Jump to content

despre OMV super 100


d_andrei
 Share

Postare recomandată

Salut!

Vroiam sa va intreb daca folosesc OMV super 100 pe motorul meu poate avea urmari neplacute sau din contra, ar fi mai bine ?

Cat am fost pe-acasa de Paste, mi-am respectat motorul si am folosit numai OMV super 100, aproape un rezervor consumat atat in oras cat si pe un drum de 140 km. Dupa ce s-a aprins becu rosu, am trecut la 95 fara plumb, ca deh...pretul si-a spus cuvantul! Insa dupa ce am revenit la 95, cam capreste, acceleratiile nu-s liniare ci cam "rupte", iar lasata la relanti mai are scapari in jos, cam la 20-30 de secunde.

Ar fi de vina benzina ? numai ce scapasem de relanti "variabil" si era totul bine atat inainte cu 95, apoi cu super 100 iar a fost OK , acu insa au aparut fitele astea. sa fie de la benzina sau nu ? Si, in concluzie, e de bine, e de rau, e "tot aia" daca voi folosi OMV super 100 in motorul meu, ale carei cerinte minime sunt 95 fara "blumb" ?

PS: pana acum nu am folosit niciodata OMV super 100,nu am fost curios, nu-mi era gandul la a schimba benzina. Cand mergeam pe OMV 100 urca ceva mai greu in turatie, dar se simtea ca are o putere ceva mai mare - ceea ce mi se pare normal, fiind o benzina superioara, cu o putere de ardere mai mare. totusi, nu stiu ce s-a intamplat IN motor, daca e totul ok...

Astept pareri! Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Zorro Classic

    16

  • shy

    6

  • s_c

    5

  • Soricelu

    5

Top Posters In This Topic

Am bagat si eu benzina de la OMV de 100 pentru un drum destul de lung spre Sighetul Marmatiei. Masina a avut un comportament excelent si parca devenise mai nervoasa. La intoarcere am mers in service sa imi regleze un scartait la usi si mi-am laudat masina, dar si faptul ca am alimentat cu benzina de 100.

Mi-au spus ca nu se recomanda 100 si imi spuneau ca a fost o Fabia in service AVIA Militari cu probleme la motor datorita acestei benzine de 100.

Cam asta stiu eu... mai multe nu. Eu bag oricum de 95 de la Petrom sau OMV.

Multa bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea cu benzina de 100 e ca daca incepi sa bagi nu mai trebuie schimbata cu alta benzina ca iti face figuri motorul.. eu am un prieten cu un mercedes E220 si de cand a aparut shell v-power racing baga numai de aia si nu are probleme la ea.. dar daca pune alta merge infect masina.. la vw nu stiu cum o fii dar banuiesc ca tot asa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea cu benzina de 100 e ca daca incepi sa bagi nu mai trebuie schimbata cu alta benzina ca iti face figuri motorul.. eu am un prieten cu un mercedes E220 si de cand a aparut shell v-power racing baga numai de aia si nu are probleme la ea.. dar daca pune alta merge infect masina.. la vw nu stiu cum o fii dar banuiesc ca tot asa..

<{POST_SNAPBACK}>

Pai ....acuma spuneti ??? :D :D :D M-am mancat pe mine la zambilica sa bag super 100, ca cik e "cool stuff"...poate ma pricopsesc numa cu super 100 de acu inainte :D Sper sa-si revina motorasul de la sine, daca nu... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"urban legends" cat cuprinde in topicul asta :D

motorul n-are nimic, "isi va reveni" de la sine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

folosesc super100....multzumit....si eu cred ca sunt legende, doar n-ar prine motorul personalitate si nu-i mai place cu ai'lalta....:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum a zis si AB-33-WOB si s_c sunt LEGENDE MECANICESTI. Nu exista. Iar cea de la Avia nu avea probleme de benzina, avea probleme de mecanici care nu stiau ce sa-i faca, si atunci au dat-o si ei pe benzina. Ca nu e buna. Iar in carte scrie alimentati cu COR min 95, adica merge si 98 si 100, dar nu mai mult. Mai scrie ca daca alimentati cu benzina cu caracteristici superioare, nu se imbunatatesc performantele. Pe dracu. La cat de proasta e benzina din Romania, cred ca cea de 95 e de fapt de 91 si cea de 98 e de 95.

