Jump to content

Motor 1.9 TDI - trepidatii puternice si martori ABS/ESP aprinsi


Lolo
 Share

Postare recomandată

Imi cer scuze dar am postat acelasi lucru si la topicul de curatat injectoare , dar din pacate acolo nu am primit inca un raspuns avizat.

Salutare,

Am si eu un tremurat sporadic la relanti si am folosit solutie de curatat injectoare de la STP , Diesel Injector Cleaner , la 250ml.

Am pus 2 flacoane cand aveam 7-10 litri in rezervor si imediat am facut "ochi" rezervorul.

Am iesit pe A1 , 140-160km/ h pana la km 30 , la Soleil , am intors si inapoi am dat la fel.

Parca s-a schimbat ceva.Accelereaza ceva mai bine ,dar trepidatia a ramas aceeasi.

Apare la relanti dupa ce stau la cel putin 2-3 stopuri cu I-a si a II-a.Trepidatia apare mai des daca folosesc clima.

La o scanare cu VAG-Com-ul si cu KTS-ul,valorile cu problema, zic eu, apar la cilindrul 1.

Sa se fi dus un PD ??? :vaidecapulmeu:

As aprecia un sfat.

Multumesc anticipat

img-resized.png Reduced 93%post-1111-1187870009_thumb.jpg 1280 x 960 (150.46K)<script type=text/javascript> //

img-resized.png Reduced 93%post-1111-1187870059_thumb.jpg 1280 x 960 (145.76K)<script type=text/javascript> //

Cilindrul cu "dichis" este primul de sus.

Fara clima = -1.31

Cu clima = -2.58

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile cu clima sunt fff mari pe injectorul 1. Poti avea probleme cu injectorul insa ar merita sa scoti si capacul de la distributie si sa vezi daca nu cumva e slabita putin(aceasta problema o avea borisake). Daca lucrurile se mentin insa la fel ar trebui sa investighezi mai adanc pt ca valorile sunt aberant de mari(la 2.8 mi se pare ca ECU inceteaza sa mai foloseasca acel injector, din ce stiu eu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. "utilizati un ulei de buna calitatea faCut pentru pd deoarece datorita faptului ca , contactele sunt in interiorul motorului , ele se pot oxida datorita uleiului ce nu e in norme"........... PERFECT NEADEVARAT ........ uleiul cu alte norme nu are NICI O LEGATURA cu oxidarea contactelor ...........totusi e bine sa puneti d-ala de PD .. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da , am verificat si distributia este OK.

la inceput , acum 3-4 luni avea acest tremurat 1 data pe saptamana dupa care s-a intensificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. "utilizati un ulei de buna calitatea faCut pentru pd deoarece datorita faptului ca , contactele sunt in interiorul motorului , ele se pot oxida datorita uleiului ce nu e in norme"........... PERFECT NEADEVARAT ........ uleiul cu alte norme nu are NICI O LEGATURA cu oxidarea contactelor ...........totusi e bine sa puneti d-ala de PD .. :wub:

Nu eu am tras concluzia asta ci un mecanic care a avut de aace de mai multe ori cu aceasta problema si in fiecare caz se folosise ulei prost. Bineinteles puteau fi coincidente insa sfatul ramane in picioare. Este drept ca si eu ma indoiesc de rolul coroziv al unui ulei asupra unor contacte. Ce m-a intrigat insa la aceasta problema a fost faptul ca eroare la ambele masini a ost aceeasi :lol: si de asemenea faptul ca mufa de la injectorul 1 a iesit super usor din injector. Ma intreb de ce nu au facut cei de la vag niste mufe ceva mai santoase si care sa aiba niste elemente de prindere solide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu aceiasi problema cu injectorul 1.In nici un caz uleiul este vina.Temperaturile mari si mai ales variatiile de temperatura(vara-iarna-cald-rece).Sant afectate si firele conductoare, care devin mai rigide in timp.Piciorusul de cuplare nu mai este asa elastic, si incaseaza si multe vibratii.Curios este faptul ca primul cedeaza injectorul 1.Se poate schimba instalatia de fire din chiulasa, dar cind ai la indemina un patent spitz nu are rost.Eu am 50k de la *rezolvarea* injectorului si merge.Este un defect prezent la masini de 4-5 ani.Se cunoaste.Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Am fost in service cu masina si am schimbat bobina de la bujie. Aceasta era cauza. Bobina a costat 130 ron (originala VW).

