Jump to content

Motor 1.9 TDI - trepidatii puternice si martori ABS/ESP aprinsi


Lolo
 Share

Postare recomandată

Motorul tau este clasic (non PD), asadar problema ta poate veni atat de la un injector cat si de la pompa de injectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin in primul rand tot ma intreb ce inseamna PD ,daca asi avea un injector cred ca scotea fum masina si nu se auzea motorul rotund de la pompa poate fi dar nu da semne la pornire mai exact porneste bine oricum mc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin in primul rand tot ma intreb ce inseamna PD
In cazul asta iti recomand cu caldura sa citesti mai ales aria asta TDI.

Motoarele PD sunt cu injectoare cu comanda electronica si rampa de inalta presiune. Motoarele nonPD sunt cu pompa de injectie si injectoare clasice, mecanice.

Nu e neaparat nevoie sa porneasca greu. In sarcina e altceva, are nevoie de mult mai mult combustibil. Totodata mai poate fi o problema si cu pompa de alimentare si in sarcina sa nu livreze destula motorina pompei de injectie.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles cosmin dar nu ne3aparat in sarcina da suturi plus ca eu nu am pompa in rezervor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, stiu ca nu ai pompa in rezervor, dar o pompa de alimentare tot ai undeva (electrica sau mecanica), care asigura o presiune de minim 1 bar pentru pompa de injectie. :blink:

Acele smucituri sunt cauzate tot de o problema in alimentarea cu motorina. Posibile goluri de aer sau functionarea defectuoasa a acelei pompe ajutatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eminence, citeste topicul, s-a discutat deja problema ta.

Am rezolvat problema prin curatarea contactelor de la injectoare. :D Multumesc, m-ati salvat de o cheltuiala pe cat de serioasa pe atat de inutila!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, din nou!

Am reusit sa pun azi masina pe tester si iata ce erori am gasit:

VIN: WVWZZZ3BZ3P110822 Mileage: 168280km/104564miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-130.LBL

Part No: 038 906 019 GQ

Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1524

Coding: 00002

Shop #: WSC 00028

WVWZZZ3BZ3P110822 VWZ7Z0B5785892

3 Faults Found:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

18074 - PD Unit Injector; Cylinder 1 (N240): Electrical Malfunction

P1666 - 35-10 - - - Intermittent

16685 - Cylinder 1: Misfire Detected

P0301 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0 0 X X X

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 4B0-614-517.LBL

Part No: 4B0 614 517 G

Component: ABS/ESP front 1728

Coding: 04255

Shop #: WSC 00028

3 Faults Found:

01424 - Yaw Rate Sensor (G202); Reference Wire

57-10 - Electric Circuit Failure - Intermittent

01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)

57-10 - Electric Circuit Failure - Intermittent

18265 - Load Signal: Error Message from ECU

P1857 - 35-10 - - - Intermittent

Ma poate ajuta cineva sa interpretez mesajele (ma intereseaza in special cele legate de problema arartata mai sus)?

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am editat postul. Restul erorilor posteaza-le in topicul corespunzator, de erori.

Referitor la problema ta, e contact slab in mufa injectorului 1. Demonteaza capacul de la culbutori si strange papucii din mufa (la toate injectoarele).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sus se refera la o problema mai veche la un injector (la partea electrica) si la senzorul de temperatura lichid racire. daca nu ia nici o problema ... stergele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am strans papucii de la toate injectoarele. Totul e OK!

Multumesc inca o data!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o problema cu masina. Mai exact imi intra esp-ul in afara orasului (in oras nu mi s-a intamplat niciodata). Am fost la reprezentanta VW din Galati si nu imi da nici o eroare pe VAS. Spune ca injectoarele 1 si 4 nu ar fi in parametri. I-am schimbat si rezultatul e cam la fel, putin mai bine dar tot nu sunt in parametri f buni. Mentionez ca esp-ul intra spontan si aleatoriu ca atunci cand trebuie intradevar sa intre. Problema poate sa fie de la injectoare sau cablajul de pe injectoare? Mufele au fost stranse si degeaba, e la fel. inainte sa apara problema asta am fost la un service din oras si mi-a bagat mecanicul de acolo cativa ml. de aditiv in rezervor unde aveam cam 10 l. de motorina, a calculat el si a pus din ochi. Stie cineva ce se intampla la mine, ca cei de la reprezentanta sunt in ceata, nu mai stiu ce sa creada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Spune exact ce cod de motor ai. Banuiesc ca e AVF sau AWX.

2. Ce intelegi prin "intra ESP-ul"? Simti fizic cum lucreaza ESP-ul? Iti blocheaza vreo roata? Sau vezi se aprinde martorul in bord, simti vreo neregularitate in functionarea motorului si totul revine la normal prin repornirea motorului.

3. Daca nu ai erori, NU E de la injectoare. ;)

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

1 Tipul motorului e AWX

2 ESP-ul intra ca si cand ar fi normal sa intre(palpaie) de 2-3 ori si se stinge. Se simte cum imi taie gazul pe moment. Nu ma trage dreapta sau stanga. Asta mi se intampla la peste 70 km/h. In oras nu mi s-a intamplat niciodata. Cam in 100 de km intra de 2-3 ori. Am si un huruit care pare de rulment. Sa nu citeasca senzorul bine viteza pe o roata din cauza rulmentului? Am ridicat-o pe elevator dar nu-si pot da seama mecanicii care rulment sa huruie. Face la viteza de peste 30/h acel huruit.

