Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

cum spunea un coleg mai sus (nu am timp sa caut acum ), la modelele dupa 9/2007 s-a marit limita de toleranta din softul ECU la care acesta reactioneaza atunci cand injectoarele se scurtcircuiteaza.

aceasta masura a fost luata pentru a preveni inconvenientul generat de oprirea motorului fara avertizment.

simptomatica descrisa de tine se explica prin faptul ca, scurtcircuitat fiind, injectorul nu raspunde corect la comenzile ECU, timpii de deschidere fiind redusi de consumul suplimentar de curent.

in turatii ridicate e oarecum normal sa nu simti dezechilibrul motorului si e si mai greu sa sesizezi o oarecare pierdere de putere.

recomandarea mea e sa nu mergi in continuare asa doar pt ca inca functioneaza .

schimbarea limitei la care ECU reactioneaza, in situatia unui injector in scurt, prin modificarea parametrilor ECU cu ajutorul interfetelor OBD, este o asa zisa metoda de depanare a defectului practicata de unii intreprinzatori!

in realitate injectorul ramane defect iar ei nu fac decat sa aplice modelelor anterioare anului 2008 modificarea ECU de dupa 2008...contra cost desigur.

Modificat de nitro_od
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte interesanta treaba :icon_thumright: deci se poate marii limita de toleranta cu un vag com? nu se poate arde ecu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

presupun ca e posibil sa se arda ECU, dar nu pot emite decat o parere bazata pe deductii logice... nimic concret.

prima problema nu este ECU ci faptul ca, desi ECU este pacalit, motorul functioneaza departe de parametrii optimi... dar functioneaza! nu stiu, concret, cat timp sau ce urmari poate avea exploatarea improprie.

partea utila a modificarii soft ar fi ca nu mai ramai cu ochii in soare sau in stele, cand crapa un injector, si te poti deplasa :Driver: pana rezolvi problema.

Modificat de nitro_od
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact eroarea aia cu Regulation Range Exceeded imi dadea si mie.... deci, e ars sau nu e ars?

si, sa inteleg ca dupa 2007 nu au facut nimic altceva decat sa modifice softul sa nu mai opreasca motorul? corect? in rest toate bune si frumoase la fel ca in 2005-2006?

Modificat de Vitali
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e ars... pentru ca nu se arde! e in scurt fata de masa... frunzareste putin topicul ca sa-ti faci o idee despre ce se petrece acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Codurile injectoarelor noi de termina in DX(am pus eu unul nou)...cele vechi se termina in D

Pentru gama VAG, tot ce are terminatie in X (indiferent ca este vorba de pompa de apa, injector sau orice altceva) este cu piesa la schimb si NU este nou ci refurbished.

Desi nu sunt noi (pretul este mult mai mic decat la acelasi produs dar nou) garantia la ele este egala cu aceea a unui produs nou pentru ca ele au fost reparate (s-a inlocuit ce era defect), testate si verificate si apoi repuse in vanzare. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect! si ma bucur ca afirmatia a fost facuta de @aryes13 ca sa nu fiu acuzat de vre-un interes...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu pe Siemens pentru BKP nu mai exista altceva inafara de cele cu SX la sfarsit.Am confirmat asta si in Germania la dealer VW.

Modificat de TheOne06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci am dat 25 de mil pe un injector reconditionat de siemens...E drept nu e cumparat din reprezentanta pt ca nu aveau pe stoc, e cumparat de la un magazin de piese auto care l-a avut pe stoc.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SI eu vreau sa stau linistit ca nu ma lasa masina in camp. Vreau sa plec cu ea in afara. Am schimbat doar unul. Ce imi recomanzi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ar fi masina mea, le-as da afara pe toate si le-as face protectie...

probabil ca sfatul poate fi interpretat de vreme ce ma ocup si de injectoare, dar poti face asta pe plan local ...sau deloc!

o alta alternativa ar fi sa ti le masori inainte de plecare ca sa stii daca te paste sau nu necazul.

daca toate sunt ok (nu prezinta nici un fel de rezistenta intre pinii de alimentare si masa), probabilitatea sa se scurtcircuiteze in urmatorii 10k tinde catre 0. daca poti face singur asta ... e gratis :D

trebuie doar sa scoti capacul ciuloasei si mufele de alimentare ale injectoarelor (ca sa poti masura), simplu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ar fi masina mea, le-as da afara pe toate si le-as face protectie...

...

o alta alternativa ar fi sa ti le masori inainte de plecare ca sa stii daca te paste sau nu necazul.

Poti sa spui te rog mult ce inseamna "protectie" (ce presupune concret), cat dureaza pt 4 injectoare (ore, zile?) si cam cat costa? La fel "masurarea": cat ar dura si cam cat costa? Prezinta riscul vreunul din cele doua procedee (e.g. sa se strice un injector in timpul si datorita masurari)?