Am fost in Germania si Austria cu Felicia 1.3 MPI. Cum am trecut la austrieci, cu benzina 95 rupea nu alta, dar cu 98 zbura. Cum am intrat in RO am consumat 30l de 98 (MOL) in 390 km si apoi inca 30l de 95 (Petrom ca nu mai era nici o benzinarie prin zona aia) in numai 230 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

subscriu @ hogarban.

bataie de joc: caz clar. bagat 95 fara pb evident omv, mers pana la mare consum 22l/240 km. enorm. drum liber, fara acceleratii fara figuri... ~9.1 l/100km

eram cam speriat va zic sincer. m-am uitat sa nu fi ciupit o conducta de alimentare ceva. plus ca masina nu tragea... (aici se poate considera a fi subiectiv)

am bagat in schimb de la rafinarie din fata de la petromidia (rompetrol). masina ca noua, 22l/380 km. = ~5.78 l/km.

aceeasi masina, aceeasi incarcatura, aceleasi conditii de drum. bataie de joc.

btw, benzina de 95 si cea de 100 de la omv scrie la casa ca-s luate de la rompetrol.... sincer nu mai inteleg nimic. cred sincer ca cea de 100 e pe undeva pe la 98 in mod cert. cea de 95 nu mai vorbim si in majoritatea cazurilor apa sau ce naiba or baga in ea. probabil ca la rafinarie in fata n-o renta sa bage apa...

implicit zic ca e clar URBAN legend @ 100 care face praf motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pastrat "cireasa" de pe tort pentru la urma, evident !

De ce ma dau eu asa tare in vand dupa OMV super 100 ? tocmai din motivul care l-ati sesizat si voi, un consum redus. Mie mi-a scazut consumul in oras cu 0,7 % si inafara cu 1 %, ceea ce e vizibil ! Insa cand voi sta si voi face calcule, la cat costa litrul de super 100, cred ca ies tot acolo sau mai rau chiar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa procedam si noi ca in "Mythbusters" si sa infirmam sau sa confirmam aceasta "legenda"

Eu sunt interesat sa propun cateva teste in special posesorilor de FSI-uri. Dupa o alimentare cu OMV 100 logam cu VAG COM-ul cativa parametrii si apoi cu orice alta benzina sunt dispusi sa foloseasca posesorii masinilor de test, refacem pe cat posibil aceleasi log-uri in conditii asemanatoare.

Senzatia mea este ca in afara de avantajul detonatiilor reduse in conditii de sarcina mare OMV 100 nu are nici un alt mare avantaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai benzina proasta, datorita aparitiei detonatiei (ceva mai repede), va creste sigur consumul si nici putere nu va furniza motorul in sarcina. Plus ca aparitia detonatiei va insemna si temperatura mai mare de ardere in camera si de aici alte neajunsuri.

PS. de fapt cred ca masina de la Avia de care s-a vorbit atat, a mers un timp cu benzina f proasta, a deteriorat parca senzorul de temperatura, si apoi a bagat si benzina mai buna sa vada daca nu cumva merge mai bine. Senzorul fiind deja deteriorat, putea sa bage si de avion, ca tot asa mergea. Apoi au venit mecanicii si au zis ca de la OMV100 este. Nu cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum ideea e ca mecanicii au spus sa nu alimentez cu benzina de 100 de la OMV, ci doar de 95.

Sincer sa fiu nu prea ma pricep la astea, deci am scris doar ce mi s-a spus personal si nu din auzite!

