Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

On 26.02.2023 at 18:56, G.EM a scris:

Și eu știam inițial că injectoarele de pe BKP (03G130073S) nu se reconditionează. Ulterior, am luat legătura cu Total Diesel Service din București care au spus ca ei reconditionează și astfel de injectoare. Până acum nu se recondiționau deoarece nu exista un banc specializat pentru acestea(va rog sa ma contraziceți dacă greșesc). Atașez o poză cu valorile injectoarelor după recondiționare

 

Sau poti incerca sa le reconditionezi.

 

Succes in alegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut! Stie cineva ce poate insemna semnul "!" ? Cand accelerez si turez motorul la 3500 turatii imi apare spirala si masina nu mai trage apare un mesaj engine fault workshop,opresc si masina isi revine,dar apare acel semn !

Mentionez ca e un passat b6 2.0 tdi bkp din 2008 .20230418_130016.thumb.jpg.9535376a078f2cbfc7cff0ccf9de2ffa.jpgCe problema ar putea fi? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza,e o problema la motor

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca uneori se opreste motorul in mers, dar apoi porneste "la sfert", uneori fara sa trag pe dreapta, doar scoasa pe liber, tot un injector sa fie vinovat? De fiecare data am cod de eroare G28 sau G40, la fel si dupa inlocuirea senzorilor si a ECU. Uneori apare si spira galbena insotita de mesajul "Du-ma la service" (traducere aproximativa din memorie 😄). Odata am avut si un cod de injector, care a fost inlocuit. A mers bine o luna si jumatate, apoi s-a oprit iar in mers. Am fost in 5 service-uri pana acum (de un an si ceva) si nu prea se mai bucura nimeni cand apar cu aceeasi masina la ei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,fara sa am pretentia ca stiu ce se intimpla cu masina ta,si fara sa fiu reparator de injectoare PD,am pus referinta pe google si mi-a sarit in ochi forma exterioara a solenoidului acestui injector.Cind au aparut,le reparam doar partea electrica ,,bobina" era una din cauzele principale defectarii acestui tip de injector.Din comentariile celor cu care am colaborat,carora le-am reparat ,,bobinele" majoritatea nu au mai avut probleme cu ele.Nu stiu decit ca ei le puneau un kit de garnituri noi,si uneori le inlocuiau duzele.

Am inteles ca daca intra in scurt circuit un injector din astea,masina intra in limp mode sau se opreste.

Daca la diagnoza iti da eroare un injector,iti recomand sa il schimbi,sau inainte poti schimba doar locul in chiulasa ca sa vezi daca eroarea trece pe celalalt cilindru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca după fiecare oprire accidentală apare eroarea pe G28, asta este cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passatul bkp fabr in decembrie 2007 are dpf sau nu? Intr-un loc mi-a zis ca are dar cica e "gaurit" iar in alt loc ca nu are din fabrica...ce motorina ar fi mai potrivita pt acest tip de motor? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BKP nu are dpf .

Motorina premium 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADEe mentionat undeva in manual ceva legat de motorina premium pt. BKP? Eu de cca 10k km de cand am Passatul am mai pus ocazional si premium si nu am simtit nicio dif, si mi-e si neclar daca e benefic in vreun fel pt motorizarea asta motorina premium. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e mevoie de mentiuni ca sa ne dam seama ca un combustibil de calitate ajuta un motor .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Intrebare pentru minunatul 2.0 BKP: 

Se dau urmatoarele valori la rece pe linia 13
-0.70 // +0.68 // -0.41 // 0.45

La cald valorile se muta toate pe 2, avand urmatoarele numere: 

 

-0.53 // +1.02 (oscileaza si ajunge rar la +1, cel mai stabil fiind la cca +0.8) // -0.17 // -0.31

 

Simptome masina: 
Pe langa pornirea cu fum, mirosul de motorina e destul de puternic all around.
Ce se mai intampla e ca, daca masina sta la relantiu pornita si nu se merge constant cu ea, cu cat sta mai mult la relantiu, cu atat pare ca injectoarele arunca motorina mai multa, iar la pornire plec cu puhoiu de locomotiva dupa mine. 
In sarcina in special am un fum gri-ish, cu miros puternic de motorina. 
Consum pt 4motion variant mi se pare ok, 6l/100 extraurban, in oras nu prea merg cu ea, iar ca putere e loterie, de cele mai multe ori trage cum trebuie, uneori simtind ca e mai lenesa decat ar trebui sa fie, in special peste 110. 
Masina porneste foarte bine la rece, "la sfert", iar la cald un pic mai greu, dar oricum repede. 

Pompa tandem schimbate, turbo reconditionat. Acum vine intrebarea, exista sansa sa scap cu un set de oring-uri schimbate? :D
Judecand dupa cum se schimba valorile la cald, presupun ca prima chestie de verificat ar fi un test de compresie, nu? 
M-ar ajuta o parere extra ca sa stiu in ce ordine ar fi ok sa procedez. 

Multu! 




 

Modificat de CuptenTimo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand a fost pus ultimul set de injectoare noi ?

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupun ca 2012 din hartiile pe care le am pt ea 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideal ar fi sa mai tina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Buna seara. As dori o parere/sfat. Sunt intr-o stare deprimata. Am un Passat B6, motor 2.0 bmr 170cp an 2007 260.000 km. La relanti, se simte la peste 60grade un tremurat, iar fumul iese pe esapament Nonstop. Daca i dau cateva sprituri, nu mai sta nimeni in curte de gaze. Am pus VCDS in actiune, valori intre 0.2-0.8, dar pe Inj4, am prins si 1.7 la 80grade. chiar 1.9 in cateva cazuri. Restul inj maxim 1.2 daca au vazut. Cativa prieteni au spus ca ar putea fi doar inj 4, cativa ca e ceva din internele motorului si sa nu schimb injectoarele ca ar fi ok. Doresc o parere, sa stiu la ce ma astept. Masina in rest trage super bine, raspunde perfect la acceleratie, consum mediu 5.5. Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că ar trebui sa găsești un mecanic competent. Poate că ar trebui sa incepi cu ce este mai ieftin, o înlocuire de oringuri injectoare, deci tot la mecanic ajungi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut !

 Am desfacut capacul culbutorilor din cauza de scurgeri de ulei.

Am observat ca in partea dreaptă a fiecărui injector este o pata translucidă , globulara de 4-5 mm.

Este semn că picură in jectoarele ?

Baia nu crește ! Mileage 340 tkm, neumblat la injectoare.

 

Cum aș putea verifica daca scapă motorina pe la oringuri fară să desfac injectoarele ?

Dacă aș injecta motorina cu presiune pe tur, și m aș uita in jurul injectoarelor dacă curge ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

O etapă la.acest.test este și verificarea etanșeității oringurilor. Ai nevoie de adaptorul ăla și manometrul aferent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!