Jump to content

despre OMV super 100


d_andrei
 Share

Postare recomandată

Eu ma indoiesc ca pt. diferenta de 2% sau 5% ( de la benzina 95 sau 98 adica ), va face diferenta sa uzeze motorul mai mult... la un chiptuning tragi chiar cu 10% mai multa injectie si nu se plange nimeni de fiabilitate...

Bineinteles insa ca daca motorul a fost construit ( datorita raportului de compresie ) pt. 95 sau 98 e un un fel de strici orzul pe gaste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Zorro Classic

    16

  • shy

    6

  • s_c

    5

  • Soricelu

    5

Top Posters In This Topic

Eu ma indoiesc ca pt. diferenta de 2% sau 5% ( de la benzina 95 sau 98 adica ), va face diferenta sa uzeze motorul mai mult...  la un chiptuning tragi chiar cu 10% mai multa injectie si nu se plange nimeni de fiabilitate...

Bineinteles insa ca daca motorul a fost construit ( datorita raportului de compresie ) pt. 95 sau 98 e un un fel de strici orzul pe gaste

<{POST_SNAPBACK}>

eu am explicat o cauza (cauza cresterii temperaturii in camera de ardere). poate motorul tau rezista la n grade, dar poate nu...

de ce crezi ca inginerii aia de la VW sau de la alte marci de masini is prosti?!? crezi ca ei nu vor ca masinile lor sa fie cele mai performante?!? vor! , dar trebuie sa faca un compromis intre performante-fiabilitate-pret. astea merg mana in mana, nu se poate sa cresti una fara sa scada alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am explicat o cauza (cauza cresterii temperaturii in camera de ardere). poate motorul tau rezista la n grade, dar poate nu...

de ce crezi ca inginerii aia de la VW sau de la alte marci de masini is prosti?!? crezi ca ei nu vor ca masinile lor sa fie cele mai performante?!? vor! , dar trebuie sa faca  un compromis intre performante-fiabilitate-pret. astea merg mana in mana, nu se poate sa cresti una fara sa scada alta.

<{POST_SNAPBACK}>

Foarte corect daca toate ar fi asa de rezistente atunci nu s-ar mai vinde piese pt masini si masiniile ar rezista 100 de ani si asa mai departe

trebuie sa se vanda si piese pana la urma :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am vazut nicaieri sa scrie ca nu poti folosi o benzina cu cifra octanica superioara celei minime recomandate de producator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am vazut nicaieri sa scrie ca nu poti folosi o benzina cu cifra octanica superioara celei minime recomandate de producator.

<{POST_SNAPBACK}>

Nici eu nu am zis ca scrie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic
Adica dau dreptate la shy

<{POST_SNAPBACK}>

Adica sa bag linistit, singurul defect fiind ca scade greutatea portofeluluyi mai repede! Oricum, imi place senzatia cu OMV 100! Desi e motorasul mic, il simti mai vioi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Din propria experienta, pot spune ca OMV 100 este cea mai buna benzina de pe piata romaneasca, atat din punct de vedere al performantelor, cat si al "prieteniei" cu motorul. De asemenea este singura care corespunde din punct de vedere calitativ cerintelor UE, acest lucru datorandu-se unui singur motiv: este importata.

Mi se pare foarte clar ca problemele celor care inainte foloseau un tip de benzina (sa zicem benzina "X"), apoi au trecut pe OMV 100, iar dupa aceea au trecut inapoi la vechea benzina ("X") sa fie cauzate strict de calitatea proasta (ca sa nu zic foarte proasta) a benzinei respective, adica a benzinei "X". Cel mai probabil ei nu-si dadeau seama ca si inainte motorul avea probleme (oscila, pierdea din putere etc.) pentru ca erau obisnuiti, apoi cand au trecut pe OMV 100 s-au obisnuit cu mersul lin si functionarea buna a motorului, iar cand au trecut la vechea benzina au sesizat imediat diverse probleme.