Pana la urma cu e cu benzina de 100 de la OMV? Are efect daunator sau benefic asupra motorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred. e o benzina de larg consum. nu e speciala de curse, nu-ti "arde" motoru. daca ar dauna si s-ar trezi careva sa-i dea in judecata....?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnii mecanici de la Avia sa mai puna mana pe documentatie si sa citeasca. Eu nu am intalnit asemenea cazuri la masinile din service-ul meu. Oricum, nu este absurd daca s-ar intampla sa mearga putin mai neregulat motorul dupa benzina de 100, incercati sa stergeti valorile invatate. (Erase learned values) (Reset to factory settings) si totul va reveni la normal dupa un ciclu complet.

have fun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mecanicii de la Avia Militari mi-au spus acelasi lucru cu privire la OMV super 100 dupa ce am facut aproape 2000 de km cu ea si s-a busit senzorul de temperatura, aceasta a fost explicatia, iar acum bag numai FP 95 tot de la OMV si nu am probleme (nici cu motorul, senzorii sau financiare :D ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum a spus si AB-33-WOB. Numai o benzina de curse iti poate dauna. restul nu au cum. Iar benzina de curse nu este chiar benzina, este un amestec carburant format din benzina super super (aprox 20-30%) restul, etanol, si alte chestii f inflamabile, mult mai inflamabile decat benzina obisnuita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mutat post-urile off-topic (adica cele care nu se refereau la eventualele consecinte neplacute ale folosirii OMV100) AICI

Va rog sa nu recidivati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Pana acum am mers numai cu Shell de 95. Acum am trecut pe OMV 1oo. Daca apar ceva schimbari, o sa le postez aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"urban legends" cat cuprinde in topicul asta  :sly:

<{POST_SNAPBACK}>

asta cu benzina e clara. motorul nu prinde personalitate sa nu-i mai placa o anumita benzina, dar evident se bucura daca-i dau una nemteasca in locul celei romanesti. asta o putem constata cu totii cand avem ocazia.

hai sa profit sa verific si eu o legenda, mai greu de observat "cu ochiul liber". e adevarat ca daca bagi ulei sintetic nu mai e voie dupa aia mineral? nu ca ma bate gandul dar exista explicatii stiiintifice sau si asta e din categoria "urban legends"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Eu am utiliza in ultima luna urmatoarele benzine: OMV 95, apoi OMV 100 si acum OMV 95 din nou. Absolut nici o problema legata de "obisnuirea" motorulu cu cea de 100 si ca dup-aia nu mai vrea altceva!

Ce am observat:

- o mica scadere a consumului. Desi pe cea de 100 am consumat-o exclusiv in Bucuresti, am avut un consum usor sub 10 (normal e pe la 10,5 -11)

- masina este mai "nervoasa", ceea ce mi se pare normal.

Dupa ce am pus din nou 95 si am facut vreo cateva zeci de km am sesizat o usoara scadere a puterii (urc zilnic Podul Grant si am portiuni unde stiu cam cum trage masina).

Repet, modificarile de comportament ale masinii sunt usoare (poate si pentru ca motorasul meu este relativ mic). Banuiesc ca exista si o doza de subiectivism in aprecieri (maama, am dat o tona de bani pe asta, ce buna este!)!

Si tot o remarca proprie: pare mai buna OMV100 comparativ cu MOL 98.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat costa OMV100? Scuze ca nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

37.400 lei. Ieri i-am dat si io la golf sa traga pe nas niste d-asta si se simte. Reprize ceva mai bune... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

37.400 lei.

<{POST_SNAPBACK}>

Mai baieti mai...mi se pare mie ca voi vreti sa va obisnuiti cu pragul psihologic de 1 E/litru... :)

In paranteza spun si eu ca bag motorina Euro5 de la OMV (parca 31200 lei) pentru ca e din import Austria si masina trage si merge foarte bine...(mai bine decat cea de la Mol care si aia ar fi de import).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand luam io...de Paste mai exact...in BT era 39.000 ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!