Incerc cu disperare sa gasesc bobina pe la diverse magazine. Nu se livreaza decat in set cu injectorul ( la mine PD 038 130 073 AK ).

Spune-mi si mie service-ul la care ai fost, sau daca stie cineva unde pot gasi sa cumpar numai bobina.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut. Aduc acest topi in discutie deoarece m-am confruntat ieri cu aceeasi problema. Eram pe la urziceni si motorul a inceput sa danseze cam tare; din fericire aveam vag-comul la mine si am gasit erorile:

18074 - Valve for Pump-Jet: Cylinder 1 (N240): Electrical Malfunction

P1666 - 35-00 - -

16685 - Cylinder 1 Misfire Detected

P0301 - 35-00 - -

Problema mea este ca am mers cam 40 km in 3 pistoane. Un amic mi-a zis sa nu merg mai mult cu ea deoarece imi baga motorina in baia de ulei si imi creste nivelul uleiului, il subtiaza etc. Si ca trebuie sa schimb uleiul neaparat dupa treaba asta. Eu nu stiu cat de adevarate sunt afirmatiile colegului. Oricum a cam venit vremea sa schimb uleiul dar nu stiam daca e intr-adevar adevarat sau ECU e suficient de destept incat sa taie alimentarea cu motorina pe injectorul defect. Masina a cam stat la temperaturi in jur de -20 grade in ultima saptamana si ma gandesc ca tot un contact imperfect e de vina. Dupa cei 40 Km parcursi in 3 pistoane am stat cu motorul oprit cam 20 minute dupa care am pornit si a mers perfect. O sa curat si eu mufele insa nu am dat pana acum capacul de la chiulasa jos. Este vreo smecherie , trebuie cumva cheie dinamometrica la strangere sau e un capac banal?

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Am si eu aceeasi problema din primul post. De fapt mi s-a intamplat de 2 ori la diferenta de cateva luni, cand, cred eu, se re-corodeaza contactele de la mufele alea. Cam atata cred ca dureaza pana se duce efectul sprayului... practic...

Ultima data am desfacut singur capacul de la chiulasa si am dat cu spray de contacte pe mufele injectoarelor.

Asta dupa ce am vazut la Cipos cum se face :D .

Ce as vrea eu sa stiu este daca stie cineva o cale de rezolvare permanenta a problemei. Eu unul m-am gandit ca o curatare a chiulasei ar putea fi solutia, asta din cauza ca pe acolo exista o gramade de depuneri diverse.... cel putin la mine... si astea ar putea duce la corodarea contactelor din mufe.

Sau poate stie cineva niste solutii de curatat chiulasa fara a fi data jos, gen Dura Lube ...sau stiu eu ce altceva.

Dupa mintea mea de nespecialist poate ar mai exista si posibilitatea inlocuirii acelor mufe. E posibil asa ceva :P ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se gaseste tot circuitul (cele 4 mufe injector + mufa de pe chiulasa) separat. Trebuie mers la reprezentanta cu seria sasiu ca sa o comanzi. Nu am idee cat costa dar imi imaginez ca e intre 1-200ron...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut! Despre problema ce a aparut de 2 zile la masina mea nu am gasit un topic ce sa o dezbata (scuze daca n-am cautat bine).

Fenomenul este urmatorul:

Dimineata, motorul rece, pornire normala, turatie normala, consum in bord computer normal (incepe de la 1,8-1,9 l/h si scade treptat ). Las motorul sa se incalzeasca un pic. Dupa aprox 1,5-2 min. incep sa apara trepidatii (rateuri poate e mai corect spus) destul de puternice, la inceput cate unu' , dar dupa cateva secunde deja sunt continui, moment in care se aprinde in bord martorul de la ESP. Masina face urat, trepideaza si motorul se aude de parca ar merge in 3 pistoane (ca la vechea dacie). Degeaba opresc motorul si repornesc; fenomenul ramane. In fine, plec de pe loc, rulez asa "tusind in 3 pistoane" aprox 2-3 km prin oras pana incepe sa creasca temp apei. De obicei consumul pe distanta asta (motor rece, iarna) era undeva pe la 11-12%, ei bine in conditiile de mai sus azi dimineata era pe la 30%. Fenomenul persista si dupa ce motorul se mai incalzeste (nu-mi dau seama daca "taria" trepidatiilor e mai mica, martor ESP aprins) si dispare doar daca opresc si repornesc motorul.

