Jump to content

Motor 1.9 TDI - trepidatii puternice si martori ABS/ESP aprinsi


Lolo
 Share

Postare recomandată

Salut,

In seara asta cand am venit spre casa din oras dupa ce am forjat putin masina ( shimbat la 3500 4000) am sesizat o chestie cam neplacuta. Intr-un viraj pe la 80 am simtit ca masina incepe sa tremure usor, in prima faza am crezut ca imi este destransa vreo roata, am tras repede pe dreapta iar cand m-am orpit si turatia motorului a coborat la relati am simtit ca masina se misca urat de tot, parca ar fi un diesel din ala vechi care merge in 3 pistoane. Am deschis capota, am coborat din masina si m-am uitat la motor (in timp ce functiona), motorul se misca de numa numa, repede l-am oprit. Am asteptat putin dupa care l-am pornit, la fel facea, am bagat in viteza si am luat-o usor din loc, dupa vreo 5 metri s-a aprins si becu de la esp, atunci am oprit si am sunat un mecanic la care am schimbat eu cureaua de distributie de vreo 10mii km ( m-am gandit ca o fi sarit vrun dinte). El mi-a spus ca s-ar putea sa fie ceva la avans, cureaua e greu de crezut sa fi sarit pt ca daca ar fi sarit pornea f greu motoru, iar la mine porneste usor. Dupa care am intrat in masina (trecusera vreo 10 min) si am pornit-o, surpriza, motorul merge perfect, dupa care am luat-o spre casa, dupa vreo 5 km iarasi aceasi faza, incepe sa tremure si parca dadea rateuri ( destul de slab se simtea dar era clar ca motrul nu merge rotund), dupa care iar s-a aprins becu de la esp. Am parcat masina in fata blocului si m-am gandit sa va scriu, poate imi puteti da un sfat sau v-ati mai lovit si voi de problema asta. Inca ceva, tot astazi, dar dimineata am spalat motorul la spalatorie ( sa se fi format condes pe ceva circuit electronic si sa nu-si faca treaba cum trebuie ?? ). Astept parerile voastre si va multumesc anticipat. Masina in cauza, VW Golf tdi pd 101cp , 98000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi mult mai util sa iti completezi si in profil datele masinii.

Referitor la problema ta Incearca sa verifici cu VAG-COM-ul codurile de eroare (sau macar vezi la climatronic, daca ai, ce coduri de eroare sunta colo).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu o problema ce a aprins becul de la esp, nu vibra motorul, dar nu 'mergea' peste 90 km/h. problema a fost rezolvata prin schimbarea unui fir electric, al carui defect afecta unul din injectoare, si cred ca la injectoare e problema ta, adica la alimentare. oricum nu strica sa faci si o curatare a filtrului de motorina, daca e murdar poate conduce la simtome similare, de curiozitate: scotea fum negru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma am venit din oras, iar a inceput sa faca figuri, dar. Am mers cam 3 km viteza maxima pe care am atis-o a fost pe la 130 ( mergea mai mult). Se pare ca doar dupa ce o forjez se intampla treaba asta. Ma gandesc si eu ca de la injectoare vine treaba asta. Suport de motor nu are cum sa fie rupt pt ca uneori merge frumos, daca ar fi rupt ar tremura tot timpu. Sa vad cand o sa am timp sa ma duc la un test.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma am venit de la testare, baietii mi-au spus ca nu a functionat un cilindru, le-am povestit treaba cu spalatu motrorului si au zis ca mai mult ca sigur ca este de la oxidarea unei mufe ( o mufa rotunda care e pe partea dreapta a motorului, sub capacul de plastic). Au desfacut-o si au dat-o cu ceva spray de contacte. Asta sa zicem ca s-a rezolvat dar aseara mi s-a aprins becul de la esp. Legat de problema asta au spus ca da o eroare la senzorul de inclinare laterala, au incercat-o sa o stearga dar a reaparut. Unde este acest senzor? (poate o fi ajuns apa si la el cand am spalat motorul). Si ultima treaba care mi-au spus-o a fost ca pe cilindru 2 baga mai putina motorina decat este normal, dar zicea ca poate sa fie mizerie si sa-si revina, nefiind o problema periculoasa. Astept parerile voaste, mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Parca a stat LOLO in masina cu mine si povesteste : :scratch:

