Jump to content

Timeline Vento/JettaIII


paul_ral

Postare recomandată

Progresezi foarte frumos, asa cum era de asteptat. LEGO pentru copii mari. Spor in continuare!:icon_thumright:

Link către comentariu

Paul am vazut ca ti-ai luat alt filtrul dehidrator,sa inteleg ca cel pe care ti l-am trimis era nefunctional sau ai ales sa il inlocuiesti? Bafta in continuare si sper sa ne vedem in curand.

Link către comentariu

Am ales sa-l inlocuiesc, eu cred ca se mai poate refolosi desi se spune ca odata deschis circuitul de AC filtrul isi pierde din proprietati. Ma interesa indeosebi presostatul de pe el. Multumesc pentru ajutor. Azi am luat și montat filtrele de aer de polen cu cărbune activ și

post-6155-0-16491100-1303158646_thumb.jp

post-6155-0-87005700-1303158655_thumb.jp

Modificat de paul_ral
Link către comentariu

Offf... trebuia sa surprinzi momentul cand ai dat cheie :P. Oricum felicitari (ti le voi spune la fiecare postare).

PS: a tremurat putin mana pe cheie? :icon_cool:

Link către comentariu

Nu cred ca exista satisfactie mai mare ! La munca si migaleala depusa rezultatul e pe masura ,inca o data felicitari !

Link către comentariu

Nu-i nimic, mai tragem o dublă! Glumesc. Mă așteptam ca motorul să pornescă din prima, a pornit, un pic b

Link către comentariu

Cum e Paul sa stai aproape un an intreg cu masina desfacuta?

Spor la lucru in continuare.

Link către comentariu

:)) super. Esti ca mine... fara muzica nu merge treaba :) Motorul se aude OK in afara de reglajele de rigoare nu vad sa ai alte probleme. Nu inteleg cum de ai dat si pe garnitura cu vopsea de sobe :D

Link către comentariu

Se pare că statul fără lichid de răcire a afectat garniturile sondelor de temperatură a apei dispuse pe flanșă. Pe acolo încă pierd lichid de răcire. Le voi comanda și apoi înlocui. Am testat funcționarea motorașelor de acționare a clapetelor și toate răspund la comenzi. Niște poze făcute cu telefonul, seara în garaj.

post-6155-0-66414100-1303332684_thumb.jp

post-6155-0-96421100-1303332721_thumb.jp

post-6155-0-85530300-1303332776_thumb.jp

Modificat de paul_ral
Link către comentariu

Deocamdata astept garniturile,insa am observat ca si radiatorul are mici scurgeri. Mai mult ca sigur, e rezultatul faptului ca acesta a stat mult timp fara lichid. As lua altul sh dar e posibil sa intampin aceeasi problema.Ma gandesc si la varianta decapsularii si remedierea garniturii.

Link către comentariu

sincer? Mai bine unu nou chiar daca te rupe la bani. Stii ca nu mai ai treaba. Sa-l decapsulezi si sa schimbi garniturile e un loto la fel ca si cu un radiator second..... parerea mea

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Am inlocuit garniturile, totusi am fost nevoit sa mai pun o garnitura subțire din cauciuc pentru ca siguranta sa fixeze foarte bine sonda.

Până la urmă am optat pentru un radiator nou. A costat 200 lei, sper să nu am probleme cu el.Azi am reîncărcat instalatia cu antigel și o să verific mâine dacă mai supurează.

post-6155-0-49874700-1304540034_thumb.jp

Modificat de paul_ral
Link către comentariu

Ieftin. Eu cand m-am interesat mai demult era 400.

Sigur ai luat mare pentru masina cu AC? :icon_thumright:

Link către comentariu

Da, este varianta cu AC, l-am montat și e OK.

Link către comentariu

si eu am luat anul trecut cu 220 nou-nout si e OK, astea sunt preturile...

Link către comentariu

Elemente de detaliu: abţibildurile de pe trager

post-6155-0-25781600-1304970214_thumb.jp

post-6155-0-97285300-1304970236_thumb.jp

post-6155-0-75205500-1304970264_thumb.jp

post-6155-0-28949100-1304970280_thumb.jp

Link către comentariu

Felicitai pt masinuta si mult respect pt efortul investit.

Am obs ceva ce mai intereseaza si anume bornele de la baterie. Mai ai cumva vreun set sau poti sa masori lungimea cablului de la borna de plus care se duce la demaror cred. Ca vreau sa pun niste muzica pe masina si vreau o borna unde sa am cum sa prind foarte bine papucul care este mare!

Ma intereseaza cea de plsu, ca minusul este suficient pt ce vreau eu!

Link către comentariu

O să caut borna de +, cred că o am, revin maine cu răspunsul, sigur mai am una de masă.

Link către comentariu

Am găsit și elementele din cadrul instalației vacuumatice, respectiv: rezervorul de aer de sub aripa st

post-6155-0-97220200-1305036883_thumb.jp

post-6155-0-09552800-1305036910_thumb.jp

Link către comentariu

Montat tija de legatură dintre suportul compresorului și motor

post-6155-0-80646700-1305229534_thumb.jp

Link către comentariu

Am căutat și am scos de pe cealaltă instalație cablurile cu mufa ce merg la senzorul care semnalizează lipsa lichidului de răcire. Treaba este simplă, sunt 2 fire. Respect

post-6155-0-75963300-1305487268_thumb.jp

Link către comentariu
  • Vizitator a închis acest topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!