Jump to content

Timeline Vento/JettaIII


paul_ral

Postare recomandată

Stocul de piese noi s-a imbogatit cu bielete de directie si capete de bara

SN850002.jpg

Link către comentariu

De ce nu ai mers pe Lemforder? Mie mecanicul nu mi le-a recomandat cand le-am schimbat acum 2-3 saptamani. Poate tu ai aflat altceva :hainoroc:

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Lemforder erau foarte scumpe. Am inteles ca Delphi sunt bunicele. Oricum pe capetele de bara efortul este mai mic comparativ cu pivotii sau flansele amortizoarelor. In plus, m-am hotarat sa schimb si rulmentii fata (merg pe FAG) si axele de la puntea spate, costuri care nu au fost planificate. Faptul ca atrebuit sa inlocuiesc puntea la 206 mi-a afectat serios bugetul si a trebuit sa fac o deturnare de fonduri.

Link către comentariu

Sunt la punctul 1 din plan. Azi, printre picaturi am pregatit terenul pentru demontarea motorului si cutiei.

Demontarea mastii si a spoilerului fata

IMG_0001.jpg

Tragarul este dat jos, Va fi inlocuit cu cel cu 2 ventilatoare pentru climatronic

IMG_0005.jpg

Golirea instalatiei de racire

IMG_0003.jpg

In afara de acestea, au fost demontate: alternatorul, pompa de servodirectie, injectia, etc

Timp de lucru 4 ore

Link către comentariu

Azi m-am jucat un pic cu un spray cu grund. Am curatat teava prin care circula apa, teava de la epuratorul de gaze si pe cea de la servodirectie

SN850004.jpg

Am aplicat cateva straturi de grund

SN850005.jpg

SN850009.jpg

Acelasu lucru pentru suportul de baterie (nu este in imagine) si colierele de la furtunele de apa. Acestea vor fi vopsite in culoarea verde

SN850006.jpg

Link către comentariu

Inca o ora petrecuta la garaj pentru reconditionarea pieselor

Conductele

SN850008-1.jpg

Suportul bateriei

SN850014.jpg

Colierele. Ciudat ca in tot orasul nu am gasit un spray cu vopsea verde. Am optat pentru albastru, mai am cateva coliere albastre de la cealalta masina

SN850012.jpg

Acum am observat ca nuanta de albastru este apropiata de culoarea siglei VW :Driver:

Modificat de paul_ral
Link către comentariu

Cineva e pus pe treabă.

Şi eu care credeam ca faci doar o simplă segmentare.

Spor la lucru in continuare!

Link către comentariu

Paul cat de curand o sa trec prin Slobozia si nu voi rata sansa de a face un pitstop la tine :rolleyes: .Mult succes in continuare!

Link către comentariu

O sa iasa masina noua...felicitari pentru rabdare si pasiune.

Link către comentariu
Peste o saptamana incep demontarea masinii. Activitati ce se vor desfasura:

1. Demontarea motorului si cutiei

1.1 - segmentare

1.2 - inlocuire ghiduri/scaune/semeringuri supape

1.3 - vopsire bloc motor

1.4 - inlocuire kit ambreiaj

1.5 - schimbare cutie viteze

2. Demontarea puntii spate

2.1 - inlocuire punte? sau doar bucsele

2.2 - inlocuire fuzete

2.3 - inlocuire conducte frana cap coada

2.4 - inlocuire amortizoare spate

3. Schimbare articulatii fata

3.1 - inlocuire bucse bascule

3.2 - inlocuire bucse bara stabilizatoare

3.3 - inlocuire pivoti

3.4 - inlocuire capete de bara si bielete de directie

3.5 - inlocuire rulmenti fata

4. Schimbare suspensie fata

4.1 - inlocuire flanse amortizor

4.2 - inlocuire telescoape

5. Pregatire instalare climatronic

5.1 - decuparea panoului despartitor

Totul va fi fotografiat si prezentat pe forum

deci vom avea primul vento la 0km .... :biggrin:

mult succes!

Link către comentariu

0 km vine dupa 299.999 km

Zilele astea am demontat tot ce vine legat de motor si am demontat planetarele.

Am facut rost si de 2 capre (stand jack) pentru sustinerea caroseriei. Multumesc lui robert (robert28) pentru ajutorul acordat in acest sens

Link către comentariu

Sa le folosesti sanatos Paul :) ,poate vin si iti dau si o mana de ajutor,cine stie :P .Bafta!

Link către comentariu

Multumesc pentru urari!