Azi plec din bucuresti spre Targoviste toate bune si frumoase, 130km/h nimic deosebit. Camion, reduc viteza , a doua si ma bag in depasire, a treia si duc mai mult in turatie ~ 4500 ture nimic suspec doar ca in max 10 km simt cum motorul incepe sa-mi faca probleme. Murea sub mine si mergea din ce in ce mai greu, am tras pe dreapta si am oprit motorul; l-am pornit mergea groaznic trepida motorul foarte urat si nu mergea rotund, imediat mi s-a aprins si martorul ESP pe bord. Sun un mecanic si imi spune clar "un injector pa!" dar sa incerc sa trag de ea usor usor pana intr-un service sa faca un test.Fiind in Targoviste am fost la reprezentanta Skoda - Service. Pune testerul : Injector Cilindru 1 stricat.

Bine asa au tradus ei dar e clar ca acel injector e dus. Am intrebat la ei cat ar ajunge injectorul - pret 18.000.000 lei cu cel stricat la schimb.

Concluzia : Am pus-o !

Ce fac? Aveti idee unde gasesc un injector pt G4 TDI- PD 85 kw 115cp 2001 cu motor AJM si eventual un pret mai de Doamne ajuta !

Eventual cineva dragut sa faca efortul sa vina pana in Colentina - Dna Ghica cu VAG-Com pt o diagnosticare mai eficienta fata de aia care au facut-o cei de la Skoda ?

Multumesc si astept raspunsul vostru !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domnule Corliceanu ! nu puneti raul inainte ... un injector PD nu moare asa de usor ..... parerea mea este urmatoarea si este in etape : :)

1: mai faceti o diagnosticare cu VAG-COM si urmariti cu atentie grupul 13

2: desfaceti capacul de la tacheti respectiv injectoare si verificati vizual integritatea acestora .

3. extrageti cu atentie mufele injectoarelor si incercati sa strangeti elementele de contact ( papuceii din mufa ) .

4. extrageti prin rotire mufa rotunda din capatul chiuloasei (cea care duce fire la injectoare ) si pulverizati un spray-contact pe conectori .

5. reasamblati toate componentele .

pana aici totul fain ....dati o cheie si speram ca este bine ... daca nu este bine nu mai dati o cheie ci dati-mi un tel:0722656987 pt. a primi o oferta de injector second hand ......

tin sa mentionez ca situatia dv. este una FOARTE des intalnita in service si ca singurele cazuri de injector stricat pana acum au fost corelate cu introducerea unui ulei neadecvat motoarelor PD.

daca manopera descrisa nu va este la indemana va invit la service augsburg militari ... timp estimativ lucru 40-60min .. cost estimativ 37 euro ... 22euro diagnosticare + 15 euro 1H manopera ... telefon inainte :)

in speranta ca v-am putut fi de ajutor va doresc smooth running :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok mersi mult de sfat, le voi urma indeaproape si sa speram ca nu e dracu asa de negru :offtopic: nu cred sa am eu asa ghinion. Apropo uite minunatia :

2 Faults Found:

18074 - PD Unit Injector; Cylinder 1 (N240): Electrical Malfunction

P1666 - 35-10 - - - Intermittent

16685 - Cylinder 1: Misfire Detected

P0301 - 35-10 - - - Intermittent

In cazul in care cineva vreodata a mai patit ceva de genu asta il astept cu o vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha ! exact erorile la care ma asteptam ...... mai mult decat sigur nu are nimic injectorul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics
Ok mersi mult de sfat, le voi urma indeaproape si sa speram ca nu e dracu asa de negru  :P  nu cred sa am eu asa ghinion. Apropo uite minunatia :

2 Faults Found:

18074 - PD Unit Injector; Cylinder 1 (N240): Electrical Malfunction

        P1666 - 35-10 - - - Intermittent

16685 - Cylinder 1: Misfire Detected

        P0301 - 35-10 - - - Intermittent

In cazul in care cineva vreodata a mai patit ceva de genu asta il astept cu o vorba.

