si sa nu mai vorbesc de combinatia inel(e)+caroserie=love (atat la manerele usilor cat si la portbagaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Stai linistit. Din cauza vopselelor ecologice, lacul este mult mai prost. Eu nu port inele si am usa se la sofer plina de zgarieturi in dreptul inchizatorii. Eu am limuzina (nu combi) si merge din butonul telecomenzii deshiderea portbagajului (apasat lung - cca 2 sec). Butonul de langa schimbator este pentru actionare electrica, si din cate stiu, doar deschide, nu si inchide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Quino - asa cum am mai spus , eu am ( la Sup Combi ) langa schimbator viteze un buton dedicat pt deschidere din inter a portbagaj ; din interior , portbagajul se deschide numai daca masina stationeaza ( cu / fara motor pornit ) , de asemenea , pot deschide portbagaj si din buton cheie ; pt inchidere - am un buton pe usa portbagaj

Mama Omide - ref la intrerupere : nu m-am uitat la ce temp apa / ulei ; am sa tin cont

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da eu nu am combi ! am limuzina, si cand am motorul pornit( adica cheia este in contact) nu reusesc sa deschid portbagajul din butonul de pe telecomanda (apasare lunga sau scurta)

@gorillaz:"Eu nu port inele" nici eu, dar ma refeream la solutia lui mama omidee cu :"du-te draaagaa si deschide portbagajul..."

Modificat de Quino
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru combi cu deschidere electrica a haionului a aparut asta: http://www.kufatec.de/shop/product_info.php/info/p6610_c330_Comfort-Heckklappenmodul-Skoda-Superb---Combi.html

permite inchiderea portbagajului din butonul de langa schimbator sau din cel din telecomanda.

sunt deja 95% convins ca o sa-l comand, duce la bun sfarsit o idee buna, insa lasata neterminata :D (dealerul spunea ca in varianta OEM nu se poate inchide portbagajul "de la distanta" din motive de siguranta - un copil caruia ii prinzi mana etc. - ceea ce e destul de logic, insa la fel de bine ii poti da una cu portbagajul care se deschide :somnmare: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o chestie ciudata astazi: mergeam undeva, dus de navigatie, care era afisata si pe maxidot.

brusc, pe maxidot a aparut meniul (MFD, Audio etc.) si optiunea de navigatie disparuse, insa pe columbus totul se desfasura cum trebuie...

am continuat drumul, la sosire am oprit motorul, l-am repornit, totul revenise la normal.

acum vreo 2 saptamani, am fost lovit si cu 'sindromul Regensburg', noroc ca citisem pe briskoda cum se reseteaza columbusul.

all in all, se pare ca suntem inca pe vista, lucreaza inca la win7 :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum e la calculator : nu merge ? da-i un re-start !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Mama Omide - ref la intrerupere - de la un timp ( de cateva saptamani ) intreruprea are loc numai dimineata , cand temp motor inca nu a ajuns la 90 ;

simptomul este urmatorul : plec corect de pe loc ( fara kick down sau alte fitze de copilandru ) , dau 1 , apoi 2 si de aici incepe distractia cu intreruptul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Siiiii mai preciiiiis...atunci cand se intampla urmatoarea "sincronizare": apa la sfert si temperatura la ulei sub 50 grade!

Si intreruperile sunt in jurul lui 2000-2500 rot!

Eu am gasit o "solutie": talpa grea sa creasca temperatura la ulei repede ca sa nu se intample "intalnirea" dintre apa sfert, temp mica.

Idei:

1. eroare de soft! (hmmm...ar fi trebuit sa faca mai multe)

2. (DOAAAAMNEEEEE!!!) Injector care nu merge chiar cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca de la injector poate sa fie , cu toate ca , la un test nu a aparut nimic ; in orice caz - intreruperile astea sant enervante rau !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

170/M6. Dupa 35 000 de km pot spune ca turbo-lag-ul este foarte mare (fac comparatia cu 1.9 tdi PD AXR). Cuplez treapta, talpa maxim, dureaza accelereaza lent si apoi, in cca o.3 - o.5 sec simti cum "zvacneste" masina. Ei bine, ma deranjeaza. Stiu, turbodiesel are turbo lag, si cu cat mai mare turbina, cu atat mai mare lag-ul. totusi, ma deranjeaza.

Referitor la timpii in care schimba DSG treptele. intrebare: pe "Sport" schimba mai repede fata de "Drive" ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde ce inseamna mai repede; adica mai repede ca turatii sau mai repede ce viteza de schimb efectiva, oricum nu vezi diferenta in cateva fractiuni de secunda .

am o vaga impresie (si din cate am observatcondus eu ) pe sport schimba mult mai tarziu in ture, aproape de rosu, lasand masina sa ajunga si sa depaseasca putin pragul unde se afla puterea maxima, depinzand foate mult de motor de la 3000 la 5000 de rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa schimbi mai sus, tot asa apare lagul ?