Astept sfaturile voastre. Multumesc!

Stiu ca primul sfat ma va trimite la VAG-COM, dar am o perioada f aglomerata si nu cred ca in urmatoarele 2-3 zile ajung sa "deranjez" vreun coleg de pe forum cu o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul as merge pe ideea uniu injector ce nu isi mai face treaba (de aici trepidatiile, mersul neregulat a la Dacia), banuiesc apa in motorina ce ingheta; si de aici problemele tale pana se incalzeste un pic motorul, dar de ce se aprinde ESP-ul, zau ca ma pui rau de tot pe ganduri. Incearca si tu un aditiv de motorina de la 2+2 acela negru, cica scoate apa din motorina (mai exact o amesteca cu motorina si o arde). Eu ii mai bag din cand in cand si nu am avut semnale negative sau pozitive, dar nici probleme nu am avut. Asta pana ajungi sa pui masina pe tester. Se gaseste la orice benzinarie mai de doamne ajuta. Bafta in continuare si sa ne ti la curent si pe noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pt raspuns... maine voi merge si voi incerca un aditiv! Intradevar, si eu m-am mirat , referitor la martorul ESP; nici butonul de decuplare nu mai are efect, ramane permanent aprins..

Sincer (nu ma pricep deloc la "auto") la cum se comporta masina ma asteptam sa se aprinda un martor ce sa indice probleme la motor, eventual un mesaj de alarmare.

Modificat de ciprian_68
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

martorul esp se aprinde cind sunt probleme cu functionarea motorului gen injectoare ,timing injectie, etc,la passatul lui tata sa intimplat acelasi lucru dar facea constant si la rece si la cald dupa ce o perioada a facut razlet ,problema rezolvinduse doar cu o simpla oprire si pornire a motorului . problema sa rezolvat prin curatirea mufelor de la injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut simptomele astea odata la A4 se tragea de la un contact imperfect pe un injector. S-a scos capacul chiuloasei si s-a curatat contactele injectoarelor. Problema s-a rezolvat. DAtorita faptuluic a, contactele sunt in motor in contact cu uleiul motorului si alte cele de obicei cablurile ce ajung la primul injector devin rigide si pot cauza contacte imperfecte. Pentru a fi sigur ca asta e problema fa o diagnoza si numai merge cu masina asa pt ca risti multe alte defectiuni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de motorina, cand l-ai schimbat ultima data ?

Eu asa am patit anul trecut, am motor alh si imi inghetase apa in filtru, care era destul de imbicsit , motorina nu mai trecea si se aprindea martorul ESP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Misu_TDI - Uleiul si toate filtrele le-am schimbat in urma cu ~ 4000 km (acum 2 luni la intrarea in sezonul rece)... Ma intreb: daca filtrul ar fi inbacsit, n-ar fi normal ca fenomenul sa persiste si atunci cand motorul se incalzeste? ...si de ce functioneaza normal in primele 2 minute la pornirea motorului rece?

@Baracuda & @Dukk - e posibil sa fie de la contactele injectoarelor, asa cum spuneti voi... daca contactele respective sunt pe parte electrica (am mentionat - nu ma pricep). Azi dimineata am patit a treia oara cele explicate in primul post, dar am observat (poate mi s-a parut) ca fenomenul a inceput atunci cand la aprox. 2 min de la pornirea motorului am pus ventilatia pe dezaburire parbriz (ventilatorul se cupleaza la treapta maxima, automat aparand un consum mare pe parte de electric); poate ca consumul asta maricel si destul de "brusc" a deranjat contacul imperfect de care-mi spuneti voi..sii..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfatul meu este sa faci intai scanare.Poti verifica exact injectoarele si macar elimini una din cauze.Totusi cu un injector care nu merge bine(are deviatii mari -2 respectiv +2) pe Vag-com porneste destul de greu la rece!