Nu stiu la ce sa mai umblu. Stie cineva? S-a mai intamplat la cineva asa ceva? Astept orice sugestie. Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am si eu o problema, mi se pune masina in cap din cand in cand si mi s-a aprins martorul in spirala din bord. La scanare am obtinut

17654 - Needle Lift Sensor (G80): Implausible Signal

P1246 - 35-10 - - - Intermittent

Sa incerc sa curat mufa de la injector? Cred ca e vorba de senzorul de pe injectorul 3, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cod de eroare: 17654 P1246

com deplasare senzor ac injector (G80) semnal implauzibil

Gheber f

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,azi am bagat 10 litri de motorina de la cineva(prima si ultima data),am lasat masina 2-3 ore nepornita in garaj dupa care am plecat.Dupa 10 km a inceput sa intrerupa in sarcina,normal imediat m-am dus cu gandul ca e de la motorina,am mai merg putin si a inceput sa faca destul de urat,trepidatii la ralanti,lipsa de putere,martor ESP aprins,cam ce au experimentat si colegii de mai sus.Am tras intr-o parcare si am inceput sa scot motorina,am scos vreo 15 litrii si am vrut sa plec sa bag motorina buna din pompa.Motoru se chinuia,mergea in 3 cilindrii,zgomotos,fara putere,m-am intors si am oprit in parcare.Am plecat cu alta masina sa iau VAG-ul de acasa.Mi-a aparut 18074 - PD unit Injector; Cylinder 1 (N240): Electrical Malfunction P1666 - 35-00 - -.In grupul 013 injectoru 1 merge la 2.99 si nu oscileaza,iar celelalte 2.14,1.8,-0.7 cu oscilatii de 0.3. Din ce am vazut aici trebuie curatate contactele alea,nu prea ma pricep o sa iau pe cineva cu mine.

Intrebarea mea este: A aparut problema din cauza motorinei sau pur si simplu a fost o coincidenta chiar asa de mare?

Precizez ca inainte masina mergea impecabil,ca noua, injectoarele mergeam intre -0.2 si 0.2 toate,cu mici oscilatii.Sper sa rezolv cat mai repede.

LE: Valorile de la injectoare sunt asa mari pentru ca merge in 3 cilindrii?Odata cu rezolvarea problemei vor reveni la normal? Am uitat sa precizez motorul este AXR.

Modificat de marcos28
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A aparut problema din cauza motorinei sau pur si simplu a fost o coincidenta chiar asa de mare?
Nu e de la motorina. E coincidenta.
Valorile de la injectoare sunt asa mari pentru ca merge in 3 cilindrii?
Da. Trebuie compensat dezechilibrul imens dintre ele.
Odata cu rezolvarea problemei vor reveni la normal?
Teoretic asa ar trebui. Practic vei vedea.

Desfaci capacul la culbutori si strangi papucii injectorului 1 - primul de la distributie (desi trebuia sa ai eroare de missfire).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok mersi,acum ma duc sa iau masina din parcarea unde am lasat-o aseara si ma apuc de ea.Eroare de missfire nu are dar cred ca imi da pana ajung acasa cu ea pentru ca acolo nu a mers mult masina am oprit-o imediat pentru ca facea urat.

Revin diseara cu ce am facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmine mie mi se pare prea mare coincidenta. Un amic cu aceeasi masina si acelasi motor la fel a patit ca si antevorbitorul meu. DUpa ce a bagat motorina pe "submana" aceleasi simptome. Martor ESP aprins, trepidaj puterinc, lipsa putere. A fost la tester si a aparut eroare la injectorul 1. Pe urma si-a revenit si nu a mai bagat motorina dinaia si masina nu ia mai facut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara am desfacut capacul motorului,am strans papucii de la mufa injectorului 1,masina merge perfect,pe VAG nu mai are nici o eroare,injectoaele merg la maxim 0.5 corectie,ba chiar injectorul 1 merge la 0.07,fara trepidatii,motorina e ok.Aseara dupa ce am facut-o am plecat cu ea,am mers cca 100km oras si nici o simptoma de gen,si i-am dat talpa la greu.Mi-e greu sa cred ca ar fi ceva de la motorina,problema fiind strict electrica.Oricum motorina proasta nu mai bag in viata mea,prefer sa dau 2 lei in plus la litru.

Eroare de missfire nu am avut.Multumesc Cosmin pentru raspunsul prompt si corect.

vw_4_ever problema amicului tau cred ca a fost strict de la motorina,deaia dupa ce a schimbat motorina a mers bine.

LE: nu a fost foarte greu desi nu ma pricep am reusit sa il fac singur,doar ca a trebuit sa desfac EGR ca sa pot sa desfac surubul capacului care era chiar sub el,cu ocazia asta am si curatat valva :)

Modificat de marcos28
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Stiti cumva cum se numeste in engleza instalatia asta electrica pentru injectoare? Si eu am avut probleme a doua oara deja cu papucii de la injectorul 1...mecanicul mi-a zis sa schimb instalatia respectiva; nu stiu ce sa fac pentru ca daca mi se intampla iar ma apuca groaza sa desfac iar capacul, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt 100% convins ca nu trebuia schimbat cablajul nici prima data. :)

Dar... tre' sa manance o paine si cei cu magazinul. ;)

In plus, el e cam habarnist daca ti-a spus a 2-a oara sa faci aceeasi prostie.

Acolo e o problema cu injectorul sau nu sunt stransi bine papucii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!