Jump to content

Pierderi lichid spalare parbriz


sebastian stefan
 Share

Recommended Posts

Trebuie desfacute ornamentele de la prag si intreg manunchiul de fire , pe acolo trece furtunul.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DragosR

    8

  • Imhot3p

    7

  • sebastian stefan

    5

  • davides

    4

Am si eu o problemuta... :(

Nu imi mai ajunge lichid de spalare pe parbriz si pe luneta. M-am uitat la furtunele care ies din rezervor si sunt bagate la locul lor, nu pierde pe la nicio alta imbinare...dar se scurge lichid tot prin zona rezervorului. Poate fii pompita aceea de la rezervor sau valva aceea de sens unic ???

Mari "succesuri" si drumuri bune.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Problema rezolvata de Maestrul Bundy :).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

post-67435-0-57479800-1298271870_thumb.jAm și eu o problema.

Lichidul de parbriz curge si la mine

Edited by bunellu
Link to comment
Share on other sites

si eu am avut problema ta si am demontat rezervorul degeaba fiindca problema era de la supapa uni-sens de pe pompa de lichid care e introdusa pe rezervor, tot ceea ce o tine e o garnitura de cauciuc de pe rezervor

eu nu-ti recomand sa demontezi contra-aripa fiindca nu vad cum se poate demonta rezervorul plus ca nu ai nevoie

tu ar trebui sa citesti un tutorial de demontare bara fara ca sa vezi pe unde ai suruburi de desfacut, le demontezi doar pe cele de pe partea stanga a masinii fiindca e suficient daca tragi 10-15 cm de bara in partea cu rezervorul

mai citeam ca unii au scos doar suruburile de pe contr-aeripa ce se strang pe bara fata si apoi contra-aripa cedeaza suficient cat sa iti bagi mana sa scoti pompa de lichid,

pompa de lichid se scoate prin tragere fortata in sus, aceasta are o mufa in capatul de sus,

daca nu ma insel si la tine e acelasi tip de pompa ca si la mine care are o supapa unisens atasata, ei acesta e formata din 2 corpuri care se imbina la mijlocul lor existand o membrana care cred ca are rolul de supapa, adica trimite lichidul pe parbriz sau pe luneta in functie de directia de rotatie a pompei

problema care apare cred ca e de la faptul ca aceasta mebrana se taseaza, eu am rezolvat problema printr-un artificiu fiindca nu aveam timp sa caut piese, astfel am legat corpul membranei unisens in asa fel incat cele 2 corpuri care il formeaza sa stranga intre ele mai bine acea membrana, pentru legatura am folosit o sarma de cupru monofilara (cupru e mai maleabil)

daca astepti pana vine caldura si ai sa bagi apa in rezervor ai sa constati ca nu mai curge, sa nu te lasi inselat fiindca acesta va curge din nou cand bagi solutie de parbriz (cel putin la mine asa facea cu solutia de iarna)

Link to comment
Share on other sites

Merci SergiuD, nici n-am crezut ca a mai avut cineva asa situatie.

O explicatie de nota 11 (adica spun ca la mine vara cand am turnat apa nu curgea, situatia este exactct cum a fost la tine).

Merci frumos. Astept si eu sa se incalzeasca si ma apuc de treaba.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

De ceva vreme am observat ca a cam scazut presiunea la stergatorul spate, iar azi nu a mai functionat deloc. Cand am ajuns acasa am bagat un ac in duza si acum merge, dar am observat ca picura apa din masca de pe hayon. Dupa ce am dat-o jos am vazut ca buretele de pe masca e imbibat cu apa si cand am facut un test am observat ca imi scuipa apa prin cele doua gauri incercuite din poza atasata. Intrebarea intrebatoare e: ce as putea sa-i fac? Ce as putea sa curat pe acolo?

post-16604-0-08883500-1310493935_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Mai desfa si suruburile alea care se vad in poza (dar si cele care nu se vad)si demonteaza capacul, uita-te in interior, s-ar putea sa descoperi o teava rupta, sparta, etc. Asa am gasit la un golf, ar trebui sa fie la fel; exista si un kit de reparatie la reprezentanta.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

aveti grija la furtunul care iese din rezervorul de lichid. eu l-am gasit ros. un cutit si o alta bucata de furtun si am rezolvat. nu imi mai picura pe aripa interioara fata

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Sal de unde ai comandat capacelele de la spalator,eu am pierdut unul si arata urat.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

furtunele de la instalatia de spalare sunt niste extra mega porcarii. A schimbat cineva modelul furtunului?Asta zimtat este de tot rasul.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

si eu am pati acelasi lucru, imi curge supapa unisens. Se poate da jos doar contra aripa pentru a inlocui pompa + supapa (la mine sunt o singura piesa) sau este nevoie de demontat bara fata ?

