Jump to content

Probleme mici si enervante


bogdanc
 Share

Postare recomandată

@75NOR Eu am schimbat la fosta O2 la reprezentanta in Buc si totul a iesit bine. Fara zgarieturi, fara murdarie tapiterie sau bord. Este bine ca mecanicii sa aiba ceva experienta si sa lucreze cu atentie.

Din ciclul "indiferent cat ai grija tot se intampla" eu am luat o pietricica in aripa stanga fata. Are 1 mm patrat, dar se vede de aproape. Rog un sfat daca este ok sa cumpar un creion la culoare si apoi sa dau peste creion cu un varf de pensula de lac auto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mumus: merci de sfaturi, sunt de folos.

 

@radu: poti luat un kit de retus OEM direct la culoarea masinii tale. Are si "pensula" inclusa. Este un butoias cu vopsea la culoare si un altul cu lac. Ambele cu pensula. Eu am luat de la colegul Colin de pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu o sa trec fortat la rotile de vara mai devreme decat as fi vrut. Motivul: o groapa nenorocita de Bucuresti, foarte adanca pe care n-am reusit s-o mai evit. Rezultat: cauciucul st fata taiat, janta usor zgariata pe buza (sper sa fie doar atat pt ca am oprit repede).

Am inlocuit doar cauciucul cu pricina si am pornit in cautarea unei vulcanizari deschise la acea ora tarzie, insa fara succes, drept pt care acum am o roata de 18" iar restul pe 16" :D.

Subliniez inca o data inutilitatea sistemului de monitorizare a presiunii in pneuri. Am mers in conditiile de mai sus vreo 7km cu vreo 2 opriri pana sa se prida ca e ceva in neregula.

Modificat de cipo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte nasol Cipo, imi pare rau.

 

Daca ai luat groapa cu stanga fata si a fost adanca, iti recomand sa faci si o geometrie - de control.

 

Am patit exact o faza din asta cu Passatul, ma bucuram ca nu am nimic, dar se bulise unghiul de cadere al rotii. In 5000km am reusit sa tocesc pana la sarme guma pe extremitatea catre interior si a trebui sa arunc anvelopa. Merita sa cheltuiesti 100Ron pe o geometrie ca sa ai liniste.

 

In ceea ce priveste janta, se poate rolui si apoi vopsi. Important e sa nu fie fisurata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, intentionam sa fac geometria pentru ca stiu riscurile.

janta nu pare sa fi patit nimic, dar o s-o duc la o vulcanizare s-o verifice.

si da, este vorba de roata stanga fata.

intre timp am schimbat toate rotile. s-a schimbat look-ul si confortul :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cipo: Ai facut geometria ? Cum este ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 O problema aparuta acum este aceea ca, din cauza faptului ca de multa vreme nu am umblat la reglarea gurilor de ventilatie centrale (fiind reglate in sus) am observat ca la modificarea pozitiei lamelelor din rotita, acestea intampina o rezistenta in momentul in care vreau sa le dau in jos (mai prezis in zona inferioara).

As vrea sa-mi spuneti daca trebuie date cu ceva lubrifiant sau daca trebuie scos ornamentul central pentru verificari amanuntite. Cum se scoate acel ornament?

 

A se muta la Octavia 2 - probleme mici si enervante. Multumesc!

Modificat de dpc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cipo: Ai facut geometria ? Cum este ?

n-am avut inca timp pt ca vineri noapte mi-au furat geamul de oglinda de la sofer. ieri am stat vreo 2 ore pe la Politie sa iau dovada pt Casco sa o pot inlocui. am obtinut doar un nr de inregistrare iar dovada abia maine. cand ajung la service ma ocup si de geometrie.

oricum, n-am mai mers prea mult cu masina pt ca mi se pare incomod si periculos in conditiile astea.

pret de la Brady: 1830 lei.

asta ca sa-mi aminteasca in ce tara de kkt traim (nu ca n-as fi stiut).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1830 Ron geometria ???? Imposibil, poate 183 Ron, desi si asa e mult.

 

Imi pare rau ca ai ramas fara geamul de la oglinda. Am patit-o si eu in anii de Bucuresti :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul este pt geamul de oglinda :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

HOOOVER  DAAAAM! :eek:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa este daca e oglinda heliomata....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa e. e cu de toate :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa este daca e oglinda heliomata....

