Jump to content

Discuri frana - probleme


Mircea_P
 Share

Postare recomandată

Nou are 22mm, iar limita de uzura e 19, maxim 18 mm, sub aceasta valoare devine periculos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca n-am optiunea de edit a postului asa ca mai scriu unu:

Am verificat si pe spate discul e normal (plin) iar pe fata e ventilat.

Cele de pe fata au 22 mm si cele din spate au 9,5-10 mm.

Pe mine ma intereseaza limita de uzura la ambele (fata/spate)

P.S.: Asa mica e limita de uzura la cele de pe fata (doar 4 mm)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe fata sunt ventilate, deci nu sunt 22mm de otel. De asemena si pistonasul etrierului cred ca are cursa limitata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cele din spate nu stiu inca, o sa ma uit acasa ca acum sunt la servici si nu am documentatie, dar am vazut undeva o poza cu un disc care avea max 1mm si ca diametru era la 1/3 din diametrul normal. Deci se poate dar nu e safe.

Si pe fata, DA, asa mica e uzura deoarece discul nu e plin, masurat fara partea ventilata, nu are mai mult de 12mm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam abuwz si tie al_bundy inca odata pentru lamuriri! :ceuameni:

Mai astept in legatura cu cele de pe spate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele din spate au 9 mm, cel putin asa spune E.T.O.S.. Nu stiu cat e limita de uzura.

Tind sa cred ca limita de uzura e 7 sau maxim 6 mm. Sub aceasta dimensiune nu cred ca mai e sigur. Sau mergand cu limita de uzura de 4 mm vor fi minim 5mm, dar pare prea subtire.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze de OFF dar m-ar interesa si pe mine niste discuri spate si nu stiu intre ce sa aleg Brembo sau Lucas? Voi ce mi-ati recomanda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, la Hala Traian, la service-ul din intersectie. Au ei un strungar acolo care face manevra asta. Eu am"planat" de doua ori discurile, dar adevarata problema ar fi schimbarea sau curatarea etrierelor, ca altfel in 15-20 de mii de km face din nou ovalizare si nu-ti convine sa mai razuie din ele daca sunt aerate...

Pretul nu stiu care mai este dar "vorba dulce mult aduce" .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut la toata lumea,

Tocmai vin de la service dupa a 3-a schimbare de discuri ovalizate. Problema e ca nu am idee din ce cauza.

Pun discuri noi si dupa 8000 de km ( zici ca sunt programate) se distrug. ( intai TRW pe urma ATE acum Zimmerman)

De data asta au fost inlocuite si bolturile + gariturile de la etrier....posibil ca etrierul nu se centra pe disc ( discurile avand o alura violeta pe interior...deci pistonul apasa primul prea tare zic eu....)

Practic un condus sportiv dar nu cat sa distrug discurile zic eu.

Nu am supus discurile la diferente de temperatura.

Pistoanele receptoare nu cred ca blocheaza.

Pareri din partea voastra?

P.S Iar daca se mai intampla am un Golf de vanzare :D

Merci

Christi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neaparat stilul de condus ci mai degraba mediul in care conduci, daca intri tot timpul prin balti este normal sa patesti asa ceva, pur si simplu discurile de frana nu pot rezista unor asa mari diferente de caldura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neaparat stilul de condus ci mai degraba mediul in care conduci, daca intri tot timpul prin balti este normal sa patesti asa ceva, pur si simplu discurile de frana nu pot rezista unor asa mari diferente de caldura.

Da mai dar de 3 ori? Conduc majoritatea timpului prin Timisoara...nu sta bine cu drumurile...dar toata tara e in acelasi rahat. :icon_thumright:

Acum am observat ca se cam incing chiar si fara sa franez....dar mai astept ca sunt noi noute...sa se mai rodeze un pic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie schimbate si placutele de frana de fiecare data cand se schimba discul. O problema ar putea fi incompatibiltatea dintre disc-placuta. Incearca sa pui aceeasi marca de disc cu aceeasi marca de placute. Banuiesc ca nu te iti dau la spalatorie cu jetul cand sunt incinse discurile.

Modificat de glumaretzuu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Trebuie sa schimb discurile si as opta pentru ceva cu pret mediu deoarece voi da masina peste 10-15000km si nu as investi 300lei in plus pentru discuri&placute ATE.

Rog pe cine a schimbat placute&discuri cu marci precum Ferodo,Lucas (TRW) sau Textar sa imi spuna daca i-au tinut mai mult de 10,000km. Mecanicul imi zice ca marcile precizate mai sus NU tin si sa pun Ate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte discutabil zic eu. Eu unul am avut ATE, cumparate din germania. N-au tinut mai mult de 3-4 mii de km si s-au ovalizat mai rau decat cele vechi. Chiar ieri le-am schimbat. Am pus discuri Lucas-TRW si placute noi aceeasi marca. Sa vedem cat vor tine :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trw sunt lideri mondiali la sisteme de siguranta..si eu am placute de frana trw de 5000 km si nu am probleme cu ele..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Cyp, eu am mers cu masina prin muntii in grecia unde am folosit frinele in mod excesiv pina sau incins, dar rau de tot.Ajunsese de miroseau a cauciuc incins.Capacitatea de frina se redusese.Discurile de frina erau precum fierul de calcat.

Dupa ce am constatat care e problema am redus numarul de frinari fiindca am intrat pe autostrada, iar dupa 3 ore de 140 km/h, cind am ajuns la destinatie frinele erau reci.

Discuri nu stiu ce am, dar placute sunt Mintex, cu citeva mii de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discurile se deformeaza la franari puternice si la diferente mari de temperatura in timp scurt. La mine dupa o franare violenta saptamana trecuta au inceput iar sa faca figuri, discurile le-am inlocuit anul trecut. Gata... trec la discuri sport ventilate, ca se pare ca nu prea tin astea simple.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

shimano, eu mi-am pus discuri si placute Ferodo si am deja dreo 3000 Km. cu ele si nu am probleme la franare

acum depinde si de stilul de condus si de numarul de Km pe care ii parcurgi lunar

daca nu utilizezi masina mai mult de 20000de Km anual, nu cred ca o sa ai probleme daca iti pui Ferodo

cred ca raportul calitate pret e destul de bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu discuri Brembo si placute textar de la volksman. Am cam 8000km cu ele si merg perfect...

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am o singura problema,se incing prea rau jantele dupa fatza.e normal ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ baban12: dupa o utilizare intensa si dura a franelor este normal sa fie calde/fierbinti. daca insa in schimb ai o diferenta signifianta intre fata si spate a temperaturii discurilor eu iti recomand sa mergi sa faci o testare a eficientie franarii pe cele 4 roti pe un banc specializat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La discurile de frana fata am slefuit buza superioara care s-a format prin uzura si acum scartaie placutele ca naiba la franare , sa fii intrat span intre disc si placute sau ar cam trebui schimbate , mentionez ca au senzor si un grad de uzura cam de 70 %.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!