<{POST_SNAPBACK}>

aha ! exact erorile la care ma asteptam ...... mai mult decat sigur nu are nimic injectorul....

<{POST_SNAPBACK}>

:banghead: E mufa de la injector care nu mai face contact 100%.Se remediaza prin demontarea capacului de la chiulasa si intarirea sau schimbarea celor 2 pini :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut sunt super fericit :) ca inca mai stau cu ~15 milioane in buzunar, am tras o sperietura de toate zilele.

Credeti-ma va recomand cu mare incredere pe Electricu" e super profesionist in cam tot ce inseamna diagnoza si nu numai.

Merci ai facut o treaba super buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics
Salut sunt super fericit  :D ca inca mai stau cu ~15 milioane in buzunar, am tras o sperietura de toate zilele.

Credeti-ma va recomand cu mare incredere pe Electricu" e super profesionist in cam tot ce inseamna diagnoza si nu numai.

Merci ai facut o treaba super buna!

<{POST_SNAPBACK}>

:D Cu placere :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Se pare ca si eu am patit o problema asemanatoare cu cea descrisa mai sus, asa ca m-am gandit sa postez aici.

In timp ce mergeam cu masina de-odata s-a aprins martorul CHECK. Nu m-am prins exact cand dar in anumite situatii clipea in alte situatii statea aprins non-stop. Concomitent cu acest martor motorul a inceput sa tremure vizibil si trage mult mai greu. Imediat ce am ajuns acasa am pus Vag-Com-ul pe masina si am gasit urmatoarele 2 coduri de eroare (identice).

2 Faults Found:

16688 - Cylinder 4 Misfire Detected

P0304 - 35-00 - -

16688 - Cylinder 4 Misfire Detected

P0304 - 35-00 - -

linder 4

Ce parere aveti? M-am prins ca e ceva in neregula cu injectorul 4, dar poate sa fie dus sau este un contact imperfect? Nu am idee ce inseamna P0304 - 35-00 - -

Ma puteti ajuta pana ce ajung la un mecanic, macar sa stiu daca trebuie sa pregatec 15 mil pt injector sau nu? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

istef, ori este un contact (mai probabil daca zici ca face cu intermitenta) ori e o bobina arsa. nu-i nimic grav, eu am schimbat-o in parcare. dar inainte de a schimba, verifica contactele. desfaci capacul motorului si ai sa vezi 4 mufe, oarecum verticale, corespunzatoare cilindrilor. deconecteaza pe fiecare si verifica contactele. mai poti verifica si mufele de pe bobine. asta poti face ajutandu-te de o surubelnita ca sa dai bobina afara (din ea se vede doar capul) si deconecatnd mufa de pe capul ei. si bobinele se pot identifica usor ca sunt corespunzatoare mufelor alea verticale.

si eu am patit asta, doar ca la mine facea ca un tractor intr-una de nu am miscat-o din loc. si la fel, clipea check engine. daca nu este un contact, poti sa dai o fuga sa iei o bobina de la orice dealer din grupul VW. de preferat sa nu folosesti masina (asta e auzita).

cred ca e mai simplu sa schimbi bobina de la cilindrul 4 cu oricare din celelalte si sa vezi daca se schimba eroarea pe alt cilindru. asa vezi daca e bobina sau un contact.

Modificat de postman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am demontat capacul de la motor si am scos mufa corespunzatoara injectorului 4 (cea mai din dreapta). Am curatat, am pus la loc dar la fel. Acum nu am reusit sa depistez care este mufa de la injector si care este mufa de la bobina. Am descoperit doar 4 mufe (la bujii) si 4 la injectoare (sper ca nu erau bobinele). Sunt niste mufe verticale cu 2 fire, la interior cu mov, si vin intr-o parte la niste cilindri care intra in chiulasa. Acesti cilindri sunt prinsi la exterior (de rampa de benzina, cred).