Modificat de pdanut2000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...daca toate sunt ok (nu prezinta nici un fel de rezistenta intre pinii de alimentare si masa)...

nitro_od, nu te supara dar din punct de vedere electric nu este corect ceea ce ai spus mai sus. Trebuie sa existe o rezistenta de izolatie intre pinii de alimentare ai cristalului piezoelectric si masa. Valoarea rezistentei de izolatie trebuie sa fie specificata in documentatia tehnica deoarece depinde de marimea tensiunii de lucru(in functie de aceasta se specifica si valoarea tensiunii de strapungere a meghometrului) si a mediului in care functioneaza obiectul de masurat.

Modificat de Guadalcanal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineinteles ca exista o rezistenta corespunzatoare tensiunii de strapungere, dar aceasta este de ordinul zecilor de megohmi si daca aceasta nu scade sub 200k nu influenteaza cu nimic buna functionare a injectorului.

este adevarat ca scaderea rezistentei de izolare sub 4-5Mohmi, poate fi un indicator ca ceva se intampla cu injectorul... insa, aceste cazuri fiind izolate(sub 0.5% din experienta mea), nu am considerat necesar sa complic tabloul explicational!

@ pdanut2000 ti-am raspuns in pm la intrebari! am mai fost sanctionat pt reclama... nu ar fi corect sa recidivez !

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nitro_od - discutia ta cu Guadalcanal ma bagat in ceata! Te rog sa fii putin mai explicit, nu toti avem studii electrice la baza :) insa cred ca o masuratoare o putem face.

Deci: desfac capacul CHIULOASEI, scot mufele injectoarelor (mare atentie pentru ca plasticul este casant - cost cablaj nou ~400 ron), setez aparatul de masura sa masoare rezistenta!

Fac masuratori intre pinul 1 respectiv 2 a inj si corpul sau! Ce valori ar trebui sa citesc pe aparat a.i. sa ma astept la suprize in perioada imediat urmatoare ?! ( ar trebui sa fac 2 x 4 inj = 8 masuratori )

Setarea aparatului in modul "buzzer - continuitate " ofera informatii relevante ? Sau continuitatea apare in ultima faza, cand injectorul intra 100% in scurt ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa desfacerea capacului, respectiv demufarea injectoarelor, se comuta apatratul de masura pe scala de 200Kohmi(sau, in functie de instrument, pe valoarea imediat mai mare, ex.: 500k etc) si se masoara succesiv rezistenta intre pin1 si corpul inj. apoi pin2 si corp inj.

un injector functional nu va arata rezistenta , cel putin nu pe scala de 200k sau pana in 10Mohmi(acesta era subiectul disputei mele cu @Guadalcanal).

pe buzzer este irelevant si se poate face doar o confirmare a scurtcircuitului constatat la masurarea pe scala de 200k, deci cand injectorul e constatat defect deja!

cum spuneam mai sus, am ales un nivel explicativ ce presupune buna intelegere a fenomenului si a procedurilor de constatare de catre toti membrii, indiferent de nivelul de pregatire/studii tehnice.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa masori rezistenta de izolatie iti trebuie un megohmetru, multimetrul analogic sau digital nu este relevant si nu poate sa-ti dea valorile corecte ale rezistentei de izolatie pentru ca tensiunea sursei lui este foarte mica(1,5-9V).

Daca obiectul de masurat functioneaza la 12V atunci masurarea se face cu megohmetrul in care tensiunea sursei lui este de 100V . Se ia fiecare pin si se masoara fata de corpul injectorului. Acum, eu nu am documentatia tehnica sa vad ce valori ale rezistentei de izolatie sunt admise la injector pentru ca, dependenta valorii rezistentei de izolatie de temperatura izolantului este un factor foarte important care trebuie avut in vedere in normarea rezistentelor de izolatie si atunci cand se interpreteaza valorile. Rezistenta de izolatie scade rapid cu cresterea temperaturii deaceea valorile se dau si in functie de temperatura .

nitro_od, nu am nimic cu nimeni si nu-mi sta in fire sa fac atacuri la persoana, eu am sesizat doar o afirmatie care nu era corecta pentru ca oamenii sa nu inteleaga ca atunci cand rezistenta este zero intre pinii injectorului si masa injectorul este OK pentru ca de fapt e taman invers, atata tot.. NO Offense.

L.E.

Pentru ca nu am vazut postul de mai sus(eu probabil il scriam pe al meu), confirm cele spuse acolo iar continuarea o gasiti in postul meu.

Modificat de Guadalcanal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nitro_od: dezvolta te rog subiectul - cum adica le-ai face protectie? chiar te rog in cazul de fata sa-ti faci reclama. pentru ca, ma gandesc, daca ai gasit vreo metoda de a le face sa nu se mai scurtcircuiteze (macar nu atat de des :) ), ne-ar interesa pe toti si ti-asi mai aduce si prieteni :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o prevenire corecta, in acceptiunea mea, urmareste 90% din procedura de reconditionare.

dat fiind ca mesageria s-a incarcat peste masura si multe dintre intrebari se repeta, cat si la recomandarea membrilor, am hotarat sa redeschid topicul din cadrul sectiunii "prestari servicii". :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca problema s-ar rezolva printr-o resoftare (daca VAG ar vrea sa se implice)pentru marirea tolerantei la injectoare, daca asta e intr-adevar solutia aplicata de producator dupa 2007. Totusi nu credeti ca s-au folosit alt tip de injectoare? Oare de ce la Audi A4 nu au fost probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... Totusi nu credeti ca s-au folosit alt tip de injectoare? Oare de ce la Audi A4 nu au fost probleme?