Azi am avut in program desfacerea suruburilor de la tampoanele motorului si desfacerea piulitelor flansei de la evacuare. Pentru asta a trebuit sa cumpar 2 prelungitoare de 25 cm, un capat tubulara de 16 si o inelara dreapta 16-17. Cele 2 prelungitoare iti usureaza treaba, mai ales in cazul surubului de la cutia de viteze:

IMG_0041.jpg

in cazul tamponului din spate se foloseste capatul de 16, folosind din nou cele 2 prelungitoare

IMG_0042.jpg

Surubul de 17 de la tamponul din fata se desface foarte usor

IMG_0040.jpg

La montare, trebuie tinut cont de cuplul de strangere specificat pentru fiecare surub in parte

Am intampinat probleme cu cele 4 piulite de la flansa de evacuare, de fapt cu unadintre ele, deoarece se invartea in gol. Solutia a fost introducerea unei surubelnite si fortarea flansei astfel incat piulita sa fie in contact permanent cu flansa. Pentru a avea acces cu privirea am folosit o oglinda retrovizoare. Astfel am observat ca filetul e terminat. Solutia, evacuarea de la motorul de rezerva:

IMG_0044.jpg

E bine sa ai un motor de rezerva prin garaj!

Avand in vedere ca trebuie sa vopsesc si blocul motor, am utilizat o perie de sarma prinsa in bormasina si am curatat o zona a motorului, dupa care am aplicat grund

IMG_0045.jpg

Cred ca voi merge pe o vopsea neagra, si ma gandesc la cea pentru etrieri, fiind mai rezistenta la temperatura.

Pentru maine am planificat desfacerea evacuarii si admisiei de pe motorul de rezerva, curatarea lor si pregatirea pentru a fi puse pe masina.

Link către comentariu

Ce am vopsit acolo este pentru o proba, motorul va fi vopsit dupa demontarea tuturor accesoriilor si dupa segmentare!

Link către comentariu

Magnific :blah:

In cat timp estimezi ca va fi gata? (banuiesc ca toate astea le faci in timpul liber, dupa munca)

Link către comentariu

Nu ma grabesc, vreau sa lucrez incet si cat se poate de meticulos. Dupa scoaterea motorului vreau sa curat compartimentul motor fiindca arata cam urat. Lipsa unui scut s-i pus amprenta pe imaginea acestei zone. Am facut rost de unul si acum astepta sa fie urcat pe masina. Merg cu 206-le si mai fac economie la carburant :lol: De banii respectivi mai iau un grund, un spray, o cheie... Daca tot dau motorul jos voi inlocui (sau taia, sa vad cum va fi mai usor) peretele ignifug, cu un altul prevazut cu orificiile pentru conductele de AC. Am gasit climatronicul, sa vad cu ce ma ajuta sotia.

IMG_0245.jpg

Problema e ca vine de pe un diesel, dar sper sa ma descurc in fire.

Dupa ce voi da motorul jos, ma voi apuca de inlocuirea tuturor articulatiilor fata precum si a amortizoarelor.

Lucrez singur, dupa program si dupa ce se mai racoreste un pic afara. Motorul il voi face cu un mecanic iar chiulasa o voi trimite la curatat, rectificat scaune, la o firma recomandata de mecanic.

Link către comentariu

Azi mi-am mai facut putin timp pentru demontarea accesoriilor de pe motor si a evacuarii si admisiei de pe cel de rezerva

Dupa demontare

m2.jpg

Asa arata interiorul "'plamanului"

ulei1.jpg

Demontarea galeriei de admisie este dificila datorita pozitiei inghesuite de acces la piulite. Demontarea se face cu ajutorul unui imbus de 6 introdus intr-un cap cheie 1/4 cumparat de la Praktiker. Dupa demontarea admisiei evacuarea iese usor atat timp cat piulitele nu sunt ruginite. Pentru asta e nevoie de un cap cheie 12 si prelungitor.

m1.jpg

Admisia si evacuarea vor fi curatate cu o perie de sarma rotativa.

Am observat ca evacuarea pe pistonul de la volant este mai afectata, cu urme de produse de ardere si putin ulei. Si pe motorul meu compresia pe acel piston este mai scazuta

evacuare.jpg

La final salutari din Mexic!

m4.jpg

Modificat de paul_ral
Link către comentariu

THX! Spre seara, cand s-a mai racorit afara am mai lucrat cate ceva

Slefuirea galeriei de admisie

admisie.jpg

Curatarea galeriei de evacuare si grunduirea ei

evacuare2.jpg

Vopsirea galeriei de evacuare cu bronz

IMG_00442.jpg

Link către comentariu

Buna treaba colegu! astept poze cand e gata "proiectul" :D keep up the good work! :D

Link către comentariu

Imi plac foarte mult oamenii dedicati si meticulosi asa cum esti tu.Sa ai bafta si rabdare in continuare!

Link către comentariu

In ultima saptamana nu am avut timp de lucru, insa am luat garniturile de la motor si rulmentii fata

IMG_0115.jpg

Rulmentii fata vin si cu un kit de inlocuire a piulitelor de la amortizoare, a surubului si piulitei de la pivot si inca o piulita care nu-mi dau seama unde vine :unsure:

IMG_0117.jpg

Link către comentariu

Iese, dar e de munca. Azi mi-am terminat coloana, incercand sa ridic singur cutia de viteze ;)

Link către comentariu
  • Vizitator a închis acest topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!