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
vwgolf4pacific

Pentru cei care au spalatoare de faruri, se pot deconecta acestea de restul instalatiei fara a avea probleme dupa? Imi scapa lichid ambii cilindri.

Link to comment
Share on other sites

Scoti mufa de alimentare din motorasul spalatorului de faruri si o izolezi cu banda sa nu intre praf/mizerie in ea (pana cand rezolvi problema cu cilindrii).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

De vreo saptamana am vazut ca raman fara lichid de parbriz cam rapid asa ca am inceput sa ma uit dupa scurgeri. N-am identificat furtunasul de deasupra lonjeronului stang (despre care am tot citit), insa am vazut cum curge de sub masina, fara alte urme vizibile uitandu-te cand ridici capote. 

Am scos roate si contra aripa de plastic ai am identificat scurgerea la spliterul prins de motoras. Spliterul se scoate impreuna cu motorasul foarte simplu: se trage in sus ansamblu si iese usor de pe rezervorul de lichid. Cu mufa de alimentare a mers mai greu, dar daca bagi o surubelnita si apesi spre exteriorul ei sa zic, iese usor

 

Am incercat o improvizatie, cum a a mai scris cineva mai sus, cu o sarma stransa la mijlocul spiterului, in dreptul supapei, nimic, curgea in continuare asa ca am cumparat un ansamblu motoras + spliter nou: cel mai ieftin cred, de 48 lei, produs de Miele (nu tin minte cum se scrie exact). Dupa proba totul merge perfect, nici o scurgere  :D  Original era 270 lei, mai erau si la 110 lei cred, insa in poza nu aratau la fel cu cel inlocuit. Codul piesei originale: 1K6 955 651, iar ea cea cumparata arata cam asa: http://thumbs3.ebaystatic.com/d/l225/m/mmXiMo10FgOPMxwhjQZtffQ.jpg

 

Multumiri celor care au postat si au descris cum se procedeaza.

 

Acum urmeaza sa inlocuiesc difuzorul din ceasurile de bord ca nu se mai aude nimic cand semnalizez sau pun avarii

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Mi s-a sectionat (total) furtunul duzei de pe partea soferului. Dat fiind faptul ca magaria s-a intamplat pe la jumatatea furtunului, singura varianta e sa-l inlocuiesc.

Acu vine problema: ce tip de furtun e? Ce diametru are? Stiti unde gasesc asa ceva?

Am gasit niste furtune de silicon 6x3 mm dar nu stiu daca se potrivesc. Ma gandesc sa nu am probleme la conectarea furtunului la duza/pompa.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

salutare,

am si eu probleme cu instalatia de spalare a lunetei. imi curge pe sub bord pe partea soferului. am vazut ca sunt niste cabluri legate acolo. mi'e teama sa'mi bag nasul acolo. am facut un video: https://goo.gl/photos/L4fC3s5LtjuXgGH36

am problema asta de aproape 2 ani. din acest motiv nici nu prea am mai spalat luneta. doar cand ploua ce mai am noroc sa mai curat luneta :))

Edited by vwpolo08
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Pentru colegi care mai au probleme cu inbinarile instalatiei de spalare va prezint solutia folosita de mine: 

Materiale:                                                                                                                                                                                                                        - tub termocontractor de 10 mm diameru  (din dedeman)                                                                                                                                              - o bricheta pe gaz de aprins aragazul si o foarfeca

Se taie tubul la dimensiunea dorita , se introduce pe furtun dupa care se trage peste inbinatura. Se ia bricheta si se incalzeste furtunul. Se recomanda a se evita folosirea directa a flacarii direct pe tub .

Rezultatul in pozele atasate.                                                                                                                                          

IMG_20160828_185248.jpg

IMG_20160828_185450.jpg

Edited by iuli_badila
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Furtunul ala este aftermarket nu? Ptr ca cel original e striat ca cel de la aspiratoare si pare foarte fragil. 

Link to comment
Share on other sites

NU. este furtun (teava) originala doar ca sare de la imbinari.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

La mine la polo este ca cel de aspirator. Cel putin asa este acolo unde trece de la compartimentul motor catre duzele de pe capota.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am remediat 3 scurgeri de lichid la Polo 9n

-furtun fisurat la trecerea caroserie-capota, balamaua unde flexeaza. Nu mai aveam presiune la stergatoare, lichidul curgea langa roata stg fata.  Pus furtun de cauciuc peste.