De aceea cred ca nu motorul, ci ei, s-au obisnuit cu OMV 100. De asemenea nu cred in teorii de genul ca uzeaza motorul mai repede, ci din contra il uzeaza mai putin decat restul tipurilor de benzina produse cu tehnologie romaneasca, cu tot felul de impuritati prin ele. Nu subestimati calitatea incontestabila a producatorilor romani, de a face mult si prost. Pe lista lor de prioritati nu veti gasi niciodata "asigurarea calitatii produselor" sau "respectul fata de clienti".

Singura problema, si este una MARE, o constituie pretul enorm pentru Romania.

Parerea mea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Zorro Classic

Reinnod sirul parerilor despre OMV100 cu noi experiente: nu am sesizat nici o diferenta intre OMV100 din Romania si cel din Austria.

Diferente mari sunt, din pacate, la Shell. Am alimentat in Viena un 98 de la Shell si merge brici! Se simte ca e benzina buna! Nu pot spune acelasi lucru despre Shell Romania, unde benzina de 98 se comporta muuult sub cea a concurentei de la OMV sau MOL...

Oricum, voi alimenta numai OMV100 pentru ca asa-mi cere masina (ROZ 98). Spre bucuria masinii si tristetea bugetului... Benzina OMV100 din RO este mai scumpa decat cea din A (1 litru OMV100 = 1,199 EURO)

Modificat de Zorro Classic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Si sa ma intorc si la topic: singura neplacere este pretul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reinnod sirul parerilor despre OMV100 cu noi experiente: nu am sesizat nici o diferenta intre OMV100 din Romania si cel din Austria.

Diferente mari sunt, din pacate, la Shell. Am alimentat in Viena un 98 de la Shell si merge brici! Se simte ca e benzina buna! Nu pot spune acelasi lucru despre Shell Romania, unde benzina de 98 se comporta muuult sub cea a concurentei de la OMV sau MOL...

Oricum, voi alimenta numai OMV100 pentru ca asa-mi cere masina (ROZ 98). Spre bucuria masinii si tristetea bugetului... Benzina OMV100 din RO este mai scumpa decat cea din A (1 litru OMV100 = 1,199 EURO)

<{POST_SNAPBACK}>

:banghead:

Mai nou Shell-ul a fost cumparat de Mol si deja am vazut unele statii shell transformandu-se in Mol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic
:banghead:

Mai nou Shell-ul a fost cumparat de Mol si deja am vazut unele statii shell transformandu-se in Mol.

<{POST_SNAPBACK}>

Mai vechi :offtopic: De vre-un an au batut palma si de vreo sase luni lucreaza impreuna. Sunt curios unde fac V-Powerul aia de la MOL, ca de afara nu-l aduc, dupa cum se comporta benzina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nu mai exista Shell V-Power.

Acum cea mai buna benzina la Mol (inclusiv toate Shell-urile care sunt pe acte tot Mol) e de 98.

Si eu folosesc cand imi permit OMV 1oo insa nu ma intrebati de diferente :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cauzata de folosirea benzinei OMV Super 100 - dupa un an in care s-a pus doar super 100 ("s-a infundat..." - explicatie venita de la mecanicul de la repr. VW - cica sa nu mai folosesc pt ca nu e buna nici macar pentru biciclete).

Mentionez ca e vorba de un Golf 1.6 din 2002 cu 25000 de km la bord.

ps: e mai buna cea de 98 de la mol "parerea mea". :)

Modificat de bubu1313
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce anume "s-a infundat"? Fii mai explicit...

Mecanicul ala sa caute un mecanic de biciclete pe benzina. Eu am una, da-i pe muschi, din pacate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai nu stiu pt ca a fost prietena cu masina. (in timp ce merge cu masina a aparut cuvantul STOP pe computerul de bord si motorul pur si simplu s-a oprit in mijlocul drumului. Luat contactul, pus din nou contactul si motorul a pornit, doar ca a ramas aprins martorul -de la sonda lambda(asa am vazut in cartea masinii). A mers cu ea la service si cei de acolo au rezolvat problema in 10 minute. Singura explicatie a fost ca s-a infundat nu stiu ce... si sa nu mai foloseasca super 100.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, ciudat. Nu prea cred ca o benzina de o calitate superioara poate determina "infundarea" sondei. Ma rog, mecanicii stiu mai bine.