Aceeasi problema la o Bora de 115cp rezolvata prin inlocuirea a doua injectoare.Eu zic sa eviti aditivii ca mai rau ii faci!

PS:Fum alb scoate la pornire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum spune si 4abc mai intai scanarea vag-com , deabia apoi ne putem da cu parerea. Eu am avut exact aceeasi problema si mi s-a intamplat in mers si era de la un contactimperfect la cilindrul 1 tot pe AWX. Pana nu avem scanarea doar ne putem da cu parerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garantez ca este Missfire pe unul dintre injectoare, alaturi de eroarea PD unit cyl X Electrical Malfuncion. Se desface capacul de la chiulasa, se scoate mufa de la injectorul pagubos, se curata contactele de pe injector si de pe mufa, apoi se trange mufa (este exact ca un papuc electric) si se conecteaza. Atentie mare cum strangeti capacul de la chiulasa ca se dau foarte foarte repede suruburile peste cap.....Intalnit problema pe 4 masini.....si pe masina personala

LE: Daca zici ca trepideaza asa rau si relantiul variaza sigur sigur este pe injectorul 1 sau 4. De exemplu pe injectorul 2, doar tremura foarte putin si relantiul nu varia

Modificat de Beşcu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult pt raspunsuri... si scuze pt intarzierea cu care raspund (precum am spus am un program f incarcat perioada asta).

Stiu ca unii nu sunt de acord da' am incercat un aditiv 2+2 de dimineata.. fara efect ( am circulat intradecar putin dupa aceia.. aprox 20 km urban).. Mai rau, cand am plecat de la serviciu, pe la 21.30, la pornire fenomenul a intrat din prima..nu a mai asteptat cele aprox 2 min.

PS - M-as bucura sa fie problema asa cum o semnalati voi.. promit ca sambata desfac si verific..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi la intalnire am dat jos capacu de la injectoare si am curatat mufele. Acuma sa speram ca nu mai face. Pe vag ii dadea eroare ca nu poate citi valoarea deci era clar ca era din cauza mufei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc colegilor ce au fost azi la intalnirea de la Bacau si care m-au ajutat "cu mic cu mare"; in special lui Alex (Fritz) pt curatarea contactului (inclusiv demontare/montare ) si lui Catalin pt diagnoza.

Mai jos logul la diagnoza facuta de Catalin (inainte de curatare):

Chassis Type: 3B - VW Passat B5

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 35 36 37 46 47 55 56 57 58 75 76 77

VIN: WVWZZZ3BZ3E024732 Mileage: 193610km/120303miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: ...038-906-019-130.LBL

Part No: ...038 906 019 GS

Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1525

Coding: 00005

Shop #: WSC 05314

WVWZZZ3BZ3E024732 VWZ7Z0B5451935

3 Faults Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

18074 - PD Unit Injector; Cylinder 1 (N240): Electrical Malfunction

P1666 - 35-10 - - - Intermittent

16685 - Cylinder 1: Misfire Detected

P0301 - 35-10 - - - IntermittentReadiness: 0 0 X X X -------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 4B0-614-517.LBL

Part No: 4B0 614 517 G

Component: ABS/ESP front 1728

Coding: 04255

Shop #: WSC 05311

1 Fault Found:

18265 - Load Signal: Error Message from ECU

P1857 - 35-10 - - - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.LBL

Part No: 3B1 907 044 H

Component: CLIMATRONIC B5GP 0008

Coding: 17000

Shop #: WSC 05311

3 Faults Found:

00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85)

35-10 - - - Intermittent

01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)

35-10 - - - Intermittent

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

35-10 - - - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv. Labels: 1C0-959-799.LBL

Part No: 1C0 959 799 A

Component: 7W Komfortger

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata! Dimineata la pornire trepidatia n-a mai aparut, motorul functionand normal. Ma bucur ca diagnosticul pus de voi a fost corect (se vede ca e o problema destul de des intalnita). Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar aseara vorbeam cu Matcat daca ti-o mai face probleme si uite ca nu. Ne bucuram ca te-am putut ajuta in rezolvarea problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!