Jump to content

Probleme mici si enervante


bogdanc
 Share

Postare recomandată

Am inteles, o sa dau stopul jos in we sa vad ce nu-i convine. Daca persista mai mult ca sigur ca ori becu nu-i fixat bine in dulie ceea ce ar fi o rezolvare simpla, in schimb daca are ceva anulatoru' , atunci aia e.Io stopurile nu le schimb. O sa anulez in schimb verificarea becurilor, ca doar nu vede Skoda mai bine ca mine...ca si eu am doi ochi... :dry:

Cum anulezi interogarea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai stiam ca se debifeaza o casuta. Sau nu? Apropo de asta, inainte sa dau stopu' jos m-am uitat mai bine si sunt leduri , nu e bec, deci nu am ce sa schimb sau sa fixez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU. Interogarea nu se anuleaza din VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun. Multumesc. Deci aia e. Poate o sa verific cablaju' daca se face vreme frumoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Nu e mica, dar e enervanta : jantele OEM pe 16 sunt 152 E bucata. Por che Marielena, por che?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

por che son OEM , scrie Skoda pe ele....  idem cu iphone, ipad, mercedes, bmw, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De banii aia sincer as lua non-oem, chiar ieri la auto moto show am vazut cateva oferte, pe 17, de la MSW, la ~160 de euro. Acum poate sunt subiectic pt ca am deja un rand de MSW, dar e un compromis okay, fiind facute de OZ.

Modificat de bZ1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

ma tot uit la jante, si ma enerrvez....mie-mi plac mai carnoase, oferta mare e la spite de bicicleta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu uitam de calitate, am scapat o janta msw fara cauciuc de la ~ 1m, rezultatul... s.a strambat destul de serios!

Janta 17" OEM luat o gura de canal fara capac la ~ 20-30km/h nu a avut nici pe naiba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar asa nu cred ca s-a strambat cazand de la 1m... dar in rest da, ai perfecta dreptate, jantele OEM sunt foarte rezistente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@czsilviu - nu stiu daca asta e cel mai bun mod de a aprecia rezistenta unei jante:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e mica, dar e enervanta : jantele OEM pe 16 sunt 152 E bucata. Por che Marielena, por che?

De ce nu te uiti pe Ebay? 

Am luat in 2013 un set de 4 Spectrum 16'', la 300E. Toate in cutiile originale. 2 jante erau noi noute, 2 erau putin folosite.

Transportul l-am aranjat cu Atlassib, a pus vanzatorul coletul la ei. 

 

Vezi ca mai sunt oferte cu transport gratuit pentr jante OEM, preturi bune pe 

http://eshop.skoda-auto.com/cz/en/b2c

Cochetam acum ceva vreme cu idea unui set de 18'' luat de acolo, preturile erau infinit mai bune decat in reteaua Porsche.

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cablajul de la hayon este o informare, se foloseste un kit de reparatie pentru inlocuirea lui.

 

Poti sa imi dai mai multe detalii referitor la acest kit de reparatie, un cod ceva, pret

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema după ce am demontat jumătate de portbagaj. Vreo 3 fire erau rupte si la câteva era plesnita izolatia...

post-4041-14288296235807_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am apucat sa fac rost de cod, vad ca te.ai descurcat.

cum ai reparat firele? sper ca nu cositorite

 

 

LE : deja sunt scarbit de problema firelor rupte la usi si porbagaje... BMW, Opel, VAG, Mercedes majoirtatea au aceste probleme.. 

de curios am desfacut la un Ford Sierra din 1990... masina de 25 de ani.. firele elastice, fara urme de crapatura la izolatie. Calitatea nu mai e pe primul loc. 

Pe vremuri se foloseau cablaje speciale, izolatii elastice, care sa reziste la flexare. Acum se folosesc fire obisnuite, plastice , care se rup foarte repede.... 

 

Strategie sa te duci la service. ca altfel nu imi explic de ce lasa cea mai simpla problema de fiabilitate la o masina, nerezolvata..... ( sa recunoatem ca aceste cablaje sunt cea mai simpla parte a unei masini moderne... )

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu știu dacă e bine sau rău, dar le-am cositorit. În condițiile de spațiu limitat nu am idee ce alte variante aveam...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este ca le-ai cositorit tot unde se flexeaza si vor ceda mult mai repede pentru ca nu este deloc flexibila zona cositorita.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tras de cablu a.i. sa nu flexeze în acelas loc dat fiind faptul ca aveam o oarecare rezerva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tururor iubitorilor de superb.

De ceva timp am constatat la a mea masina faptul urmator> incepand de la viteze de peste 80 km/h in momentul in care reduc viteza, fie scotand=o din viteza, fie luand piciorul de pe acceleratie, pentru cateva fractiuni de secunde sau chiar una sau 2 secunde apare o trepidatie la masina. Chestia asta se intampla numai la viteze superioare de peste minim 80 km/h. 

Ce poate fi? 

Orice sfat este binevenit.

O zi buna tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa un log in mers cu VCDS-ul, sa vedem ce inregistreaza in acele momente.

 

eventual si o scanare, sa vedem daca a stocat ceva erori - nu cred, dar e bine sa verifici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am pus cauciucurile de vara si acum volanul nu e perfect drept. Nu influenteaza condusul dar ma sacaie de mor. Stiu, probleme minore. Acum intrebarea e, pot sa il indrept eu cumva acasa? Sau la urmatoarea vizita ii rog pe baietii de la service sa ma ajute?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca ai aceeasi presiune in rotile fata. Daca nu e acceasi - o faci sa fie aceeasi (adica 2.3) si apoi vezi daca mai trage volanul

 

Ai diferente de mai mult de 3mm ca profil intre rotile stanga-dreapta fata ? Daca da, trebuie sa rezolvi sa ai cauciucuri cu o uzura cat mai apropiata pe puntea fata.

 

Daca ai aceeasi presiune si daca nu ai diferente de uzura intre anvelopele fata - trebuie sa faci o geometrie.

Nu umbla tu la nimic - ca nu poti rezolva decat cu geometrie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai este o posibilitate - suprafata de rulare a pneurilor fata uzata asimetric (mi s-a intimplat mie si efectul este ca si la geometria strimba, volanul sta intr-o parte). Se rezolva prin intoarcerea invers pe roata a pneului cu probleme, daca nu e unidirectional sau cu schimbarea daca e unidirectional.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauciucurile sunt noi (toate 4), presiune ok si verificata, geometrie facuta cand am schimbat cauciucurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci sunt diferente de diametru/greutate semnificative intre cauciucuri, de noi. Se mai intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!