Jump to content

despre OMV super 100


d_andrei
 Share

Postare recomandată

Ma bag si eu in seama (sper ca nu aiurea) dar sigur va spun ca plumbul din benzina este antidetonant, fara mare legatura cu lubrefierea... Iar despre motorina stiu ca este mai buna cea cu continut redus de sulf... Nu dati cu parul, asa stiam eu... :unsure:

Modificat de DRE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Zorro Classic

    16

  • shy

    6

  • s_c

    5

  • Soricelu

    5

Top Posters In This Topic

@razvici: aici se discuta numai despre OMV100, de ce audi in discutie motorina de Petrom ?! :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cred ca e cel mai bun loc sa pun rezultatele unui test efectuat de baietii priceputi de la Fifth Gear in urma cu vreo 2 saptamani. Si anume au testat 3 tipuri de benzina: Supermarket (benzina normala), Shell Optimax si BP Ultimate (ultimele 2 un fel de OMV100 sau MOL EVO la noi).

Au testat 3 masini diferite (ca marca si ca putere): Renault Clio, Golf5 GTI si Impreza STI. La fiercare test s-a masurat puterea maxima si cuplul cu fiecare benzina in parte, rezervorul fiind golit inaintea fiecarui test si ECU resetat.

Rezultate: (masina/putere cu benzina normala/cu Ultimate/cu Optimax)

Clio -> 81/81/81

GTI -> 172/174/177

STI -> 232/248/258

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:( ... sa intelegem ca numai motoarele turbo sunt avantajate ... si ca oricum nici unul din combustibilii testati nu permite atingerea puterii maxime specificate de constructor ? G5GTI are parca 200CP, iar Impreza STI 265CP, cel putin din cate am citit eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puterea declarata este masurata la volant nu la roata ca in cazul testului despre care s-a povestit mai sus ... si apropo, chiar tare de tot cresterea de putere in cazul STI-ului ... 26 de cai WOW. Probabil se explica datorita faptului ca poate fi injectata mult mai multa benzina fara a aparea detonatii ... iar cresterea nu se simte chiar asa la motoare aspirate din cauza lipsei aerului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puterea declarata este masurata la volant nu la roata ca in cazul testului despre care s-a povestit mai sus ... si apropo, chiar tare de tot cresterea de putere in cazul STI-ului ... 26 de cai WOW. Probabil se explica datorita faptului ca poate fi injectata mult mai multa benzina fara a aparea detonatii ... iar cresterea nu se simte chiar asa la motoare aspirate din cauza lipsei aerului.

Nu "creste" puterea, doar se ajunge la puterea normala a motorului - la motoarele cu senzor de detonatii(knock-sensor) folosirea unui carburant inferior determina ECU-ul sa reduca avansul si presiunea turbo si sa injecteze mai mult carburant, ca sa previna detonatiile

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te contrazic. STI-ul are declarati 265CP, dar sunt la volant, nu la roata. Pe dinamometru este indicata puterea la roata, si 258CP la roata inseamna mult peste 265CP la volant ... am I wrong ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te contrazic. STI-ul are declarati 265CP, dar sunt la volant, nu la roata. Pe dinamometru este indicata puterea la roata, si 258CP la roata inseamna mult peste 265CP la volant ... am I wrong ?

Daca transmisia e ff bine construita(de asteptat la un Subaru), si masina n-avea consumatori in functiune(A/C, electrice etc), era posibil sa piarda numai 7 CP

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha ... nu am comparat pana acum la nici un fel de masina valorile dintre puterea declarata si cea masurata pe dyno ... deci s-ar putea sa ai dreptate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

era evident ca e o diferenta intre OMV 95 si OMV 100 .. intrebarea mea e daca e vreo diferenta intre Petrom Top Premium 99+ si OMV Carrera 100

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este, dar nu merita diferenta de pret. Ambele au peste CO 99, aspectul cel mai important. Petrom 99+ e aditivata in Romania. OMV 100 e adusa din Austria. Eu as alege Petrom 99+.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu folosesc 99+ de la Petrom si sunt super multumit. nu am incercat Carrera 100 dar din ce am discutat cu prieteni de-ai mei mi-au spus ca se consuma mai repede carrera 100, probabil ceva aditivi in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Top Premium 99+ folosesc si eu. Saptamana trecuta am pus Carrera 100 si am observat ca a scazut ff putin consumul. Dar nu cred ca merita diferenta de bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deobicei alimentez de la OMV sau Petrom. Am pus si OMV100 se simte o schimbare dar nu sa cazi pe spate. Cu 95 am scos Arad - Galati, intrat in tara cu 7.5l/100km, 7.1l/100km. Nu cred ca daca puneam OMV 100 scotea consum mai bun, poate similar.