Am vorbit cu mecanicul meu sa ma duc luni in service sa vad exact problema.

Sper sa fie dusa o bobina si nu un injector.

La mine la relanti trepideaza mai tare, in rest, cand o accelerez este putin mai zgomotos si trage mai prost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acei cilindri de care vorbesti sunt bobinele. daca inversezi pe cel de la cilindrul 4 (care iti da tie eroare) cu oricare altul si pornesti motorul ar trebui sa se mute eroarea (in caz ca e bobina) pe alt cilindru.

oricum, am inteles ca e alta "boala" de-a vw destul de des intalnita. ceva gen cum e cu contactele din usa.

si eu blestemam de numa-numa cand am patit-o gandindu-ma doar de unde fac rost de bani pt injector. si cand am deschis capota imi venea sa tin eu motorul sa nu cada pe asfalt. :) dar, cum zicea si ANSWERS parca pe aici, si mecanicul meu mi-a spus la fel: injectoarele nu crapa asa usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit ieri acelasi lucru (cilinder 4 missfire). Curios ca am tot motor AZD.

Cam cit costa o bobina ?

Trebuie schimbata numai una sau toate 4 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bobina se poate schimba individual .. nu are sens sa le schimbi pe toate ... dar inainte de a cumpara bobina recomand si eu partea cu switch intre cilindrii ... daca bobina este bolnava eroarea se va muta ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost in service cu masina si am schimbat bobina de la bujie. Aceasta era cauza. Bobina a costat 130 ron (originala VW).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu la fel !

Din pacate a trebuit sa schimb 2 !

Am vrut sa inlocuiesc doua intre ele si am stricat una cind am tras-o afara.

Sfat : Atentie mare cind scoateti bobinele ! Ar fi de preferat scula specializata !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut,

Toata lumea vorbeste de geaba.Eu am un passat 2002 PD-TDI 131cp AWX,am schimbat filtru motrina,tremura masina la 2000 rpm si se aprindea becu la esp,am pus testerul a dat injectorul 2 si 4 nu sunt reglati,mecanicul a spus ca trebuie schimbate injectoarele 2 si 4 si intradevar ajunge unul 20 mil,am fost la reprezentanta iasi au spus ca e chiulasa fisurata in locasul unde vine injectorul,am schimbat oringurile si garniturile de pe toate injectoarele pana la chiulasa si la fel,am pus aditiv in motorina de curatat injectoarele tot degeaba,m-am dus la service la buzau(sunt din vaslui)sa schimb chiulasa ei intai au schimbat injectrul 4 cu 3 si si a dat pe tester injectorul 2 si 3 nu sunt reglati.Deci surpriza numai este chiulasa,au curatat toate mufele despre care se vorbeste de la injectoare si nici o treaba,au pus un injector bun la 3 si acu normal pe tester nu lucra 2 l-am schimbat pe 2 si surpriza daedea din nou3 acu pe tester dar am facut o proba si si nu se mai aprindea becu in schimb pana in 1700 rpm se simte ca trage din greu,ma gandesc cum e posibil sa mearga bine 3 cand dadea pe tester ca 2 nu merge si dupa ce l-am schimbat pe 2 sa nu mai lucreze 3(ma gandesc daca il schimbam pe 3 din nou poate dadea 1 sau 4 si tot asa)si am plecat asa,tot se simte o usoara trepidatie la 1700rpm acuma dar nu se mai aprinde esp-ul si cum trec de 1800 rpm ma lasa in scaun sa fie defect acu injectorul 3?(precizez ca toate mufele au fost curatate si din lateral)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

Cred ca la fel mi s-a intamplat si mie. In treapta a 3-a a avut o pierdere de putere brusca, insotita de un tremurat al masinii. Urat de tot....nu s-a aprins nici un led, nimic. Am tras pe dreapta, am oprit motorul am dat din nou cheie si aceleasi tremurat, am incercat sa plec...pur si simplu tragea greu de tot, parca era innecata. Am oprit in 30 metri, am oprit motorul si l-am pornit dupa vreo 5 minute. Intre timp m-am uitat la motor, nu mi s-a parut nimic suspect. Am pornit, nu mai tremura...am mers apoi spre casa vreo 3 km si s-a comportat frumos.