VW merge si mizeaza pe o chestie desteapta, nu ofera garantie asupra produselor care le vinde mai mult de 2 ani. Problemele injectoarelor au aparut in peste 99% din cazuri dupa aceasta limita de timp iar pentru cei 1% a fost un risc asumat pentru ca pierderea era insignifianta. Am mai spus-o si o mai spun, VW proiecteaza masina iar apoi toate elementele componente sunt fabricate pe te miri stii unde. Este exact ca la sistemul informatizat de achizitii pubice, doresc fabricarea si achizitionarea urmatoarelor produse...a,b,c...care sa respecte urmatoarele standarde...x,y,z...[garantat, toate componentele respecta STAS-urie(STAS=standard de stat) si SR-EN-urile(SR-EN=standard european normalizat] impuse iar din acest moment regula jocului este sa-l alegi pe cel care iti poate furniza produsele conform cerintelor la pretul cel mai mic. De aici incolo, trage-ti voi concluzile...

"Oare de ce la Audi A4 nu au fost probleme"?- BUNA INTREBARE-( intrebarea o consider retorica ca fiind un raspuns la ceea ce este precizat inainte) dar si opinia mea este urmatorea-sa se arate piesele comune montate pe cele 2 tipuri de masini iar apoi sa se identifice cele care au avut probleme la B6 dar nu au avut probleme la A4, dupa aceea continuam discutia.In concluzie, la Audi se impune alt management.

Modificat de Guadalcanal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemele injectoarelor au aparut in peste 99% din cazuri dupa aceasta limita de timp iar pentru cei 1% a fost un risc asumat pentru ca pierderea era insignifianta.

ca veni vorba de pierderi... sa nu scapam din vedere ca nu pretul pe care il plateste consumatorul reflecta costul real al produsului! un injector Siemens VDO are pret de productie mai mic de 100E asa ca pierderile cu ponderea cea mai mare sunt cele de imagine nu financiare.

daca exista un motiv pt care sa fim recunoscatori producatorilor auto germani si VAG in special, este acela ca drepturile de productie a subansamblelor sunt vandute la aproape 90% din subabsamblele folosite in industria auto! astfel, putem achizitiona la preturi diferite produse cu nivel de calitate diferit si de la diferiti producatori.

in schimb, pretul de achizitie al unui autoturism este sensibil mai ridicat decat ofertele franceze, coreene etc.

ceilalti vand autoturismul ieftin si iti iau pielea de pe tine la intretinere!

cazul injectorului poate fi considerat o exceptie din mai multe pct. de vedere: pret, unic producator(VDO Siemens = Continental), fiabilitate.

Modificat de nitro_od
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt probleme si la A4

-este sec ce afirmi tu aici .

-spune la ce motor...

-ca sa nu te mai concentrezi iti spun eu la ce motor cad inj, la cel de 2 cu 170 CP si cad foarte rar 1 la 150 de mii km ca un exemplu.

-nu are rost sa continuam, aici sa vb de Passat B6.

Guadalcanal

Problemele injectoarelor au aparut in peste 99% din cazuri dupa aceasta limita de timp@

-daca in alte parti in 2 ani se fac 100 de mii km la noi nu prea poti si daca ii faci ar inseamnea sa locuiesti in masina.

-nu cred ca vechimea in ani afecteaza inj ci nr de km ...

-daca ne uitam la paginile din urma se observa ca ele incep sa cada de la 60 de mii km in sus ...

-60 de mii de km in romania in 2 ani mai greu de facut , sunt care fac si mai mult de 60 in 2 ani dar marea majoritate nu ii fac.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. eu sunt nou pe aici si m-am gindit sa va spun si povestea mea. eu si nasii mei avem cite un passat b6 variant 2.0 tdi 170cp BMR. la 2 saptamini si aprox. 1000Km dupa ce am facut revizia la reprezentanta VW sibiu imi pica injectorul de pe cilindrul 3. coincidenta e ca tot la aprox. 2 saptamini si la 1000 Km de la revizie facuta in acelasi loc cade injectorul de pe cilindrul 4 la masina nasilor mei. eu am schimbat injectorul 3+cablaj+suruburi la reprez VW sibiu dupa care plec la ski in austria. ce credeti dupa aprox 2500Km de la simbarea injectorului s-a oprit din nou motorul pe autostrada la granita austria-ungaria.am adus masina pe platforma acasa si nu stiu ce sa mai fac. la sibiu la VW parca am o retinere sa mai merg. mai trebuie specificat ca masina mea are acum 152500Km si la reviz i-am scimbat si distributia iar masina nasilor are 181000Km si la revizie i-a schimbat si uleiul in cutie. nu vi se pare ca, coincidenta e cam mare, la 2 masini dupa scimbul de ulei si filtre la aceasi reprez VW sa pice injectoarele cam la acelasi nr de Km si acelasi timp? CE SA FAC ACUM CU AL DOILEA INJ PICAT?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!