WOWWWWWW ! 400E geamul de oglinda ? 

 

Pai atat costa parbrizul OEM, de schimbat in reprezentanta, cu senzor ploaie/lumina...

 

 

@cipo: sper ca nu ai franciza la casco...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate da si trebuie sa platesc doua, cate una pt fiecare dintre evenimente.
Stiu, ustura... Cele doua fransize sunt cat o rata trimestriala.

Macar sa aprobe mai repede dosarul ca-i tare incomod fara oglinda.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fransiza pentru pneu o poti recupera de la vinovat adica municipiul B. Trebuie doar rabdare pana cand asiguratorul ii va actiona in regres. Atunci, te lipesti si tu cu o interventie pe langa actiunea lor.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori s-a discutat si n-am observat eu ( fapt pt care cer scuze ca ma repet) dar nimeni nu a zis nimic de faptul ca nu se poate seta si vizualiza valoarea vitezei de tempomat. La nava "amiral si crucisator si etc....) a lu' Skoda e cel putin ciudat. trebuie sa-mi cumpar neaparat Passat ca sa am aceasta "optiune"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam asa ceva. Dar poti sa dai pe MAxidot la viteza curenta si iti afiseaza digital viteza.... care e echivalenta cu viteza setata pe pilotul automat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cipo: Ai facut geometria ? Cum este ?

n-am avut inca timp pt ca vineri noapte mi-au furat geamul de oglinda de la sofer.
am facut geometria: unghiul de fuga usor in afara intervalului.

azi am spalat masina si am gasit doua ciupituri pe geamul soferului, ceea ce inseamna ca de fapt hotul vroia ce era inauntru, dar pt ca n-a reusit sa-l sparga, a plecat cu geamul de oglinda de la care i-a si rupt contactele de la incalzire.

partea proasta e ca am observat abia acum, cand dosarul Casco a fost inchis si nici nu mai vreau sa platesc alta fransiza. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Of, nasol. 

Nu poti repara ciupiturile la Ager ? 

 

De curiozitate, cat a fost geometria ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot face nimic cei de la Ager. Un pret pt un geam nou Saint Gobain este 300 lei cu tot cu montaj la ei.

Pe mine mai mult ma deranjeaza ca stiu ca sunt acolo ciupiturile decat sa ma incurce in vreun fel fizic.

Pret pt geometrie nu stiu ca a intrat pe Casco (cred, pt ca n-am platit nimic) dar intuiesc undeva pe la 120 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, de vreo luna imi tot apare cand si cand eroarea de bec ars in bord. imi zice de becul de ceata stg. spate. De curiozitate l-am aprins si n-are nici pe naiba. Dupa cum vad io treaba am 2 solutii:1 . imi dezactivez verificarea becurilor sau

                                                                    2.  revin la cele cu bec originale ale masinii.

 

Dar cum stopurile cu led imi plac fff mult, cred ca prima varianta scrie pe mine. :icon_rendeer:

 

ps. nu are vreo regula cand apare.si fara faza scurta aprinsa, si cu ea stinsa sau numa cu pozitiile.. deci pe scurt haotic.

 

ps2. stopu' mere perfect ( adica toate becurile si ledurile) fac ce trebuie'

 

ps3. sigur sunt constient ca nu e ca originalul, dar nici improvizatie nu sunt...

Modificat de radu81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceleasi simptome le-am avut si eu pe becul stanga marsarier, ca dupa cateva zile sa inceteze de tot functionarea lui si sa-mi stea aprins in bord permanent martorul de bec ars! Ca si cauza: cablajul rupt in balamaua stanga... twindoor :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, o sa dau stopul jos in we sa vad ce nu-i convine. Daca persista mai mult ca sigur ca ori becu nu-i fixat bine in dulie ceea ce ar fi o rezolvare simpla, in schimb daca are ceva anulatoru' , atunci aia e.Io stopurile nu le schimb. O sa anulez in schimb verificarea becurilor, ca doar nu vede Skoda mai bine ca mine...ca si eu am doi ochi... :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cablajul de la hayon este o informare, se foloseste un kit de reparatie pentru inlocuirea lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!