Jump to content

Motor 1.9 TDI - trepidatii puternice si martori ABS/ESP aprinsi


Lolo
 Share

Postare recomandată

Varianta gratis: desfaci capacul la culbutori si mai strangi mufele injectoarelor.

Varianta scumpa: tot iti va trebui tester pentru a afla ce injector trebuie schimbat.

Iar consumul mare e dat tot de injectoarele obosite. Saptamana trecuta am schimbat 2 injectoare pentru aceleasi probleme. Proprietarului nu i-a venit sa creada ce schimbata e masina (si implicit consumul) cu noile injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect - mergi pe varianta lui Cosmin - intai tester....  sa iti verifice valorile compensatiilor, la injectoare - in functie de asta, vezi daca e vb de problema electrica - mufa, cablaj.... sau uzura.

 

daca trebuie schimbate injectoare - nu uita sa cumperi si kit nou de oringuri - sunt foarte importante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da... si astuia i-am schimbat oring-urile la cateva zile dupa inlocuirea injectoarelor. Deja pornea greu dimineata.

Cand i-am pus injectoarele, i-am recomandat si oring-uri, dar a mers pe premisa "merge si-asa"... 3 zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect - cel mai bine - asa cum recomanda si documentatia - la montarea injectoarelor, sa bagi set oringuri noi, surub fixare, etc.

 

atentie mare si la chiulasa, sa nu fie uzura mare, de la bataia injectorului - caz in care trebuie inlocuita sau bucsata - exista un atelier in Bucuresti care le face - le bucseaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

va multumesc mult pentru sfaturi.o sa incerc sa desfac capacul si sa stang mufele.daca nu da rezultate o sa  fac un test sa vedem ce cauzeaza aceste probleme,momentan nu sunt in Romania , sper sa nu se agraveze acum cand vine frigul :icon_confused: .o sa revin cu rezultatul ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bine sa te grabesti cu reparatia pentru ca de acum poate ceda oricand si ramai cu 3 din 4. Sau daca se blocheaza 2, se opreste motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa caut un atelier mai ieftin aicea in germania sa fac un test,si sa vad daca nu e grav o repar aicea ,dar daca e ceva mai complicat doar acasa .aicea nu imi permit la ce preturi au :tuktuk: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut din nou,am facut un test la masina ,a gasit doua erori

: 18076-P1668 Cylinder 3 pump.injector  valve (N242) Electrical error in circuit,35-10,intermittent

:16955-P0571 Cruise-brake switch (A) Circ.

Malfunction,35-00

 

ma puteti ajuta cu niste detalii?

va multumesc

Modificat de radupop
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare

Cum se scot mufele de la injectoare?Am incercat sa le scot prin tragere si nu am reusit...nu am fortat!

Eu doar am miscat de ele avand aceeasi problema cu trepidatul si ESP aprins si si_a revenit dar as vrea sa le scot si sa le strang mai bine pt viitor.

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ca un clips uita te bine si o sa vezi ce ai de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se apasa pe ceva sau...?maine ma apuc din nou de treaba ca vad ca mi se prelinge ulei pe la capacul de la culbutori :d se pare ca nu e strans bine sau garnitura nu e la locul ei...incerc inca sa nu ma enervez :))

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se apasa nimic. Tragi de mufa si gata. NU DE FIRE!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata!Merci romytaxy,merci Cosmin!

PS:am observat ca dupa strangerea mufelor merge muuult mai bine in plaja 1600-2000 rot/min...inainte aveam o usoara trepidatie (de cand am masina ,5 ani,toti mecanici zicandu_mi ca "asa face toate") in treapta a 4-a si a 5-a la accelerari mai prompte (nu in podea), aviz celor care se confrunta cu aceasta problema.

O seara buna la toti !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare

am rezolvat problema trepidatiilor ,am desfacut capacul motorului am strans mufele injectoarelor si acum nu mai trepideaza din pacate consumul este tot mare,undeva la 10-11litri in oras si 8-9 litri pe autostrad  undeva  la viteza de 130-140 km/h. :dry: nu stiu daca as putea face ceva sa scada consumul probabil sa schimb injectoarele?? :icon_confused:

va multumesc pentru sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Radu.

Urmareste in grupul 004 cu ajutorul unui vag com/vdcs inceputul injectiei/cantitatea injectata/durata ei/si unghiul de avans(cum a spus si floro)sa fie in limite.