Acasa am scanat cu vag-com si mi-a dat erorile astea:

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 KH

Component: 1,9l R4 EDC G000SG 4901

Coding: 00002

Shop #: WSC 00281

2 Faults Found:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

18074 - Valve for Pump-Jet: Cylinder 1 (N240): Electrical Malfunction

P1666 - 35-00 - -

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 907 379 L

Component: ABS FRONT MK60 0101

Coding: 0001025

Shop #: WSC 01266

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

013 - Check DTC Memory - Intermittent

Prima eroare stiu ce e, am cumparat deja senzorul trebuie sa il schimb. Celelale? Ma ajuta cineva?

E ceva grav?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina mea (cea din semnatura) tremura motoru la relanti dupa ce o fortez sau dupa ce se incalzeste.Am fost la un mecanic care mi-a zis ca "a strans rampa electrica, cablajul motorului". Dupa asta a mers vreo 3 zile f. bine nu a mai facut faze d"astea, dar dupa aia a revenit tremuratul ala..M-am dus din nou la el si a zis ca nu mai merge chestia aia (cablaj sau rampa) stransa si ca tre sa o schimb. Voi ce credeti , se mai poate face ceva sau trebuie schimbata ?Si stiti cumva cat costa?Multumesc anticipat.!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

M-am hotarat sa deschid acest topic deoarece in urma cu o saptamana am avut parte de mici incidente cu injectorele PD. Problemele s-au rezolvat usor isna datorita faptuluic a aceleasi erori au aparut la 2 masini identice la distanta de 2 zile am vrut sa descriu aici evenimentele pt ca toti cei care mai patesc asa sa stie cum sa procedeze.

Deci sa o luam cu inceputul:

Vinerea de acum 1 saptamana am fost sunat de un amic caruia masina ii mergea in 3 cilindrii. Am pus diagnoza pe masina si am primit drept eroare pe motor: eroare electrica pe valva injectorului 1 si de asemenea cilindru 1 misfire. Mentionez ca acelasi injector fusese schimbat de amicul meu in urma cu 2 luni. Am sunat un mecanic mai priceput si ne-a spus ca poate fi un contact imperfect. Amicul meu a plecat la mecanic a rezolvat beleaua si totul merge ok acum.

Faza comica e ca la 2 zile departare ca din senin in mers masina mea a inceput sa tremure urat de tot sis a scuture la relanti. Am plecat cu ea la cipos, am pus diagnoza si a reiesit ca aveam exact aceleasi erori ca si amicul meu(pe acelasi injector). Cipos a dat jos capacul de la chiulasa(operatiune simpla), a deconectat toate injectoarele(mufele sunt ff simple), a dat cu un spray de contacte si a strans putin papuceii din mufa, a pus totul la loc si ca prin minute motorul merge iar ok.

Astfel concluziile pe care le-am tras sunt urmatoarele: 1. nu tot timpul trebuie sa te gandesti la ce e mai rau(nu mereu pica injectorul); 1. utilizati un ulei de buna calitatea faut pentru pd deoarece datorita faptuluic a , contactele sunt in interiorul motorului , ele se pot oxida datorita uleiului ce nu e in norme; 3. o diagnoza facuta inaite de a te auca sa desfaci motorul este esentiala.

Si acum stam si ne gandim daca nu cumva injectorul schimbat de amicul meu era bun si tot mufa fost cea cu probleme.

In speranta ca va fi de ajutor acest topic va astept cu intamplarile voastre legate de injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!