-furtun fisurat la trecerea compartiment motor - habitaclu, in stanga pedalei ambreiaj. Nu mai aveam presiune spate si lichidul curgea pe pres si pe piciorul stang :P Pus furtun de cauciuc peste.

-nu etansa la valva sens, de pe pompa lichid montata pe vas. Am desfacut valva si am pus niste silicon (cu atentie sa nu afecteze miscarea membranei de cauciuc). Cine nu poate asta, se cumpara alta pompa, valva nu vine separat ca piesa.

Primele 2 puncte se pot rezolva cu metoda OEM dar trebuie cumparat furtun specific si demontat mai mult pt a ajunge la mufele de legatura din caroserie.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
On 2/21/2011 at 9:32 AM, SergiuD said:

si eu am avut problema ta si am demontat rezervorul degeaba fiindca problema era de la supapa uni-sens de pe pompa de lichid care e introdusa pe rezervor, tot ceea ce o tine e o garnitura de cauciuc de pe rezervor

eu nu-ti recomand sa demontezi contra-aripa fiindca nu vad cum se poate demonta rezervorul plus ca nu ai nevoie

tu ar trebui sa citesti un tutorial de demontare bara fara ca sa vezi pe unde ai suruburi de desfacut, le demontezi doar pe cele de pe partea stanga a masinii fiindca e suficient daca tragi 10-15 cm de bara in partea cu rezervorul

mai citeam ca unii au scos doar suruburile de pe contr-aeripa ce se strang pe bara fata si apoi contra-aripa cedeaza suficient cat sa iti bagi mana sa scoti pompa de lichid,

pompa de lichid se scoate prin tragere fortata in sus, aceasta are o mufa in capatul de sus,

daca nu ma insel si la tine e acelasi tip de pompa ca si la mine care are o supapa unisens atasata, ei acesta e formata din 2 corpuri care se imbina la mijlocul lor existand o membrana care cred ca are rolul de supapa, adica trimite lichidul pe parbriz sau pe luneta in functie de directia de rotatie a pompei

problema care apare cred ca e de la faptul ca aceasta mebrana se taseaza, eu am rezolvat problema printr-un artificiu fiindca nu aveam timp sa caut piese, astfel am legat corpul membranei unisens in asa fel incat cele 2 corpuri care il formeaza sa stranga intre ele mai bine acea membrana, pentru legatura am folosit o sarma de cupru monofilara (cupru e mai maleabil)

daca astepti pana vine caldura si ai sa bagi apa in rezervor ai sa constati ca nu mai curge, sa nu te lasi inselat fiindca acesta va curge din nou cand bagi solutie de parbriz (cel putin la mine asa facea cu solutia de iarna)

SUPER PROFI EXPLICATIA SI SOLUTIA.

GRIJA SA NU PIERDETI GARNITURILE INELARE CAND DETASATI SUPAPA DE POMPA (SUNT MICI SI SUBTIRI). LA OCTAVIA 2 SI NU NUMAI ACCESUL CEL MAI RAPID SI CEL MAI USOR ESTE PRIN PROIECTORUL DE CEATA, STANGA FATA, SAU PRIN MASCA INLOCUITOARE DACA NU AVETI FARURI DE CEATA, (DOUA SURUBURI T20 SUB CAPACUL FILETULUI PENTRU CARLIGUL DE REMORCARE). ATENTIE LA CONDUCTE (FURTUNURI), SE SCOT USOR FARA FORTARE... OPERATIA DUREAZA DOAR 10 MINUTE PENTRU O PERSOANA CU O SURUBELNITA T20, FARA RAMPA SAU ELEVATOR. SUCCES.

PS

EXISTA UN FILM FOARTE BUN PE YOUTUBE: 

 

Edited by chorus67
Link to comment
Share on other sites

ti-a ramas CAPS activ...

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Salutare, 
Am avut si eu 2 probleme cu traseul de lichid de parbriz. Prima a fost sub filtrul de aer (in cazul motorului meu) si pierdea lichid pe la roata iar cea de-a doua a fost fix la capota, unde s-a rupt furtunul. Mai am sa rezolv si in spate insa este frig acum iar furtunul este destul de sensibil si casant. 
Atasez cele 2 imagini cu traseele, poate mai ajuta pe cineva. 

traseu parbriz.png

trsaseu luneta.png

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!