Jump to content

Motor 1.9 TDI - trepidatii puternice si martori ABS/ESP aprinsi


Lolo
 Share

Postare recomandată

Probabil m-am exprimat gresit...Prima data mi-a strans papucii, dar mi-a zis ca nu o sa tina prea mult si ca trebuie schimbata instalatia. M-a tinut cam 20 mii km , cred ca daca era injectorul de vina stiam pana acum. in fine ...chestia este ca "m-au lasat " papucii la mare distanta de casa si a trebuit sa desfac si sa strang papucii.Acum e ok, dar pentru cat timp?! Eu incerc si schimbarea cablajului si vom vedea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt in domeniu si de-asta ma minunez cum pot sa cedeze asa papucii aia. Am desfacut si eu cablaje de injectoare dar la cat sunt de tari, m-as mira sa se slabeasca in mod repetat.

In fine... vezi tu ce se mai intampla. Dar conteaza foarte mult cum strangi papucii.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat instalatia cu ajutorul unui amic...pentru ca VW in UK au preturi la manopra mai mult decat nesimtite (piesa a fost 50 lire, manopera ar fi costat doar...170 lire). Acum unde sa vad daca totul e ok in VAG-COM? Motorul merge rotund, erori nu am dar vreau sa stiu daca pot vedea undeva si cum functioneaza.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile injectoarelor le vezi pe canalul 13 din measure block, grupul 01 - Engine. Compensarile trebuie sa fie intre -2,8:+2,8.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesanta chestia cu martorul ESP aprins in bord... Mi s-a intamplat si mie... Am sunat un mecanic si un electrician auto pentru ca masina se comporta ciudat: trepidatii foarte mari la accelerare... Au zis amandoi sa merg pana la un service ca ar fi vorba de vreun senzor... in final motorul s-a oprit si a trebuit sa duc masina pe trailer din Spania pana in Portugalia vreo 600 km(unde locuiesc). Dupa ce am desfacut motorul am gasit capul surubului ce tine injectorul rupt si mufa iesita afara probabil din cauza trepidatiilor. Un test la motor arata distributia data peste cap. Dupa ce am dat chiulasa jos am gasit 2 supape afectate si pistonul era tot macinat, iar injectorul nu mai avea garnitura de cupru...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tare.....cand se aprinde spirala plus ESP si tremura motorul - anunta defect parte electrica injector.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Ma inscriu si eu in clubul celor cu intreruperi.Totul a inceput cu o intrerupere intr-o dimineatza mai racoroasa la care nu i-am dat prea mare importanta,dar se pare ca acest fenomen e din ce in ce mai prezent si nu mai stiu de unde sa o iau si ce sa ii mai fac.Pana acuma intrerupea doar daca o lasam 2-3 zile nepornita.dar tin sa precizez ca masina porneste la sfert de cheie si merge la ralanti exemplar,cand merg cu ea in sarcina apar smucituri,intreruperi aproximatix 2 minute dupa care i-si revine.

Azi dimineatza spre exemplu mi-a facut iar figura,ba mai mult mi s-a aprins becul de la ESP(smacea f tare).Am oprit-o si am repornit-o din nou,masina a mers f bine dupa aceasta ''operatie''.

Am verificat si injectoarele cu vag com si au parametri foarte buni,ba mai mult nu i-mi da NICI o eroare.Am dus-o si la mecanic unde am lasat-o vreo 5 zile(a pornit-o in fiecare zi si i-a pus vag comu in fiecare zi avand aceeasi parametri)dar culmea in zilele astea nu a mai smucit,parca stia ca e la doctor.Mecanicul mi-a zis ca nu are nimic,ca nu ii da nici o eroare si ca sa mai merg cu ea pana se agraveaza.Problema e ca mie frica sa nu ma lase undeva pe drum,ba mai mult i-mi e frica sa nu crape ceva si apoi sa vorbesc de unul singur.Astept pareri ,opinii,sfaturi,orice e bine primit,ca deja i-mi mananca zilele smuciturile astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

E posibil sa fie si cablajul injectoarelor sau mufele lor,sa nu faca contact ca lumea.Ai scanat-o cu scule originale?

Sent from my E15i using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am scanat-o cu scule originale ca nu am avut de la cine.Dar si asa cu sculele acestea ar trebui sa i-mi dea ceva erori,parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Nu prea sunt de incredere clonele astea.

Sent from my E15i using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei nu... Daca are eroarea, apare pe orice scula care functioneaza.

Cred ca mecanicul avea dreptate. Daca nu vrei sa cumperi piese la intamplare, va trebui sa astepti sa se agraveze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi i-am scos mufele de la injectoare si le-am dat cu spray de contacte.2 dintre ele au iesit mai greu 2 dintre ele mai usor(au opus ceva rezistenta dar au iesit mai usor decat celelalte 2).Si inca o chestie care mi-am dat seama,surubul de sub EGR(surubul de la capac) s-a desfacut cu mana,fara cheie fara nimic,efectiv era destrans.Sa mai fi umblat careva pe acolo fara sa stiu eu?sau sa fi umblat inainte sa cumpar masina?

Efectul curatatul mufelor o sa i-l vad maine,ca doar dimineatza facea figura cu intreruptul.Acuma le pun pe rand pe foaie:Am comandat si filtru de motorina,o sa vad si supapa de pe filtru,debitmetru,turbina,pompa tandem,pana la urma trebuie sa gasesc ceva,dar sper sa fi fost mufele de la injectoare.Sper sa nu fii crapat vreun injector(valorile lor sunt foarte bune) ca e cam redus bugetu acuma dupa concediu,nunti etc :vaidecapulmeu: .