Saptamana frumoasa tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare! Pacatosul AXR pe care il detin imi mananca zilele. De vreo cateva saptamani a inceput sa mi se intrerupa in mers. Doar intre un anumit interval de turatii: 1800-2300. Intreruperea aceea apare mai ales cand accelerez si schimb vitezele. De la 2300-2400 turatii in sus, nu mai sunt probleme. Am dus-o la un mecanic si mi-a zis ca EGR-ul nu functioneaza si mi-a anulat furtunasu' acela care intra in supapa EGR. Toate persoanele pe care le-am intrebat, mi-au spus ca intreruperea aia in mers e de la EGR. Bun... Aseara, cand ma duceam spre casa, hop martoru' de la ESP aprins si cand acceleram trepida masina. Am oprit, am repornit, martoru' s-a stins. Cand ajungeam la 1900-2000 de turatii, masina se intrerupea, trepida si iar ESP aprins. Astazi am patit la fel. Am pus testeru' pe ea si mi-a gasit aceste erori:

 

2 Faults Found:
18074 - PD Unit Injector; Cylinder 1 (N240): Electrical Malfunction
P1666 - 35-10 - - - Intermittent
16685 - Cylinder 1: Misfire Detected
P0301 - 35-10 - - - Intermittent

 

si

 

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module
013 - Check DTC Memory - Intermittent

 

Cea din urma, pe adresa ABS. Am sters erorile si nu au mai aparut. Cand e motoru' cald, trebuie sa merg ba cu 40 km/h in treapta a treia, ba cu 60 km/h in treapta a patra, ba cu peste 100 km/h in treapta a cincea. Sau sa merg cu ea la o turatie mai mare de 2300-24000. Asta ca sa nu se mai intrerupa, sa nu mai trepideze si sa nu se mai aprinda ESP. Chestiile astea le face doar in intervalul de turatii mentionat mai sus. Acum, lasand la o parte faza cu trepidatu' si cu erorile de la injector si ESP, intreruperea aia in mers, chiar e de la EGR? In legatura cu trepidatu' la accelerare si erorile acelea, poate sa fie de la mufa injectorului?

Modificat de Cristi16
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai fault pe injector, in primul rand verifici cablajul sa fie mufat corespunzator, deocamdata lasa EGR-ul in pace, daca face la fel si cu el suspendat este alta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi da eroare doar cand se aprinde si ESP in bord, cand trepideaza. O sa verific. Sper sa scap usor...  :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intareste contactele de la mufa injectorului nr.1 si vedem dupa aia, daca mai este cazul sa faci ceva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intarit cat de cat contactele si am dat si cu spray de contacte pe mufa si pe pini, la toate injectoarele. Ramane de vazut cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa stergi si eroarea de pe engine.... si asteptam...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru moment, nu a mai facut figuri. Bine, nici n-am mers mult ca sa vad daca mai face. De obicei, dupa 20 km incepe sa faca sau dupa ce e motoru' destul de cald. Am facut un log la injectoare cu motoru' cald:

 

Address 01: Engine  (038 906 019 CR)
 
17:40:48
  0.00 mg/str   Cyl 1 -2.8 to +2.8 mg/H
  -0.80 mg/str   Cyl 2 -2.8 to +2.8 mg/H
  -0.49 mg/str   Cyl 3 -2.8 to +2.8 mg/H
  1.25 mg/str   Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/H
 
Valoarea pe injectoru' 1 fluctueaza intre -0.15 si 0.25, dar cel mai mult sta in jurul valorii 0.00.
Modificat de Cristi16
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut. Am si eu o problema la Golful meu, in sensul ca se aprinde in mers martorul de la ESP, iar la viteza mai mare de 70 km/h simt trepidatii in volan. Precizez ca masina porneste la prima cheie indiferent de temperatura de afara, iar la relanti motorul suna foarte bine. Am cerut mai multe pareri de la mecanici, am citit si opiniile de pe forum, asa ca prima miscare... am dus.o sa.mi verifice, curete si stranga mufele de la injectoare. Din pacate problema nu s.a rezolvat :(. Asa ca m.am hotarat sa postez rezultatul de la scanarea cu vag, poate ma ajuta si pe mn cineva cu o solutie. 

post-150025-0-12702100-1426064244_thumb.  

 post-150025-0-93475300-1426064261_thumb.

PS. masina prezenta problema inca din momentul cand am cumparat-o, de acum o luna jumate, doar ca atunci am pus-o pe tester si pe injectorul 4 valoarea era de 1, 70 si ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!