Si vorba cantecului, nu-i cere totul intr-o zi(blana la turatie mica). Calc-o mai moale.

Lag exista, intr-adevar, dar se poate gestiona intr-o oarecare masura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

170/M6. Dupa 35 000 de km pot spune ca turbo-lag-ul este foarte mare (fac comparatia cu 1.9 tdi PD AXR). Cuplez treapta, talpa maxim, dureaza accelereaza lent si apoi, in cca o.3 - o.5 sec simti cum "zvacneste" masina. Ei bine, ma deranjeaza. Stiu, turbodiesel are turbo lag, si cu cat mai mare turbina, cu atat mai mare lag-ul. totusi, ma deranjeaza.

Referitor la timpii in care schimba DSG treptele. intrebare: pe "Sport" schimba mai repede fata de "Drive" ?

Nu schimba mai repede decat pe Drive in Sport.. schimba doar mai tarziu in turatie. Si de asemenea in drive daca ii dai talpa practic e in modul sport cata vreme

e calcata la fund pedala..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Da, si cand schimb mai sus in ture, e aceeasi problema cu lagul, doar ca se simte mai putin. Soutia este, deci, sa schimb mai sus, in zona 3000/3500.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca aceste mici ( dar enervante ) intreruperi se numesc " lag " -uri si ca ... asa face toate ?

Modificat de sarbul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Pentru definitie, citeste aici

Toate motoarele turbo au lag. Benzinarele mai mic, dieselurile mai mare.

Trebuie facuta diferentiere intre lag-ul normal si "lag" determinat dee alte cauze (soft, probleme turbina, MAF, EGR, evacuare colmatata, calitate diesel, injectoare, etc).

Ce trebuie mentionat este ca Lag-ul creste odata cu dimensiunile turbinei pe aceeasi cilindree. lagul este mai mare la motoarele 2.0 cu VNT 18 (parca asta este la 2.0 TDI CR 170CP) fata de 1.9 cu VNT15 (motorul 1.9 TDI PD 101 CP) - pentru aceasta ultima afirmatie cer OK-ul celor mai priceputi ca mine in ale mecanicii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmmm , f curios : am avut O 2 TDI , 140 cp - fara nici o problema cu aparitie lag , niciodata ; mai conduc ( pana la benzinarie ... ) si masina sotiei , O 2 1,9 TDI , tot fara nici un lag ;

numai la super-mega Superb TDI , 170 , am facut cunostinta cu ac lag ( eu tot intrerupere enervanta il numesc )

Modificat de sarbul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are cineva vreo idee cum - ce sa-i fac la intreruperile astea , care au inceput sa ma scoata din minti , avand in vedere ca se manifesta in fiecare dimineata , in genul descris de Mama Omide : atunci cand se intampla urmatoarea "sincronizare": apa la sfert si temperatura la ulei sub 50 grade!

Si intreruperile sunt in jurul lui 2000-2500 rot!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Mai pe romaneste, lag-ul este perioada de timp intre apasarea brusca si pana la podea a pedalei de acceleratie si momentul in care masina livreaza puterea solicitata. La toate dieselurile mentionate de tine acest interval exista (daca nu, esti primul posesor de diesel care nu are lag).

Problema mentionata de tine nu este Lag. Lag-ul se manifesta tot timpul, indiferent de temperatura apei, uleiului, ambientala sau temperatura (febra) soferului. La tine intreruperea respectiva inteleg ca se manifesta in niste conditii foarte strict determinate, deci este "malfunction".

P.S. - dar la doctor ai dus-o ? nu de alta, dar dezbatem, dezbatem si pacientul tuseste langa noi

Modificat de Gorillaz_Doktor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor- am fost si am facut o scanare ; la test - scanare nu a aparut nimic ; m-am gandit ca poate fi un injector care dimineata , pana masina nu atinge parametrii de functionare , face figuri ;

cum as putea sa testez , altfel decat cu VAG ? ce altceva sa-i mai fac ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

nu mai stiu daca am spus, dar mi-au sarit iara azi in ochi:

- 'cutia' de la baterie a devenit un pampers textil. pe octavia aveam un 'safe' din plastic, cu incuietoare :)

- senzatia overall de 'ieftin' la unele chestii --- fata de octavia!!! :icon_cheesygrin:

pacat nene, concluzia mea, destul de definitiva (daca imi e permis :D), dupa aproape 20K cu masina (care ramane totusi foarte misto) e ca lucrurile au luat-o la vale, urmatoarea nu e sigur skoda daca se pastreaza trendul.

Modificat de adso
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!