Modificat de neag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca erau mufele, aveai eroare stocata. Din moment ce nu ai eroare, nu e de-acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa gandesc si eu cosmin,dar la spusele tuturor am zis sa o fac si pe asta ca nu costa nimic,dar nu stiu cum i-as putea da de cap.Sa stau pana se strica de tot mi putin frica sa nu cada si altceva.Da-mi un sfat cosmin,o parere,o idee ceva.(stiu ca lumea o sa zica sa ii fac diagnoza,dar i-am facut si nu da nimic)iar ca sa ii fac log in momentul in care face figuri nu pot ca laptopul ma tine 2 minute bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut neag. Aceasi problema o am si eu, dar doar dimineatza, intrerupe si da cu fum...pana scade relantiul. Asta se intampla de cand am luat masina. Mai exact de 4 ani. Am schimbat injectoare, debitmetru, map, etc. A mai ramas sa-i fac o reinstalare de soft. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si la mine doar dimineata face(sau ma rog,la prima pornire,ca si daca pornesc la ora 13 tot asa face)si pana acuma facea cand si cand,acuma vad ca face tot mai des,aproape in fiecare dimineata,si mai nou mi se aprinde si becul de la esp,pana acuma nu mi se aprindea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fii fara grija, nu cade nimic altceva.

Parerea mea e ca o sa-ti mai trepideze mult timp asa si nici macar n-o sa se agraveze.

Descrie mai in detaliu comportamentul.

Trepidatul la prima pornire e insotit de martorul de ESP?

Trepideaza doar primele secunde sau trepideaza si in mers?

Bujiile sunt bune?

Eu m-am lovit de o problema asemanatoare si am eliminat-o prin marirea timpului de functionare a bujiilor incandescente.

Problema in sine era o oboseala a injectoarelor/motorului, si amestecul la prima pornire nu era destul de omogen. O temperatura mai mare in camera de ardere a rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totul a inceput in iarna care a trecut cand intr-o dimineata a inceput sa ''smaceasca,scuture,intrerupe,sau cum se mai numeste fenomenul acesta'' dar nu i-am dat prea mare atentie ca am zis ca e motorina proasta,de la frig etc.O perioada nu a mai avut aceste simptome,pana in primavara cand a inceput sa faca din nou.in primavara facea cam odata la doua saptamani.atunci am verificat injectoare,log in mers,bujii,etc.toate bune si frumoase, ZERO erori,parametrii normali.

Din aprilie am un job care presupune sa merg lunea la servici si pana sambata nu mai miscam masina,acuma am observat ca lasand masina mai mult de 3-4 zile nepornita duce automat la aparitia simptomelor.Vreau sa precizez ca masina porneste perfect si functioneaza la relanti perfect fara nici un fel de intreruperi sau alte simptome(precizez ca porneste bine si ca merge la relanti pentru a exclude zic eu pompa tandem).

Acuma mai nou a inceput sa faca aproape la fiecare prima pornire a zilei,doar ca acuma se aprinde si becul de la esp,si trebuie sa opresc masina si sa o pornesc din nou sa dispara simptomele,dupa care masina merge perfect.

Ieri i-am scos mufele de la injectoare si le-am curatat,si azi diminaetza cand am venit la munca nu am mai avut simptomele respective.Acuma nu stiiu ce sa cred,a fost o simpla coincidenta sau e efectul faptului ca am curatat mufele.

Trepidatiile apar de la 1800 RPM in sus cand accelerez ''mai brusc'' pentru a schimba vitezele.Daca o accelerez lin,incet si foarte incet simptomele nu mai apar sau nu mai sunt asa de tare.

Scuze de lungimea mesajului.

Si oricum legat de chestia cu bujiile,sunt de acor cu tine intr-o oarecare masura,adica la pornire iarna cand bujiile chiar influenteaza ornirea,din cate stiu eu vara(sau cand temperatura este peste 5 grade) bujiile nu mai functioneaza,sau ma rog,cand afara sunt 28 de grade sigur nu mai influenteaza pornirea.

Modificat de neag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am inteles ce se intampla. Exista posibilitatea si sa fie oring-urile de la injectoare (varianta mai ieftina) sau chiar un injector.

Ar trebui facut un log in mers in care sa urmaresti injectoarele din momentul in care pui contactul.

Precis macar unul o ia razna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta as si dori sa fac,numai sa vad acuma cum fac rost de un laptop la care sa ma tina bateria mai mult decat 2 min(cat tine al meu) si sa urmaresc pana gasesc problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Au trecut 2 saptamani de cand am curatat mufele de la injectoare.Le-am scos afara(cu toate ca nu i-mi dadea eroare),am dat cu spray de contacte si de atunci nu au mai aparut intreruperile.Pentru cei care au simptome asemanatoare merita sa incercati,nu va costa nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp am mai intalnit un motor cu aceleasi simptome. Vinovat: tot contactele din mufe. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu intreruperile la relanti ma confrunt si eu, inainte trepida doar la rece, dar acum intrerupe si la cald. Am scanat-o de mai multe ori, dar nu i-mi da nici o eroare iar valorile pe injectoare sunt aproape perfecte. Oare sa fie si la mine contactele din mufe slabite, fara sa-mi dea eroare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine asa a fost,aveam intreruperi si nu i-mi dadea nici o eroare,si valorile injectoarelor aproape de 0.Intreruperile la mine nu erau la ralanti ci doar in sarcina,si doar cand era rece motorul,la ralanti puteam sa i-l las 2 zile ca mergea ca o albinuta dar in sarcina facea urat.Cat dureaza sa dai jos capacul si sa dai cu putin spray de contacte si sa pui capacul inapoi?Eu am facut aceasta operatie in aproximativ o ora,si crede-ma nu sunt vreun mecanic,ci doar ''curios''.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!