Modificat de Fivetd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este, dar nu merita diferenta de pret. Ambele au peste CO 99, aspectul cel mai important. Petrom 99+ e aditivata in Romania. OMV 100 e adusa din Austria. Eu as alege Petrom 99+.

mda si marmota... :angry:

nu se mai aduce motorina din Austria! de vreo doi ani asa...

diferenta este ca unul e produs aditivat (Carerra 100 are aditivul Energy Extra) si celalalt nu... in rest nu prea sunt diferente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar carera 100 este produs la noi. din austria nu se mai aduce de ceva vreme.

bj are dreptate. diferenta o consta in aditivi...

cat despre benzina cu cifra octanica 100, este cel mai rau lucru care poate dauna fiabilitatii unui motor daca e folosita pe termen lung. nu degeaba scrie in cartea masinii ce benzina sa folosesti pt a te bucura cel mai mult de masina.

la mine spre exemplu scrie clar: cifra octanica 95. folosirea de benzina cu cifra octanica mai mare va duce la scaderea duratei de viata si un consum mai mare al motorului la suta de kilometrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat despre benzina cu cifra octanica 100, este cel mai rau lucru care poate dauna fiabilitatii unui motor daca e folosita pe termen lung. nu degeaba scrie in cartea masinii ce benzina sa folosesti pt a te bucura cel mai mult de masina.

la mine spre exemplu scrie clar: cifra octanica 95. folosirea de benzina cu cifra octanica mai mare va duce la scaderea duratei de viata si un consum mai mare al motorului la suta de kilometrii.

Pot sa fiu atat de indiscret sa intreb si eu de ce? :vwrullz:

Tocmai ce se vorbea pe aici (adica acum cativa ani, haha!) ca nu dauneaza...

Nu vreau sa fiu ironic, desi ma tenteaza un pic, insa treaba sta asa: un amic a trimis un mail la Skoda sa intreb de combustibil si i s-a spus ca intr-adevar ar dauna benzina de CO mare, se ard supapele etc. Nu stiu daca a intrebat concret - benzina de 100 din comert sau a presupus acela ca e vorba de combustibil de curse.

Deci, din surse sigure si documentate - cum anume dauneaza? Ce face exact acel combustibil rau la motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 325i -ul meu, scrie pe capacul de la rezervor, 95, 98, 100 oder higher. deci pot pune fara probleme si cu cifra octanica mai mare. Si folosesc numai 100 de cand am luat masina. si e totul ok.

Modificat de coexist
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

Fratilor ... nu stiu ce sa zic. Am facut si eu un plin cu Carrera 100 si la motorasul meu n-am observat nicio diferenta din niciun punct de vedere. Spun asta ca o comparatie cu Top Premium 99+ si Premium 95. Stiu ca ar fi trebuit sa fac minim 3 plinuri ca sa pot zice ca intr-adevar "ard" numai 100, dar buzunarul m-a oprit :offtopic: .

De cand am vazut pe www.spritzmonitor.de ca cei care poseda motoras ca al meu folosesc exclusiv 95, asa voi face si eu pe veci ... Amin, chiat ca ei sunt nemti si o sa ziceti ca la ei cea de 95 are 95 sau mai mare...

Si ascultati-l pe bj ca stie ce si cum zice. Nu e singurul de la care am auzit aceaste chestii despre benzinicile noastre din Romania!

Modificat de Velocity_Warrior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut,am citit parerile voastre si am zis sa-mi bag si eu coada,pt vw golf4 AKL al meu omv95 in general...am pus si de la petrom si am constatat ca depinde si de la care statie petrom alimentez,am bagat si 99+ de la petrom...si carrera 100 omv....si efix98 rompetrol...efixul imi place,merge altfel motorul,consuma mai putin as spune,n-am computer de bord,omv100 la fel consuma mai putin dar parca e mai zgomotos motorul....99+...e chiar varza...m-am dus la munte si-mi dadea in nas de parca era o dacie cel putin ...in curand voi incerca si de la mol acel tip de benzina"racing"....iar consumul in general.....daca merg sa zicem ca sunt obosit nopatea cu 70-80...cred ca imi ia un 5% sau mai putin......dar daca merg pana de la buc la ct...in 2ore...consum juma de rezervor fix! :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am folosit carera 100 si mi se aprindea motorasul acela galben cu gazele evacuate. Si nu cred ca e de la carerea 100, de fiecare data cand am bagat benzina cu cifra octanica mai mare decat prevede producatorul la masina mea la fel am patit. Nimic de zis masina parca e mai infipta si merge mai binein turatie dar la relanti am putine fluctuatii.

Cu deosebit respect,

Andrei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
volnick1986

toti avem fluctuatii la relanti din cate stiu eu de la prieteni care au 1.6 si 1.8. e o problema comuna a benzinarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am folosit OMW 100 de cand am cumparat masina. Merge foarte bine. Nici nu a vazut altceva pentru termen de comparatie dar ma declar multumit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!