Mai sunt si alte pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult sau mai putin ontopic: Dupa remaparea ECU (by Lori) am constatat un consum mai mare cu benzina CO 100 comparativ cu cea standard. Oi fi eu singurul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu, wabbit. Eu am testat "babeste": de fiecare data cand alimentam, resetam kilometrajul mic. Bagam de ex benzina de 1 milion si cand se aprindea becu` la benzina, imparteam la nr de km parcursi si iesea tarifu`, ca la TAXI. Cu OMV Super 100, inainte de scumpirile din vara asta, imi iesea consumul peste 3.000 lei/km, cu drumuri preponderent prin oras. Cu Mol 98, nu trecea de 2500 lei/km. Ambele sortimente de benzina: OMV Super 100 si MOL Tempo Plus 98 ar trebui sa fie din import. Desi am auzit ca cei de la MOL nu ies bine daca transporta Tempo Plus dincolo de Ardeal... asa ca in Ardeal eu alimentez de la MOL iar in rest de la OMV.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ultima bomba:;( s-a dus sonda lambda (saraca de ea - D-zeu sa o odihneasca) - nu mai vreau Super 100 pt ca e jenant ca dupa 26.000 de km sa se duca sonda la o masina noua. La urma am intrebat si eu la reprezentanta pt ce e buna super 100 daca pt motorul de 1.6 16v nu e - raspuns: "Doar pt alea FSI dom`le" si asa trebuie sa mai dau si 750 de lei pt sonda nu era de ajuns ca am mers 26.000 km cu super 100.;( - am trecut pe 98 de la mol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ultima bomba:;( s-a dus sonda lambda (saraca de ea - D-zeu sa o odihneasca) - nu mai vreau Super 100 pt ca e jenant ca dupa 26.000 de km sa se duca sonda la o masina noua. La urma am intrebat si eu la reprezentanta pt ce e buna super 100 daca pt motorul de 1.6 16v nu e - raspuns: "Doar pt alea FSI dom`le" si asa trebuie sa mai dau si 750 de lei pt sonda nu era de ajuns ca am mers 26.000 km cu super 100.;( - am trecut pe 98 de la mol.

<{POST_SNAPBACK}>

Mecanicii care spun ca OMV 100 nu este buna sunt niste mecanici buni pentru biciclete. Niciodata OMV 100 sau orice alta benzina cu cifra octanica mai mare nu va strica motoarele. Acest lucru il pot afirma cu siguranta.

Tinand cont ca masina are 26.000km si tu ai dat bani pe sonda, banuiesc ca nu ai beneficiat de garantie. Asta este tzeapa curata de la cei de la PoRo. Ar trebui sa le faci panarama si sa iti schimbe sonda pe garantie. Nu scrie nicaieri in cartea masinii ca nu ai voie sa folosesti benzina peste CO 98, ci dimpotriva minim CO 98.

Modificat de istef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai in februarie masina are patru ani, deci nu mai am garantie cam de multisor (doar 2 ani a fost in garantie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ma scuzati ca ma bag si eu ca musca in oala. Insa aceeasi discutie ref. la OMV este si la motorina. Tot la fel niste " mecanici pertinenti " spun ca nu este bine sa pui cea mai scumpa motorina de la OMV : pt ca are putin sulf si d'aia nu se lubrifiaza pompa " Le-am spus ca sulf nu are legatura cu lubricitatea, aceasta din urma fiind un standard la motorine.

Iar ca sa le pun cireasa pe tort le-am zis sa-mi dea in scris ce tocmai afirmasera. Rezultatul : au dat-o cotita.

Nu se strica o sonda Lambda de la OMV 100. Si pun pariu ca n-au tupeul sa dea in scris.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am spus ca sulf nu are legatura cu lubricitatea, aceasta din urma fiind un standard la motorine.

Iar ca sa le pun cireasa pe tort le-am zis sa-mi dea in scris ce tocmai afirmasera. Rezultatul : au dat-o cotita.

<{POST_SNAPBACK}>

1. le-ai spus gresit - sulful si plumbul au rol de lubrifiere

2. n-au nici o obligatie sa-ti descrie in scris nimic, nu sunt la examen

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!